Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру

8- сыныптағы геометрия сабағының «Төртбұрыштар » тарауы бойынша орта мерзімді жоспары
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ)
Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?
Тақырыбы: Тіктөртбұрыш
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру.
Қасиеттерін пайдаланып есептер шығарды, меңгерген білімдерін еске түсірді.
Жаңа тәсілдер: диалог, жеке, топтық жұмыс. АКТ: интерактивті тақта, СТО стратегиялары
Топқа бөлу : 3-түрлі стикерлерді пайдалану.
Топ ережесін қабылдау.
Миға шабуыл әдісі арқылы білімдерді актуализациялау мақсатында сұрақтар қою.
(Жаңа сабақты меңгертуде) Оқылым: Жаңа теориялық материалдар бойынша деңгейлік есептерді шығару.
ББС кестесі:
Оқылған сабақ бойынша нені білемін?
Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?
Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым?
Формативті бағалау
Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз», «Ойыңызға тәнтіміз»
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі,
Кері байланыс
ББС кестесі,
Бағалау парағы,
Тақырыбы: Ромб.
Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелер:
Ромб және оның қасиеттері туралы түсінік беру, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндау
Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарады, меңгерген білімдерін қайталайды.
АКТ: интерактив тақта. Жаңа тәсілдер: жеке, топтық жұмыс. СТО стратегиялары
Топқа бөлу: фигураларды пайдаланып үш топқа бөлу.
Оқылым:
1-топ берілген элементтері бойынша ромб периметрін табу
2- топ периметрлері бойынша қабырғаларды табу.
3-топ қатынастарды пайдаланып бұрыштарын табу.
ББС кестесі:
Оқылған сабақ бойынша нені білемін?
Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?
Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым.
Өлшемдік бағалау: Пікір білдіру;
Қорғау;
Дәлелдеу;
Формативті бағалау
Шығармашылық жұмыстың нәтижесі
Кері байланыс
ББС кестесі
Бағалау парағы,
Рефлексия парақшалары
Тақырыбы: Квадрат.
Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Квадрат және оның қасиеттері туралы түсінік беру.
Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарды.
АКТ: интерактивті тақта, компьютер.
Жаңа тәсілдер: диалог, топтастыру, жеке, жұптық, топтық жұмыс. СТО стратегиялары
Топқа бөлу : санау арқылы бөлу.
Ой қозғау мақсатында оқулықтағы деңгейлік тапсырсалар орындату. Математикалық диктант орындату.
Топтастыру арқылы;
Практикалық жұмысты орындау.
Кері байланыс
өзін-өзі бағалау парағы,
рефлексия парақшалары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz