Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
The Ecological Association Tabigat
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 28.10.15 |Сыныбы: 10 «А» |Тақырыбы: The Ecological Association |
| | |“Tabigat” |
|Мақсаты: |Қоршаған ортаны қорғауға, ластамауға тәрбиелеу. Табиғат анаға |
| |мейіріммен қарауға, жауапкершілікті болуға үйрету. |
|Күтілетін нәтиже:|Оқушылар қоршаған ортаны қорғауды, ластамауды үйренеді. Болашақта|
| |таиғат жанашыры болуға дағдыланады. |
|Әдіс-тәсілдер: |Сұрақ-жауап, СТО технологиясы |
|Қолданылатын |Парақшалар, қарандаштар, маркерлер, стикерлер. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Алматы «Мектеп» 2014 Аяпова Т 76-бет |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру |2 тапсырма.Миға шабуыл |
| |3 тапсырма. Жаңа сөздер, мәтінмен |Сергіту сәті |
| |жұмыс, сәйкестендіру. | |
| |4 тапсырма. Соңғы сөзді мен айтайын. | |
|Кейінгі |Ex-9a |
|тапсырмалар: | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасып, топқа бөлу |Мұғаліммен |
|кезеңі | |амандасып,топқа |
| | |бөлінеді. |
|Үй тапсырмасы |What was your homework for today? |Оқушылар жаңа сөздерді |
| |Review |қайталайды. |
|Қызығушылығын |Thinking and speaking |Оқушылар сұраққа жауап |
|ояту |What do you think of this emblem? |береді. |
|Миға шабуыл | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздер |Жаңа сөздерді меңгереді.|
| |Association-қоғам | |
| |Award-марапаттау | |
| |Achievement- жетістік | |
| |Environmental- қоршаған ортаға қатысты | |
| |Solve- шешу | |
| |Sewage- тұрып қалған су | |
| |Raw- өңделмеген | |
| |Urgent- шұғыл | |
| |Process- өңдеу | |
| |Ex-5 b read the text | |
| |The Ecological Association “ Tabigat” | |
| |Ex-6 match the words | |
| |Қоршаған ортаны қорғау бағдарламасы- a | |
| |method of separate thrash collection | |
| |Мәселелерді шешудің оңтайлы амалы- a | |
| |thrash-combustion plant | |
| |Қалдық су- safety | |
| |Маңызды-poor ventalition | |
| |Қауіпсіздік -crucial | |
| |Желдетілмейтін- a sewage pond | |
| |Қоқыс өңдейтін зауыт- environmental | |
| |porogramme | |
| |Қоқысты сұрыптап бөлек жинау-propose | |
| |effective ways | |
| |Қорық –on my own | |
| |Қауіп –қатер төну- endanger | |
| |өз бетімен, өзі-a nursery-garden | |
|Ой толғаныс |Оқушыларға сұрақ қояды. |Бір оқушы тақырып туралы|
|Соңғы сөзді мен | |өз ойын айтады. |
|айтайын | | |
|Рефлексия |Маған түсінікті болды------------- |Оқушылар кері байланыс |
| |Түсінбедім---------------- |жасайды. |
| |Маған қызық емес----------------- | |
|Бағалау |Марапаттау, бағалау. | |
|Үй тапсырмасы |Ex-9 b |Оқушылар күнделіктеріне |
| |The lesson is over. Your are free. |жазып алады. |
| |Good-bye! | |
Басбаева Айнур Ибадуллаевна
Мұнайлы ауданы
№ 10 орта мектеп
|Күні: 28.10.15 |Сыныбы: 10 «А» |Тақырыбы: The Ecological Association |
| | |“Tabigat” |
|Мақсаты: |Қоршаған ортаны қорғауға, ластамауға тәрбиелеу. Табиғат анаға |
| |мейіріммен қарауға, жауапкершілікті болуға үйрету. |
|Күтілетін нәтиже:|Оқушылар қоршаған ортаны қорғауды, ластамауды үйренеді. Болашақта|
| |таиғат жанашыры болуға дағдыланады. |
|Әдіс-тәсілдер: |Сұрақ-жауап, СТО технологиясы |
|Қолданылатын |Парақшалар, қарандаштар, маркерлер, стикерлер. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Алматы «Мектеп» 2014 Аяпова Т 76-бет |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру |2 тапсырма.Миға шабуыл |
| |3 тапсырма. Жаңа сөздер, мәтінмен |Сергіту сәті |
| |жұмыс, сәйкестендіру. | |
| |4 тапсырма. Соңғы сөзді мен айтайын. | |
|Кейінгі |Ex-9a |
|тапсырмалар: | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасып, топқа бөлу |Мұғаліммен |
|кезеңі | |амандасып,топқа |
| | |бөлінеді. |
|Үй тапсырмасы |What was your homework for today? |Оқушылар жаңа сөздерді |
| |Review |қайталайды. |
|Қызығушылығын |Thinking and speaking |Оқушылар сұраққа жауап |
|ояту |What do you think of this emblem? |береді. |
|Миға шабуыл | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздер |Жаңа сөздерді меңгереді.|
| |Association-қоғам | |
| |Award-марапаттау | |
| |Achievement- жетістік | |
| |Environmental- қоршаған ортаға қатысты | |
| |Solve- шешу | |
| |Sewage- тұрып қалған су | |
| |Raw- өңделмеген | |
| |Urgent- шұғыл | |
| |Process- өңдеу | |
| |Ex-5 b read the text | |
| |The Ecological Association “ Tabigat” | |
| |Ex-6 match the words | |
| |Қоршаған ортаны қорғау бағдарламасы- a | |
| |method of separate thrash collection | |
| |Мәселелерді шешудің оңтайлы амалы- a | |
| |thrash-combustion plant | |
| |Қалдық су- safety | |
| |Маңызды-poor ventalition | |
| |Қауіпсіздік -crucial | |
| |Желдетілмейтін- a sewage pond | |
| |Қоқыс өңдейтін зауыт- environmental | |
| |porogramme | |
| |Қоқысты сұрыптап бөлек жинау-propose | |
| |effective ways | |
| |Қорық –on my own | |
| |Қауіп –қатер төну- endanger | |
| |өз бетімен, өзі-a nursery-garden | |
|Ой толғаныс |Оқушыларға сұрақ қояды. |Бір оқушы тақырып туралы|
|Соңғы сөзді мен | |өз ойын айтады. |
|айтайын | | |
|Рефлексия |Маған түсінікті болды------------- |Оқушылар кері байланыс |
| |Түсінбедім---------------- |жасайды. |
| |Маған қызық емес----------------- | |
|Бағалау |Марапаттау, бағалау. | |
|Үй тапсырмасы |Ex-9 b |Оқушылар күнделіктеріне |
| |The lesson is over. Your are free. |жазып алады. |
| |Good-bye! | |
Басбаева Айнур Ибадуллаевна
Мұнайлы ауданы
№ 10 орта мектеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz