Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері

Сабақ : <<Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері. Негізгі тригонометриялық формулалар>> тақырыбына өткен бақылау жұмысына талдау
Мектеп: Подхоз ЖББНМ
Күні: 17.02.2016ж
Мұғалімнің есімі: Мухтарова А.Б
Сынып: 9
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері. Негізгі тригонометриялық формулалар тақырыбын бекіту
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:

А. Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттерін, Негізгі тригонометриялық формулаларды біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

В. Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері. Негізгі тригонометриялық формулаларды қолданып есептер шығара алады.

Кейбір оқушылар:

С. Күрделі есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
Тілдік мақсат
Оқушылар:

Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттерін, негізгі тригонометриялық формулаларды айта алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Тақырыптық терминдер: тригонометриялық функция, бірлік шеңбер, таңбалар

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Тригонометриялық функция дегеніміз -

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым)

Тригонометриялық функцияны білу біз үшін маңызы қанша?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Фигураның теңдеуі
Түзудің теңдеуі -
Шеңбердің теңдеуі -
Алдыңғы оқу
Тригонометриялық тепе-теңдіктер
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Басталуы
Кіріспе. (1-2 минут)
Ұйымдастыру
<<Жүректен - жүрекке>> тренингі арқылы сынып оқушыларына сәттілік тілеймін.
Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді

Ортасы
Негізгі бөлім
Ой қозғау әдісі бойынша сұрақтарға жауап алу. (5мин) өзара сұрақ қою
Ауызша тапсырмалар орындау (слайд арқылы)
Жұбын тап! Тапсырмасын орындау
Таңбасына қарай функцияны анықтау.(слайд)
Бос орынды толтыр! Формулаларды қайталау.
Мағынаны тану.
Есеп шығару. Деңгейлік тапсырмалар орындау.

Тест тапсырмасын орындау.

Қолпаштау
мадақтау

Бағдаршам

Критерий арқылы

маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар
стикерлер

Аяқталуы
Бекіту (2мин)
Серпілген сауал арқылы сабақты бекіту
Бағалау (1мин)
Үйге тапсырма (1мин) қайталау емтихан есептер жинағынан 7А.21, 7А.24
Рефлексия (кері байланыс) (1мин)
<<Сабақтан алған әсерім

<<Алақан>>
Кері байланыс парақшалары
Қосымша ақпарат
Интернеттен <<Фигураның теңдеуі>> туралы қарау (өз бетімен)
Дарынды және талантты , төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмыс берілді.
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды
Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнері
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.
Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.
Рефлексия
Сабақ/оұу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз

Қорытынды бағамдау

Сынарын тап!
sin 300 = cos =
cos 300 = sin =
tg450 = ctg =
Sin 450 = cos =

Сынарын тап!
sin 300 = cos =
cos 300 = sin =
tg450 = ctg =
Sin 450 = cos =

Сынарын тап!
sin 300 = cos =
cos 300 = sin =
tg450 = ctg =
Sin 450 = cos =
Сынарын тап!
sin 300 = cos =
cos 300 = sin =
tg450 = ctg =
Sin 450 = cos =

Тест тапсырмасы
1. Өрнекті ықшамда.
А. -
Б.
В.
С.
2. Өрнекті ықшамда.
А. - 2
Б. 2
В.
С. 2
3. Өрнекті ықшамда.
А. -
Б.
В.
С.
4. Өрнекті ықшамда.
А. -
Б.
В.
С.
5. Өрнекті ықшамда.
А. -
Б.
В.
С.

Сабақтың табыс критерииі
Оқушының аты-жөні:

Критерийлер
Ұпай
1
Анықтаманы білемін.
0
1
2
3
2
Тригонометриялық тепе-теңдіктерді білемін
0
2
3
3
3
Формулаларды ажырата аламын
0
1
2
3
4
Таңбаларын білемін
0
1
2
3
5
Есептер шығара аламын
0
1
2
3
Жалпы ұпай саны:

13-15 ұпай
<<5>>
Сен керемет орындадың!
9-12 ұпай
<<4>>
Сен жақсы жұмыстандың!
4-8 ұпай
<<3>>
Сен жарадың!

Ұқсас жұмыстар
Функция графиктері
Функциялар және графиктер
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Теңдеуге есептер шешу
Ұбтға дайындық математика
Курстың міндеті
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Келтіру формулалары туралы
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу
Пәндер