Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Тайгулова Г.А.
<< Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары >>
тақырыбы бойынша коучинг жоспары
Күні
15 қазан 2015
Сабақ тақырыбы:
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Жалпы мақсат:
Түрлі тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдарымен таныстыру
Сілтеме:
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49
2. Үлестірмелі материалдар ІІ апта
Оқу нәтижесі
Қатысушылардың тапсырмалар арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады, өз сабақтарында тиімді пайдалануға үйренеді
Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу
Сабақта қолданылатын материалдар:
парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, аудио жазба, суреттер
Оқыту әдістері:
1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
2. есту және көру арқылы ойлауға мүмкіндік жасау
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
1. Жеке жұмыс
2. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары
Тапсырмалар:
Аудио жазбаны жалғастыру, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдау, ойлаудың алты қалпағын пайдаланып <<Ұлттық біріңғай тестілеу>> тақырыбын талдату
Оқуға арналған тапсырма:
Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Топқа бөлу
5 мин
Өлең жолдары арқылы шағын топқа бөлу.
Өлеңдердің бір шумағының әр жолын стикерлерге жазып қатысушыларға таңдату. Өлең жолдары арқылы бір шумақ өлеңді анықтып топ бойынша айтқызу.
Стикерлерді алады да, өлең жолдарын жинайды. Топтың атына сәйкес өлеңнің шумағы қай әндікі екендерін анықтап топ құрады. Топпен қосылыр әнді орындайды
Танысу
5 мин
Жұптасып өз-ара танысу, келесі кезекте ортаға шығып өз жұбының атынан танысу.
Мағлұмат алмасады, ортаға шығып танысады
Миға шабуыл
5 мин
Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не?
Сыни тұрғыдан ойлау туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру
Қатысушылар ассоциация құрып, өз ойларын ортаға айтады. Сыни тұрғыдан ойлау туралы мәліметпен танысады. Талқылаулар жүргізеді
Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлауға мүмкіндік жасау
10 мин
Топтарға суреттер таңдату. Әрбір суретті флипчарттың ортасына жапсырып, сурет бойынша <<миға шабуыл>> әдісі арқылы жоғары дәрежелі сұрақтар қойады.
Қадағалау сұрақтары:
Проблеманы шешетін сұрақтар
Сараптамалық сұрақтар
Ерекшелейтін сұрақтар
Топ суретті таңдап флипчартқа жапсырады, жоғары дәрежелі сұрақ жазады.
Әр топ өздерінің кестелерін ұсынады және қай топтың жауабы өз жауаптарымен сәйкес келетінің анықтайды
Сырлы сезім
Екі орындыққа арқасымен отырып, соңғы күндері жасаған жақсылықтары жайлы айтады.
Тапсырма
5 мин (ойлануға)
10 мин
қорғауға
<<Сиқырлы жүзік>> ертегісің сын тұрғысынан ойлана отырып аяқтап, ертегінің жағымды және жағымсыз жақтарын жазу
Әр топ <<Сиқырлы жүзік>> ертегісің сын тұрғысынан ойлана отырып аяқтап, ертегінің жағымды және жағымсыз жақтарын жазады.
VІ. Кері байланыс
Стикердің артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады.
Ойларын қорытып, стикерлерге сабақты бағалап белгіленген жерге іледі
<< Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары >>
тақырыбы бойынша коучинг жоспары
Күні
15 қазан 2015
Сабақ тақырыбы:
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Жалпы мақсат:
Түрлі тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдарымен таныстыру
Сілтеме:
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49
2. Үлестірмелі материалдар ІІ апта
Оқу нәтижесі
Қатысушылардың тапсырмалар арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады, өз сабақтарында тиімді пайдалануға үйренеді
Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу
Сабақта қолданылатын материалдар:
парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, аудио жазба, суреттер
Оқыту әдістері:
1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
2. есту және көру арқылы ойлауға мүмкіндік жасау
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
1. Жеке жұмыс
2. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары
Тапсырмалар:
Аудио жазбаны жалғастыру, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдау, ойлаудың алты қалпағын пайдаланып <<Ұлттық біріңғай тестілеу>> тақырыбын талдату
Оқуға арналған тапсырма:
Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Топқа бөлу
5 мин
Өлең жолдары арқылы шағын топқа бөлу.
Өлеңдердің бір шумағының әр жолын стикерлерге жазып қатысушыларға таңдату. Өлең жолдары арқылы бір шумақ өлеңді анықтып топ бойынша айтқызу.
Стикерлерді алады да, өлең жолдарын жинайды. Топтың атына сәйкес өлеңнің шумағы қай әндікі екендерін анықтап топ құрады. Топпен қосылыр әнді орындайды
Танысу
5 мин
Жұптасып өз-ара танысу, келесі кезекте ортаға шығып өз жұбының атынан танысу.
Мағлұмат алмасады, ортаға шығып танысады
Миға шабуыл
5 мин
Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не?
Сыни тұрғыдан ойлау туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру
Қатысушылар ассоциация құрып, өз ойларын ортаға айтады. Сыни тұрғыдан ойлау туралы мәліметпен танысады. Талқылаулар жүргізеді
Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлауға мүмкіндік жасау
10 мин
Топтарға суреттер таңдату. Әрбір суретті флипчарттың ортасына жапсырып, сурет бойынша <<миға шабуыл>> әдісі арқылы жоғары дәрежелі сұрақтар қойады.
Қадағалау сұрақтары:
Проблеманы шешетін сұрақтар
Сараптамалық сұрақтар
Ерекшелейтін сұрақтар
Топ суретті таңдап флипчартқа жапсырады, жоғары дәрежелі сұрақ жазады.
Әр топ өздерінің кестелерін ұсынады және қай топтың жауабы өз жауаптарымен сәйкес келетінің анықтайды
Сырлы сезім
Екі орындыққа арқасымен отырып, соңғы күндері жасаған жақсылықтары жайлы айтады.
Тапсырма
5 мин (ойлануға)
10 мин
қорғауға
<<Сиқырлы жүзік>> ертегісің сын тұрғысынан ойлана отырып аяқтап, ертегінің жағымды және жағымсыз жақтарын жазу
Әр топ <<Сиқырлы жүзік>> ертегісің сын тұрғысынан ойлана отырып аяқтап, ертегінің жағымды және жағымсыз жақтарын жазады.
VІ. Кері байланыс
Стикердің артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады.
Ойларын қорытып, стикерлерге сабақты бағалап белгіленген жерге іледі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz