Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Құрлық сулары туралы
<<Құрлық сулары>>
СҚО Ақжар ауданы
Алқатерек орта мектебінің
география пәні мұғалімі
Сағынаев С.Ш.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың <<құрлық сулары>> бойынша білімдерін тереңдету. 2. Табиғатты қорғауға, тіршілік көзі-суды қастерлеуге тәрбиелеу арқылы дүниетанымдық қабілетін арттыру. 3. Оқытудың белсенді әдістерін сұрыптап пайдалану, оқушы қызметінің өз бетімен әрекет жасайтын өзіндік қызметке баулу.
Сабақтың көрнекіліктері: Қазақстанның физикалық картасы, қималар, тірек- сызбалар.
I. Ұйымдастыру кезеңі;
II. <<Ыстық орындық>> әдісі; (Оқушы орындыққа отырады да, оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді. Осылайша білімдерін тексереді) (Сабақтың мақсаты мен тақырыбын ашады)
III. Картамен жұмыс (Сынып екі топқа бөлінеді)
Iтоп II топ
-Ең үлкен мұхит? - Ең суық мұхит?
-Ең жылы мұхит? - Ең ұзын мұхит?
-Ең кіші мұхит? - Ең тұзды мұхит?
-Ең терең мұхит? -Ең енді мұхит?
-Ең балығы көп мұхит? - Ең аралы көп мұхит?
IV. Дебат
Iтоп II топ
<<Судың пайдасы>> <<Судың зияны>>
V. <<Мақал қуаласпақ>> ойыны << Су-тіршілік ...>> <<Су атасы-...>> <<Су бергеннің ... бар, Су төккеннің ...бар>> <<Сулы жер -... жер>> <<Судың кеткені, ... кеткені>>
VI. Ой, толғау <<Сусыз тіршілік жоқ>>
VII. Тест жұмысы
1. Жердің су қабығы
а)атмосфера
ә)литосфера
б)гидросфера
в)стратосфера
2. Дүние жүзіндегі ең терең шұңғыма
а) Марлан
ә) Туамоту
б)Гавайские
в) Пуорто-Рико
г)Зонд
3. Дүние жүзіндегі ең үлкен ішкі теңіз
а) Азон
ә) Лаптевтер
б) Шығыс Сібір
в) Жерорта теңізі
г) Қызыл теңіз
4) Ең ірі маржанды арал
а) Үлкен тосқауыл рифі
ә) Сахалин
б) Зонд
в) Туамоту
г) Алеут аралдары
5. Дүниежүзілік мұхит қанша бөлікке бөлінеді?
а) 1
ә) 2
б) 3
в) 4
VIII. Постер орындау және қорғау
Iтоп II топ
<<Су немен ластанады?>> <<Суды қорғау>>
XI. Жинақтау
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
X. Рефлексия XI. Үйге тапсырма XII. Бағалау
СҚО Ақжар ауданы
Алқатерек орта мектебінің
география пәні мұғалімі
Сағынаев С.Ш.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың <<құрлық сулары>> бойынша білімдерін тереңдету. 2. Табиғатты қорғауға, тіршілік көзі-суды қастерлеуге тәрбиелеу арқылы дүниетанымдық қабілетін арттыру. 3. Оқытудың белсенді әдістерін сұрыптап пайдалану, оқушы қызметінің өз бетімен әрекет жасайтын өзіндік қызметке баулу.
Сабақтың көрнекіліктері: Қазақстанның физикалық картасы, қималар, тірек- сызбалар.
I. Ұйымдастыру кезеңі;
II. <<Ыстық орындық>> әдісі; (Оқушы орындыққа отырады да, оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді. Осылайша білімдерін тексереді) (Сабақтың мақсаты мен тақырыбын ашады)
III. Картамен жұмыс (Сынып екі топқа бөлінеді)
Iтоп II топ
-Ең үлкен мұхит? - Ең суық мұхит?
-Ең жылы мұхит? - Ең ұзын мұхит?
-Ең кіші мұхит? - Ең тұзды мұхит?
-Ең терең мұхит? -Ең енді мұхит?
-Ең балығы көп мұхит? - Ең аралы көп мұхит?
IV. Дебат
Iтоп II топ
<<Судың пайдасы>> <<Судың зияны>>
V. <<Мақал қуаласпақ>> ойыны << Су-тіршілік ...>> <<Су атасы-...>> <<Су бергеннің ... бар, Су төккеннің ...бар>> <<Сулы жер -... жер>> <<Судың кеткені, ... кеткені>>
VI. Ой, толғау <<Сусыз тіршілік жоқ>>
VII. Тест жұмысы
1. Жердің су қабығы
а)атмосфера
ә)литосфера
б)гидросфера
в)стратосфера
2. Дүние жүзіндегі ең терең шұңғыма
а) Марлан
ә) Туамоту
б)Гавайские
в) Пуорто-Рико
г)Зонд
3. Дүние жүзіндегі ең үлкен ішкі теңіз
а) Азон
ә) Лаптевтер
б) Шығыс Сібір
в) Жерорта теңізі
г) Қызыл теңіз
4) Ең ірі маржанды арал
а) Үлкен тосқауыл рифі
ә) Сахалин
б) Зонд
в) Туамоту
г) Алеут аралдары
5. Дүниежүзілік мұхит қанша бөлікке бөлінеді?
а) 1
ә) 2
б) 3
в) 4
VIII. Постер орындау және қорғау
Iтоп II топ
<<Су немен ластанады?>> <<Суды қорғау>>
XI. Жинақтау
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
X. Рефлексия XI. Үйге тапсырма XII. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz