Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру

8- сыныптағы геометрия сабағының «Төртбұрыштар » тарауы бойынша орта мерзімді жоспары

Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді

Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ)

Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?

Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды)
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?
№: Негізгі мақсат: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және олардың қасиеттерін және айырмашылықтарын табуды, қасиеттерді қолданып есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, математикалық сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
№: 1-сабақ.
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді:

Тақырыбы: Тіктөртбұрыш

Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:

Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру.

Қасиеттерін пайдаланып есептер шығарды, меңгерген білімдерін еске түсірді.

Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ)Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?:

Жаңа тәсілдер: диалог, жеке, топтық жұмыс. АКТ: интерактивті тақта, СТО стратегиялары

Топқа бөлу : 3-түрлі стикерлерді пайдалану.

Топ ережесін қабылдау.

Миға шабуыл әдісі арқылы білімдерді актуализациялау мақсатында сұрақтар қою.

(Жаңа сабақты меңгертуде) Оқылым: Жаңа теориялық материалдар бойынша деңгейлік есептерді шығару.

ББС кестесі:

Оқылған сабақ бойынша нені білемін?

Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?

Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым?

Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?:

Формативті бағалау

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз», «Ойыңызға тәнтіміз»

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды): Топтық жұмыстарды топ мүшелерінің бір-біріне көмек көрсетуі.
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?: Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін математикалық терминдерді тиімді қолдана білуге үйрету.
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?:

Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі,

Кері байланыс

ББС кестесі,

Бағалау парағы,

№: 2-сабақ
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді:

Тақырыбы: Ромб.

Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелер:

Ромб және оның қасиеттері туралы түсінік беру, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндау

Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарады, меңгерген білімдерін қайталайды.

Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ)Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?:

АКТ: интерактив тақта. Жаңа тәсілдер: жеке, топтық жұмыс. СТО стратегиялары

Топқа бөлу: фигураларды пайдаланып үш топқа бөлу.

Оқылым:

1-топ берілген элементтері бойынша ромб периметрін табу

2- топ периметрлері бойынша қабырғаларды табу.

3-топ қатынастарды пайдаланып бұрыштарын табу.

ББС кестесі:

Оқылған сабақ бойынша нені білемін?

Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?

Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым.

Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?:

Өлшемдік бағалау: Пікір білдіру;

Қорғау;

Дәлелдеу;

Формативті бағалау

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды): Шығармашылық жұмыстар-ды қорғауы, бір-біріне сұрақтар қоюы.
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?: Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін сұрақ- жауапты қолдану арқылы «Кім жылдам» ойынын ұйымдастыру.
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?:

Шығармашылық жұмыстың нәтижесі

Кері байланыс

ББС кестесі

Бағалау парағы,

Рефлексия парақшалары

№: 3-сабақ
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді:

Тақырыбы: Квадрат.

Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелері:

Квадрат және оның қасиеттері туралы түсінік беру.

Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарды.

Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ)Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?:

АКТ: интерактивті тақта, компьютер.

Жаңа тәсілдер: диалог, топтастыру, жеке, жұптық, топтық жұмыс. СТО стратегиялары

Топқа бөлу : санау арқылы бөлу.

Ой қозғау мақсатында оқулықтағы деңгейлік тапсырсалар орындату. Математикалық диктант орындату.

Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?: Формативті бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды):

Топтастыру арқылы;

Практикалық жұмысты орындау.

Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?: Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, сұрақ- жауапты.
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?:

Кері байланыс

өзін-өзі бағалау парағы,

рефлексия парақшалары

№: 4- сабақ
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік

Ұқсас жұмыстар
Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең
Қарама қарсы бұрыштары
Ромб және оның қасиеттері мен белгілері
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
Тіктөртбұрыш тобына 216 есеп
Ақпаратты енгізу құрылғысы
Цилиндр. 11 сынып
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Microsoft visual basic бағдарламасындағы жаңа нұсқаулар
Параллелограмның ауданы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz