Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қасқыр қысты қалай өткізеді
Ақмола облысы
Степногорск қаласы
А.М.Горький атындағы
№2 орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Минжанова К.У.
Пән: Әдебиеттік оқу
2- сынып
Сабақтың атауы
Қасқыр қысты қалай өткізеді?
Сілтеме
Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Көрнекілігі: <<Қысқы орман>>, үлестірме, сызба,
суреттер.
Пән аралық байланыс: дүниетану
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгімелеу,
оқыта үйрету, сын тұрғысынан ойлау
Жалпымақсаттар
Мақсаты: Шығармамен таныстырып, мазмұнын ашу.
Жануарлардың қысқы тіршілігі туралы ұғымдарын кеңейту,
әңгімелеу дағдыларын дамыту. Табиғат сырын ұғынып,
байқағыш болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу
Түстер арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы
Бір ата , бір ананың түлегіміз,
Бір болсын қайда жүрсек тілегіміз.
Бірлік барда тірлік бар деген бабам,
Бірлікпен бірге соқсын жүрегіміз.
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау
Барысы:
- Ұйымдастыру
- Психологиялық кезең
- Үй тапсырмасын тексеру:
<< Автор орындығы>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Өлеңді жатқа айту және тәуелсіздік күніне құттықтау тілек жазып келу тапсырылған болатын. Оқушылар жазып келген тілектерін оқиды. Мадақтап , смайликтермен бағаланады.
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында <<Ой шақыру>> әдісі қолданылады. Бұл кезеңде тақтаға қасқыр, қысқы орман және қыс мезгілінің суреттері ілінеді. Оқушылар сол суреттерге байланысты әңгіме немесе ертегі құрастырады. Топта бір біріне оқиды.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
- Оқулықпен жұмыс (мәтінді өз бетімен оқу)
- Ой бөлісу
- Мамұнын ашу, тапсырмалармен жұмыс
Мәтінді талдап болған соң оқушылар бір біріне ашық және жабық сұрақтар береді.
Сергіту сәті
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығуоңай-ақ.
Үлестірмемен жұмыс
Аяз атаның қалтасы онда хат қалталар әр топқа дайындалған. Онда мәтіндегі кейіпкерлерге арналған жаңа ақпарат беріледі содан соң топтар барлық алған білімдерін флипчартқа түсіріп топта қорғайды.
Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс
Қасқыр
Сүтқоректі
Жүні
қалың
Ұсақ
аңдармен
қоректенеді
Арлан
Жыртқыш
Орманда
тіршілік
етеді
Бөлтірік
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру
<<Егер мен қасқыр болсам>> эссе жазып келу.
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Смайликтер арқылы бағалау, мадақтау.
Сабақтың соңында Білдім. Білгім келеді. Үйрендім.
Кері байланыс орнату.
Степногорск қаласы
А.М.Горький атындағы
№2 орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Минжанова К.У.
Пән: Әдебиеттік оқу
2- сынып
Сабақтың атауы
Қасқыр қысты қалай өткізеді?
Сілтеме
Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Көрнекілігі: <<Қысқы орман>>, үлестірме, сызба,
суреттер.
Пән аралық байланыс: дүниетану
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгімелеу,
оқыта үйрету, сын тұрғысынан ойлау
Жалпымақсаттар
Мақсаты: Шығармамен таныстырып, мазмұнын ашу.
Жануарлардың қысқы тіршілігі туралы ұғымдарын кеңейту,
әңгімелеу дағдыларын дамыту. Табиғат сырын ұғынып,
байқағыш болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу
Түстер арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы
Бір ата , бір ананың түлегіміз,
Бір болсын қайда жүрсек тілегіміз.
Бірлік барда тірлік бар деген бабам,
Бірлікпен бірге соқсын жүрегіміз.
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау
Барысы:
- Ұйымдастыру
- Психологиялық кезең
- Үй тапсырмасын тексеру:
<< Автор орындығы>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Өлеңді жатқа айту және тәуелсіздік күніне құттықтау тілек жазып келу тапсырылған болатын. Оқушылар жазып келген тілектерін оқиды. Мадақтап , смайликтермен бағаланады.
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында <<Ой шақыру>> әдісі қолданылады. Бұл кезеңде тақтаға қасқыр, қысқы орман және қыс мезгілінің суреттері ілінеді. Оқушылар сол суреттерге байланысты әңгіме немесе ертегі құрастырады. Топта бір біріне оқиды.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
- Оқулықпен жұмыс (мәтінді өз бетімен оқу)
- Ой бөлісу
- Мамұнын ашу, тапсырмалармен жұмыс
Мәтінді талдап болған соң оқушылар бір біріне ашық және жабық сұрақтар береді.
Сергіту сәті
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығуоңай-ақ.
Үлестірмемен жұмыс
Аяз атаның қалтасы онда хат қалталар әр топқа дайындалған. Онда мәтіндегі кейіпкерлерге арналған жаңа ақпарат беріледі содан соң топтар барлық алған білімдерін флипчартқа түсіріп топта қорғайды.
Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс
Қасқыр
Сүтқоректі
Жүні
қалың
Ұсақ
аңдармен
қоректенеді
Арлан
Жыртқыш
Орманда
тіршілік
етеді
Бөлтірік
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру
<<Егер мен қасқыр болсам>> эссе жазып келу.
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Смайликтер арқылы бағалау, мадақтау.
Сабақтың соңында Білдім. Білгім келеді. Үйрендім.
Кері байланыс орнату.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz