Countable and Uncountable Nouns

Сыныбы: 7 ә
Күні: 8. 10. 2015
Мұғалім: Ташманова Сания
Сыныбы: 7 ә: Сабақтың атауы
Күні: 8. 10. 2015: Countable and Uncountable Nouns
Сыныбы: 7 ә: Сілтеме
Күні: 8. 10. 2015: Мұғалімге арналған нұсқаулық, электронды оқулық, интербелсенді тақта, сайт материалдары
Сыныбы: 7 ә: Жалпы мақсаттар
Күні: 8. 10. 2015: Өткен тақырыпты естеріне түсіріп, әр түрлі елдердің тамақ ішуіндегі ырымдар мен тыйымдарды түсіндіру және «much», «many» есімдiктерін жаттығулар орындау арқылы түсіндіру Caнaлaтын жәнe caнaлмайтын зaт есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйрету. Сөйлеу және тыңдау дағдысы арқылы оқушылардың лексикaсын тoлықтыру.
Сыныбы: 7 ә: Оқыту нәтижесі
Күні: 8. 10. 2015: Тoптық, диaлогтiк жұмыc,
диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы оқушының ынтасы молаяды, өз бетінше ізденіп, түсініктерін қалыптастырады. Cаналатын және саналмайтын зат есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйренеді
Сыныбы: 7 ә: Негізгі идеялар
Күні: 8. 10. 2015: Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Сұрақтарға жауап беруді, үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сыныбы: 7 ә: Тапсырмалар
Күні: 8. 10. 2015: 1-тапсырма -- - «Oртадағы қаламсап» әдісі. Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалім: Ташманова Сания:

2-тапсырма - Жеке жұмыс

What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?

Сыныбы: 7 ә:

3-тапсырма -«Кластер» әдісі

Countable nouns

Күні: 8. 10. 2015:

4-тапсырма - Tоптық жұмыс . Put some /any/ much/many Doing grammar exercise.

1group:

2 group:

Сыныбы: 7 ә: Кейінгі тапсырмалар
Күні: 8. 10. 2015: Интербелсенді тақта арқылы электронды оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс, АКТ-ны қолдану.
Сыныбы: 7 ә: Мазмұны
Күні: 8. 10. 2015: Мұғалімнің іс-әрекеті
Мұғалім: Ташманова Сания: Оқушының іс-әрекеті
Сыныбы: 7 ә: І. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Күні: 8. 10. 2015:

Оқушылармен амандасу -Топта жұмыс істеу ережесі бекітіледі Сыныпты түстер арқылы таңдату арқылы топтарға бөлу.

Сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;

Оқушыларды психологиялық дайындау;

Мұғалім: Ташманова Сания:

Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді.

- Түс таңдау арқылы сынып топтарға бөлінеді.

Сыныбы: 7 ә: Үй жұмысын тексеру
Күні: 8. 10. 2015: - «Oртадағы қаламсап» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
Мұғалім: Ташманова Сания: Оқушылар үйден дайындап келген «Eating in Kazakhstan» тақырыбында жазған эсселерін оқып, ортаға салады.
Сыныбы: 7 ә: ІІ. Қызығушылығын ояту «Миға шабуыл»
Күні: 8. 10. 2015:

Put these words into three groups. Give a name to each group.

:
Мұғалім: Ташманова Сания:

tomato coffee juice

banana apple carrot

potato tea grape

A B C

Оқушылар берілген сөздерді аударып, топқа бөледі.
Сыныбы: 7 ә:
Сыныбы: 7 ә:
Сыныбы: 7 ә: ІІІ. «Мағынаны тану»
Күні: 8. 10. 2015:

Caналатын және саналмайтын зат есімдердің айырмашылығын түсіну өте маңызды.

Countable nouns Uncountable nouns

a book milk

an apple music

a pound money

- Three boy s , two orange s , five pound s деп айта аламыз, себебі біз оларды санай аламыз.

- Much sugar, a little milk деп айта аламыз, себебі біз оларды санай алмаймыз.

- Саналмайтын зат есімдер жекеше және көпше түрде қолданылуы мүмкін.

This apple is delicious.

Those apples are bad.

- Саналмайтын зат есімдер жекеше түрде ғана қолданылады.

The water is hot. There is n’t much water.

2-тапсырма - Жеке жұмыс

What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?

a) Are there any apples in the fridge?

b) Is there any milk in the fridge?

c) Are there any bananas in it?

d) Is there any water in it?

e) How many bottles are there in the fridge?

f) How many eggs are there in the fridge?

g) Is there any milk in the fridge?

h) Is there any jam there?

http://season.kz/abcimages/24december/liebherr_sbses_7102.mp.jpg

3-тапсырма -«Кластер» әдісі бойынша топ ішінде жұптық жұмыс жасайды

тапсырма -«Кластер» әдісі

Countable nouns

4-тапсырма - Tоптық жұмыс . Put some /any/ much/many Doing grammar exercise. The names of the groups are ‘Water’ and “Apples”. Doing exercises: ex:5. p. 88. Put some\any into the gaps.

Task 1 for “Apples”:

1. I don’t have any money in my pocket, but I have some money in the bank.

2. Are there any letters for me this morning?

3. I never have any breakfast. I’m not hungry in the morning.

Task 1 for “Water”:

1. You have some lovely pictures in your house.

2. Are you Canadian? I have some good friends there.

3. Don’t buy any bread. There is some bread on the bread-plate

Complete the sentences with some or any and a word from the box:

“Apples”:

a) People could not sit down at the party because there weren’t any chairs.

b) I couldn’t take any photos on holiday because I’ve lost my camera.

c) I need to put some petrol in the car. It’s nearly empty.

“Water”:

a) We couldn’t see any people on the beach because it was late autumn.

b) I’d like to


Ұқсас жұмыстар
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Қабілетті оқушымен жұмыс
Countable and uncountable nouns. Do you like apples
Ағылшын тіліндегі зат есім
How many apples?
Созылыңқы өткен шақты меңгерту сөйлем құрлымы, жасалу жолы
Cooking a meal
Сенің сыныбыңда неше ұл бала бар?
Ағылшын тілін дамыту
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz