Файл қосу

ХХ ғасыр әдебиеті. Дулат Исабеков Ата үміті . Дермене хикаятынан үзінді

Павлодар ауданы Заңғар жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сегизаева Толқын Жасұланқызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Пән:
Қазақ әдебиеті
Сынып:
6
Сабақтың тақырыбы:
ХХ ғасыр әдебиеті. Дулат Исабеков <<Ата үміті>>.
<<Дермене>>хикаятынан үзінді.
Зерттеу тақырыбым:
Оқушыларды топтық жұмыс арқылы мәдени сөйлеуін және зерттеушілік қабілетін арттыру.
Сабақтың мақсаты:
Шығармаларын талдау арқылы көтерген негізгі мәселе адал іс пен арам істі диалогқа түсу арқылы айқындау.
Күтілетін нәтижесі:
1.Ойталқы негізінде оқушылардың өзіндік көзқарастарын, ұстанымдарын дәлелдеу;
2.Кейіпкерлердің іс-әрекетін сараптау арқылы өмірмен сабақтастыру.
3. Оқушылардың білімге деген құштарлықтары артады, зерттеушілік әрекеттеріне ынталанады.
Әдіс-тәсілдер:
Дара жұмыс,топпен жұмыс,диалогқа түсу,Венн диаграммасын құру,интервью алу,пәнаралық байланыс.
Сабақ түрі:
Жаңа сабақ
Көрнекіліктер:
Интербелсенді тақта,А 3 қағазы,түрлі-түсті маркерлер,компьютер.
Сілтеме
1.Қазақстан жаңалықтарынан үзінді.
2.Интернеттен алынған Дулат Исабеков жайлы деректер.
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уәж
1 минут
Ортаға шақыру.
Дөңгелек шеңберде тұрып бір-біріне тілек айту.
Жаңа тақырыпқа шығу
5 минут
Сөзжұмбақ арқылы тақырыпқа шығу
Интербелсенді тақтаға сөзжұмбақтың жауаптарын жазады.(АКТ)
Білу+
түсіну
10 минут
Дулат Исабеков жайлы бейнеролик көрсету.(АКТ)
Жеке,жұппен жұмысқа назар аудару.
Қосымша дереккөздері арқылы ізденіске түсу,оқулықпен жұмыс.(СТО)
Жеке жұмыс,жұппен жұмыс.(ОЖТжәнеЖ.Е)
Қолдану+
талдау
15 минут
1.Оқушының іс-әрекетіндегі сұрақтар арқылы талдауға шығу және кері байланыс жасату.

1.Дулат Исабековтың өмірбаянын,шығармаларын талдау.
2.Дулат Исабековты кластер жасап көрсету.
3.Шығарманың негізгі ойы неде талқылап,жазып көрсету. (СТО)
Эксперттер көмек көрсетеді,кеңес береді.(ТДО)
Сергіту сәті
2 минут
Ән тыңдау.
Интербелсенді тақтаға қарап қимылдарын келтіріп,билейді.
Синтездеу
10 минут
1.Дулат Исабеков жайлы білімдерімен ақпарат алмасу.
2. <<Аялдама>>
стратегиясын орындату
3. <<Шындық-жалған>> стратегиясы
1.Адал,арам сөздеріне постер жасау,оны қорғау. (СТО)
2.Бір-бірінен интервью алу.
(ОЖТ және ЖЕ)
қайсысы дұрыс қайсысы бұрыс
Бағалау
2 минут
Бағалау парақтарын тексеріп,оны толтыру жайында ұсыныс беру.(КБ)
Жұптық жұмысын бағалау.Бір топ екінші топты бағалау(ОҮБОБ)
Үйге тапсырма
1.Адал іс пен арам іс жайлы өткендерден интервью алып,
бейнетаспаға түсіру.
2.Дулат Исабеков жайлы ақпараттар жинау.
3. <<Гаухартас>> фильмін ғаламтордан тауып, көру

Ұқсас жұмыстар
Д.исабеков. ата үміті
Оқыту үшін бағалау
Аян қай шығарманың кейіпкері
Топтарға бөлу. Оқушының әрекеті
Эвфемизм
Дулат исабековтың "ата үміті" әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Негізгі кейіпкер
Әңгіме құрылысына талдау
Кімнің өлеңі
Ыбырай атамызға хат
Пәндер