Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу: 11-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып

Күні
25. 09. 2015
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Күні: Сабақтың аты
25. 09. 2015: Қисықсызықты трапецияның ауданын табуға есептер шығару
Күні: Сілтеме
25. 09. 2015: Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып оқулығы, Әбілқасымова А. Е, Бекбоев И. Б, Әбдиев А. А, Жұмағұлова З. Ә. Алматы «Мектеп» баспасы 2011, Әдістемелік құрал
Күні: Жалпы мақсаты
25. 09. 2015:
  • Қисықсызықты трапецияны салуды;
  • Алғашқы функцияны табуды;
  • Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді үйрету.
Күні: Оқу нәтижесі
25. 09. 2015: Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді меңгеруі
Күні: Негізгі идеялар
25. 09. 2015: Алғашқы функция
Күні: Дереккөздер
25. 09. 2015: Оқулық, Power Point презентациялары
Күні: Тапсырмалар
25. 09. 2015:

«Миға шабуыл»

ЖИГСО-2 стратегиясы

Топтық жұмыс;

Талантты және дарынды балалармен жұмыс;

Деңгейлік тапсырмалар;

Бекіту сұрақтары.

Күні: Кейінгі тапсырмалар
25. 09. 2015:

§2 оқу,

№ 21(4), 22(2), 24 есептер

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

І. «Қызығушылығын ояту» сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)

1. Сыныпты топқа бөлу;

2. Сабақ мақсатымен таныстыру:

  • Қисықсызықты трапецияны салуды;
  • Алғашқы функцияны табуды;
  • Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеуді үйрену.

3. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.

4. Бағалау критерийі:

  • Қисықсызықты трапецияны салу
  • Алғашқы функцияны табу
  • Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу

ІІ. «Миға шабуыл» Қайталау сұрақтары: (5 минут)

1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу алгоритмі

2. Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы

ІІІ. «Мағынаны тану» сатысы: ЖИГСО-2 стратегиясы. (8 минут)

№22 (1) есеп (Жауабы: 2 к в . б і р л і к \sqrt{2}\ кв. бірлік )

І-топ: Графигін салу

ІІ-топ: Алғашқы функциясын табу

ІІІ-топ: Ауданын есептеу

IV. «Ой қозғау» сатысы: Топтық жұмыс. (8 минут)

І-топ: №21 (1) (Жауабы: 1 1 3 к в . б і р л і к 1\frac{1}{3}\ кв. бірлік )

ІІ-топ: №21 (2) (Жауабы: 10 2 3 к в . б і р л і к 10\frac{2}{3}\ кв. бірлік )

ІІІ-топ: №21 (3) (Жауабы: 4 , 5 к в . б і р л і к 4, 5\ кв. бірлік )

V. Сергіту сәті: «Цифр салу» тренингі (2 минут)

VІ . Деңгейлік тапсырмалар: (8 минут)

В деңгейі - № 24 есеп, С деңгейі - №26 есеп

VІІ. «Ой толғаныс» сатысы: Бекіту сұрақтары (5 минут)

  1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу алгоритмі қандай?
  2. Қисықсызықты трапецияның геометрия курсынан белгілі трапециядан қандай айырмашылығы бар?
  3. Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы қандай?

VІІІ. Үйге тапсырма: §2 оқу, № 21(4), 22(2), 24 есептер (2 минут)

ІХ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (2 минут)

Х. Рефлексия (2 минут)


Ұқсас жұмыстар
11-сыныпқа арналған практикалық сабақ үлгісі: Қисықсызықты трапецияның ауданы
11-сынып: Анықталған интеграл арқылы жазық фигуралардың ауданын есептеу
11-сынып (ә) Анықталған интеграл көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу
11-сынып математика сабағы: интеграл көмегімен фигуралардың ауданын және айналу денелерінің көлемін есептеу
11-сынып: Шар көлемі мен сфера бетінің ауданын есептеу - сабақ жоспары
11-сынып математика сабақ жоспары: интегралды есептеу арқылы қисықпен шектелген фигуралардың ауданын табу
11-сынып геометриясы: Конус және оның бүйір мен толық бетінің ауданын есептеу - сабақ жоспары
Алғашқы функция және интеграл: қисық сызықпен шектелген фигуралардың ауданын есептеуге арналған практикалық сабақ жоспары
11 сыныпқа арналған дифференциалдық есептеу (туынды) курсының оқу бағдарламасы
Анықталған интегралдар және оларды есептеу: 11-сынып ашық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz