Ең асыл қазына

Пәні: әдебиеттік оқу

Күні: 16. 03. 15

Сынып: 4

Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына

1. Білімділік: 1. Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар

Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту

Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру

Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматы кітап баспасы 2011

Сабақ

кезендері

Уақыт

Кіріктірілген

модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезендері: Ұйымдастыру
Уақыт: 3мин
Кіріктірілгенмодуль: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.

/көк және сары/

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Күлімдеп күн бүгін,

Қарады маған да.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады саған да.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады баршаға.

2. Топқа бөлінеді

Сабақкезендері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 4мин
Кіріктірілгенмодуль:

«Доп кімде» ойыны

Диалогтық оқыту

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сұрақтары

1. Баланы суға секіргенде не құтқарады?

2. Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі

3. Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?

4. Ертегіде «Мес» деген не?

5. Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?

6. Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?

7. «Біреуге ор қазба - өзің түсерсің» дегенді қалай түсіндіресіз

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар доп арқылы сұрақтарға жауап береді
БІЛІМ
8мин

СТО АКТ

«Саңырауқұлақ теру» ойыны

1. Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.

3. Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.

4. Суретпен жұмыс

-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?

-Олардың бет-әлпеттері қандай?

-Қолдарында не бар?

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді

2. Сұрақтарға жауап береді

БІЛІМ: Түсіну
8мин: 9мин
СТО АКТ«Саңырауқұлақ теру» ойыны: ЖИГСО әдісі
1. Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.3. Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.4. Суретпен жұмыс-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?-Олардың бет-әлпеттері қандай?-Қолдарында не бар?:

1. Мәтінмен жұмыс

2. Қарсылас топппен ой бөлісу

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Мәтінді екі бөлімге бөліп оқып, сахналық көрініс көрсету
БІЛІМ: Талдау
8мин: 7мин
СТО АКТ«Саңырауқұлақ теру» ойыны:

Диалогтық оқыту

СТО

1. Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.3. Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.4. Суретпен жұмыс-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?-Олардың бет-әлпеттері қандай?-Қолдарында не бар?:

1. «Сиқырлы сандық» ойыны

-Бұл сандықта не болуы мүмкін?

-Қазына болса сендерге керек пе?

1. Ахмет пен ташмет не себепті жолға шықты?

2. Ертегіде аспанда жүрген құс неге айналып кетті?

3. Сиқыршы барлық заттарды Гауһарға айналдырып жібергенде Ташмет неге жылады?

4. Нан туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Оқушылар сандықтан сұрақтарды алып, жауап береді. Оқушылары сұраққа нақты жауап беруге тырысу керек
БІЛІМ: Қолдану
8мин: 5мин
СТО АКТ«Саңырауқұлақ теру» ойыны: СТО
1. Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.3. Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.4. Суретпен жұмыс-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?-Олардың бет-әлпеттері қандай?-Қолдарында не бар?:

Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру

1-топ -Шығармашылықпен айналысады

Өлең құрастырады

2-топ-

2-топ Дастарханға нан қалай келеді?

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді:

1. О, адамдар!

. . . ақтаңдар,

. . . баспаңдар,

. . . ,

. . . сақтаңдар.

2-топтар постер жасайды

БІЛІМ: Сергіту сәті
8мин: 2мин
СТО АКТ«Саңырауқұлақ теру» ойыны:
1. Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.3. Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.4. Суретпен жұмыс-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?-Олардың бет-әлпеттері қандай?-Қолдарында не бар?:
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Оқушылар жаттығу жасайды
БІЛІМ: Синтездеу
8мин: 3мин
СТО АКТ«Саңырауқұлақ теру» ойыны: СТО, АКТ
1. Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына

Ұқсас жұмыстар
Тіл тағдыры- ел тағдыры
Сөздерден сөйлем шығар
Тіл мерекесі жайлы ақпарат
Бала құқықтары туралы конвенция
Тіл және сөйлеу
Сөз атасы – мақал
Айтылған сөз
Ата заңымыз – елдігіміздің асыл тірегі
Әліппенің әр жағы- білім бағы Әліппемен қоштасу кеші
Ұстаздар күніне арналған Ұстаздарға мың алғыс атты мерекелік сазды бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz