Шеше мен бала

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«Рудный қаласының №19 орта мектебі » КММ бастауыш сынып мұғалімі : Жакина Айжан Шалкаровна

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сынып: 2 «В»

Сабақ тақырыбы: Шеше мен бала

Мақсаты:

Білу керек : Өз ойын жеткізе білу.

Түсіну: Адамдардың еңбегін бағалау, құрметтеу керек екенін түсіну

Қолдану : Күнделікті өмірде қолдана білу: ата әжелеріне, үлкендерге көмек беру, сыйлау.

Талдау: Мәтіннің идеясын болжайды.

Жинақтау: Мәтінді өмірмен байланыстыру.

Бағалау: Күнделікті өмірден мысалдарды келтіре білу.

Көрнекілік: интербелсенді тақта, презентация, А4, маркер.

Уақыты

Кезең

дер

Мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар:
УақытыКезеңдер:

Кіріс пе

2 мин

Тұсау кесер

1 мин

10мин

3мин

Мазмұны:
  1. Тұлға аралық байланысты орнату.

«Ыстық алақан » балалар музыка әуенімен шығып тұрады.

  1. Топқа бөліну.

Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді

І топ - «Аталар» тобы

Қарт, қария, шал, ақсақал

ІІ топ - « Әкелер» тобы

Көке, тәте, папа, аға

III- «Аналар» тобы

Әже, апа, тәте, сіңілі

ІVтоп - «Балалар» тобы

Нәресте, сәби, шақалақ, ұл, қыз

Топ ұстанымын еске түсіру

  1. Сыныптың білім деңгейін анықтау. Кері байланыс.
  1. «Жедел хат»стратегиясы

Әр топ хат алып, хаттың ішіндегі сұраққа жауап береді

«Аталар »тобы- Өлеңді жатқа айт.

«Әкелер »тобы Өленнің авторы туралы мәлімет

« Аналар » тобы - Өленнің мазмұнына қарай постер құр.

« Балалар »тобы- Өленнің мазмұнына қарай сөзжұмбақ құр.

Оқушыларды сабаққа мотивациялау

«Ой шақыру»

Жаңылтпашты жаңылмай жатқа айт.

Шеше, шеше,

Неше кесе

Сынды кеше?

Шөжем деп шешесі бәйек,

Шешем деп шөжесі бәйек,

Шешесі шөжем жесін дейді.

Шөжесі шешем жесін дейді.

Мұғалім іс-әрекеті:

Топқа бөлінулерін қадағалайды.

Топ көшбасшысын сайлайды.

  • Тапсырманы орындауын қадағалайды

Стратегияны пайдаланып, дұрыс жұмыс жасау тапсырылады.

Әр топ жаңылмай жаңылтпашты жатқа айту керек.

Оқушының іс-әрекеті:

Сынып болып іс-әрекет жасау. Шеңбер құрып, әрбір оқушы көршісіне жақсы тілек айтады.

Суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. Топ ұстанымын еске түсіру.

Топ болып ақылдасып,

сұрақтарға жауап беру, постер ді қорғау арқылы өткен тақырыпты бекітеді.

Топпен ойланып, ойларын ортаға салады.

.

Бағалау:

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар::

Оқушының аты жөні. Бағасы

1тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

4-тапсырма

Компью

тер

Әр топқа конверт

А-4, маркер

УақытыКезеңдер:
Мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
УақытыКезеңдер:
Мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
УақытыКезеңдер:
Мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
УақытыКезеңдер:
Мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
УақытыКезеңдер:

Негізгі бөлім.

7 мин

2мин

13мин

Қорытынды

4 мин

Реф лексия 1мин

Үй жұмысы

Мазмұны:

Жаңа сабақ. 6 . Оқулықпен жұмыс.

«Жиксо »стратегиясын қолдану

«Шеше мен бала» Ы. Алтынсарин

Жаңа сөздерді меңгерді

  1. Автор туралы білгендерін ортаға салады.

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=6abcdaa3a47699f4396115c8440f0e74&n=22 Ыбырай Алтынсарин (шын аты - Ибраһим, 1841-1889) - қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы.

Туып-өскен жері - Қостанай облысының Қостанай ауданы, Арқарағай ауылы. Осы өңірде, Тобыл өзенінің жағасынан топырақ бұйырған.

1850 ж. Орынбор шекара комиссиясының қазақ балалары үшін ашқан мектебіне оқуға түседі. Мектепті бітірген соң, Орынбор шекара комиссиясында әскери старшина болып қызмет атқаратын үлкен әкесі Балғожа Жаңбыршыұлының хатшысы болады (1857-1859) . Орынбор облыстық басқармасында тілмаштық қызмет атқарады.

2. Мәтінді түсіне, мәнерлеп оқиды

3. Сызба құрастыра отырып, негізгі ойды анықтайды. Сызба бойынша « Оқушы-оқушы» диалогі:

Шығармадағы екі немесе бірнеше адамның өзара сөйлесуі диалог деп аталады.

  1. Сергіту сәті .

интербелсенді тақтадан «Көңілді күн» электрон сергіту сәті көрсетіледі.

  1. Топтық жұмыс.
  • Тапсырмалар беру:

«Аталар тобы »- мәтінді мәнерлеп оқу, эссе жазу

«Әкелер тобы» мәтіннің мазмұнына байланысты мақал-мәтел жазу (постер)

«Аналар тобы» рөлге бөліп оқу, мәтіннен сұрақтар дайындау

«Балалар тобы» мәтіннен өзара диалог құрып құр.

«Бес жол өлең»

1. Зат есім 1 сөз

2. Сын есім (2сөз)

3. Етістік (3сөз)

4. Пысықтауыш


Ұқсас жұмыстар
Баланың алғашқы ұстазы - ата-анасы
Бала – отбасымен бақытты
Отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері
Баяндама Жанұядағы тәрбиенің ерекшеліктері
Баланың есі кіріп, есейген уақытында талап қою мен тыйым салу кеш
Бала тәрбиесі баршаға ортақ. 10-сынып
Қазақ – қонақжай халық туралы ақпарат
Отбасы тәрбиесінде кездесетін кемшіліктер
Тәрбие тал бесіктен басталады. 9 сынып
Баланың тілі бал
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz