Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Гимнастика жайлы ақпарат


Сабақтың тақырыбы: Гимнастика
Сабақтың мақсаты:
а)Әр түрлі биіктіктегі арыс жасалатын жаттығуларды
жетілдіру.
Ә)Акрабатикалық тепе-теңдік жаттығуларын дамыта
үйрету.
Б)Күштілік ептілік икемділік қасеиттерін дамыту.
Сабаққа керекті құралдар-жабдықтар: Әр түрлі биіктіктегі арыс,
гимнастикалық

төсеніш, гимнастикалық скамейка, бөрене,

гимнастикалық қабырға.
Сабақтың әдісі: Жаппай, топпен.

|№ |Сабақтың мазмұны |Уақыт |Әдістемелік нұсқаулар |
| | |мөлшері| |
|І Дайындық бөлім |15 мин | |
|1 |Сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Сабаққа қатысқан |2 мин |Арнайы киімдеріне сабаққа |
| |оқушыларды түгендеу. Қауіпсіздік ережелерін еске| |даярлығына және берілген |
| |түсіру. Сабақтың мақсатын таныстыру. Саптағы | |бұйрықтың орындалуына назар|
| |«Оңға!», «Солға!», «Кері айнал!» «Алаңды | |аудару. Ара қашықтықты |
| |айналып алға бас!» жаттығулары | |сақтау. |
|2 |Жүру бағытында орындалатын жаттығулар |2 мин | |
| |Алға жүру: | |Қолды бүкпеу, денені тік |
| |1.Екі қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру | |ұстау. |
| |2.Қол белде өкшемен жүру. | |Кеудені тік ұстау. |
| |3.Қол желкеде жартылай отыр жүру. | |Кеуде тік, басты көтеріп |
| |4.Қол тізеде, отырып жүру, секіру. | |ұстау. |
| | | |Жоғары секіру. |
|3 |Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулары: |3 мин | |
| |1.Жеңіл жүгіріс | | |
| |2.Тізені алға көтеріп жүгіру. | |Ара-қашықтық сақтау. |
| |3.Қолды артқа қойып, аяқты артқа сермей жүгіру. | |Тізені алақанға тигізу. |
| |4.Аяқтың басын алға сілтей жүгіру. | |Аяқты алақанға жеткізу. |
| |5.Оң қапталмен қолды алға айналдыру. | |Барынша жоғары секіріп, |
| |6.Сол қапталмен қолды артқа айналдыру. | |қолды толық айналдыру. |
|4 |Тыныс алу жаттығулары,сапқа 2 қатарға тұрғызу. | |
|5 |Жалпы дамыту жаттығулары |8 мин | |
|1 |БҚ қол ұстасып, бір-біріне қарама-қарсы тұру. | |Барлық оқушылардың бірдей |
| |Бір қолды екі жаны арқылы жоғары көтеру, сол | |жасауын қадағалау. |
| |аяқты артта ұстау. |4-6 рет| |
| |2.БҚ | | |
| |3.Екінші аяқпенен де осылай жасау. | | |
|2 |БҚ қолдарын төмен ұстап, бір-біріне арқаларын |6-8 рет|Аяқты бүкпей түзу жасауын |
| |беріп тұрады. | |қадағалау. |
| |1.Сол аяғын ұшымен жанға қояды, оң қолды жоғары | | |
| |көтеріп, солға еңкейеді. | | |
| |2.БҚ Екінші жаққа да осылай жасау. | | |
|3 |БҚ Бір-бірінің иықтарынан ұстап, алға еңкейіп, |6-8 рет|Аяқты бүкпеу керек. |
| |қарама-қарсы тұрады. Аяқтардың арасы алшақ | | |
| |ұсталады. | | |
| |1.Алға қарай серіппелі түрде еңкею | | |
| |2.Солға бұрылу. Екінші жаққа бұрылыс жасай, | | |
| |осылай істеу. | | |
|4 |БҚ қолдарын жоғары көтеріп ұстап, бір-біріне | | |
| |арқаларын беріп тұрады. | | |
| |1.Сол аяқпен ілгері аттау, артқа шалқаю. |8-10 |Қолдарын жібермеуін |
| |2.БҚ екінші аяқпен де осылай жасау. |рет |қадағалау. |
|5 |БҚ Қолдарын шынтақтан іліп алып, бір-біріне | | |
| |арқаларын беріп тұру. |10-12 | |
| |1.Жартылай отыру. |рет |Арқаларын түзу болу керек. |
| |2.БҚ келу. | | |
|6 |БҚ серіктерінің иығына қолды салып, бір-біріне |10-12 | |
| |қарама-қарсы тұрады. |рет |Аяқтарын түзу көтеруін |
| |1.Сол аяқты алға-оңға қарай сілтеу. | |қадағалау. |
| |2.БҚ келу. Екінші аяқпенда осылай жасау. | | |
|7 |БҚ табандарын тіреп, аяқтарын тізеден бүгіп, |6-8 рет|Аяқтарын түзу ұстауын |
| |қолдарынан ұстасып, гимнастикалық төсеніште | |қадағалау. |
| |қарама-қарсы отыру. | | |
| |1.Сол аяқты жоғары көтьеріп, созып ұстайды. | | |
| |2.БҚ | | |
| |3-4 Оң аяқпен де осылай жасау. | | |
|8 |БҚ табандарын тіреп аяқтарын алшақ қойып |6-8 рет|Аяқтарын түзу ұстауын |
| |бір-біріне қарама-қарсы отыру, оң қолдарымен | |қадағалау. |
| |ұстасады. | | |
| |1.Біреуі алға еңкейсе, екіншісі шалқайды. | | |
| |2.БҚ | | |
| |3.Екінші жаққа еңкейіп шалқаю. | | |
| |4.Бұл да сондай, бірақ сол қолмен ұстайды. | | |
|9 |БҚ арқаларын бір-біріне беріп, аяқтарын тіке |6-8 рет|Бір жаққа құламай қолдарын |
| |жазып отырады. Қолдарын көтеріп басынан ұстайды.| |басынан ұстауын қадағалау. |
| | | | |
| |1.«А» алға еңкейеді. «Б» аяқтарын бүге, табанмен| | |
| |еденге тіреле «А»- ның иығына жатады. | | |
| |2.БҚ | | |
| |3.Қайталау. | | |
|ІІ Негізгі бөлім |25 мин | |
|6 |Оқушыларды 1 сапқа тұрғызу. | | |
| |1.Гимнастикалық скамейкадан секіру; | | |
| |2.Гимнастикалық төсеніште алға домалау. | | |
| |3.Ағаш аттан аттау |7 мин |Оқушылардың тұрып қалмай, |
| |4.Гимнастикалық төсеніште артқа домалау. | |дұрыс жасауын қадағалау |
| |5.Тепе-теңдік сақтап жүру. | | |
| |6.Гимнастикалық қабырғада мініп-түсу. | | |
| |Жаттығуларын жасату. | | |
| |7.Демді қалыпқа келтіру жаттығуларын жасатып 3 | | |
| |топқа бөлу. | | |
| |І топ | | |
| |Әртүрлі биіктіктегі арыста | | |
| |1.Тартыла секіріп, аяқты ашып міну. |18 мин | |
| |2.Шалқаю | |Жаттығуларды қауіпсіздік |
| |3.Қолын арыстан ұстап жабдықтың үстінде отыру. | |ережесін сақтап, |
| | | |сыныптасының, мұғалімнің |
| |4.Қарлығаш жасау. | |көмегімен жасауын |
| | | |қадағалау. |
| |5.Бұрыш жасап | | |
| | | | |
| | | | |
| |6.90о-қа айналып секіріп түсу, жаттығуларын | | |
| |жетілдіру. | | |
| |ІІ топ | |Жаттығулардың дұрыс |
| |Акробатикалық жаттығулар | |орындалуын қадағалау. |
| |1.Алға домалау | |Сыныптасының көмегімен |
| |2.Көпір жасау. | |жасау. |
| |3.Артқа домалау | | |
| |4.Жауырынға тұру. | | |
| |5.Аяқты басынан асыра жерге тигізіп, алқанын | | |
| |жерге қою. | | |
| |6.Жарты шпагатқа келіп отыру жаттығуларын | | |
| |жетілдіру. | | |
| |ІІІ топ | |Сыныптасының көмегімен |
| |Тепе-теңдік жаттығуларын | |жасау. |
| |1.Қарлығаш жасау. | | |
| |2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру. | | |
| |3.Жартылай отырып, өкшені көтеріп бұрылу. | | |
| |4.Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта| | |
| |үйрету. Топтарды жаттығуларын бірнеше рет | | |
| |жасағаннан кейін орындарын алмастыру. | | |
|ІІІ Қорытынды бөлім |5 мин | |
|7 |Оқушыларды сапқа тұрғызып. Сабақты қорытындылау.| | |
| |Мадақтау. Бағалау. Қателік жіберген оқушыларға | | |
| |ескертіп түзеу. Үйге тапсырма беру. | | |

Орал қаласының
№44 орта жалпы білім беретін
мектептің денешынықтыру пәнінің
мұғалімі Шакирова
Жарқынай Замирқызы

Ұқсас жұмыстар
Спортпен айналысу денсаулық пайдасы
Акробатикалық гимнастикалық жаттығулар
Ұзартқын келсе ғұмырды, таста шылым мен арақты
"Гимнастика" (гимнастика сабағының мазмұндылығы мен ерекшіліктерін көрсету жетілдіре үйрету.)
Дене тәрбиесі сабағындағы балалар киімі
Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл! 11-сынып
Акробатикалық жаттығулар
Дене шынықтыру пәні мұғалімі
Гимнастика
Жеңіл атлетиканың негізгі жаттығуы - жүгіру
Пәндер