Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Достық ойыны
Пән: қазақ тілі
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы: Достық
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды диалогтік оқыту арқылы ауызекі сөйлеу білуге үйрету.
Жетістік критерийлер:Оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, жауап береді. 2-3 сөйлемнен қысқаша әңгіме құрастырады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері:<<<<Себетке салу>>, <<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі
Сабақтың кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Деректі көздер
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу.
4 мин.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз!
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз!
Мақсатымыз - білім алу!
Міндетіміз - еңбектену.
Оқушылар үш қатарға тұрып, хормен бірге айтады.
Топтың ішінен топ басшысы, тайм - кипер, хатшы, баяндамашы
Топқа бөліну
1 мин
Топқа бағдаршам арқылы бөлінеді.
Бағалау парақтарын таратады.
Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады.
Бағалау парақтары
І. Білу
5мин
Сурет арқылы сұраққа дұрыс жауап беріңдер.
oo Бұл не?
oo Көшеде кімдер жүр?
oo Қандай ағаштар бар?
oo Жолда нелер жүр?
Сұрақтарға жауап береді.
-Үлкен ағаштар бар.
- Жолда маншина, троллейбус жүр
- Бұл - көше
- Көшеде адамдар жүр.
Оқушылар бір - бірін қолпаштау арқылы бағалайды.
Доп
Интербелсенді тақта
ІІ.Түсіну
8мин
Берілген диалогті оқып, өзің туралы жазыңдар.
Сөздікпен танысады
Бағдаршам - светофор
Жол - дорога
Мектеп - школа
Кең - просторный
Түзу - ровный, прямой
Әр топ өзі туралы дәптерге жазады.
Жаңа сөздермен жұмыс істейді.
Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 2 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін.
Сөздіктер
Үш түсті бағдаршам
Сергіту сәті
2мин
<<Қара жорға>> әні арқылы дене қимылын көрсетеді
Оқушылар дене қимылын жасайды.
ІІІ. Қолдану
8мин
<<Себетке салу>> әдісі арқылы әр топ өз ойларын тақырып бойынша постерге салады.
96 бет, 5 тапсырма
Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.
Постерге жазып, суретін салады. <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> бағалау бойынша бір - бірін бғалайды.
ІV. Талдау
7мин
96 бет, 4 - тапсырма
Қайда тұрасың? Сұраққа жауап бересіңдер,кесте бойынша сөйлем құрастырады. Әр сөзді буынға бөліп, түрлерін ажырату.
Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір - біріне дауыстап оқиды.дәптерлерімен алмасып, бір - бірін тексереді.
стикерлер
V. Жинақтау
5мин
<<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі бойынша жұмбақтарды шешеді.
Жұмбақтарды мұғалім оқиды, қай топ жауабын білсе сол топ ұпай алады.
VІ.Үй жұмысын беру.
Бағалау
5мин
Мұғалім бағалау парақтарын таратады.
96 бет, 6 - тапсырма
1. Қандай жаңа мәлімет алдың? Не үйрендің?
2. Саған не ұнады?
3. Саған ең оңай болды?
4. Қандай қиындықтар болды?
5. Проблеманы шешуге не көмектесті?
Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.
Бағалау критерийлері
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы: Достық
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды диалогтік оқыту арқылы ауызекі сөйлеу білуге үйрету.
Жетістік критерийлер:Оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, жауап береді. 2-3 сөйлемнен қысқаша әңгіме құрастырады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері:<<<<Себетке салу>>, <<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі
Сабақтың кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Деректі көздер
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу.
4 мин.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз!
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз!
Мақсатымыз - білім алу!
Міндетіміз - еңбектену.
Оқушылар үш қатарға тұрып, хормен бірге айтады.
Топтың ішінен топ басшысы, тайм - кипер, хатшы, баяндамашы
Топқа бөліну
1 мин
Топқа бағдаршам арқылы бөлінеді.
Бағалау парақтарын таратады.
Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады.
Бағалау парақтары
І. Білу
5мин
Сурет арқылы сұраққа дұрыс жауап беріңдер.
oo Бұл не?
oo Көшеде кімдер жүр?
oo Қандай ағаштар бар?
oo Жолда нелер жүр?
Сұрақтарға жауап береді.
-Үлкен ағаштар бар.
- Жолда маншина, троллейбус жүр
- Бұл - көше
- Көшеде адамдар жүр.
Оқушылар бір - бірін қолпаштау арқылы бағалайды.
Доп
Интербелсенді тақта
ІІ.Түсіну
8мин
Берілген диалогті оқып, өзің туралы жазыңдар.
Сөздікпен танысады
Бағдаршам - светофор
Жол - дорога
Мектеп - школа
Кең - просторный
Түзу - ровный, прямой
Әр топ өзі туралы дәптерге жазады.
Жаңа сөздермен жұмыс істейді.
Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 2 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін.
Сөздіктер
Үш түсті бағдаршам
Сергіту сәті
2мин
<<Қара жорға>> әні арқылы дене қимылын көрсетеді
Оқушылар дене қимылын жасайды.
ІІІ. Қолдану
8мин
<<Себетке салу>> әдісі арқылы әр топ өз ойларын тақырып бойынша постерге салады.
96 бет, 5 тапсырма
Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.
Постерге жазып, суретін салады. <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> бағалау бойынша бір - бірін бғалайды.
ІV. Талдау
7мин
96 бет, 4 - тапсырма
Қайда тұрасың? Сұраққа жауап бересіңдер,кесте бойынша сөйлем құрастырады. Әр сөзді буынға бөліп, түрлерін ажырату.
Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір - біріне дауыстап оқиды.дәптерлерімен алмасып, бір - бірін тексереді.
стикерлер
V. Жинақтау
5мин
<<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі бойынша жұмбақтарды шешеді.
Жұмбақтарды мұғалім оқиды, қай топ жауабын білсе сол топ ұпай алады.
VІ.Үй жұмысын беру.
Бағалау
5мин
Мұғалім бағалау парақтарын таратады.
96 бет, 6 - тапсырма
1. Қандай жаңа мәлімет алдың? Не үйрендің?
2. Саған не ұнады?
3. Саған ең оңай болды?
4. Қандай қиындықтар болды?
5. Проблеманы шешуге не көмектесті?
Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.
Бағалау критерийлері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz