Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Бесік жыры өлеңі
Тақырыбы: Бесік жыры
Күні: 20.04.2015
Сынып: 3 <<Г>>
Мұғалім: Ембергенова Айнұр
мақсаттары
Сабақ мақсаттары: Оқушылар <<Бесік жыры>> өлеңінің мазмұнының негізгі идеясын анықтайды және түсінік айтуды үйренеді.
Барлық оқушылар: 19
Оқушылардың көбісі:
Оқушылардың кейбірі:
Алдыңғы білім
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған
әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
<<Сиқырлы қылқалам>> арқылы оқушылар бір - бірінің көңіл - күйлерімен бөліседі.
Топқа бөлу: АНА, БАЛА, БЕСІК
Үй тапсырмасы:
Тест (тақтадағы дайын жауаппен тексеріп оқушы өзін-өзі бағалайды)
<<Сиқырлы қылқалам>>
Топтардың аты жазылған парақтар
<<Бағдаршам>>
Сабақтың ортасы
...минут
Ой қозғау
Сұрақ-жауап
ББҮ әдісі
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Бейнебаян
(оқушыларға 3 тілде бейнебаян көрсетіледі)
Суретпен жұмыс
(оқушылар суретке қарап өз ойларын жеткізеді)
Оқулықпен жұмыс
<<Ойлан,жұптас,бөліс>> әдісі
Түртіп алу әдісі
Құндыз - өзен, көлде тіршілік ететін терісі бағалы аң, құндыз терісінен тігілген сәнді, әрі жылтылдақ жағаға теңеу.
Шешен -сөзге ағып тұрған шебер. Тілге жүйрік адам.
Құрағым - көл , су жиегіне жайқалып өсетін жас шөпке теңеу
Дәптермен жұмыс
(оқушылар өздеріне ұнайтын мамандық туралы эссе жазады)
Топтық жұмыс
I топ: Өлеңнен анасының баласын қалай жұбататынын тап.
II топ: Бесік жырын құр
III топ: Тиым сөздерді жалғастыр және баланың жасына байланысты атауларын сәйкестендір.
- Бесікті ашық қалдырма.
- Бесікті бір қолмен көтерме.
- Бесікті теппе.
- Бос бесікті тербетпе
Бір жас - шақалақ, нәресте.
Екі - үш жас - бүлдіршін.
Үш - бес жас - балдырған.
6 - 7 жас - сәби.
8 - 12 жас - ойын баласы.
13 жас - мүшел жас (ересек бала)
Флипчарт
Ноутбук
Интербелсенді тақта
оқулық
Ғаламтор желісі
флипчарт
Сабақтың соңы
мин
ББҮ әдісі
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Бағалау
<<Сэндвич>> әдісі
1-бөлік - позитивті комментарий, не ұнады;
2-бөлік - сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;
3-бөлік - келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы ...
<<Сэндвич>>
Қосымша ақпарат
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгіноқушылар неніүйренді?
Оқыту ортасы қандай болды? Меніңбөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге астыма?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:
Күні: 20.04.2015
Сынып: 3 <<Г>>
Мұғалім: Ембергенова Айнұр
мақсаттары
Сабақ мақсаттары: Оқушылар <<Бесік жыры>> өлеңінің мазмұнының негізгі идеясын анықтайды және түсінік айтуды үйренеді.
Барлық оқушылар: 19
Оқушылардың көбісі:
Оқушылардың кейбірі:
Алдыңғы білім
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған
әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
<<Сиқырлы қылқалам>> арқылы оқушылар бір - бірінің көңіл - күйлерімен бөліседі.
Топқа бөлу: АНА, БАЛА, БЕСІК
Үй тапсырмасы:
Тест (тақтадағы дайын жауаппен тексеріп оқушы өзін-өзі бағалайды)
<<Сиқырлы қылқалам>>
Топтардың аты жазылған парақтар
<<Бағдаршам>>
Сабақтың ортасы
...минут
Ой қозғау
Сұрақ-жауап
ББҮ әдісі
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Бейнебаян
(оқушыларға 3 тілде бейнебаян көрсетіледі)
Суретпен жұмыс
(оқушылар суретке қарап өз ойларын жеткізеді)
Оқулықпен жұмыс
<<Ойлан,жұптас,бөліс>> әдісі
Түртіп алу әдісі
Құндыз - өзен, көлде тіршілік ететін терісі бағалы аң, құндыз терісінен тігілген сәнді, әрі жылтылдақ жағаға теңеу.
Шешен -сөзге ағып тұрған шебер. Тілге жүйрік адам.
Құрағым - көл , су жиегіне жайқалып өсетін жас шөпке теңеу
Дәптермен жұмыс
(оқушылар өздеріне ұнайтын мамандық туралы эссе жазады)
Топтық жұмыс
I топ: Өлеңнен анасының баласын қалай жұбататынын тап.
II топ: Бесік жырын құр
III топ: Тиым сөздерді жалғастыр және баланың жасына байланысты атауларын сәйкестендір.
- Бесікті ашық қалдырма.
- Бесікті бір қолмен көтерме.
- Бесікті теппе.
- Бос бесікті тербетпе
Бір жас - шақалақ, нәресте.
Екі - үш жас - бүлдіршін.
Үш - бес жас - балдырған.
6 - 7 жас - сәби.
8 - 12 жас - ойын баласы.
13 жас - мүшел жас (ересек бала)
Флипчарт
Ноутбук
Интербелсенді тақта
оқулық
Ғаламтор желісі
флипчарт
Сабақтың соңы
мин
ББҮ әдісі
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Бағалау
<<Сэндвич>> әдісі
1-бөлік - позитивті комментарий, не ұнады;
2-бөлік - сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;
3-бөлік - келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы ...
<<Сэндвич>>
Қосымша ақпарат
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгіноқушылар неніүйренді?
Оқыту ортасы қандай болды? Меніңбөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге астыма?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz