Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Ұ дыбысы мен әрпі, Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру
Пәннің атауы:Әліппе
Уақыты:23.10.2015жыл
Кабинет:№4
Мұғалім:Медеуова М
Сабақтың атауы
Ұ дыбысы мен әрпі
Сілтеме
Сауаташу оқыту әдістемесі,Әліппе оқулығы
Сабақтың жабдығы
Керекті жабдықтар:Суреттер топтамасы, смайликтер,жемістер, көкеністер.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер сұрақ - жауап, ой қозғау,топтастыру, сын тұрғысынан ойлау,АКТ
Жалпы мақсаттар
Мақсаты:
Оқушылардың Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру,дыбыс
тың жуан дауысты екенін ұғындыру.Ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету.
Оқытудың нәтижелері.
Күтілетін нәтиже Ұ ұ дыбысының жазылуы мен айтылуын меңгереді,суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындай алады, сөздік қорлары молаяды.
Топқа бөлу
Жемістер,көкеністер арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Айналаға алақанмен
Жылулықты шашайық
Сәттілік тілеп күлімсіреп
Біз сабақты бастайық !
Топ ережесін қайталау
Қызығушылықты ояту
"Ой қозғау"
-Балалар енді,тақтадағы суреттерге назар салайық.Не көріп тұрмыз?
Енді, осы сөздердің барлығына ортақ қандай әріп бар ?
Дұрыс айтасыздар, ұ дыбысы бар.
Ұя,ұлу,ұшақтың,
Басын бастап беремін
Құс,жұмыртқа, бұтақтың
Ортасында келемін.Сонымен,біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Ұ ұ дыбысы болмақ.-Ұлу,ұя,ұшақ,ұл,құс, Олардың барлығында да ұ дыбысы бар.
Сөздерге дыбыстық талдау жасау, буынға бөлу,сөйлем құрау.
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
Сөздерді тізбектей оқу
Топтастыру <<Құстар>>
Мәтінмен жұмыс оқу,мазмұндау.
Суреттермен жұмыс
Құран ,нұр сөздерінің мағынасын түсіндіру.
Дәптермен жұмыс.
А)ауада жазу
Б)әріп элементтерін көрсету
В)дәптерге үлгі бойынша жазу
Сергіту сәті
Құсқа ұқсап бәріміз,
Қане, қанат жаяйық.
Құс сияқты қалықтап,
Ұшып - ұшып алайық!
Ой толғаныс
Ойын <<Адасқан әріптер>>
Сен білесің бе ?
Табиғат сырын құстар да біледі
Қорытындылау
Сонымен біз бүгін қандай дыбыспен танысып, оның таңбалануын жаздық ? (ұ)
Ұ қандай дыбыс болды ? (дауысты жуан)
Бағалау
Смайликтерді санау арқылы, мадақтау.
Үйге тапсырма
72 бет оқу, мазмұндау. 39 бет тақпақ жаттау.
Уақыты:23.10.2015жыл
Кабинет:№4
Мұғалім:Медеуова М
Сабақтың атауы
Ұ дыбысы мен әрпі
Сілтеме
Сауаташу оқыту әдістемесі,Әліппе оқулығы
Сабақтың жабдығы
Керекті жабдықтар:Суреттер топтамасы, смайликтер,жемістер, көкеністер.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер сұрақ - жауап, ой қозғау,топтастыру, сын тұрғысынан ойлау,АКТ
Жалпы мақсаттар
Мақсаты:
Оқушылардың Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру,дыбыс
тың жуан дауысты екенін ұғындыру.Ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету.
Оқытудың нәтижелері.
Күтілетін нәтиже Ұ ұ дыбысының жазылуы мен айтылуын меңгереді,суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындай алады, сөздік қорлары молаяды.
Топқа бөлу
Жемістер,көкеністер арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Айналаға алақанмен
Жылулықты шашайық
Сәттілік тілеп күлімсіреп
Біз сабақты бастайық !
Топ ережесін қайталау
Қызығушылықты ояту
"Ой қозғау"
-Балалар енді,тақтадағы суреттерге назар салайық.Не көріп тұрмыз?
Енді, осы сөздердің барлығына ортақ қандай әріп бар ?
Дұрыс айтасыздар, ұ дыбысы бар.
Ұя,ұлу,ұшақтың,
Басын бастап беремін
Құс,жұмыртқа, бұтақтың
Ортасында келемін.Сонымен,біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Ұ ұ дыбысы болмақ.-Ұлу,ұя,ұшақ,ұл,құс, Олардың барлығында да ұ дыбысы бар.
Сөздерге дыбыстық талдау жасау, буынға бөлу,сөйлем құрау.
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
Сөздерді тізбектей оқу
Топтастыру <<Құстар>>
Мәтінмен жұмыс оқу,мазмұндау.
Суреттермен жұмыс
Құран ,нұр сөздерінің мағынасын түсіндіру.
Дәптермен жұмыс.
А)ауада жазу
Б)әріп элементтерін көрсету
В)дәптерге үлгі бойынша жазу
Сергіту сәті
Құсқа ұқсап бәріміз,
Қане, қанат жаяйық.
Құс сияқты қалықтап,
Ұшып - ұшып алайық!
Ой толғаныс
Ойын <<Адасқан әріптер>>
Сен білесің бе ?
Табиғат сырын құстар да біледі
Қорытындылау
Сонымен біз бүгін қандай дыбыспен танысып, оның таңбалануын жаздық ? (ұ)
Ұ қандай дыбыс болды ? (дауысты жуан)
Бағалау
Смайликтерді санау арқылы, мадақтау.
Үйге тапсырма
72 бет оқу, мазмұндау. 39 бет тақпақ жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz