Файл қосу

Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісі

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі--------------------- Ж. Мутиева.т

Сабақтың тақырыбы: Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісіі
Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрінісі, еуропа
мемлекеттерінің саяси құрылысы, ұлы державалардың экспанциясы,еуропалық
мемлекеттердің үстемдігінің түп негізі, өркениеттер үндестігі
тақырыптарында айта отырып, белсенділігі жоғары білімді азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас
Әдісі:ойын сабағы.
Көрнекілік:карта
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Бірінші дүниежүзілік соғыс туралы не білеміз?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Жаңа индустриялы кезең
2. Еуропа мемлекеттерінің саяси құрылы
3. Ұлттық мемлекет идеясы мен экономикалық өмірді ықпалдастыру үдерісі.
4. Ұлы державалар және олардың экспанциясы
5. Дүние жүзін бөліске салу мәселесі
6. Милитаризм және қарудың жаңа түрлері
7. Пацифизм
8. Ұлтшылдық. Нәсілшілдік
9. ХХ ғасырдың басындағы дүние жүзінің саяси картасы
10. Еуропадан тысқары дүние жүзі. Қытай.
11. Корея.
12. Монғолия
13. Жапония
14. Отар және жартылай отар елдер.Еуропа мемлекеттерінің үстемдігінің түп
негізі
15. Ұлттық сана-сезім мен азаттық қозғалыстардың өсуі.
16. Әлем бірлігі
17. Өркениеттер үндестігі
18. Ислам өркениеті
Сабақты бекіту:
Иә-жоқ
Мұны әркім білуі тиіс
Бағалау:
Үйге тапсырма: §1. ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы әлем
бірлігін қандай оқиғалар анықтады?

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §2. ХХ ғ. басындағы халықаралық қатынастар және бірінші
дүниежүзілік соғыс.
Сабақтың мақсаты:
← Дүниежүзін бөлісудегі ірі елдердің бәсекелестігі, Германияның
өркендеуі және әскери-саяси одақтардың құрылуы, Бірінші дүниежүзілік
соғыстың басталуы, барысы және аяқталуы туралы баяндау.
← Ұлттық рухы биік, бәскеге барынша қабілетті тұлға қалыптастыру
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Еуропа мен Американың жетекші державаларына Азия мен Африка
елдерінің отар және жартылай отарларға айналуының қандай себептері
болды?
← «Империя», «император», «империализм» терминдерінің арасында
мағыналық байланыс бар ма?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Дүние жүзін бөлісудегі ірі елдердің бәсекелестігі
2. Германияның өркендеуі және әскери-саяси одақтардың құрылуы
3. Орыс-француз одағы
4. Ағылшын-орыс қатынастары
5. Балқан соғыстары
6. Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы, барысы және аяқталуы
7. Марна шайқасы
8. «Верден қырғыны»
9. Германияда революцияның басталуы, соғыстың аяқталуы.
|Антанта | Үштік одақ |
|1. Өндірістің соғыс жағдайына сай |1. Килль каналы қызметінің жақсаруы.|
|қайта құрылмауы. | |
|2. Францияның Бельгиямен екі арадағы|2. Неміс артиллериясының күш |
|шекерада бекінісінің болмауы. |қуатының артуы. Крупп зауыттарында |
| |зеңбіректердің жаңа түрлерінің |
| |шығарылуы. |
|3. Құрлықтағы әскердің әлсіздігі. |3. Германияның «қауырт соғысқа» |
| |дайындалуы |
|4. Әскери-теңіз флотының дайындығы |4. Неміс армиясының сан жағынан |
|едәуір жақсы болды. |артықшылығы. Австрия-Венгрияның |
| |әскери қуатының артуы. |

Сабақты бекіту:
← Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?
← Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?
← Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?
← АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?
← Бірінші дүниежүзілік соғыс майдандарында соғыс қимылдарын тоқтату
жөнінде келісімге қол қою қашан және қай жерде болды?
← Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды?
Бағалау: Үйге тапсырма: §2.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §3. Версаль-Вашингтон жүйесі
Сабақтың мақсаты:
← Париж конференциясы,жеңіске жеткен елдер арасындағы қарама-
қайшылықтар, Версаль бітімшарты,Ұлттар лигасының , сонымен қоса жаңа
мемлекеттердің құрылуы, Түркия тәуелсіздігінің жариялануы туралы айта
отырып, белсенділігі жоғары азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?
← Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?
← Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?
← АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?
← Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Париж конференциясы
2. Жеңіске жеткен елдер арасындағы қарама-қайшылықтар. Вильсонның «14
тармағы».
3. Версаль бітімшартыҰлттар лигасы
4. Чехословакия, Венгрия, Австрия,Серб, Хорват және Словен корольдігі,
Польша, Финляндия, Литва, Латвия және Эстония, Украина, Белоруссия,
Әзірбайжан, Армения, Грузия.
5. Түркия
6. Араб елдері
7. Вашингтон конференциясы
8. Версаль-Вашингтон жүйесінің баянсыздығы
9. Германия жағдайын жеңілдету.
Сабақты бекіту:
← 1919 жылы Париж конференциясы қандай негізгі міндеттер қойды?
← Вильсон «14 тармағының» мәнісі неде?
← Версаль-Вашингтон жүйесі деген не?
← Бейбіт келісімшартқа сәйкес Германия қандай жерлерінен айырылды?
← Австрия, Югославия, Чехословакия республикалары қалай пайда болды?
← Түрік Республикасы қашан құрылды?
← Версаль-Вашингтон жүйесі неліктен тиянақты болмады?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §3.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §4.Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуі
Сабақтың мақсаты:
← Бұқаралық қозғалыстардың өрши түсуі, революциялар, Веймар
Республикасының құрылуы, реформалар, демократиялық толқындардың
жетістіктері мен бәсеңдеуі, жұмысшы және социалистік қозғалыстың
жіктелулері тақырыптары бойынша баяндау.
← Білімді жеке тұлға қалыптастыру
Сабақтың түрі: лекция
Әдісі: баяндау
Көрнекілік:карта
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← 1919 жылы Париж конференциясы қандай негізгі міндеттер қойды?
← Вильсон «14 тармағының» мәнісі неде?
← Версаль-Вашингтон жүйесі деген не?
← Бейбіт келісімшартқа сәйкес Германия қандай жерлерінен айырылды?
← Австрия, Югославия, Чехословакия республикалары қалай пайда болды?
← Түрік Республикасы қашан құрылды?
← Версаль-Вашингтон жүйесі неліктен тиянақты болмады?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Бұқаралық қозғалыстардың өрши түсуіДамудың екі жолы
2. Революциялар
3. Веймар Республикасы
4. Реформалар
5. Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуіЖұмысшы және
социалистік қозғалыстың жіктелулері
6. Экономикалық өрлеу
7. Компартиялар ықпалының төмендеуі және социал-демократияның нығаюы.
Сабақты бекіту:
← Бірінші дүниежүзілік соғыс барысында бұқаралық қозғалыстардың
өрлеуін қандай себептер туғызды?
← Соғыстан кейінгі Еуропаның саяси өмірінде, дамудың екі жолы қанда
себептермен айқындалды?
← 1917 жылғы Ресейдегі Қазақ төңкерісі Бірінші дүниежүзілік соғыс
аяқталғаннан кейінгі Еуропа халықтарының бұқаралық қозғалыстарының
өсуіне қалай ықпал етті?
← І джс кейінгі жұмысшы қозғалыстарының жіктелу себептерін түсіндіріп
беріңдер
← ІІІ Интернационалды (Коминтерн) кім басқарды және осы ұйымның
орталығы қайда болды?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §4.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §5. КСРО-да тоталитарлық жүйенің орнауы
Сабақтың мақсаты:
← Қазан төңкерісі, Ресейде большевиктердің билікке келуі, Азамат
соғысы туралы айта отырып, КСРО-ның құрылуын толық түсіндіру.
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Бірінші дүниежүзілік соғыс барысында бұқаралық қозғалыстардың
өрлеуін қандай себептер туғызды?
← Соғыстан кейінгі Еуропаның саяси өмірінде, дамудың екі жолы қанда
себептермен айқындалды?
← І джс кейінгі жұмысшы қозғалыстарының жіктелу себептерін түсіндіріп
беріңдер
← ІІІ Интернационалды (Коминтерн) кім басқарды және осы ұйымның
орталығы қайда болды?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Қазан төңкерісі және Ресейде большевиктердің билікке келуі.
2. Кеңес үкіметінің алғашқы жүргізген шаралары.
3. Азамат соғысының және интервенцияның басталуы.Большевиктердің ұлт
саясаты
4. КСРО-ның құрылуы.
5. Кеңестік Шығыс.
6. Ұлттық автономия мәселелері
7. Индустрияландыру және ұжымдастыру саясатын бұрмалау және оның салдары
8. КСРО-даға тоталитардық жүйенің орнауы.
9. Сталиндік зобалаң.
10. Ұлттыққайраткерлерді қудалау.
11. 20-30 жылдардағы КСРО-ның сыртқы саясаты
Сабақты бекіту:
← 1917 жылғы Қазақ төңкерісінің себептерін түсіндіріп беріңдер.
← 1917 жылығы Қазақ төңкерісін ұйымдастырып, өткізудегі В.И.Лениннің
рөлі қандай?
← Кеңес үкіметінің алғашқы шараларын атаңдар.
← Ресей шаруалары «Жер таралы» Декретті қалай қабылдады?
← Ресейдегі азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептерін
ашып беріңдер
← Азамат соғысының негізгі майдандарын атаңдар
← КСРО-ның құрылу негізінде И.Сталинның автономияландыру жөніндегі
жоспары неліктен қолдау таппады?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §5.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §6. АҚШ: «Жаңа бағыт» саясаты және Латын Америкасы
елдері
Сабақтың мақсаты:
← Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі АҚШ-тың экономикасы, саяси
және әлеуметтік жағдайы, АҚШ-тағы экономикалық дағдарыстың
ерекшеліктері туралы толық түсінік беру;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← 1917 жылғы Қазақ төңкерісінің себептерін түсіндіріп беріңдер.
← 1917 жылығы Қазақ төңкерісін ұйымдастырып, өткізудегі В.И.Лениннің
рөлі қандай? Кеңес үкіметінің алғашқы шараларын атаңдар.
← Ресей шаруалары «Жер таралы» Декретті қалай қабылдады?
← Ресейдегі азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептерін
ашып беріңдер
← КСРО-ның құрылу негізінде И.Сталинның автономияландыру жөніндегі
жоспары неліктен қолдау таппады?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі АҚШ
2. АҚШ-тағы экономикалық дағдарыстың ерекшеліктері
3. 1932 жылғы президент сайлауы және Ф.Рузвельттің жеңіске жетуі
4. Президент Ф.Рузвельттің «Жаңа бағыт» саясаты
5. Американдықтар көңіл күйінгегі өзгерістер
6. Кәсіподақ қозғалысының өрлеуі.
7. Үкімет саясатындағы «солға ығысу» және ішкі саяси күрестің шиеленісуі
8. Жоғары Сот реформалары. 1936 жылғы сайлау. Жаңа дағдарыс
9. АҚШ-тың «Жаңа бағыт» саясатының маңызы
10. АҚШ-тың сыртқы саясаты
11. Латым Америкасы елдерінің қоғамдық дамуының ерекшеліктері
12. 1910-1917 жылдардағы Мексикадағы және 1933-1934 жылдардағы Куба рев-
сы.
Сабақты бекіту:
← Американың «гүлденуінің» шынайы негіздерін түсіндіріңдер
← 1929-1933 жылдарғы АҚШ-тағы ұлы дағдарыстың себептері қандай болды?
← Ф.Рузвельттің «Жаңа бағытының» қандай заңдары америка еңбекші
бұқарасының мүддесін қорғады? Неге қорғады деп ойлайсыңдар?
← «Жаңа бағыт» реформасының мәні? Кәсіподақтар қандай идеяларды
басшылыққа алды? АҚШ-тағы «Жаңа бағыт» саясатының маңызы қандай?
← Мексика мен Куба революцияларын Ресейдегі революциялармен
салыстырыңдар
Бағалау: Үйге тапсырма: §6.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §7. Ұлыбритания
Сабақтың мақсаты:
← Екі соғыс аралығындағы Ұлыбританияның саяси, әлеуметтік-экономикалық
жағдайын байндау;
← Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Американың «гүлденуінің» шынайы негіздерін түсіндіріңдер
← 1929-1933 жылдарғы АҚШ-тағы ұлы дағдарыстың себептері қандай болды?
← Ф.Рузвельттің «Жаңа бағытының» қандай заңдары америка еңбекші
бұқарасының мүддесін қорғады? Неге қорғады деп ойлайсыңдар?
← «Жаңа бағыт» реформасының мәні? Кәсіподақтар қандай идеяларды
басшылыққа алды? АҚШ-тағы «Жаңа бағыт» саясатының маңызы қандай?
← Мексика мен Куба революцияларын Ресейдегі революциялармен
салыстырыңдар
Жаңа сабақтың жоспары:
1. ЛЛойд Джордж үкіметі
2. Бірінші лейбористік үкімет
❖ Р.Макдональд
3. Әлеуметтік қозғалыстар
❖ Стэнли Болдуин
4. Р.Макдональд үкіметі
5. Ұлттық үкіметтің саясаты
6. Ұлыбританияның сыртқы саясаты
Сабақты бекіту:
← Англия үшін Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдары қандай болды?
← Лойд Джордж үкіметінің сыртқы саясат акцияларын айтыңдар.
← Лейбористер партиясының билікке келуі немен байланысты?
← Лейбористік үкіметтер қандай әлеуметтік шараларды іске асырды?
← Ұлы дағдарыстың Англияға қандай салдары болды?
← 30-жылдардағы Ұлыбританияның Еуропадағы сыртқы саясатының
ерекшеліктері қандай?
← Вестминстерлік статуты мәнін қалай түсінесіңдер
|Білгенім |Үйренгенім |Үйренгім келеді |
| | | |

Бағалау:
Үйге тапсырма: §7.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §8. Франция және Испания. Халықтық майдан.
Сабақтың мақсаты:
← Халықтық майдан идеясы және оның жүзеге асырылуы, Франциядағы
халықтың майданның жеңісі, Матиньон келісімі, Халықтың майданның
маңызы туралы оқушыларға түсіндіру;
← Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Англия үшін Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдары қандай болды?
← Лойд Джордж үкіметінің сыртқы саясат акцияларын айтыңдар.
← Лейбористер партиясының билікке келуі немен байланысты?
← Лейбористік үкіметтер қандай әлеуметтік шараларды іске асырды?
← Ұлы дағдарыстың Англияға қандай салдары болды?
← 30-жылдардағы Ұлыбританияның Еуропадағы сыртқы саясатының
ерекшеліктері қандай?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Халықтық майдан идеясы және оның жүзеге асырылуы.
2. Франциядағы халықтың майданның жеңісі.
3. Матиньон келісімі
4. 1936 жылғы заңдар
5. Халықтың майдандағы шиеленістің басталуы және дағдарыс
6. Халықтың майданның маңызы
7. Халықтың майдан және Испаниядағы франкшілердің бүлігі
8. Азамат соғысы жылдарындағы Халықтық майданның саясаты
Сабақты бекіту:
← Халықтық майдан деген не?
← Халықтық майданның әлеуметтік және саяси негізін анықтаңдар
← Франциядағы фашистік күштердің саяси билікке жете алмаған себебін
ашыңдар?
← Испаниядағы Халықтық майданның жеңілу себебі неде?

Бағалау: өзін-өзі
Үйге тапсырма: §8.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты:
← ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы Америка мен Еуропа елдері туралы
өтілген І тоқсанның материалдарын қайталай отырып, оқушылардың алған
білімдерін пысықтау, белсенділігін , тарихқа қызығушылығы арттыру.
Сабақтың түрі: қайталау
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба.
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
← Оқу шылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Халықтық майдан деген не?
← Халықтық майданның әлеуметтік және саяси негізін анықтаңдар
← Франциядағы фашистік күштердің саяси билікке жете алмаған себебін
ашыңдар?
← Испаниядағы Халықтық майданның жеңілу себебі неде
Пысықтау сабағының жоспары:
1. Бірінші дүниежүзілік соғыс
2. Версаль-Вашингтон жүйесі
3. Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуі.
4. КСРО-да тоталитарлық жүйенің орануы
5. АҚШ: «Жаңа бағыт» саясаты және Латын Америкасы елдері
6. Ұлыбритания
7. Франция және Испания
8. Италия,Германиядағы фашизм
9. Жапония,Қытай,Монғолия
10. Үндістан жіне Азия елдері
11. Араб жіне Африка елдері
12. Екінші дүниежүзілік соғыстың басталуы және аяқталуы
Сабақты бекіту:
← «Ия жоқ»
← БҮҮ
← Бетпе-бет
← Венн диаграммасы
← Эрудит
Бағалау:
Үйге тапсырма: І жартыжылдық материалдарын қайталау.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §9. Италия мен Германиядағы фашизм.
Сабақтың мақсаты:
← Фашизмнің сипатты белгілері, Италия мен Германияда фашизмнің дамуы,
фашистердің жүргізген саясаты туралы түсіндіру.
← Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
▪ Бірінші дүниежүзілік соғыс
▪ Версаль-Вашингтон жүйесі
▪ Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуі.
▪ КСРО-да тоталитарлық жүйенің орануы
▪ АҚШ: «Жаңа бағыт» саясаты және Латын Америкасы елдері
▪ Ұлыбритания
▪ Франция және Испания
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Фашизмнің сипатты белгілері
2. 20-жылдардағы фашизм
3. Фашистік режімнің орнауы
4. «Маттеотти дағдарысы»
5. Фашистік диктатураның толық орнауы
6. Муссолини үкіметінің сыртқы саясаты
7. Германияда фашизмнің пайда болуы.
← Адольф Гитлер (1880-1945 жж.) Австрияның Браунау қаласында дүниеге
келді. А.Гитлер 14 жасқа толғанда кеденде жұмыс істейтін әкесі қайтыс
болады. Линце қаласының орта мектебін аяқтай алмайды. Әкесі қайтыс
болғаннан кейін, ол Венаның көркемсурет академиясына түсуді көздейді,
бірақ қабылдау емтихандарынан өте алмай қалады. Анасы қайтыс болғаннан
кейін 1913 жылы Гитлер көрші орналасқан Германияның Мюнхен қаласына
қоныс аударады. Ол өз еркімен Германия әскеріне барады және соғыстың
бүкіл төрт жылын Батыс майданда өткізеді. Ол екі рет жараланды және
эфрейтор деген әскери атақ алды. Германияның жеңілісін А.Гитлер
марксистер мен еврейлердің тіміскі әрекеттерімен түсіндіреді. Гитлер
тамаша шешен болды. Әскер қатарынан босағаннан кейін ол ұлтшылдардың
шағын партиясына қосылды және оның көшбасшысына айналды.
8. Фашистердің билікке келуі
9. Жаңа экономикалық саясат.
10. Экономиканы милитаризациялау.
11. Германияның сыртқы саясаты
12. Соғысқа дайындық
Сабақты бекіту:
← Италия мен Германияда фашизмнің пайда болу себептерін түсіндіріңдер
← Дүниежүзілік экономикалық дағдарыс Веймар Республикасының күйреуі
мен Гитлердің билікке келуінде қандай рөл атқарды?
← Билік үшін күрестегі ГҰСЖП-ның саяси насихатының ерекшеліктері
қандай?
← Германия мен Италиядағы фашизмнің әлеуметтік құрамын кімдер құрады?
← Германияда фашизмге жол берудің қандай мүмкіндіктері болды?
← Экономикадағы жаңа саясаттың мәнісі неде?
← Фашистік мемлекеттер Екінші джс қарсаңында қандай саясатпен жүрді?

Бағалау:
Үйге тапсырма: §9.

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі_______________Ж.Мутиева.
10.01.2013 ж.

Сабақтың тақырыбы: §10. Жапония. Қытай. Монғолия
Сабақтың мақсаты:
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапонияның дамуы, Жапония
милитаризмі, Жапон-Қытай соғысы, Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі
Қытай, Монғолия елдерінің тарихы туралы оқушыларға түсіндіру;
Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу

• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Италия мен германияда фашизмнің пайда болу себептерін түсіндіріңдер
Дүниежүзілік экономикалық дағдарыс Веймар Республикасының күйреуі мен
Гитлердің билікке келуінде қандай рөл атқарды?
Билік үшін күрестегі ГҰСЖП-ның саяси насихатының ерекшеліктері қандай?
Германия мен Италиядағы фашизмнің әлеуметтік құрамын кімдер құрады?
Германияда фашизмге жол берудің қандай мүмкіндіктері болды?
Экономикадағы жаңа саясаттың мәнісі неде?
Фашистік мемлекеттер Екінші джс қарсаңында қандай саясатпен жүрді?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапонияның дамуы
2. Жапония милитаризмі
3. Жапон-қытай соғысы
4. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай.Қытайда Гоминьдан
билігінің орнауы
5. Чан Кайши үкіметінің (1928-1934жж.) саясаты
6. 1927-1937 жылдардағы азаматтық соғыс
7. 1937-1945 жылдардағы Қытай халықтарының Жапония басқыншылығына қарсы
күресі.
8. 1914-1945 жылдардағы Монғолияның саяси-экономикалық даму жолдары
Сабақты бекіту:
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Жапония мен Қытай қалай дамыды?
30. ылдардағы Жапонияның сыртқы саясатын сипаттап беріңдер.
Бірінші джс кейін Жапония мен Қытайда қандай оқиғалар орын алды?
1925-1927 жылдардағы Қытай революцияның сипатын және оның
ерекшеліктерін ашып көрсетіңдер.
1921 жылғы Монғолиядағы Араб революциясының мәнін ашып беріңдер

Бағалау: үйге тапсырма §10
Үйге тапсырма: §10.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §11.Үндістан және Азия елдері
Сабақтың мақсаты:
← ХХ ғасырдың бас кезіндегі,
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
← Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Жапония мен Қытай қалай дамыды?
← 20-30 жылдардағы Жапонияның сыртқы саясатын сипаттап беріңдер.
← Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Жапония мен Қытайда қандай
оқиғалар орын алды?
← 1925-1927 жылдардағы Қытай революцияның сипатын және оның
ерекшеліктерін ашып көрсетіңдер.
← 1921 жылғы Монғолиядағы Арат революциясының мәнін ашып беріңдер
Жаңа сабақтың жоспары:
1. ХХ ғасырдың бас кезіндегі Үндістанның жағдайы
2. Бірінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы Үндістан
3. Соғыс біткеннен кейінгі Үндістанның дамуы
4. Жаппай күрес кезіндегі Үндістан
5. Үндістанның 20-30 жылдардағы дамуы
6. Екінші дүниежүзілік соғыс алдындағы және соғыс кезіндегі Үндістан
7. Оңтүстік-Шығыс Азия елдеріндегі шетел үстемдігі
8. Ұлт –азаттық күрестің дамуы.
9. ХХ ғасырдың басындағы Иран. Ұлт-азаттық қозғалыстың дамуы.
10. Иранның 1921-1945 жылдардағы саяси-экономикалық дамуы.
11. 1918-1945 жылдардағы Ауғанстан
12. 20-30 жылдардағы Кемал үкіметінің реформалары
13. Екінші жүниежүзілік соғыс жылдарындағы Түркия.
Сабақты бекіту:
← Британдық Үндістанды билеуде ағылшындар қандай әкімшілік жүйеге
сүйенді?
← Бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Үндістанның жағдайын қалай
сипаттайсыңдар?
← Елдегі саяси партиялар және олардың қимылдары туралы әңгімелеп
беріңдер. М.К.Ганди ілімін қалай бағалайсыңдар?
← Оңтүстік-Шығыс Азия аймағында қандай елдер орналасқан?
Бағалау: Үйге тапсырма: §11.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §12. Араб және Африка елдері
Сабақтың мақсаты:
← Африка құрлығындағы Араб елдерінің бірінші дүниежүзілік соғыс пен
екінші дүниежүзідлік соғыстар аралығындағы тарихын егжей-тегжейлі
баяндау.
← Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, «Хабар»
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: «Пресс конференция» әдісі бойынша
← Британдық Үндістанды билеуде ағылшындар қандай әкімшілік жүйеге
сүйенді?
← Бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Үндістанның жағдайын қалай
сипаттайсыңдар?
← Елдегі саяси партиялар және олардың қимылдары туралы әңгімелеп
беріңдер. М.К.Ганди ілімін қалай бағалайсыңдар?
← Оңтүстік-Шығыс Азия аймағында қандай елдер орналасқан?
← 20- жылдары осы аймақтағы халықтардың саяси жағдайын сипаттаңдар
← Оңтүстік-Шығыс Азия аймағында қандай мемлекеттерде отарлық тәртіп
орнады?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. ХХ ғасырдың басындағы араб елдері
2. Біпінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы араб елдірі
3. Арабтың шығыстағы ұлт-азаттық қозғалыстардың өріс алуы.
4. Сирия Палистина Ирак
5. Йемен және Сауд Арабиясы Марокка
6. Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы араб елдірі
7. Бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Африка
8. Әлеуметтік экономикалық дамуы.
9. Африка елдеріндегі саяси жағдайлар мен ұлт-азаттық қозғалыстар
10. Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы Тропиктік және Оңтүстік Африка
Сабақты бекіту:
← Бірінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін Араб елдерінің тағдары
жөнінде қандай халықаралық келісімдерге қол жеткізілді?
← Арабтың Шығыста ұлт-азаттық қозғалысы қалай дамыды, нәтижелерге қол
жеткізді?
← Саяси картамен танысып, арабтардың мемлекеттерді аумақтың межелеуі
қалай жүргілілгеніне зер салыңдар.
← Африкада қандай отарлық жүйелер құрылды?
← Африка елдерінің саяси-қоғамдық өмірін сипаттап беріңдер
Бағалау: Үйге тапсырма: § 12

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі---------------------Ж.Мутиева.
4.12.2012 ж.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §13.Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында
Сабақтың мақсаты:
Екінші дүниежүзілік соғыстар қарсаңындағы халықаралық қатынастар,
Жапонияның Маньчжурияны басып алуы, еуропада соғыстың басты ошақтарының
құрылуы, фашистік топтардың құрылуы, олардың әрекеттері туралы түсіндіру;
Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу

• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: «Бетпе-бет» әдісі бойынша
▪ Бірінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін Араб елдерінің тағдары
жөнінде қандай халықаралық келісімдерге қол жеткізілді?
▪ Арабтың Шығыста ұлт-азаттық қозғалысы қалай дамыды, нәтижелерге қол
жеткізді?
▪ Саяси картамен танысып, арабтардың мемлекеттерді аумақтың межелеуі
қалай жүргілілгеніне зер салыңдар.
▪ Африкада қандай отарлық жүйелер құрылды?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. 30-жылдардағы халықаралық қатынастар
2. Жапонияның Маньчжурияны басып алуы. Қиыр Шығыста соғыс ошақтарының
құрылуы
3. Еуропадағы соғыстың басты ошағының құрылуы.
4. Фашитік Италияның Эфиопияны басып алуы.
5. Испанияда фашистік тәртіптің орнауы.
6. Берлин-Рим-Токио басқыншылық одағының құрылуы.
7. Мюнхен келісімі
8. Ағылшын-Француз-Кеңес келіссөздері
9. 1939 жылғы кеңес-герман пактісі
Сабақты бекіту:
1929-1933 жылдары дүниежүзілік экономикалық дағдарыс халықаралық
қатынастардың дамуына әсер етті ме?
Тоталитарлық мемлекеттің сыртқы саясаттағы ерекше белгілерін анықтаңдар
Соғыс ошақтары қай аймақтарда және қай уақыттарда пайда болды?
Ұлтар Лигасының Германия, Италия және Жапонияның басқыншылығын
тоқтатуға неге шамасы келмеді?
Басқыншыларды «қолпаштау» саясатының мәні неде?
Соғыс қарсаңында КСРО-ның жүргізген сыртқы саясатын қалай
бағалайсыңдар.
Бағалау: Үйге тапсырма: §13.

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі Ж.Мутиева.
11.12. 2012
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §14. Екінші дүниежүзілік соғыстың басталуы.
Сабақтың мақсаты:
Соғыстың ауқымы, қимылдарының сипаты, кезеңдері, Германияның КСРО-ға
соғысы дәне Тынық мұхитындағы соғыс қимылдары туралы оқушаларға
түсіндіру;
Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба, суреттер
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
1929-1933 жылдары дүниежүзілік экономикалық дағдарыс халықаралық
қатынастардың дамуына әсер етті ме?
Тоталитарлық мемлекеттің сыртқы саясаттағы ерекше белгілерін анықтаңдар
Соғыс ошақтары қай аймақтарда және қай уақыттарда пайда болды?
Ұлтар Лигасының Германия, Италия және Жапонияның басқыншылығын
тоқтатуға неге шамасы келмеді?
Басқыншыларды «қолпаштау» саясатының мәні неде?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Соғыс ауқымы
2. Соғыстың кезеңдері
3. Германияның Польшаға шабуылы
4. КСРО-ның Финляндияға қарсы басқаншылығы
5. Батыс майдандағы жағдай
6. Африка мен Балқандағы соғыс
7. Германияның КСРО-ға шабуылы және Тынық мұхит соғысы
8. 1941-1942 жылдардағы кеңес әскерлерінің жеңілу себептері
9. Кеңес-герман майданы-Екінші дүниежүзілік соғыстың басты майданы
10. Азия мен Тынық мұхиттағы шабуылдың белсенділендірілуі
11. Пёрл-ХарборҮш жақты пакт елдерінің табыстары
12. Солтүстік Африкадағы соғыс қимылдары
Сабақты бекіту:
1. Ұлы Отан соғысының алғашқы айларында Кеңес армиясының ірі
сәтсіздіктерінің себептерін атаңдар.
2. Мемлекеттік қорғаныс комитеті қашан құрылды және оның қандай уәкілдік
құқықтары болды?
3. 1941-1942 жылдардағы кеңес-герман майданындағы ірі шайқастарды атаңдар
4. Картаны пайдаланып Жапон армиясының Қиыр Шығыс пен Тынық мұхиттағы
соғыс қимылдарын әңгімелеп беріңдер.
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісі___________________Ж.Мутиева.
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §15.Екінші дүниежүзілік соғыстың аяқталуы. БҰҰ-ның
құрылуы.
Сабақтың мақсаты:
Антигитлерлік коалицияның құрылып, екінші дүниежүзілік соғыста жеңіске
жетуінің тарихи маңызын ашып көрсету;
Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: сұрақ -жауап, әңгіме
Көрнекілік: карта
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Ұлы Отан соғысының алғашқы айларында Кеңес армиясының ірі
сәтсіздіктерінің себептерін атаңдар.
Мемлекеттік қорғаныс комитеті қашан құрылды және оның қандай уәкілдік
құқықтары болды?
1942. дардағы кеңес-герман майданындағы ірі шайқастарды атаңдар
Картаны пайдаланып Жапон армиясының Қиыр Шығыс пен Тынық мұхиттағы соғыс
қимылдарын әңгімелеп беріңдер.
Кеңес армиясының мәскеу түбіндегі жеңісінің мәнін анықтап беріңдер
Перл-Харбор американ флоты мен армиясы неліктен ойсырай жеңілді.
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Антигитлерлік коалицияняң құрылуы
2. Соғыс барысындағы үлкен өзгеріс: 1942 жылы қараша-1943 жылы
желтоқсанАфрикадағы және Тынық мұхитындағы әскери қимылдар
3. Курск шайқасы. Соғыстағы шұғыл өзгерістердің басталуы.
4. Партизандық қозғалыс және КСРО халқының гитлер басқыншыларына
қарсылығы
5. Италияның тізе бүгуі. Еуропа елдеріндегі фашизмге қарсы қарсыласу
қозғалыстары
6. Антигитлерлік коалиция басшыларының Тегерандағы конференциясы
7. Соғыстың соңғы кезеңі
8. БҰҰ-ны құру туралы келісім
9. Қырым конференциясыПотсдам конференциясы
10. 1944 және 1945 жылдың бірінші жартысындағы Тынық мұхит пен Азиядағы
әскери іс-қимылдар.
Сабақты бекіту:
Екінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай?
Екінші дүниежүзілік соғыс қай уақытта басталды?
1939-1941 жылдардағы Германия, Италия, Жапония соғыс күштерінің сәтті
әрекеттерінің себептерін ашыңдар.
Антигитлерлік одақ қай жылы құрылды?
Қырымдағы халықаралық конференция қандай мәселелерге ерекше көңіл
бөлді?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §15.

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісі___________________Ж.Мутиева.
25.12.2012 ж.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §16.Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем
Сабақтың мақсаты:
Екінші дүниежүзілік соғыс миллиондаған адамдардың өмірін
қиып,халықтарға асқан қайғы-қасірет әкелді.Міне осы соғыстан кейінгі әлем
көріністерін түсіндіру ;
Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: дәстүрлі
Көрнекілік:тірек-сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
7. Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Антигитлерлік коалицияняң құрылуы
Соғыс барысындағы үлкен өзгеріс: 1942 жылы қараша-1943 жылы
желтоқсанАфрикадағы және Тынық мұхитындағы әскери қимылдар
Курск шайқасы. Соғыстағы шұғыл өзгерістердің басталуы.
Партизандық қозғалыс және КСРО халқының гитлер басқыншыларына қарсылығы
Италияның тізе бүгуі. Еуропа елдеріндегі фашизмге қарсы қарсыласу
қозғалыстары
Антигитлерлік коалиция басшыларының Тегерандағы конференциясы
Соғыстың соңғы кезеңі
БҰҰ-ны құру туралы келісім
Қырым конференциясыПотсдам конференциясы
1944 және 1945 жылдың бірінші жартысындағы Тынық мұхит пен Азиядағы
әскери іс-қимылдар.
Жаңа сабақтың жоспары:
1.ГФР мен ГДР-дің құрылуы
2.Экономикалық тұрақтылық
3.Ұжымдық қауіпсіздік идеясы
4.Шығыс Еуропа социалистік даму жолында
5.КСРО мен ҚХР-дың қарым-қатынасы
6.Жапония мен Қытайдағы халықаралық жағдай
7.Жапонияның экономикалық дамуы
Сабақты бекіту:
Екінші дүниежүзілік соғыстың экономикалық және саяси салдары қандай?
Берлин конференциясында қандай мәселелер қарастылды?
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін отар елдердің тағдыры қандай болды?
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін дүниежүзінде бейбітшілік пен
қауісіздікті сақтау үшін қандай ұйым құрылды?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §16.

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісі________________Ж.Мутиева.
10.01.2013 ж.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §17. Қырғи-қабақ соғысы.Варшава шарты.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға қырғи-қабақ соғысының басталу себептерін, Таяу Шығыстағы және
Үнді-Пәкістан,Үндіқытай жанжалдарын, жылымық кезеңдері жайлы толық
мәлімет беру;
Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
Отансүйгіштік асыл қасиеттерге тәрбиелеу:
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: дәстүрлі..
Көрнекілік: карта, тірек-сызба, жеке тұлғалар суреттері
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
8. Оқу құралын тексеріп түгелдеу
9. Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
1.ГФР мен ГДР-дің құрылуы
2.Экономикалық тұрақтылық
3.Ұжымдық қауіпсіздік идеясы
4.Шығыс Еуропа социалистік даму жолында
5.КСРО мен ҚХР-дың қарым-қатынасы
6.Жапония мен Қытайдағы халықаралық жағдай
7.Жапонияның экономикалық дамуы

Жаңа сабақтың жоспары:
1. «Қырғи-қабақ соғыстың» басталуы
2. Милитаризм
3. Корей соғысы
4. Таяу Шығыстағы жанжал
5. Үнді-Пәкістан жанжалы
6. Үндіқытай жанжалы (1946-1954 ж)
7. Жылымық кезеңі (1953-1960 ж)
8. Берлин дағдарысынан Вьетнам соғысына қарай (1960-1973 ж)
9. 1967 жылғы алты күндік соғыс және 1973 жылғы соғыс
10. Стратегиялық қаруларды шектеу
Сабақты бекіту:
У.Черчилльдің Фултонда сөйлеген сөзін сендер қалай бағалайсыңдар?
Қырғи-қабақ соғысы Германия мәселесіне ықпал көрсете алды ма?
Қырғи-қабақ соғыс кезеңдерін атап беріңдер
Қырғи-қабақ соғыс дәуірі қандай оқиғамен аяқталды?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §17

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §18. Батыстың даму үрдісі. АҚШ. Латын Америкасы
Сабақтың мақсаты:
← Оқушыларғабатыстың даму үрдісін, АҚШ-тың соғыстан кейінгі кезеңін,
екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Латын Америкасының әлеуметтік-
экономикалық және саяси дамуын егжей-тегжейлі түсіндіру;
← Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін
дамыту;
← Отансүйгіштік асыл қасиеттерге тәрбиелеу:
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: дәстүрлі
Көрнекілік: карта, тірек-сызба, жеке тұлғалар суреттері
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
10. Оқу құралын тексеріп түгелдеу
11. Әнұран орындау, «Хабар»
12. Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
11. «Қырғи-қабақ соғыстың» басталуы
12. Милитаризм
13. Корей соғысы
14. Таяу Шығыстағы жанжал
15. Үнді-Пәкістан жанжалы
16. Үндіқытай жанжалы (1946-1954 ж)
17. Жылымық кезеңі (1953-1960 ж)
18. Берлин дағдарысынан Вьетнам соғысына қарай (1960-1973 ж)
19. 1967 жылғы алты күндік соғыс және 1973 жылғы соғыс
20. Стратегиялық қаруларды шектеу

Жаңа сабақтың жоспары:
1.Қайрымды мемлекет
2.Қайрымды мемлекеттің белгілері
3.Еңбек қатынастарын реттеу
4.Еуропа елдерінің ықпалдастығы
5.Қайрымды мемлекет-тоталитарлық мемлекеттің баламасы
6.Дағдарыс. Консерваторлық толқын
7.АҚШ соғыстан кейінгі кезеңде
8.Соғыстан кейінгі Латын Америкасының жағдайы
Сабақты бекіту:
← Соғыстан кейінгі мерзімде батыс елдері экономикасындағы
өзгерістердің себептерін айқындаңдар
← Қайырымды мемлекеттің мәні мен белгілерін әңгімелеңдер
← Соғыстан кейінгі АҚШ-тың жағдайын сипаттаңдар

Бағалау:
Үйге тапсырма: §18
10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §19. Ұлыбритания. Франция
Сабақтың мақсаты:
← Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ұлыбритания мен Франция
мемлекеттерінің ішкі және сыртқы саясатын, олардың экономикалық
жағдайын түсіндіру ;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: дәстүрлі
Көрнекілік:тірек-сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
13. Оқу құралын тексеріп түгелдеу
14. Әнұран орындау, «Хабар»
15. Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
1.Қайрымды мемлекет
2.Қайрымды мемлекеттің белгілері
3.Еңбек қатынастарын реттеу
4.Еуропа елдерінің ықпалдастығы
5.Қайрымды мемлекет-тоталитарлық мемлекеттің баламасы
6.Дағдарыс. Консерваторлық толқын
7.АҚШ соғыстан кейінгі кезеңде
8.Соғыстан кейінгі Латын Америкасының жағдайы

Жаңа сабақтың жоспары:
1.Соғыстан кейінгі даму үрдістері
2.Лейбористер үкіметі
3.Консерваторлар үкіметінің бағыты
4.Г.Вильсон үкіметі (1964-1970ж)
5.Тэтчеризм кезеңі (1979-1990ж)
6.Джон Мейджер (1990-1997ж)
7.Солтүстік Ирландия мәселесі
8.Соғыстан кейінгі жылдардағы сыртқы саясат
9.Францияның соғыстан кейінгі жағдайы
10.Төртінші және бесінші республиканың құрылуы
11.Алжир мәселесін шешу
12.1968 жылғы мамыр оқиғасы, Шарль де Голльдің қызметтен кетуі
Сабақты бекіту:
← Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін, Ұлыбританияның жағдайы
қандай болды?
← М.Тетчэр басшылық еткен консерваторлар үкіметі экономикада қандай
реформалар жүргізді?
← 1968 ж мамыр оқиғасының шығу себептері қандай?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §19.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §20. ГФР. Италия
Сабақтың мақсаты:
← Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия мен Италия елдерінің
саяси және экономикалық жағдайын, Берлин қамалының құлатылуын
түсіндіру ;
← Пәнге деген қызығушылығын ояту, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу:
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: дәстүрлі
Көрнекілік:тірек-сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
16. Оқу құралын тексеріп түгелдеу
17. Әнұран орындау, «Хабар»
18. Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Соғыстан кейінгі даму үрдістері
2.Лейбористер үкіметі
3.Консерваторлар үкіметінің бағыты
4.Г.Вильсон үкіметі (1964-1970ж)
5.Тэтчеризм кезеңі (1979-1990ж)
6.Джон Мейджер (1990-1997ж)
7.Солтүстік Ирландия мәселесі
8.Соғыстан кейінгі жылдардағы сыртқы саясат
9.Францияның соғыстан кейінгі жағдайы
10.Төртінші және бесінші республиканың құрылуы
11.Алжир мәселесін шешу
12.1968 жылғы мамыр оқиғасы, Шарль де Голльдің қызметтен кетуі
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Сғыстан кейінгі Германияның жағдайы
2. ГФР-дің экономикалық дамуы
3. 50-70 жылдардағы ГФР-дің сыртқы саясаты
4. Берлин қамалының құлатылуы және Германияның бірігуі
5. Соғыстан кейінгі Италия
6. Италия экономикасының дамуы
7. Италия коммунистік партиясының рөлі
8. Мафия ұйымдары
Сабақты бекіту:
← Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейінгі Германия мен
Италияның экономикалық жағдайына сипаттама беріңдер
← КСРО мен АҚШ арасындағы тайталасу саясаты Германияның тағдырына
қалай әсер етті?
← ГФР-дің бірінші канцлері болған кім?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §20.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы: §21. Кеңес Одағы
Сабақтың мақсаты:
← Соғыстан кейінгі Кеңес Одағының қоғамдық-саяси жағдайын, КСРО
әскерлерінің Ауғанстанға енуін, қайта құру идеяларының күйреуі жайлы
толық түсіндіру ;
← Пәнге деген қызығушылығын ояту, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
← Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті
ұлтжанды тұлға тәрбиелеу:
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: дәстүрлі
Көрнекілік:тірек-сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
19. Оқу құралын тексеріп түгелдеу
20. Әнұран орындау, «Хабар»
21. Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
9. Сғыстан кейінгі Германияның жағдайы
10. ГФР-дің экономикалық дамуы
11. 50-70 жылдардағы ГФР-дің сыртқы саясаты
12. Берлин қамалының құлатылуы және Германияның бірігуі
13. Соғыстан кейінгі Италия
14. Италия экономикасының дамуы
15. Италия коммунистік партиясының рөлі
16. Мафия ұйымдары
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Соғыстан кейінгі КСРО-ның қоғамдық-саяси жағдайы
2. 60 жылдардағы КСРО
3. Кеңес қоғамындағы тоталитарлық жүйе
4. Кеңес әскерлерінің Ауғанстанға енуі. Ауған соғысы
5. 80 жылдары кеңестік қоғамда болған өзгерістер
6. КСРО мен АҚШ-тың жақындасуы
7. М.С.Горбачевтің кеңес қоғамын қайта құру туралы идеясының күйреуі

Сабақты бекіту:
← Ұлы Отан соғысынан кейін кеңес халқы қандай қиындықтарды өткеріп,
неге үміт артты?
← КСРО-да неліктен биліктің тоталитарлық жүйесі қалыптасты?
← 60-70 жылдардағы реформалардың сәтсіздігінің себептерін ашып
беріңдер
← Л.И.Брежнев басшылық еткен жылдар неліктен «тоқыру жылдары» деп
аталады?
← КСРО-ның жылдам ыдырауына КОКП-ның жойылуы қалай әсер етті?

Бағалау:
Үйге тапсырма: §21.

Ұқсас жұмыстар
Қытайдың Шандунь аралы
§1. Еуропа елдері
Оқушылардың сабаққа дайындығы
Ұлы отан соғысы кезіндегі Қазақстан
Ұлы Отан соғысы
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
40-50 жылдардағы Халықаралық қатынастар
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Бірінші дүниежүзілік соғыс
Пәндер