6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Рационал сандарды салыстыру (координаталық түзу, оң және теріс сандар)

«Бекітемін»

Пән: Математика, Сынып : 6 «Б». Сабақ реті:№46, Мерзімі_24. 10. 2015

Сабақтың тақырыбы: “Рационал сандарды салыстыру”

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Оқушыларға рационал сандарды салыстыруды үйрету;

Дамытушылық оң сандар, теріс сандар, координаталық түзу ұғымын дамыту

Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдістері : INSERT

Сабақтың көрнекілігі : Оқулық. сызғыш

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру
  1. Сәлемдесу
  2. Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындықтарын тексеру
  3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
  1. Мақсат қою

Оқушылардың шеңбер, дөнгелек диаметр, радиус, доға туралы түсініктерін қалыптастыру

  1. Жаңа сабақты түсіндіру

Координаталық сәуледе екі санды салыстырғанда қатар екі санның оң жақтағысы үлкен болатыны, ал сол жақтағысы кіші болатыны белгілі. Мысалы, 1, 5<2, 3<3, 5

Координаталық түзуде кескінделген сандарды салыстыру координаталық сәуледе кескінделген сандарды салыстыру сияқты орындалады. Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан оның сол жағында кескінделеді.

Мысалы, -4 саны мен -2 санын салыстырайық. -4 санына сәйкес нүкте -2 санына сәйкес нүктенің оң жағында орналасқан, сондықтан -4<-2. Кез келген оң сан 0-ден үлкен.

Мысалы, ; 0<0, 5; 9>0; 0<10

Кез келген теріс сан 0-ден кіші.

Мысалы, ; -0, 99<0; -100<0.

Кез келген оң сан теріс саннан үлкен.

Мысалы, 0, 99>-5;

  1. Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №359

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №360-362

№370

1) -3<-1; 2) ; 3) -0, 99>-100; 4) 5) 6) -0, 85>-0, 86

№371

1) 2) 3) 4) 5) 6) -99, 9<1

№372

1) 2) 2<2, 3<3 3) -8<7, 8<-7 4) -1<-0, 2<0 5) -11<-10, 1<-10 6) 0<0, 9<1 7) 8) -19<-18, 2<-18

№373

1) 2) 3) 4) 5) 6)

№374

х-оң сан, у-теріс сан

Тура теңсіздіктер: х>0, x>y,

№375

1) 2) 3) 4)

№378

1) 2) 3)

4) 5) 6)

№379

1) (-5) >(-5, 7) болса, онда 2) (-7) <(-6, 3) болса, онда

3) (-2) <(-1, 25) болса, онда 4) (-9) <(-8, 7) болса, онда

№380

х, у -оң сандар; m, n-теріс сандар

1) 0<-m; 2) x>n 3) -y<-m 4) -n>-x 5) 6)

№382

1) 2) 3)

4)

  1. Сабақты бекіту .

INSERT технологиясын пайдалану

  1. Сабақты қорытындылау:Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
  2. Үйге тапсырма: № 486

Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды салыстыру: координаталық түзу, оң және теріс сандар, модуль
Оң және теріс сандар мен координаталық түзу: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
6-сынып математика сабақ жоспары: Оң және теріс сандар және координаталық түзу
Рационал сандарды салыстыру: координаталық түзу, таңба және модуль
6-сынып математикасы: Оң және теріс сандар, модуль және координаталық түзу - сынақ жұмысы
6-сыныпқа арналған Координаталық түзу, рационал және бүтін сандар бойынша ашық сабақтар жинағы
6-сынып математика: Рационал сандарды салыстыру және координаталық түзуде кескіндеу
Рационал сандарды салыстыру және координаталық түзуде кескіндеу (бекіту сабағы)
6-сынып математикасы: Рационал сандарды салыстыру
Оң және теріс сандар: түсінігі және белгіленуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz