Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Баланың тәрбиесі мен дамуындағы басты рөл атқарушы- отбасы атты ата-аналар оқуы
<<Баланың тәрбиесі мен дамуындағы басты рөл атқарушы- отбасы>> атты ата-аналар оқуы
МАҚСАТЫ: -Тәрбиенің ең тамаша жері - отбасы екенін,ата-ананың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екендігін және бүгінгі заман талабынан шығатынын айқындау;
Міндеттері:
1. Отбасы тәрбиесінде әке мен ананың тәрбиелік ықпалының бірдей екенін түсіндіру;
2. Тәрбиенің ең тамаша жері-отбасы екенін ашып көрсету;
3. Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу;
Стратегиялар: <<Тілек шамы>>; <<Миға шабуыл>>; <<Ойлан, жұптас, бірік>>; <<Қар қиыршықтары>>, <<Диаграмма құрастыру>>
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Жоспар мазмұны
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі.
5минут
Психологиялық ахуал тудыру
Шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жақсы тілек айту ұйымдастырылады.
Пазлдар арқылы қатысушыларды екі топқа бөлемін.
Топтық жұмыс барысындағы <<Алтын ережені>> еске түсіремін
Пазлдар арқылы қатысушылар екі топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланып, топ мүшелері өз топтарына ат қояды.
Қатысушылар дауыстап ережені оқып шығады.
Тамаша!
Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер,слайдтар
Тұсауке
сер
Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
4-слайд Нұрсұлтан Назарбаевтың "Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған-туысқандарына деген суйіспеншіліктен басталады"деген сөзімен коучинг жұмысын бастаймын.
5-6 слайдтар <<Қар қиыршықтары>>
Нұсқау: Ақ қағазды алып ортасынан бүктеймізде, оң бұрышын қиып аламыз.Тағы да бүктеймізде оң жақ бұрышын қиып аламыз.Осылайша мүмкіндігінше жалғастырамыз. Енді барлығымыз өзіміздің қар қиыршықтарымызды ашып қараймыз
Талдау:
- Кімде қасында отырған адаммен бірдей қар қиындысы шықты?
- Жоқ, себебі неде деп ойлайсыңдар?
- Неге бәрімізде бірдей ақ қағаз және бірдей әрекет жасасақта қар қиыршықтары басқаша шықты деп ойлайсыңдар?
Қатысушылар қар қиыршығын қиып көрсетеді.
Топтар бір-бірін <<Басбармақ>> әдісімен бағалайды
Негізгі бөлім
Мағынаны ажырату сатысы
5 мин
Ой толғаныс сатысы
5 минут
<<Миға шабуыл>> 5мин
7-8-слайдтар
Себебі, бәріміз бірдей әрекет жасағанмен
біздер әр түрлі адамдармыз, әр түрлі қимылдаймыз.
Ал балаларымызға келсек, әр қайсысы бөлек тұлға,
әрқайсысының ойлауы, дүниетануы көзқарасы
бәрі де әр түрлі.
Бүгінгі жиналуымыздың бірден бір себебі баланың дұрыс тәрбие алуына қолдау көрсету.
10-слайд
Талапты бала өсіргіңіз келсе , не істер едіңіз?..
12-13 слайдтар
Топтық жұмыс: <<Диаграмма құрастыру>> жаттығуы
Ортаға постер жазуды тапсырамын
<<Бір сұраққа-бір жауап>> сауалнамасын өткіземін
Сұрақтар:
1.Кез-келген жағдайда жұмысыңыздың барлығын тастап,балаңызбен айналысу қолыңыздан келе ме?
2.Баланың жас ерекшелігіне назар аудармай,ақылдасу қолыңыздан келе ме?
3.Баланың алдында жасаған қателігіңізді мойындау қолыңыздан келе ме?
4.Өзіңіз қателескеніңіз үшін баланың алдында кешірім сұрау қолыңыздан келе ме?
5.Егер баланың қылығы сіздің ашуыңызды келтірсе,өзіңізді ұстау қолыңыздан келе ме?
6.Өзіңізді баланың орнына қою қолыңыздан келе ме?
7.Бір уақытқа өзіңізді ертедегі қайырымды Ханша немесе Би ретінде елестете алу қолыңыздан келе ме?
8.Бала кезіңізде болған оқиғаның тәрбиелік мәні мен айтып беру қолыңыздан келе ме?
9.Баланың жүрегіне ауыр тиетін сөздерді әр қашан айтпау қолыңыздан келе ме?
10.Баланың жақсы тәртібі үшін оның арманын орындап беру қолыңыздан келе ме?
11.Не істесе дағы өз білгенін жасауына балаға бір күн бөлу қолыңыздан келе ме?
12.Егер де сіздің балаңыз басқа бір баланы ұрып не итеріп жіберсе немесе күнәсіз жазаласа елеп-ескермеу сіздің қолыңыздан келе ме?
13. Балаңыз егер де бір нәрсені алып бер деп жылап сұранып тұрса, сіз осыған ұстамдылық ете білу қолыңыздан келе ме?
Қатысушы ата-аналар әртүрлі шыққан қар қиыршықтары туралы ойларын ортаға салады
Қатысушы ата-ана өз баласының 1 күндік диагрммасын жазу керек
Қатысушылар сауалнамаға жауап береді
Жауаптар:
А) қолымнан келеді және әркезде солай жасаймын.
Ә)қолымнан келеді,алайда әр кезде солай істей алмаймын.
Б)қолымнан келмейді.
16 ұпайға дейін------- Баланы тәрбиелеуде сізде үлкен мәселелер бар.
Сіз не білімділікке,не ойға жиі мән бермейсіз. Не ұстамдылық жеткіліксіз.
Баланы тұлға ретінде қабылдауға назар аудару қажет.
16-30 ұпайға дейін----Сізде ең бірінші дәрежеде тұратын мәселе - ол балаға деген қамқорлық. Сізде тәрбиешінің қабілеті бар,
бірақ іс жүзінде Сіз оны әрқашан қолдана алмайсыз.
Кейде сіз тым қаталсыз, кей жағдайда - тым жұмсақсыз.
Баланы тәрбиелеуде мән берген өте қажет деп ойлайсыз.
30-39 ұпайға дейін----Сіздің өміріңіздегі ең үлкен құндылық,
сіз бала ны түсінуге және білуге тырысасыз.Балаға сыйластықпен қарап,
Тәрбиелеудегі ең тиімді әдістерді қолдануға ынталысыз.
Басқаша айтқанда,Сіздің іс-әрекетіңіз түзу және ісіңіздің жемісті болуына үміттенеміз.
<<Өте жақсы>>
<<Тамаша>>
Тамаша!
Диаграмманы қорытындылауда формативті бағалау болады
Қорытынды.
Рефлексия <<Тілек шамы>>
.Мақал - мәтелдерді аяқтау тапсырмасын ұсынамын
<<Міне, қоштасатын да сәт жетті. Біз сіздермен жанұядағы ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-жақты талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя - жылылықтың, жылулықтың мекені. <<Отбасы>> атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін <<Тілек шамы>> жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса барлығыңыз да осы жерде айтуларыңызды сұраймын.
Ата- аналардың, қатысушылардың тілектерімен бүгінгі жұмысты қорыту.
Өз ойларыңыз бойынша аяқталмаған мақал - мәтелдерді дұрыс жалғап аяқтайды.
<<Тілек шамы>> жаттығуы арқылы бір-біріне тілек айтады. Бір-біріне мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлерімен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларын осы жерде айтады.
МАҚСАТЫ: -Тәрбиенің ең тамаша жері - отбасы екенін,ата-ананың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екендігін және бүгінгі заман талабынан шығатынын айқындау;
Міндеттері:
1. Отбасы тәрбиесінде әке мен ананың тәрбиелік ықпалының бірдей екенін түсіндіру;
2. Тәрбиенің ең тамаша жері-отбасы екенін ашып көрсету;
3. Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу;
Стратегиялар: <<Тілек шамы>>; <<Миға шабуыл>>; <<Ойлан, жұптас, бірік>>; <<Қар қиыршықтары>>, <<Диаграмма құрастыру>>
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Жоспар мазмұны
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі.
5минут
Психологиялық ахуал тудыру
Шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жақсы тілек айту ұйымдастырылады.
Пазлдар арқылы қатысушыларды екі топқа бөлемін.
Топтық жұмыс барысындағы <<Алтын ережені>> еске түсіремін
Пазлдар арқылы қатысушылар екі топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланып, топ мүшелері өз топтарына ат қояды.
Қатысушылар дауыстап ережені оқып шығады.
Тамаша!
Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер,слайдтар
Тұсауке
сер
Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
4-слайд Нұрсұлтан Назарбаевтың "Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған-туысқандарына деген суйіспеншіліктен басталады"деген сөзімен коучинг жұмысын бастаймын.
5-6 слайдтар <<Қар қиыршықтары>>
Нұсқау: Ақ қағазды алып ортасынан бүктеймізде, оң бұрышын қиып аламыз.Тағы да бүктеймізде оң жақ бұрышын қиып аламыз.Осылайша мүмкіндігінше жалғастырамыз. Енді барлығымыз өзіміздің қар қиыршықтарымызды ашып қараймыз
Талдау:
- Кімде қасында отырған адаммен бірдей қар қиындысы шықты?
- Жоқ, себебі неде деп ойлайсыңдар?
- Неге бәрімізде бірдей ақ қағаз және бірдей әрекет жасасақта қар қиыршықтары басқаша шықты деп ойлайсыңдар?
Қатысушылар қар қиыршығын қиып көрсетеді.
Топтар бір-бірін <<Басбармақ>> әдісімен бағалайды
Негізгі бөлім
Мағынаны ажырату сатысы
5 мин
Ой толғаныс сатысы
5 минут
<<Миға шабуыл>> 5мин
7-8-слайдтар
Себебі, бәріміз бірдей әрекет жасағанмен
біздер әр түрлі адамдармыз, әр түрлі қимылдаймыз.
Ал балаларымызға келсек, әр қайсысы бөлек тұлға,
әрқайсысының ойлауы, дүниетануы көзқарасы
бәрі де әр түрлі.
Бүгінгі жиналуымыздың бірден бір себебі баланың дұрыс тәрбие алуына қолдау көрсету.
10-слайд
Талапты бала өсіргіңіз келсе , не істер едіңіз?..
12-13 слайдтар
Топтық жұмыс: <<Диаграмма құрастыру>> жаттығуы
Ортаға постер жазуды тапсырамын
<<Бір сұраққа-бір жауап>> сауалнамасын өткіземін
Сұрақтар:
1.Кез-келген жағдайда жұмысыңыздың барлығын тастап,балаңызбен айналысу қолыңыздан келе ме?
2.Баланың жас ерекшелігіне назар аудармай,ақылдасу қолыңыздан келе ме?
3.Баланың алдында жасаған қателігіңізді мойындау қолыңыздан келе ме?
4.Өзіңіз қателескеніңіз үшін баланың алдында кешірім сұрау қолыңыздан келе ме?
5.Егер баланың қылығы сіздің ашуыңызды келтірсе,өзіңізді ұстау қолыңыздан келе ме?
6.Өзіңізді баланың орнына қою қолыңыздан келе ме?
7.Бір уақытқа өзіңізді ертедегі қайырымды Ханша немесе Би ретінде елестете алу қолыңыздан келе ме?
8.Бала кезіңізде болған оқиғаның тәрбиелік мәні мен айтып беру қолыңыздан келе ме?
9.Баланың жүрегіне ауыр тиетін сөздерді әр қашан айтпау қолыңыздан келе ме?
10.Баланың жақсы тәртібі үшін оның арманын орындап беру қолыңыздан келе ме?
11.Не істесе дағы өз білгенін жасауына балаға бір күн бөлу қолыңыздан келе ме?
12.Егер де сіздің балаңыз басқа бір баланы ұрып не итеріп жіберсе немесе күнәсіз жазаласа елеп-ескермеу сіздің қолыңыздан келе ме?
13. Балаңыз егер де бір нәрсені алып бер деп жылап сұранып тұрса, сіз осыған ұстамдылық ете білу қолыңыздан келе ме?
Қатысушы ата-аналар әртүрлі шыққан қар қиыршықтары туралы ойларын ортаға салады
Қатысушы ата-ана өз баласының 1 күндік диагрммасын жазу керек
Қатысушылар сауалнамаға жауап береді
Жауаптар:
А) қолымнан келеді және әркезде солай жасаймын.
Ә)қолымнан келеді,алайда әр кезде солай істей алмаймын.
Б)қолымнан келмейді.
16 ұпайға дейін------- Баланы тәрбиелеуде сізде үлкен мәселелер бар.
Сіз не білімділікке,не ойға жиі мән бермейсіз. Не ұстамдылық жеткіліксіз.
Баланы тұлға ретінде қабылдауға назар аудару қажет.
16-30 ұпайға дейін----Сізде ең бірінші дәрежеде тұратын мәселе - ол балаға деген қамқорлық. Сізде тәрбиешінің қабілеті бар,
бірақ іс жүзінде Сіз оны әрқашан қолдана алмайсыз.
Кейде сіз тым қаталсыз, кей жағдайда - тым жұмсақсыз.
Баланы тәрбиелеуде мән берген өте қажет деп ойлайсыз.
30-39 ұпайға дейін----Сіздің өміріңіздегі ең үлкен құндылық,
сіз бала ны түсінуге және білуге тырысасыз.Балаға сыйластықпен қарап,
Тәрбиелеудегі ең тиімді әдістерді қолдануға ынталысыз.
Басқаша айтқанда,Сіздің іс-әрекетіңіз түзу және ісіңіздің жемісті болуына үміттенеміз.
<<Өте жақсы>>
<<Тамаша>>
Тамаша!
Диаграмманы қорытындылауда формативті бағалау болады
Қорытынды.
Рефлексия <<Тілек шамы>>
.Мақал - мәтелдерді аяқтау тапсырмасын ұсынамын
<<Міне, қоштасатын да сәт жетті. Біз сіздермен жанұядағы ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-жақты талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя - жылылықтың, жылулықтың мекені. <<Отбасы>> атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін <<Тілек шамы>> жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса барлығыңыз да осы жерде айтуларыңызды сұраймын.
Ата- аналардың, қатысушылардың тілектерімен бүгінгі жұмысты қорыту.
Өз ойларыңыз бойынша аяқталмаған мақал - мәтелдерді дұрыс жалғап аяқтайды.
<<Тілек шамы>> жаттығуы арқылы бір-біріне тілек айтады. Бір-біріне мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлерімен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларын осы жерде айтады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz