Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарды салыстыру туралы
<<Бекітемін>>________
Пән: Математика, Сынып : 6 <<Б>>. Сабақ реті:№46, Мерзімі_24. 10. 2015
Сабақтың тақырыбы: "Рационал сандарды салыстыру"
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларға рационал сандарды салыстыруды үйрету;
Дамытушылық оң сандар, теріс сандар, координаталық түзу ұғымын дамыту
Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: INSERT
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық. сызғыш
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру
a) Сәлемдесу
b) Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындықтарын тексеру
c) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
II. Мақсат қою
Оқушылардың шеңбер, дөнгелек диаметр, радиус, доға туралы түсініктерін қалыптастыру
III. Жаңа сабақты түсіндіру
Координаталық сәуледе екі санды салыстырғанда қатар екі санның оң жақтағысы үлкен болатыны, ал сол жақтағысы кіші болатыны белгілі. Мысалы, 1,5<2, 3<3,5
Координаталық түзуде кескінделген сандарды салыстыру координаталық сәуледе кескінделген сандарды салыстыру сияқты орындалады. Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан оның сол жағында кескінделеді.
Мысалы, -4 саны мен -2 санын салыстырайық. -4 санына сәйкес нүкте -2 санына сәйкес нүктенің оң жағында орналасқан, сондықтан -4<-2. Кез келген оң сан 0-ден үлкен.
Мысалы, ; 0<0,5; 9>0; 0<10
Кез келген теріс сан 0-ден кіші.
Мысалы, ; -0,99<0; -100<0.
Кез келген оң сан теріс саннан үлкен.
Мысалы, 0,99>-5;
IV. Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №359
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №360-362
№370
1) -3<-1; 2) ; 3) -0,99>-100; 4) 5) 6) -0,85>-0,86
№371
1) 2) 3) 4) 5) 6)-99,9<1
№372
1) 2) 2<2,3<3 3) -8<7,8<-7 4) -1<-0,2<0 5) -11<-10,1<-10 6) 0<0,9<1 7) 8) -19<-18,2<-18
№373
1) 2) 3) 4) 5) 6)
№374
х-оң сан, у-теріс сан
Тура теңсіздіктер: х>0, x>y,
№375
1) 2) 3) 4)
№378
1) 2) 3)
4) 5) 6)
№379
1) (-5)>(-5,7) болса, онда 2) (-7)<(-6,3) болса, онда
3) (-2)<(-1,25) болса, онда 4) (-9)<(-8,7) болса, онда
№380
х,у - оң сандар; m,n-теріс сандар
1) 0<-m; 2) x>n 3) - y<-m 4) - n>-x 5) 6)
№382
1) 2) 3)
4)
V. Сабақты бекіту .
INSERT технологиясын пайдалану
VI. Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
VII. Үйге тапсырма: № 486
Пән: Математика, Сынып : 6 <<Б>>. Сабақ реті:№46, Мерзімі_24. 10. 2015
Сабақтың тақырыбы: "Рационал сандарды салыстыру"
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларға рационал сандарды салыстыруды үйрету;
Дамытушылық оң сандар, теріс сандар, координаталық түзу ұғымын дамыту
Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: INSERT
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық. сызғыш
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру
a) Сәлемдесу
b) Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындықтарын тексеру
c) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
II. Мақсат қою
Оқушылардың шеңбер, дөнгелек диаметр, радиус, доға туралы түсініктерін қалыптастыру
III. Жаңа сабақты түсіндіру
Координаталық сәуледе екі санды салыстырғанда қатар екі санның оң жақтағысы үлкен болатыны, ал сол жақтағысы кіші болатыны белгілі. Мысалы, 1,5<2, 3<3,5
Координаталық түзуде кескінделген сандарды салыстыру координаталық сәуледе кескінделген сандарды салыстыру сияқты орындалады. Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан оның сол жағында кескінделеді.
Мысалы, -4 саны мен -2 санын салыстырайық. -4 санына сәйкес нүкте -2 санына сәйкес нүктенің оң жағында орналасқан, сондықтан -4<-2. Кез келген оң сан 0-ден үлкен.
Мысалы, ; 0<0,5; 9>0; 0<10
Кез келген теріс сан 0-ден кіші.
Мысалы, ; -0,99<0; -100<0.
Кез келген оң сан теріс саннан үлкен.
Мысалы, 0,99>-5;
IV. Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №359
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №360-362
№370
1) -3<-1; 2) ; 3) -0,99>-100; 4) 5) 6) -0,85>-0,86
№371
1) 2) 3) 4) 5) 6)-99,9<1
№372
1) 2) 2<2,3<3 3) -8<7,8<-7 4) -1<-0,2<0 5) -11<-10,1<-10 6) 0<0,9<1 7) 8) -19<-18,2<-18
№373
1) 2) 3) 4) 5) 6)
№374
х-оң сан, у-теріс сан
Тура теңсіздіктер: х>0, x>y,
№375
1) 2) 3) 4)
№378
1) 2) 3)
4) 5) 6)
№379
1) (-5)>(-5,7) болса, онда 2) (-7)<(-6,3) болса, онда
3) (-2)<(-1,25) болса, онда 4) (-9)<(-8,7) болса, онда
№380
х,у - оң сандар; m,n-теріс сандар
1) 0<-m; 2) x>n 3) - y<-m 4) - n>-x 5) 6)
№382
1) 2) 3)
4)
V. Сабақты бекіту .
INSERT технологиясын пайдалану
VI. Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
VII. Үйге тапсырма: № 486
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz