Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қысқарған сөздер
24.11.2015 Қазақ тілі факультатив (ашық сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Қысқарған сөздер.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларға қысқарған сөздерді таныту. Сөздердің лексикалық мағынасын байқату.
2.Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
3. Ұжымда өзін-өзі ізгілікке тәрбиелеуге дағдыландыру. Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді пысықтау сабағы.
Әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: слайдтар, постерлер,
Жұмыс түрлері:
+ Ұйымдастыру б
+ Топқа бөліну
+ Топтастыру (өткен сабақты пысықтау)
+ Ребус шешу
+ Жаңа ақпарат блогы
+ "Кім тапқыр?>>
+ Сергіту сәті
+ Мәтінмен жұмыс
+ <<Әріп сыры>>
+ <<Дүкенде>>
+ Қорытынды (есеп шығару)
Сабақтың барысы:
Ӏ. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу,психологиялық дайындық.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Топқа бөлу: <<Білім>> тобы, <<Еңбек>> тобы, <<Талап>> тобы. (әр топ өздеріне ұран шығарады)
ӀӀ. Өткен сабақты пысықтау. Топтастыру
Сөз мағынасы
Жаңа сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы табу: (Қысқарған)
III Жаңа ақпарат блогы
Бірнеше сөзден тұратын атаулар қысқартылып айтылады: АҚШ, ҚР, педкеңес, кг. Бұларды қысқарған сөздер дейміз.
Қысқарған сөз төрт түрлі жолмен қысқарады:
1. Күрделі атаудың әр сөзінің басқы дыбысы алынады: АҚШ, БҰҰ, ҚР
Бұған тек өлшем атаулары бағынбайды: м, кг, мм, г
2.Күрделі атаудың бірінші сөзінің алғашқы буыны және қалған сөздерінің басқы дыбысы алынады:
ҚазМУ-Қазақтың мемлекеттік университеті.
ҚарМУ- Қарағанды мемлекеттік университеті
3. Күрделі атаудың әр сөзінің алғашқы буындары алынады: ауатком-аудандық атқару комитеті.
4. Күрделі атаудың алғашқы сөзінің бірінші буыны алынып, келесі сөз түгел айтылады: педучилище, мединститут.
Қысқарған сөздердің емлесі
Қосымша дефис арқылы жазылады
Қосымша бірге жазылады
Қосымша дефис арқылы жазылады
БҰҰ - ға
АҚШ - тың
ТУ - 154 - пен
педколледжге
кг - ның
IV Жаттығу блогы:
1 тапсырма: <<Кім тапқыр?>> ойыны
"Білім" тобына: Сөздердің бастапқы дыбыстарынан жасалған қысқарған сөз жазу
"Еңбек" тобына: Бірінші сөздің алғашқы буыны мен қалған сөздердің бастапқы дыбыстарынан жасалған қысқарған сөз жазу
"Талап" тобына: Өлшем атауларын жазу
Сергіту сәті (видеосымен)
2 тапсырма: Мәтінмен жұмыс (Мәтін ішінен қысқарған сөз табу)
Алматы әуежайында бұрыннан бар <<Ил−18>>, <<Ту−134>>, <<Як−40>> сияқты ұшақтарға қоса алыс шетел компанияларының әйгілі ұшақтары да жиі қонатын болды. Айгүлдің әпкесі ҚХР−ге туристік жолдамамен барып қайтты. Дарханның ағасы АҚШ−та оқып жүр. Біздің мектепте пединституттың студенттері практикада болды.
3 тапсырма: <<Әріп сыры>> (қосымша мәлімет беру)
"Білім" тобына: МАБ, мм
"Еңбек" тобына: БҰҰ, г
"Талап" тобына: ТМД, т
4 тапсырма: <<Дүкенде>> тақырыбына шағын әңгіме құрау. (ұзындық, салмақ өлш.қосу)
Қорытынды: Есеп шығару: Айнұр дүкеннен 2 кг құмшекер, 400 г сары май, 1 кг кәмпит, 500 г сүзбе сатып алды. Айнұрдың алған затының жалпы салмағын тап.
Марапаттау: дипломдармен марапаттау
Сабақтың тақырыбы: Қысқарған сөздер.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларға қысқарған сөздерді таныту. Сөздердің лексикалық мағынасын байқату.
2.Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
3. Ұжымда өзін-өзі ізгілікке тәрбиелеуге дағдыландыру. Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді пысықтау сабағы.
Әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: слайдтар, постерлер,
Жұмыс түрлері:
+ Ұйымдастыру б
+ Топқа бөліну
+ Топтастыру (өткен сабақты пысықтау)
+ Ребус шешу
+ Жаңа ақпарат блогы
+ "Кім тапқыр?>>
+ Сергіту сәті
+ Мәтінмен жұмыс
+ <<Әріп сыры>>
+ <<Дүкенде>>
+ Қорытынды (есеп шығару)
Сабақтың барысы:
Ӏ. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу,психологиялық дайындық.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Топқа бөлу: <<Білім>> тобы, <<Еңбек>> тобы, <<Талап>> тобы. (әр топ өздеріне ұран шығарады)
ӀӀ. Өткен сабақты пысықтау. Топтастыру
Сөз мағынасы
Жаңа сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы табу: (Қысқарған)
III Жаңа ақпарат блогы
Бірнеше сөзден тұратын атаулар қысқартылып айтылады: АҚШ, ҚР, педкеңес, кг. Бұларды қысқарған сөздер дейміз.
Қысқарған сөз төрт түрлі жолмен қысқарады:
1. Күрделі атаудың әр сөзінің басқы дыбысы алынады: АҚШ, БҰҰ, ҚР
Бұған тек өлшем атаулары бағынбайды: м, кг, мм, г
2.Күрделі атаудың бірінші сөзінің алғашқы буыны және қалған сөздерінің басқы дыбысы алынады:
ҚазМУ-Қазақтың мемлекеттік университеті.
ҚарМУ- Қарағанды мемлекеттік университеті
3. Күрделі атаудың әр сөзінің алғашқы буындары алынады: ауатком-аудандық атқару комитеті.
4. Күрделі атаудың алғашқы сөзінің бірінші буыны алынып, келесі сөз түгел айтылады: педучилище, мединститут.
Қысқарған сөздердің емлесі
Қосымша дефис арқылы жазылады
Қосымша бірге жазылады
Қосымша дефис арқылы жазылады
БҰҰ - ға
АҚШ - тың
ТУ - 154 - пен
педколледжге
кг - ның
IV Жаттығу блогы:
1 тапсырма: <<Кім тапқыр?>> ойыны
"Білім" тобына: Сөздердің бастапқы дыбыстарынан жасалған қысқарған сөз жазу
"Еңбек" тобына: Бірінші сөздің алғашқы буыны мен қалған сөздердің бастапқы дыбыстарынан жасалған қысқарған сөз жазу
"Талап" тобына: Өлшем атауларын жазу
Сергіту сәті (видеосымен)
2 тапсырма: Мәтінмен жұмыс (Мәтін ішінен қысқарған сөз табу)
Алматы әуежайында бұрыннан бар <<Ил−18>>, <<Ту−134>>, <<Як−40>> сияқты ұшақтарға қоса алыс шетел компанияларының әйгілі ұшақтары да жиі қонатын болды. Айгүлдің әпкесі ҚХР−ге туристік жолдамамен барып қайтты. Дарханның ағасы АҚШ−та оқып жүр. Біздің мектепте пединституттың студенттері практикада болды.
3 тапсырма: <<Әріп сыры>> (қосымша мәлімет беру)
"Білім" тобына: МАБ, мм
"Еңбек" тобына: БҰҰ, г
"Талап" тобына: ТМД, т
4 тапсырма: <<Дүкенде>> тақырыбына шағын әңгіме құрау. (ұзындық, салмақ өлш.қосу)
Қорытынды: Есеп шығару: Айнұр дүкеннен 2 кг құмшекер, 400 г сары май, 1 кг кәмпит, 500 г сүзбе сатып алды. Айнұрдың алған затының жалпы салмағын тап.
Марапаттау: дипломдармен марапаттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz