Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ең асыл қазына
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 16.03.15
Сынып: 4
Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына
1.Білімділік: 1.Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматы кітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.
/көк және сары/
1. Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады баршаға.
2. Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру
4мин
<<Доп кімде>> ойыны
Диалогтық оқыту
Сұрақтары
1.Баланы суға секіргенде не құтқарады?
2.Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
3.Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
4.Ертегіде <<Мес>> деген не?
5.Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
6.Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
7. <<Біреуге ор қазба - өзің түсерсің>> дегенді қалай түсіндіресіз
Оқушылар доп арқылы сұрақтарға жауап береді
БІЛІМ
8мин
СТО АКТ
<<Саңырауқұлақ теру>> ойыны
1.Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.
3.Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.
4. Суретпен жұмыс
-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?
-Олардың бет-әлпеттері қандай?
-Қолдарында не бар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды.Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
Түсіну
9мин
ЖИГСО әдісі
1.Мәтінмен жұмыс
2.Қарсылас топппен ой бөлісу
Мәтінді екі бөлімге бөліп оқып, сахналық көрініс көрсету
Талдау
7мин
Диалогтық оқыту
СТО
1.<<Сиқырлы сандық>> ойыны
-Бұл сандықта не болуы мүмкін?
-Қазына болса сендерге керек пе?
1.Ахмет пен ташмет не себепті жолға шықты?
2.Ертегіде аспанда жүрген құс неге айналып кетті?
3.Сиқыршы барлық заттарды Гауһарға айналдырып жібергенде Ташмет неге жылады?
4.Нан туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?
Оқушылар сандықтан сұрақтарды алып, жауап береді. Оқушылары сұраққа нақты жауап беруге тырысу керек
Қолдану
5мин
СТО
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ - Шығармашылықпен айналысады
Өлең құрастырады
2-топ-
2-топ Дастарханға нан қалай келеді?
1. О,адамдар!
.............. ақтаңдар,
.............. баспаңдар,
..........................,
............... сақтаңдар.
2-топтар постер жасайды
Сергіту сәті
2мин
Оқушылар жаттығу жасайды
Синтездеу
3мин
СТО,АКТ
Ахмет пен Ташметке мінездеме бер
Венн диаграммасы
Ташмет
Ахмет
Бағалау
4мин
Дарындылық пен шығармашылық
-.Балалар сендердің қолдарында не бар?
-Осы жүректі қолымға алайық
-Енді тақтада не көріп тұрмыз?
-Егерде сабақ седерге ұнаса күннің астына, ұнамаса бұлттың астына апарып қояйық
2.Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Күні: 16.03.15
Сынып: 4
Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына
1.Білімділік: 1.Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматы кітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.
/көк және сары/
1. Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады баршаға.
2. Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру
4мин
<<Доп кімде>> ойыны
Диалогтық оқыту
Сұрақтары
1.Баланы суға секіргенде не құтқарады?
2.Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
3.Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
4.Ертегіде <<Мес>> деген не?
5.Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
6.Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
7. <<Біреуге ор қазба - өзің түсерсің>> дегенді қалай түсіндіресіз
Оқушылар доп арқылы сұрақтарға жауап береді
БІЛІМ
8мин
СТО АКТ
<<Саңырауқұлақ теру>> ойыны
1.Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.
3.Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.
4. Суретпен жұмыс
-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?
-Олардың бет-әлпеттері қандай?
-Қолдарында не бар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды.Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
Түсіну
9мин
ЖИГСО әдісі
1.Мәтінмен жұмыс
2.Қарсылас топппен ой бөлісу
Мәтінді екі бөлімге бөліп оқып, сахналық көрініс көрсету
Талдау
7мин
Диалогтық оқыту
СТО
1.<<Сиқырлы сандық>> ойыны
-Бұл сандықта не болуы мүмкін?
-Қазына болса сендерге керек пе?
1.Ахмет пен ташмет не себепті жолға шықты?
2.Ертегіде аспанда жүрген құс неге айналып кетті?
3.Сиқыршы барлық заттарды Гауһарға айналдырып жібергенде Ташмет неге жылады?
4.Нан туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?
Оқушылар сандықтан сұрақтарды алып, жауап береді. Оқушылары сұраққа нақты жауап беруге тырысу керек
Қолдану
5мин
СТО
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ - Шығармашылықпен айналысады
Өлең құрастырады
2-топ-
2-топ Дастарханға нан қалай келеді?
1. О,адамдар!
.............. ақтаңдар,
.............. баспаңдар,
..........................,
............... сақтаңдар.
2-топтар постер жасайды
Сергіту сәті
2мин
Оқушылар жаттығу жасайды
Синтездеу
3мин
СТО,АКТ
Ахмет пен Ташметке мінездеме бер
Венн диаграммасы
Ташмет
Ахмет
Бағалау
4мин
Дарындылық пен шығармашылық
-.Балалар сендердің қолдарында не бар?
-Осы жүректі қолымға алайық
-Енді тақтада не көріп тұрмыз?
-Егерде сабақ седерге ұнаса күннің астына, ұнамаса бұлттың астына апарып қояйық
2.Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz