Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
8- сыныптағы геометрия сабағының <<Төртбұрыштар >> тарауы бойынша орта мерзімді жоспары
№
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ,ПЖ,ДЖ)
Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?
Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды)
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?
Негізгі мақсат: Тіктөртбұрыштың, ромбының , квадраттың анықтамаларын және олардың қасиеттерін және айырмашылықтарын табуды, қасиеттерді қолданып есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, математикалық сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
1-сабақ.
Тақырыбы: Тіктөртбұрыш
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру.
Қасиеттерін пайдаланып есептер шығарды, меңгерген білімдерін еске түсірді.
Жаңа тәсілдер: диалог, жеке, топтық жұмыс. АКТ: интерактивті тақта, СТО стратегиялары
Топқа бөлу : 3-түрлі стикерлерді пайдалану.
Топ ережесін қабылдау.
Миға шабуыл әдісі арқылы білімдерді актуализациялау мақсатында сұрақтар қою.
(Жаңа сабақты меңгертуде) Оқылым: Жаңа теориялық материалдар бойынша деңгейлік есептерді шығару.
ББС кестесі:
Оқылған сабақ бойынша нені білемін?
Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?
Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым?
Формативті бағалау
Вербальді: <<Өте жақсы>>, <<Жарайсыз>>, <<Ойыңызға тәнтіміз>>
Топтық жұмыстарды топ мүшелерінің бір-біріне көмек көрсетуі.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін математикалық терминдерді тиімді қолдана білуге үйрету.
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі,
Кері байланыс
ББС кестесі,
Бағалау парағы,
2-сабақ
Тақырыбы: Ромб.
Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелер:
Ромб және оның қасиеттері туралы түсінік беру, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндау
Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарады, меңгерген білімдерін қайталайды.
АКТ: интерактив тақта. Жаңа тәсілдер: жеке, топтық жұмыс. СТО стратегиялары
Топқа бөлу: фигураларды пайдаланып үш топқа бөлу.
Оқылым:
1-топ берілген элементтері бойынша ромб периметрін табу
2- топ периметрлері бойынша қабырғаларды табу.
3-топ қатынастарды пайдаланып бұрыштарын табу.
ББС кестесі:
Оқылған сабақ бойынша нені білемін?
Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?
Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым.
Өлшемдік бағалау: Пікір білдіру;
Қорғау;
Дәлелдеу;
Формативті бағалау
Шығармашылық жұмыстар-ды қорғауы, бір-біріне сұрақтар қоюы.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін сұрақ- жауапты қолдану арқылы <<Кім жылдам>> ойынын ұйымдастыру.
Шығармашылық жұмыстың нәтижесі
Кері байланыс
ББС кестесі
Бағалау парағы,
Рефлексия парақшалары
3-сабақ
Тақырыбы: Квадрат.
Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Квадрат және оның қасиеттері туралы түсінік беру.
Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарды.
АКТ: интерактивті тақта,компьютер.
Жаңа тәсілдер: диалог, топтастыру, жеке, жұптық, топтық жұмыс. СТО стратегиялары
Топқа бөлу : санау арқылы бөлу.
Ой қозғау мақсатында оқулықтағы деңгейлік тапсырсалар орындату. Математикалық диктант орындату.
Формативті бағалау
Топтастыру арқылы;
Практикалық жұмысты орындау.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, сұрақ- жауапты.
Кері байланыс
өзін-өзі бағалау парағы,
рефлексия парақшалары
4- сабақ
Тақырыбы: Тақырыпты қорытындылауға есептер шығарту.
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, есептер шығаруда білімдерін нақтылау.
Қайталау арқылы білімдерін еске түсіреді, деңгейлік тапсырмаларды орындайды, тақырыпты толық меңгереді
АКТ: интерактивті тақта.
Жаңа тәсілдер: диалог, жеке, жұптық. СТО стратегиялары.
Ой қозғау: Сұрақтар қою арқылы диалог ұйымдастыру.
Ой қозғау мақсатында сұрақтар қойып, есептер шығарту.
Берілген сұрақтар арқылы тапсырмаларды орындалу барысын талқылау
Өлшемдік бағалау:
өзін - өзі бағалау кестесінің қорытындысы бойынша жиынтық бағалау.
Жеке жұмыстар оқушыларды оқу үрдісіне жұмылдырады.
Есептерді шығара оты-рып, дарынды балалар өз қабілеттерін көрсете алады.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін математикалық терминдерге сипаттама беру.
Өзін-өзі бағалау парағы
оқушылардың пікірі,
Рефлексия парақшалары
№
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ,ПЖ,ДЖ)
Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба?
Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды)
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?
Негізгі мақсат: Тіктөртбұрыштың, ромбының , квадраттың анықтамаларын және олардың қасиеттерін және айырмашылықтарын табуды, қасиеттерді қолданып есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, математикалық сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
1-сабақ.
Тақырыбы: Тіктөртбұрыш
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру.
Қасиеттерін пайдаланып есептер шығарды, меңгерген білімдерін еске түсірді.
Жаңа тәсілдер: диалог, жеке, топтық жұмыс. АКТ: интерактивті тақта, СТО стратегиялары
Топқа бөлу : 3-түрлі стикерлерді пайдалану.
Топ ережесін қабылдау.
Миға шабуыл әдісі арқылы білімдерді актуализациялау мақсатында сұрақтар қою.
(Жаңа сабақты меңгертуде) Оқылым: Жаңа теориялық материалдар бойынша деңгейлік есептерді шығару.
ББС кестесі:
Оқылған сабақ бойынша нені білемін?
Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?
Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым?
Формативті бағалау
Вербальді: <<Өте жақсы>>, <<Жарайсыз>>, <<Ойыңызға тәнтіміз>>
Топтық жұмыстарды топ мүшелерінің бір-біріне көмек көрсетуі.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін математикалық терминдерді тиімді қолдана білуге үйрету.
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі,
Кері байланыс
ББС кестесі,
Бағалау парағы,
2-сабақ
Тақырыбы: Ромб.
Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелер:
Ромб және оның қасиеттері туралы түсінік беру, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндау
Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарады, меңгерген білімдерін қайталайды.
АКТ: интерактив тақта. Жаңа тәсілдер: жеке, топтық жұмыс. СТО стратегиялары
Топқа бөлу: фигураларды пайдаланып үш топқа бөлу.
Оқылым:
1-топ берілген элементтері бойынша ромб периметрін табу
2- топ периметрлері бойынша қабырғаларды табу.
3-топ қатынастарды пайдаланып бұрыштарын табу.
ББС кестесі:
Оқылған сабақ бойынша нені білемін?
Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?
Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым.
Өлшемдік бағалау: Пікір білдіру;
Қорғау;
Дәлелдеу;
Формативті бағалау
Шығармашылық жұмыстар-ды қорғауы, бір-біріне сұрақтар қоюы.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін сұрақ- жауапты қолдану арқылы <<Кім жылдам>> ойынын ұйымдастыру.
Шығармашылық жұмыстың нәтижесі
Кері байланыс
ББС кестесі
Бағалау парағы,
Рефлексия парақшалары
3-сабақ
Тақырыбы: Квадрат.
Сабақтың мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Квадрат және оның қасиеттері туралы түсінік беру.
Қасиеттерді пайдаланып есептер шығарды.
АКТ: интерактивті тақта,компьютер.
Жаңа тәсілдер: диалог, топтастыру, жеке, жұптық, топтық жұмыс. СТО стратегиялары
Топқа бөлу : санау арқылы бөлу.
Ой қозғау мақсатында оқулықтағы деңгейлік тапсырсалар орындату. Математикалық диктант орындату.
Формативті бағалау
Топтастыру арқылы;
Практикалық жұмысты орындау.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, сұрақ- жауапты.
Кері байланыс
өзін-өзі бағалау парағы,
рефлексия парақшалары
4- сабақ
Тақырыбы: Тақырыпты қорытындылауға есептер шығарту.
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, есептер шығаруда білімдерін нақтылау.
Қайталау арқылы білімдерін еске түсіреді, деңгейлік тапсырмаларды орындайды, тақырыпты толық меңгереді
АКТ: интерактивті тақта.
Жаңа тәсілдер: диалог, жеке, жұптық. СТО стратегиялары.
Ой қозғау: Сұрақтар қою арқылы диалог ұйымдастыру.
Ой қозғау мақсатында сұрақтар қойып, есептер шығарту.
Берілген сұрақтар арқылы тапсырмаларды орындалу барысын талқылау
Өлшемдік бағалау:
өзін - өзі бағалау кестесінің қорытындысы бойынша жиынтық бағалау.
Жеке жұмыстар оқушыларды оқу үрдісіне жұмылдырады.
Есептерді шығара оты-рып, дарынды балалар өз қабілеттерін көрсете алады.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін математикалық терминдерге сипаттама беру.
Өзін-өзі бағалау парағы
оқушылардың пікірі,
Рефлексия парақшалары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz