Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Отбасы және қайырымдылық
Орыс сыныбындағы қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің аты-жөні: Тайгулова Г.А.
Күні: 09.10.15ж
Пәні: Қазақ тілі
Сыныбы: 8- сынып
Тақырыбы:
Отбасы және қайырымдылық
Мақсаты:
Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Осы тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Отбасы және қайырымдылық тақырыбында оқушылар бір- біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады. Сөздік бойынша жұмыстар орындай алады.
Оқушылардың көбісі:
Оқушылар оқулықпен тақырып бойынша тапсырмалар орындай алады.
Кейбір оқушылар:
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады..
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығын біледі.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқыту үшін бағалау
ресурстар
Ұйымдастыру
Шеңбер құрып, оқушыларға жылы лебіздер айтуды ұсынады.
Оқушылар шеңберге тұрып, әрқайсысы бір-біріне жылы тілектер айтады.
Негізгі кезең
Білу,түсіну
Қолдану, талдау
Жинақтау, бағалау
<<Отбасы, қайырымдылық>> сөзіне ассоциация жаздыртады.
Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Осы тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.
<<Отбасы, қайырымдылық>> сөзіне ассоциация жазу.
Әр топ отбасы туралы не білетіндерін естеріне түсіріп, алдымен жұппен, содан кейін топпен ақылдасып, қағаз бетіне түсіреді.
Оқушылар жаңа сөздерді дауыстап оқиды, сонан соң бір- екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздік дәптерге жазады. Әр топ сөз тіркестерін құрастырады. Бір- біріне сөз тіркестерін оқиды.
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
Бірін- бірі бағалау.
Критерий арқылы бағалау
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар,стикерлер.
Отбасы және қайырымдылық тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасатады Отбасының және қайырымдылық жасаудың не үшін керек екенін әңгімелесу түрі арқылы анықтатады.
Оқушыларға жаңа
лексикамен жұмыс жасатады. (тапсырма)
Мәтін бойынша жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау барысында бір- бірімен диалогқа түседі.
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтатады.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығына байланысты әңгіме жазады.
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығы туралы жазған әңгімелерін оқып береді.
Қорытынды
Бүгінгі тақырыптың сіздер үшін маңызы қандай?
Сұраққа жауап береді.
стикерлер.
Рефлексия
Тақырыптағы сөздер мен сөз тіркестеріне мысал келтіріп, өз бетінше қорытынды жасай алады
Мұғалімнің аты-жөні: Тайгулова Г.А.
Күні: 09.10.15ж
Пәні: Қазақ тілі
Сыныбы: 8- сынып
Тақырыбы:
Отбасы және қайырымдылық
Мақсаты:
Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Осы тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Отбасы және қайырымдылық тақырыбында оқушылар бір- біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады. Сөздік бойынша жұмыстар орындай алады.
Оқушылардың көбісі:
Оқушылар оқулықпен тақырып бойынша тапсырмалар орындай алады.
Кейбір оқушылар:
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады..
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығын біледі.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқыту үшін бағалау
ресурстар
Ұйымдастыру
Шеңбер құрып, оқушыларға жылы лебіздер айтуды ұсынады.
Оқушылар шеңберге тұрып, әрқайсысы бір-біріне жылы тілектер айтады.
Негізгі кезең
Білу,түсіну
Қолдану, талдау
Жинақтау, бағалау
<<Отбасы, қайырымдылық>> сөзіне ассоциация жаздыртады.
Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Осы тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.
<<Отбасы, қайырымдылық>> сөзіне ассоциация жазу.
Әр топ отбасы туралы не білетіндерін естеріне түсіріп, алдымен жұппен, содан кейін топпен ақылдасып, қағаз бетіне түсіреді.
Оқушылар жаңа сөздерді дауыстап оқиды, сонан соң бір- екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздік дәптерге жазады. Әр топ сөз тіркестерін құрастырады. Бір- біріне сөз тіркестерін оқиды.
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
Бірін- бірі бағалау.
Критерий арқылы бағалау
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар,стикерлер.
Отбасы және қайырымдылық тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасатады Отбасының және қайырымдылық жасаудың не үшін керек екенін әңгімелесу түрі арқылы анықтатады.
Оқушыларға жаңа
лексикамен жұмыс жасатады. (тапсырма)
Мәтін бойынша жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау барысында бір- бірімен диалогқа түседі.
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтатады.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығына байланысты әңгіме жазады.
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығы туралы жазған әңгімелерін оқып береді.
Қорытынды
Бүгінгі тақырыптың сіздер үшін маңызы қандай?
Сұраққа жауап береді.
стикерлер.
Рефлексия
Тақырыптағы сөздер мен сөз тіркестеріне мысал келтіріп, өз бетінше қорытынды жасай алады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz