Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

The Ecological Association Tabigat

Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 28.10.15 |Сыныбы: 10 «А» |Тақырыбы: The Ecological Association |
| | |“Tabigat” |
|Мақсаты: |Қоршаған ортаны қорғауға, ластамауға тәрбиелеу. Табиғат анаға |
| |мейіріммен қарауға, жауапкершілікті болуға үйрету. |
|Күтілетін нәтиже:|Оқушылар қоршаған ортаны қорғауды, ластамауды үйренеді. Болашақта|
| |таиғат жанашыры болуға дағдыланады. |
|Әдіс-тәсілдер: |Сұрақ-жауап, СТО технологиясы |
|Қолданылатын |Парақшалар, қарандаштар, маркерлер, стикерлер. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Алматы «Мектеп» 2014 Аяпова Т 76-бет |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру |2 тапсырма.Миға шабуыл |
| |3 тапсырма. Жаңа сөздер, мәтінмен |Сергіту сәті |
| |жұмыс, сәйкестендіру. | |
| |4 тапсырма. Соңғы сөзді мен айтайын. | |
|Кейінгі |Ex-9a |
|тапсырмалар: | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасып, топқа бөлу |Мұғаліммен |
|кезеңі | |амандасып,топқа |
| | |бөлінеді. |
|Үй тапсырмасы |What was your homework for today? |Оқушылар жаңа сөздерді |
| |Review |қайталайды. |
|Қызығушылығын |Thinking and speaking |Оқушылар сұраққа жауап |
|ояту |What do you think of this emblem? |береді. |
|Миға шабуыл | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздер |Жаңа сөздерді меңгереді.|
| |Association-қоғам | |
| |Award-марапаттау | |
| |Achievement- жетістік | |
| |Environmental- қоршаған ортаға қатысты | |
| |Solve- шешу | |
| |Sewage- тұрып қалған су | |
| |Raw- өңделмеген | |
| |Urgent- шұғыл | |
| |Process- өңдеу | |
| |Ex-5 b read the text | |
| |The Ecological Association “ Tabigat” | |
| |Ex-6 match the words | |
| |Қоршаған ортаны қорғау бағдарламасы- a | |
| |method of separate thrash collection | |
| |Мәселелерді шешудің оңтайлы амалы- a | |
| |thrash-combustion plant | |
| |Қалдық су- safety | |
| |Маңызды-poor ventalition | |
| |Қауіпсіздік -crucial | |
| |Желдетілмейтін- a sewage pond | |
| |Қоқыс өңдейтін зауыт- environmental | |
| |porogramme | |
| |Қоқысты сұрыптап бөлек жинау-propose | |
| |effective ways | |
| |Қорық –on my own | |
| |Қауіп –қатер төну- endanger | |
| |өз бетімен, өзі-a nursery-garden | |
|Ой толғаныс |Оқушыларға сұрақ қояды. |Бір оқушы тақырып туралы|
|Соңғы сөзді мен | |өз ойын айтады. |
|айтайын | | |
|Рефлексия |Маған түсінікті болды------------- |Оқушылар кері байланыс |
| |Түсінбедім---------------- |жасайды. |
| |Маған қызық емес----------------- | |
|Бағалау |Марапаттау, бағалау. | |
|Үй тапсырмасы |Ex-9 b |Оқушылар күнделіктеріне |
| |The lesson is over. Your are free. |жазып алады. |
| |Good-bye! | |

Басбаева Айнур Ибадуллаевна
Мұнайлы ауданы
№ 10 орта мектеп

Ұқсас жұмыстар
Types of school
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ СИНОНИМДЕР
Металдың коррозиясы
Жел энергиясының қоры бүкіл планета өзендер гидорэнергиясынан
Сындарлы оқыту теориясы - сапалы білімге бастар жол
Табиғат жайында өлеңдер
Counting maths
Жәндік атауларының топтастырылуы
Пәндер