Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Пән: Математика
Сынып: 4
Сабақтың тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі. Көлемнің өлшем бірліктері.
Сабақтың мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 3 тексеру.
ІІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
<<Компьютер>> дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200 : 8 + 100 - 190 : 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 - 5 000 : 2 ∙ 7 = 2 100
Көркем жазу минуты.
57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
№ 1. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы - жазық фигура, ал қалғандары - көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше - көлемді)
<<Көлем>> деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
1 см3 = 1 000 мм3
1 дм3 = 1 000 см3
1 м3 = 1 000 дм3
1 дм3 = 1 000 000 мм3
1 м3 = 1 000 000см3
1 л су = 1дм3
№ 1(ә). Салыстыр. 5 м3 > 5 000 000см3
10 000 см3 > 5 дм3
5 см3 = 5 000 мм3 т.с.с.
№ 2. Жұптық жұмыс. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3
8 000 000мм3 = 8 000см3
12дм3 = 12 000см3 т.с.с.
Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
Есеп шығару:
№ 3. Ауызша салыстыру.
№ 4. Топпен жұмыс. 1-топ - № 4(а),
2-топ - № 4 (ә),
3-топ - (б).
1 топ: V= 50м ∙ 10м ∙ 2м = 1 000м3 (көлемі)
50м ∙ 10м = 500 м2 (бассейннің түбінің ауданы)
50м ∙ 2м = 100м 2 (бассейіннің бір бүйірінің ауданы)
10м ∙ 2м = 20м2 (бассейіннің екінші бүйірінің ауданы)
2топ: V= 7м ∙ 5м ∙ 3м = 105м3 (бөлменің көлемі)
S = 7м ∙ 5м = 35 м3 бөлменің еденінің ауданы.
3 топ. S = 12м2 V= 12: 3 ∙ 2 ∙ 3 = 24 м3
Һ = 2м
В = 3м
V= ?
№ 5. Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Ұзындығы
Ені
Ауданы
Периметрі
12см
7см
84см2
38см
16мм
5мм
80мм2
42мм2
35м
20м
700м2
110м
№ 6. Топтық жұмыс.
І топ: Ш: 958 - (429 + 297) = 232 (бастауыш сынып оқушылары)
ІІ топ. Ш: 78 - ( 15 + 15 ∙ 2) = 33 (см) (үшінші қабырғасы )
ІІІ топ. Ш: 5т = 5 000кг. 5 000 - 900 кг ∙ 3 = 2300 (кг)( картоп қалды.)
ҮІ. Бекіту. № 7.
Жұптық жұмыс.Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап.
(750 - 50) : (25 ∙ 2) = 14
960 : (45 : 15) = 16
404 : (200 + 2) = 2 т.с.с.
Шығармашылық тапсырма.
№ 9. Кезекпен жазып өрнек құру.
23 + 67 + 159 + 41 = 290
23 + 111 + 159 + 7 = 300
23 + 441 + 159 + 267 =890 т.с.с.
ҮІІ. Үйге тапсырма: № 7. 37- бет.
Бағалау
Сынып: 4
Сабақтың тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі. Көлемнің өлшем бірліктері.
Сабақтың мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 3 тексеру.
ІІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
<<Компьютер>> дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200 : 8 + 100 - 190 : 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 - 5 000 : 2 ∙ 7 = 2 100
Көркем жазу минуты.
57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
№ 1. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы - жазық фигура, ал қалғандары - көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше - көлемді)
<<Көлем>> деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
1 см3 = 1 000 мм3
1 дм3 = 1 000 см3
1 м3 = 1 000 дм3
1 дм3 = 1 000 000 мм3
1 м3 = 1 000 000см3
1 л су = 1дм3
№ 1(ә). Салыстыр. 5 м3 > 5 000 000см3
10 000 см3 > 5 дм3
5 см3 = 5 000 мм3 т.с.с.
№ 2. Жұптық жұмыс. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3
8 000 000мм3 = 8 000см3
12дм3 = 12 000см3 т.с.с.
Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
Есеп шығару:
№ 3. Ауызша салыстыру.
№ 4. Топпен жұмыс. 1-топ - № 4(а),
2-топ - № 4 (ә),
3-топ - (б).
1 топ: V= 50м ∙ 10м ∙ 2м = 1 000м3 (көлемі)
50м ∙ 10м = 500 м2 (бассейннің түбінің ауданы)
50м ∙ 2м = 100м 2 (бассейіннің бір бүйірінің ауданы)
10м ∙ 2м = 20м2 (бассейіннің екінші бүйірінің ауданы)
2топ: V= 7м ∙ 5м ∙ 3м = 105м3 (бөлменің көлемі)
S = 7м ∙ 5м = 35 м3 бөлменің еденінің ауданы.
3 топ. S = 12м2 V= 12: 3 ∙ 2 ∙ 3 = 24 м3
Һ = 2м
В = 3м
V= ?
№ 5. Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Ұзындығы
Ені
Ауданы
Периметрі
12см
7см
84см2
38см
16мм
5мм
80мм2
42мм2
35м
20м
700м2
110м
№ 6. Топтық жұмыс.
І топ: Ш: 958 - (429 + 297) = 232 (бастауыш сынып оқушылары)
ІІ топ. Ш: 78 - ( 15 + 15 ∙ 2) = 33 (см) (үшінші қабырғасы )
ІІІ топ. Ш: 5т = 5 000кг. 5 000 - 900 кг ∙ 3 = 2300 (кг)( картоп қалды.)
ҮІ. Бекіту. № 7.
Жұптық жұмыс.Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап.
(750 - 50) : (25 ∙ 2) = 14
960 : (45 : 15) = 16
404 : (200 + 2) = 2 т.с.с.
Шығармашылық тапсырма.
№ 9. Кезекпен жазып өрнек құру.
23 + 67 + 159 + 41 = 290
23 + 111 + 159 + 7 = 300
23 + 441 + 159 + 267 =890 т.с.с.
ҮІІ. Үйге тапсырма: № 7. 37- бет.
Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz