Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Елтаңба мен Ту туралы жыр. Кеңес Оразбекұлы
Атырау қаласы
№3 мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Мукашева Майра Сериковна
Әдебиеттік оқу. 4 сынып Мұғалімі Мукашева Майра
Сабақтың тақырыбы: Елтаңба мен Ту туралы жыр. Кеңес Оразбекұлы
Жалпы мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға, диалог құрастыра білуге үйрету. Мақалдың мағынасын ашу, түсіну.
Күтілетін нәтиже: оқушылар мәтінді оқып талдай алады, сұраққа толық жауап береді, сөз мағынасын ажыратып, мақалдың мағынасын түсініп өз ойын еркін жеткізуге жұмыстанады.
Ресурстар: АКТ, суреттер, кесте.
Ойлау деңгейлері
Мақсаты
Түрткі
(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Нәтиже
Қалыптастырушы бағалау
Критерий
(талап)
Дискриптор
Ұпай
Білу
Елтаңба, Ту туралы не білетінін баяндау
Топқа бөлу.
1) жұппен жұмыс
Сұрақтарға жауап береді.
Бармақпен бағалау
Рәмідер туралы білетіндерін пайдалана алды.
1)пайдалана алды
2) толық емес
3) пайдалана алмады
2
1
0
Түсіну
Мәтін мазмұнын игеру. Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою.
Топтық жұмыс.
Оқулықпен жұмыс.
1.М әтінді түсініп оқып, топ ішінде талдату.
2. сұраққа жауап алу, мәтін мазмұнын түсіндіру
Мәтін мазмұнын түсінеді.
Топтық бағалау.
Мәтінді баяндап беруі.
Ақпаратты пайдаланып сұраққа жауап беруі
1)толық баяндады
2) толық емес
3)баяндай алмады
1)толық жауап берді
2)толық емес 3)жауап бере алмады.
4
2
0
3
2
0
Қолдану
Мәтіндегі мақалдарды жазып, мағынасын ашу
Мәтіндегі мақалдарды теріп жаз, мағынасын ашу, түсіндіру
Мақалдардың мағынасын түсінеді.
Өзін-өзі бағалау
Сөз мағынасын ажыратуы.
1)мағынасын түсіндіреді
2)толық емес
3)мағынасын түсіндіре алмады
5
2
0
Талдау
Мақалдарды аяқтап жазу.
Сұрақтармен жұмыс
1. Қос Пырақ қандай елдерді аралапты?
2. Қыран олардан не деп сұрайды?
3. Пырақ не деп жауап береді?
сұрақтарға жауап алу
Сыныптастарын бағалау
1)елдерді атауы
2)қыранның сөзін түсіндіруі
3)пырақтың түйгені
1) атай алды
2) атай алмады
1)Толық айта алды
2)Толық емес
3)Айта алмады
1)Айта алды
2)айта алмады
2
0
3
1
0
2
0
Жинақтау
Адам үшін бата, тілектің маңыздылығын түсіндіру.
Пырақ пен Қыран сөздерінен диалог құрыңдар. Диалогке мәтіндегі мақал-мәтелдерді қатыстырып айтыңдар.
Бата, тілектің маңыздылығын түсінді
Өзін-өзі бағалау
Бата, тілектің маңыздылығын түсінуі
1)мағынасын түсінді
2)мағынасын толық аша алмады 3)түсінбеді
4
2
0
Бағалау
(сабақтың құндылығы)
Пырақ пен қыранның ортақ және ұқсамайтын қасиеттерін ажыратуға үйрету.
Пырақ пен қыранды салыстырыңдар. Олардың ортақ және ұқсамайтын 3 қасиетін жазыңдар. Елтаңба мен Туда не бейнеленген?
Елтаңба мен Тудың шығу тарихын түсінді
Жұппен бағалау
Ортақ қасиетті табуы
Елтаңба мен Тудың шығу тарихын түсінуі
Ортақ қасиетті таба білді
Түсінді
Толық емес
Түсінбеді
3
1
0
Бүгінгі сабаққа қойылатын табыс критерийі
№
Бүгінгі сабаққа қойылатын талаптар
Сол талаптарды менің игеруім
Игеру үшін жасайтын әрекетім
<<игергенім>>
<<игермегенім>>
1
Мәтін жүргізіп оқи аламын
2
Мәтін мазмұнын еркін баяндай аламын
3
Мәтіндегі кейіпкерлерді білемін, сипаттай аламын
4
Мәтіндегі мақалдар мен қанатты сөздерді түсінемін
5
Батаның берілу себебін білемін.
6
Диалог құра аламын
№3 мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Мукашева Майра Сериковна
Әдебиеттік оқу. 4 сынып Мұғалімі Мукашева Майра
Сабақтың тақырыбы: Елтаңба мен Ту туралы жыр. Кеңес Оразбекұлы
Жалпы мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға, диалог құрастыра білуге үйрету. Мақалдың мағынасын ашу, түсіну.
Күтілетін нәтиже: оқушылар мәтінді оқып талдай алады, сұраққа толық жауап береді, сөз мағынасын ажыратып, мақалдың мағынасын түсініп өз ойын еркін жеткізуге жұмыстанады.
Ресурстар: АКТ, суреттер, кесте.
Ойлау деңгейлері
Мақсаты
Түрткі
(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Нәтиже
Қалыптастырушы бағалау
Критерий
(талап)
Дискриптор
Ұпай
Білу
Елтаңба, Ту туралы не білетінін баяндау
Топқа бөлу.
1) жұппен жұмыс
Сұрақтарға жауап береді.
Бармақпен бағалау
Рәмідер туралы білетіндерін пайдалана алды.
1)пайдалана алды
2) толық емес
3) пайдалана алмады
2
1
0
Түсіну
Мәтін мазмұнын игеру. Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою.
Топтық жұмыс.
Оқулықпен жұмыс.
1.М әтінді түсініп оқып, топ ішінде талдату.
2. сұраққа жауап алу, мәтін мазмұнын түсіндіру
Мәтін мазмұнын түсінеді.
Топтық бағалау.
Мәтінді баяндап беруі.
Ақпаратты пайдаланып сұраққа жауап беруі
1)толық баяндады
2) толық емес
3)баяндай алмады
1)толық жауап берді
2)толық емес 3)жауап бере алмады.
4
2
0
3
2
0
Қолдану
Мәтіндегі мақалдарды жазып, мағынасын ашу
Мәтіндегі мақалдарды теріп жаз, мағынасын ашу, түсіндіру
Мақалдардың мағынасын түсінеді.
Өзін-өзі бағалау
Сөз мағынасын ажыратуы.
1)мағынасын түсіндіреді
2)толық емес
3)мағынасын түсіндіре алмады
5
2
0
Талдау
Мақалдарды аяқтап жазу.
Сұрақтармен жұмыс
1. Қос Пырақ қандай елдерді аралапты?
2. Қыран олардан не деп сұрайды?
3. Пырақ не деп жауап береді?
сұрақтарға жауап алу
Сыныптастарын бағалау
1)елдерді атауы
2)қыранның сөзін түсіндіруі
3)пырақтың түйгені
1) атай алды
2) атай алмады
1)Толық айта алды
2)Толық емес
3)Айта алмады
1)Айта алды
2)айта алмады
2
0
3
1
0
2
0
Жинақтау
Адам үшін бата, тілектің маңыздылығын түсіндіру.
Пырақ пен Қыран сөздерінен диалог құрыңдар. Диалогке мәтіндегі мақал-мәтелдерді қатыстырып айтыңдар.
Бата, тілектің маңыздылығын түсінді
Өзін-өзі бағалау
Бата, тілектің маңыздылығын түсінуі
1)мағынасын түсінді
2)мағынасын толық аша алмады 3)түсінбеді
4
2
0
Бағалау
(сабақтың құндылығы)
Пырақ пен қыранның ортақ және ұқсамайтын қасиеттерін ажыратуға үйрету.
Пырақ пен қыранды салыстырыңдар. Олардың ортақ және ұқсамайтын 3 қасиетін жазыңдар. Елтаңба мен Туда не бейнеленген?
Елтаңба мен Тудың шығу тарихын түсінді
Жұппен бағалау
Ортақ қасиетті табуы
Елтаңба мен Тудың шығу тарихын түсінуі
Ортақ қасиетті таба білді
Түсінді
Толық емес
Түсінбеді
3
1
0
Бүгінгі сабаққа қойылатын табыс критерийі
№
Бүгінгі сабаққа қойылатын талаптар
Сол талаптарды менің игеруім
Игеру үшін жасайтын әрекетім
<<игергенім>>
<<игермегенім>>
1
Мәтін жүргізіп оқи аламын
2
Мәтін мазмұнын еркін баяндай аламын
3
Мәтіндегі кейіпкерлерді білемін, сипаттай аламын
4
Мәтіндегі мақалдар мен қанатты сөздерді түсінемін
5
Батаның берілу себебін білемін.
6
Диалог құра аламын
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz