Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қисықсызықты трапецияның ауданын табуға есептер шығару
Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып
Күні
25.09.2015
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың аты
Қисықсызықты трапецияның ауданын табуға есептер шығару
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып оқулығы, Әбілқасымова А.Е, Бекбоев И.Б, Әбдиев А.А, Жұмағұлова З.Ә. Алматы <<Мектеп>> баспасы 2011, Әдістемелік құрал
Жалпы мақсаты
oo Қисықсызықты трапецияны салуды;
oo Алғашқы функцияны табуды;
oo Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді үйрету.
Оқу нәтижесі
Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді меңгеруі
Негізгі идеялар
Алғашқы функция
Дереккөздер
Оқулық, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Миға шабуыл>>
ЖИГСО-2 стратегиясы
Топтық жұмыс;
Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Деңгейлік тапсырмалар;
Бекіту сұрақтары.
Кейінгі тапсырмалар
§2 оқу,
№ 21(4), 22(2), 24 есептер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Қисықсызықты трапецияны салуды;
oo Алғашқы функцияны табуды;
oo Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді үйрену.
3. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
4. Бағалау критерийі:
oo Қисықсызықты трапецияны салу
oo Алғашқы функцияны табу
oo Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу
ІІ. <<Миға шабуыл>> Қайталау сұрақтары: (5 минут)
1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу алгоритмі
2. Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы
ІІІ. <<Мағынаны тану>> сатысы: ЖИГСО-2 стратегиясы. (8 минут)
№22 (1) есеп (Жауабы: 2 кв.бірлік)
І-топ: Графигін салу
ІІ-топ: Алғашқы функциясын табу
ІІІ-топ: Ауданын есептеу
IV. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. (8 минут)
І-топ: №21 (1) (Жауабы: 113 кв.бірлік)
ІІ-топ: №21 (2) (Жауабы: 1023 кв.бірлік)
ІІІ-топ: №21 (3) (Жауабы: 4,5 кв.бірлік)
V. Сергіту сәті: <<Цифр салу>> тренингі (2 минут)
VІ . Деңгейлік тапсырмалар: (8 минут)
В деңгейі - № 24 есеп, С деңгейі - №26 есеп
VІІ. <<Ой толғаныс>> сатысы: Бекіту сұрақтары (5 минут)
1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу алгоритмі қандай?
2. Қисықсызықты трапецияның геометрия курсынан белгілі трапециядан қандай айырмашылығы бар?
3. Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы қандай?
VІІІ. Үйге тапсырма: §2 оқу, № 21(4), 22(2), 24 есептер (2 минут)
ІХ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (2 минут)
Х. Рефлексия (2 минут)
Күні
25.09.2015
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың аты
Қисықсызықты трапецияның ауданын табуға есептер шығару
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып оқулығы, Әбілқасымова А.Е, Бекбоев И.Б, Әбдиев А.А, Жұмағұлова З.Ә. Алматы <<Мектеп>> баспасы 2011, Әдістемелік құрал
Жалпы мақсаты
oo Қисықсызықты трапецияны салуды;
oo Алғашқы функцияны табуды;
oo Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді үйрету.
Оқу нәтижесі
Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді меңгеруі
Негізгі идеялар
Алғашқы функция
Дереккөздер
Оқулық, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Миға шабуыл>>
ЖИГСО-2 стратегиясы
Топтық жұмыс;
Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Деңгейлік тапсырмалар;
Бекіту сұрақтары.
Кейінгі тапсырмалар
§2 оқу,
№ 21(4), 22(2), 24 есептер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Қисықсызықты трапецияны салуды;
oo Алғашқы функцияны табуды;
oo Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді үйрену.
3. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
4. Бағалау критерийі:
oo Қисықсызықты трапецияны салу
oo Алғашқы функцияны табу
oo Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу
ІІ. <<Миға шабуыл>> Қайталау сұрақтары: (5 минут)
1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу алгоритмі
2. Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы
ІІІ. <<Мағынаны тану>> сатысы: ЖИГСО-2 стратегиясы. (8 минут)
№22 (1) есеп (Жауабы: 2 кв.бірлік)
І-топ: Графигін салу
ІІ-топ: Алғашқы функциясын табу
ІІІ-топ: Ауданын есептеу
IV. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. (8 минут)
І-топ: №21 (1) (Жауабы: 113 кв.бірлік)
ІІ-топ: №21 (2) (Жауабы: 1023 кв.бірлік)
ІІІ-топ: №21 (3) (Жауабы: 4,5 кв.бірлік)
V. Сергіту сәті: <<Цифр салу>> тренингі (2 минут)
VІ . Деңгейлік тапсырмалар: (8 минут)
В деңгейі - № 24 есеп, С деңгейі - №26 есеп
VІІ. <<Ой толғаныс>> сатысы: Бекіту сұрақтары (5 минут)
1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу алгоритмі қандай?
2. Қисықсызықты трапецияның геометрия курсынан белгілі трапециядан қандай айырмашылығы бар?
3. Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы қандай?
VІІІ. Үйге тапсырма: §2 оқу, № 21(4), 22(2), 24 есептер (2 минут)
ІХ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (2 минут)
Х. Рефлексия (2 минут)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz