Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Shokan Ualikhanov is a Kazakh traveller
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14.10.2015 |Сыныбы: 6 «А» |Тақырыбы: Shokan |
| | |Ualikhanov is a |
| | |Kazakh traveller. |
|Мақсаты: |Оқушыларды қазақтың атақты саяхатшысы Шоқан Уалихановтың |
| |өмірімен және еңбектерімен таныстыру. Ағылшын тіліне деген |
| |қызығушылығын арттыру. Ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
|Күтілетін нәтиже: | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады, сөздік қоры молаяды, |
| |жұппен және топпен жұмыс жасай алады. |
|Әдіс-тәсілдер: |СТО технологиясы, жеке жұппен және топпен жұмыс, бағалау |
| |түрлері. |
|Қолданылатын |А-3 парағы, түрлі –түсті қарандаштар, интербелсенді тақта, әр |
|материалдар: |түрлі жапсырмалар. |
|Ресустар: |Интернет материалдары, Аяпова Т. 6 сынып оқулығы 36-бет. |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. |
| | |Сөзжұмбақ шешу. |
| |3 тапсырма. Жаңа сөздер. |4 тапсырма. Топтық |
| | |жұмыс. Жаттығулар |
| | |орындау. |
| |Сергіту сәті. |
| |5 жолды өлең стратегиясы. |
|Кейінгі |Ex-7 p-37 | |
|тапсырмалар: | | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылармен амандасып, сыныпты түгелдеп, |Оқушылар мұғаліммен |
| |жақсы атмосфералық көңіл күй |амандасып, |
| |қалыптастырып, саяхатшылардың аттарына |саяхатшылардың |
| |байланысты топқа бөлу. |суреттерін таңдау |
| | |арқылы екі топқа |
| | |бөлінеді. |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Үй тапсырмасына әр |
|тексеру |Answer the questions. |топтан екі оқушы |
| |Who was James Cook? |жауап береді. |
| |When he was born? | |
| |Who was Christopher Columbus? | |
| |When he was born? | |
| |When did Christopher discover America? | |
| |What did James Cook discover? | |
|Қызығушылығын ояту |Берілген әріптерден саяхатқа байланысты |Оқушылар берілген |
| |сөздерді табу. |әріптерден саяхатшы |
| | |тақырыбына |
| |С |байланысты сөздерді |
| |O |табады. |
| |L | |
| |U | |
| |M | |
| |B | |
| |U | |
| |S | |
| | | |
| |A | |
| |E | |
| |R | |
| |T | |
| |Y | |
| |U | |
| |I | |
| |H | |
| | | |
| |T | |
| |R | |
| |A | |
| |V | |
| |E | |
| |L | |
| |K | |
| |O | |
| | | |
| |D | |
| |E | |
| |R | |
| |O | |
| |S | |
| |R | |
| |N | |
| |Q | |
| | | |
| |I | |
| |Q | |
| |C | |
| |Y | |
| |A | |
| |O | |
| |B | |
| |A | |
| | | |
| |S | |
| |R | |
| |T | |
| |A | |
| |I | |
| |L | |
| |Z | |
| |N | |
| | | |
| |C | |
| |E | |
| |I | |
| |G | |
| |F | |
| |P | |
| |M | |
| |E | |
| | | |
| |O | |
| |V | |
| |C | |
| |E | |
| |D | |
| |O | |
| |L | |
| |W | |
| | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздер |Оқушылар жаңа |
| |Scientist [saiәntist]- ғалым |сөздерді меңгереді. |
| |Historian [histͻrian]- тарихшы | |
| |Private [‘praivәt]- жекеменшік | |
| |Move [mu:v]- көшу | |
| |Travel [‘trǣvәl]- саяхатқа шығу | |
| |Expedition [ik’spediʃn] – экспедиция | |
| |Collect [kә’lekt]- жинау | |
| | | |
| |Ex-4 read the text about Shoqan | |
| |Ualikhanov. | |
| |Shoqan Ualikhanov was born in November in| |
| |1835. He was a Kazakh scientist6 | |
| |ethnographer and a historian. Shoqan | |
| |spent his childhood in his father’s | |
| |traditional yurt. His father sent him to | |
| |a small private school in 1842 when he | |
| |was six. He moved to his grandmother’s | |
| |home. He entered the military academy in | |
| |Omsk in 1847. He read a lot of books in | |
| |Russian. He travelled in Central Asia in | |
| |the late 1850s. | |
| |In 1856 he went to the region of Issyk | |
| |Kul where he had his first successful | |
| |expedition. | |
| |Ex-5 a) write questions to the answers. | |
| |When ------------------------? | |
| |He was born in1835. | |
| |When ------------------------? | |
| |At the age of six. | |
| |3.Where ---------------------? | |
| |The military academy in Omsk. | |
| |Where ----------------------?. | |
| |To the region of Issyk Kul. | |
| |What ---------------? | |
| |He collected a lot of materials. | |
| |Why ----------? | |
| |Because he became ill. | |
| |When ----------------------? | |
| |In April,1865. | |
| |Ex-6 what do these numbers refer do? Give| |
| |situations. | |
| |1835, 1856, 1842, 1850, 1861, 1857, | |
| |1865, 1858. | |
| | | |
|Сергіту сәті |1-10 сандарды дене мүшелерімен көрсетеді.|Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Кері байланыс |Саған сабақ ұнады ма? |Оқушылар кері |
| | |байланыс жасайды. |
|Бағалау |Бағалау парағы. |Топ ішінде бағалап |
| |Аты-жөні |отырады. |
| |1 тапс. | |
| |Үй тапс. | |
| |2 тапс. | |
| |Сөздерді табу | |
| |3тапс. | |
| |Постер қорғау | |
| |4тапс | |
| |Жаттығу орындау | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасы |Ex-7 p-37 |Оқушылар үй |
| |The lesson is over. You are free. |тапсырмасын |
| |Good-bye! |күнделіктеріне жазып|
| | |алады. |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14.10.2015 |Сыныбы: 8 «А,Ә,Б» |Тақырыбы: Meals and|
| | |meal times in the |
| | |UK. |
|Мақсаты: |Оқушыларға ағылшындардың тамағы туралы мәлімет беру. Басқа |
| |елдердің салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже: | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады, сөздік қоры артады, |
| |жұппн және топпен жұмыс жасай алады. |
|Әдіс-тәсілдер: |СТО технологиясы, диалог, жұптық және топтық жұмыс, бағалау. |
|Қолданылатын |А-3 парағы, қарандаштар, жапсырмалар. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Кузнецова Т 8 сынып оқулығы |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. Ой |
| | |қозғау. |
| |3 тапсырма. Жаттығулар орындау. |Сергіту сәті |
| |4 тапсырма. Ортада қаламсап стратегиясы. |
| |
|Кейінгі |1.To learn the new words; 2.Write about | |
|тапсырмалар: |your last birthday party. | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|
|Ұйымдастыру кезеңі |T: Good morning, dear children! Sit down! |Оқушылар мұғаліммен|
| |Who is on duty today? What date is it |амандасып, топқа |
| |today? Who is absent today?How are you |бөлінеді. |
| |today? What’s the weather like today? | |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Оқушылар үй |
|тексеру |Ex-2 answer the question? |тапсырмасына жауап |
| |When is Nauryz celebrated? |береді. |
| |When is Christmas celebrated? | |
| |What do eat in Nauryz? | |
| |What kind of features in Nauryz do you | |
| |know? | |
|Қызығушылығын ояту | What is the family tradition? |Оқушылар берілген |
|Ой қозғау |What do you eat for breakfast? |сұрақтарға ойлана |
| |What do Englishmen eat for breakfast? |жауап береді. |
| |When do have supper? | |
|Мағынаны тану |The theme of our lesson is "Meals in the |Оқушылар |
| |UK”. We are going to talk about meals and |жаттығуларды мұқият|
| |meal times in our country and in the UK. |орындайды. |
| |Group work. Divide into the groups of 5. | |
| |Make posters about meals in our country. | |
| |Use as many words as possible. Present your| |
| |work to the class. | |
| |Let’s watch the presentation about meals in| |
| |the UK. | |
| |Open your vocabularies. Look through the | |
| |text on page 43 and write out the new | |
| |words. | |
| |Ex. I p. 43 Read the following text and | |
| |make up a diagram about meals in the UK. | |
| |Ex. II p. 44 Compare your diagram with the | |
| |others. | |
| |Ex. III p. 44 Read the text and discuss the| |
| |question: | |
| |1. When and how do people in the UK | |
| |celebrate their birthdays? | |
|Сергіту сәті |1-10 дейінгі сандарды салу. |Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Кері байланыс |Екі жұлдыз, бір тілек. |Оқушылар өздерінің |
| | |ұсыныстарын жазады.|
|Бағалау |Оқушыларды жеке және топпен бағалайды, | |
| |марапаттайды. | |
|Үй тапсырмасы |1.To learn the new words; 2.Write about | |
| |your last birthday party. | |
| |The lesson is over. You are free. Good-bye!| |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14,15.10.2015|Сыныбы: 9 «А,Ә» |Тақырыбы: Art. |
|Мақсаты: |Мақсаты: Оқушылардың мәдениетаралық коммуникативтік біліктері |
| |қалыптасады және дамиды. Оқушылардың функционалдық |
| |сауаттылықтары дамиды. Оқушылардың тілдік және коммуникативті |
| |құзыреттіліктері дамиды.Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушылар |
| |дың тақырып бойынша сөздік қорлары молаяды. өнер туралы |
| |көзқарастары, оның қоғамға ықпалы туралы білімдері |
| |қалыптасады. |
|Күтілетін нәтиже: |Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі |
| |бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, қалып |
| |тасады.Коммуникативтік біліктіліктерді сөз әрекетінің төрт |
| |түрінде – тыңдалым, сөйлеу, оқу, жазу – шет тілінде |
| |қарым-қатынаста жүзеге асады; |
|Әдіс-тәсілдер: |ассоциация, жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сергіту сәті |
|Қолданылатын |А-3 парағы, қарандаштар, жапсырмалар. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Аяпова Т 9 сынып оқулығы |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. |
| | |ассоциация |
| |3 тапсырма. Жаттығулар орындау. |Сергіту сәті |
| |4 тапсырма. Ортада қаламсап стратегиясы. | |
|Кейінгі |Еx-8 | |
|тапсырмалар: | | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|
|Ұйымдасыру кезеңі |T: Good morning, dear children! Sit down! |Оқушылар мұғаліммен|
| |Who is on duty today? What date is it |амандасып, топқа |
| |today? Who is absent today?How are you |бөлінеді. |
| |today? What’s the weather like today? | |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Оқушылар үй |
|тексеру | |тапсырмасына жауап |
| | |береді. |
|Қызығушылығын ояту |How do you understand the word “art”? |Оқушылар тақырыптың|
| |Ассоциация жазу |атын табады. |
|Мағынаны тану |Look at the exercise 1 on page 54, there is|Оқушылар жаттығуды |
| |a text about art, read the text and pay |мұқият орындайды. |
| |attention to the new words. Try to | |
| |understand it. | |
| |Әр топ мәтінді оқып, түсіндіреді. | |
| | | |
| |complete the sentences below. | |
| |-I think it’s terrible to paint on walls. | |
| |-I think it’s fun! | |
| |-but most of them are not very good and | |
| |make the streets look dirty! | |
| |it makes the streets more interesting! | |
| |What do you think? | |
| |I agree with ____________________ | |
| |My parents agree with _______________ | |
| | | |
| |-Do you call pop music art? | |
| |-Yes, and millions of people love it. | |
| |-That doesn’t mean it’s good. | |
| |-Well, I think if many people like | |
| |something it’s good.-But I think it’s good | |
| |to see what people do! To me | |
| | | |
| |Look at the exercise 3 on page 55. There | |
| |are some sentences with gaps; your task is | |
| |to fill in the gaps with the appropriate | |
| |prepositions, then work in pairs and check | |
| |each other. | |
| |to | |
| |at | |
| |on | |
| |on | |
| |at | |
| |to | |
| |at | |
| |about | |
| |of | |
| |at | |
| |to | |
| |by | |
| | | |
|Сергіту сәті |1-10 дейінгі сандарды салу. |Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Ой толғаныс |Ортада қаламсап стратегиясы. |Қаламсаптың иесі |
| | |сұраққа жауап |
| | |береді. |
|Кері байланыс |Екі жұлдыз, бір тілек. |Оқушылар өздерінің |
| | |ұсыныстарын жазады.|
|Бағалау |Оқушыларды жеке және топпен бағалайды, | |
| |марапаттайды. | |
|Үй тапсырмасы |Ex-8 |Оқушылар үй |
| |The lesson is over. You are free. Good-bye!|тапсырмасын |
| | |күнделіктеріне |
| | |жазып алады. |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14.10.2015 |Сыныбы: 10 «Ә» |Тақырыбы: Focus on |
| | |grammar. |
|Мақсаты: |Мақсаты: Оқушылардың мәдениетаралық коммуникативтік біліктері |
| |қалыптасады және дамиды. Оқушылардың функционалдық |
| |сауаттылықтары дамиды. Оқушылардың тілдік және коммуникативті |
| |құзыреттіліктері дамиды.Сын тұрғысынан ойлай отырып, |
| |оқушылардың тақырып бойынша сөздік қорлары молаяды, |
| |грамматиканы пысықтайды. |
|Күтілетін нәтиже: |Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі |
| |бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, |
| |қалыптасады.Коммуникативтік біліктіліктерді сөз әрекетінің |
| |төрт түрінде – тыңдалым, сөйлеу, оқу, жазу – шет тілінде |
| |қарым-қатынаста жүзеге асады; |
|Әдіс-тәсілдер: |ой қозғау, жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сергіту сәті |
|Қолданылатын |А-3 парағы, қарандаштар, жапсырмалар. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Аяпова Т 10сынып оқулығы 65-66 бет |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. Ой |
| | |қозғау. |
| |3 тапсырма. Жаттығулар орындау. |Сергіту сәті |
| |4 тапсырма. Ортада қаламсап стратегиясы. | |
|Кейінгі |Make up sentences. |
|тапсырмалар: | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|
|Ұйымдастыру кезеңі |T: Good morning, dear children! Sit down! |Оқушылар мұғаліммен|
| |Who is on duty today? What date is it |амандасып, топқа |
| |today? Who is absent today?How are you |бөлінеді. |
| |today? What’s the weather like today? | |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Оқушылар үй |
|тексеру |Ex-15 |тапсырмасына жауап |
| | |береді. |
|Қызығушылығын ояту |Модальды етістік деген не? |Сұраққа жуауап |
|Ой қозғау |Түрлері қандай? |береді. |
| |Қалай қолданылады? | |
| |өткен шақтағы формасы қандай? | |
|Мағынаны тану |Ex-18 while reading the dialogue pay |Оқушылар жаттығуды |
| |attention to the use of the modal verbs. |мұқият орындайды. |
| |Ex-19.read the conversation, choose the | |
| |right sentences. | |
| |Dmitry and Omar are going to school. | |
| |Dmitry’s car has run out of petrol. | |
| |a) we went to school b) we did not go to| |
| |school. | |
| |You could have walked to school. –yes, we| |
| |could. But we did not have much time to | |
| |spare. | |
| |You went to school on foot. You did not go | |
| |to school on foot. | |
| |Has the car broken down? | |
| |-we may just have run out of petrl. | |
| |Iam sure we have run out of petrol | |
| |I think we have run out of petrol. | |
| |Did you put the textbook into your bag? | |
| |I can’t remember. I might not have put it. | |
| |I am not sure if I put it. | |
| |I certainly did not put it. | |
| |Did you find the dictionary? | |
| |No I must have left it at home. | |
| |I realize that I felt the dictionary. | |
| |No, I must have left it at home. | |
| |It was necessary to leave it at home. | |
|Сергіту сәті |1-10 дейінгі сандарды салу. |Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Ой толғаныс |Ортада қаламсап стратегиясы. |Қаламсаптың иесі |
| | |сұраққа жауап |
| | |береді. |
|Кері байланыс |Екі жұлдыз, бір тілек. |Оқушылар өздерінің |
| | |ұсыныстарын жазады.|
|Бағалау |Оқушыларды жеке және топпен бағалайды, | |
| |марапаттайды. | |
|Үй тапсырмасы |Make up sentences. |Оқушылар үй |
| |The lesson is over. You are free. Good-bye!|тапсырмасын |
| | |күнделіктеріне |
| | |жазып алады. |
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14.10.2015 |Сыныбы: 6 «А» |Тақырыбы: Shokan |
| | |Ualikhanov is a |
| | |Kazakh traveller. |
|Мақсаты: |Оқушыларды қазақтың атақты саяхатшысы Шоқан Уалихановтың |
| |өмірімен және еңбектерімен таныстыру. Ағылшын тіліне деген |
| |қызығушылығын арттыру. Ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
|Күтілетін нәтиже: | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады, сөздік қоры молаяды, |
| |жұппен және топпен жұмыс жасай алады. |
|Әдіс-тәсілдер: |СТО технологиясы, жеке жұппен және топпен жұмыс, бағалау |
| |түрлері. |
|Қолданылатын |А-3 парағы, түрлі –түсті қарандаштар, интербелсенді тақта, әр |
|материалдар: |түрлі жапсырмалар. |
|Ресустар: |Интернет материалдары, Аяпова Т. 6 сынып оқулығы 36-бет. |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. |
| | |Сөзжұмбақ шешу. |
| |3 тапсырма. Жаңа сөздер. |4 тапсырма. Топтық |
| | |жұмыс. Жаттығулар |
| | |орындау. |
| |Сергіту сәті. |
| |5 жолды өлең стратегиясы. |
|Кейінгі |Ex-7 p-37 | |
|тапсырмалар: | | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылармен амандасып, сыныпты түгелдеп, |Оқушылар мұғаліммен |
| |жақсы атмосфералық көңіл күй |амандасып, |
| |қалыптастырып, саяхатшылардың аттарына |саяхатшылардың |
| |байланысты топқа бөлу. |суреттерін таңдау |
| | |арқылы екі топқа |
| | |бөлінеді. |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Үй тапсырмасына әр |
|тексеру |Answer the questions. |топтан екі оқушы |
| |Who was James Cook? |жауап береді. |
| |When he was born? | |
| |Who was Christopher Columbus? | |
| |When he was born? | |
| |When did Christopher discover America? | |
| |What did James Cook discover? | |
|Қызығушылығын ояту |Берілген әріптерден саяхатқа байланысты |Оқушылар берілген |
| |сөздерді табу. |әріптерден саяхатшы |
| | |тақырыбына |
| |С |байланысты сөздерді |
| |O |табады. |
| |L | |
| |U | |
| |M | |
| |B | |
| |U | |
| |S | |
| | | |
| |A | |
| |E | |
| |R | |
| |T | |
| |Y | |
| |U | |
| |I | |
| |H | |
| | | |
| |T | |
| |R | |
| |A | |
| |V | |
| |E | |
| |L | |
| |K | |
| |O | |
| | | |
| |D | |
| |E | |
| |R | |
| |O | |
| |S | |
| |R | |
| |N | |
| |Q | |
| | | |
| |I | |
| |Q | |
| |C | |
| |Y | |
| |A | |
| |O | |
| |B | |
| |A | |
| | | |
| |S | |
| |R | |
| |T | |
| |A | |
| |I | |
| |L | |
| |Z | |
| |N | |
| | | |
| |C | |
| |E | |
| |I | |
| |G | |
| |F | |
| |P | |
| |M | |
| |E | |
| | | |
| |O | |
| |V | |
| |C | |
| |E | |
| |D | |
| |O | |
| |L | |
| |W | |
| | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздер |Оқушылар жаңа |
| |Scientist [saiәntist]- ғалым |сөздерді меңгереді. |
| |Historian [histͻrian]- тарихшы | |
| |Private [‘praivәt]- жекеменшік | |
| |Move [mu:v]- көшу | |
| |Travel [‘trǣvәl]- саяхатқа шығу | |
| |Expedition [ik’spediʃn] – экспедиция | |
| |Collect [kә’lekt]- жинау | |
| | | |
| |Ex-4 read the text about Shoqan | |
| |Ualikhanov. | |
| |Shoqan Ualikhanov was born in November in| |
| |1835. He was a Kazakh scientist6 | |
| |ethnographer and a historian. Shoqan | |
| |spent his childhood in his father’s | |
| |traditional yurt. His father sent him to | |
| |a small private school in 1842 when he | |
| |was six. He moved to his grandmother’s | |
| |home. He entered the military academy in | |
| |Omsk in 1847. He read a lot of books in | |
| |Russian. He travelled in Central Asia in | |
| |the late 1850s. | |
| |In 1856 he went to the region of Issyk | |
| |Kul where he had his first successful | |
| |expedition. | |
| |Ex-5 a) write questions to the answers. | |
| |When ------------------------? | |
| |He was born in1835. | |
| |When ------------------------? | |
| |At the age of six. | |
| |3.Where ---------------------? | |
| |The military academy in Omsk. | |
| |Where ----------------------?. | |
| |To the region of Issyk Kul. | |
| |What ---------------? | |
| |He collected a lot of materials. | |
| |Why ----------? | |
| |Because he became ill. | |
| |When ----------------------? | |
| |In April,1865. | |
| |Ex-6 what do these numbers refer do? Give| |
| |situations. | |
| |1835, 1856, 1842, 1850, 1861, 1857, | |
| |1865, 1858. | |
| | | |
|Сергіту сәті |1-10 сандарды дене мүшелерімен көрсетеді.|Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Кері байланыс |Саған сабақ ұнады ма? |Оқушылар кері |
| | |байланыс жасайды. |
|Бағалау |Бағалау парағы. |Топ ішінде бағалап |
| |Аты-жөні |отырады. |
| |1 тапс. | |
| |Үй тапс. | |
| |2 тапс. | |
| |Сөздерді табу | |
| |3тапс. | |
| |Постер қорғау | |
| |4тапс | |
| |Жаттығу орындау | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасы |Ex-7 p-37 |Оқушылар үй |
| |The lesson is over. You are free. |тапсырмасын |
| |Good-bye! |күнделіктеріне жазып|
| | |алады. |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14.10.2015 |Сыныбы: 8 «А,Ә,Б» |Тақырыбы: Meals and|
| | |meal times in the |
| | |UK. |
|Мақсаты: |Оқушыларға ағылшындардың тамағы туралы мәлімет беру. Басқа |
| |елдердің салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже: | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады, сөздік қоры артады, |
| |жұппн және топпен жұмыс жасай алады. |
|Әдіс-тәсілдер: |СТО технологиясы, диалог, жұптық және топтық жұмыс, бағалау. |
|Қолданылатын |А-3 парағы, қарандаштар, жапсырмалар. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Кузнецова Т 8 сынып оқулығы |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. Ой |
| | |қозғау. |
| |3 тапсырма. Жаттығулар орындау. |Сергіту сәті |
| |4 тапсырма. Ортада қаламсап стратегиясы. |
| |
|Кейінгі |1.To learn the new words; 2.Write about | |
|тапсырмалар: |your last birthday party. | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|
|Ұйымдастыру кезеңі |T: Good morning, dear children! Sit down! |Оқушылар мұғаліммен|
| |Who is on duty today? What date is it |амандасып, топқа |
| |today? Who is absent today?How are you |бөлінеді. |
| |today? What’s the weather like today? | |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Оқушылар үй |
|тексеру |Ex-2 answer the question? |тапсырмасына жауап |
| |When is Nauryz celebrated? |береді. |
| |When is Christmas celebrated? | |
| |What do eat in Nauryz? | |
| |What kind of features in Nauryz do you | |
| |know? | |
|Қызығушылығын ояту | What is the family tradition? |Оқушылар берілген |
|Ой қозғау |What do you eat for breakfast? |сұрақтарға ойлана |
| |What do Englishmen eat for breakfast? |жауап береді. |
| |When do have supper? | |
|Мағынаны тану |The theme of our lesson is "Meals in the |Оқушылар |
| |UK”. We are going to talk about meals and |жаттығуларды мұқият|
| |meal times in our country and in the UK. |орындайды. |
| |Group work. Divide into the groups of 5. | |
| |Make posters about meals in our country. | |
| |Use as many words as possible. Present your| |
| |work to the class. | |
| |Let’s watch the presentation about meals in| |
| |the UK. | |
| |Open your vocabularies. Look through the | |
| |text on page 43 and write out the new | |
| |words. | |
| |Ex. I p. 43 Read the following text and | |
| |make up a diagram about meals in the UK. | |
| |Ex. II p. 44 Compare your diagram with the | |
| |others. | |
| |Ex. III p. 44 Read the text and discuss the| |
| |question: | |
| |1. When and how do people in the UK | |
| |celebrate their birthdays? | |
|Сергіту сәті |1-10 дейінгі сандарды салу. |Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Кері байланыс |Екі жұлдыз, бір тілек. |Оқушылар өздерінің |
| | |ұсыныстарын жазады.|
|Бағалау |Оқушыларды жеке және топпен бағалайды, | |
| |марапаттайды. | |
|Үй тапсырмасы |1.To learn the new words; 2.Write about | |
| |your last birthday party. | |
| |The lesson is over. You are free. Good-bye!| |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14,15.10.2015|Сыныбы: 9 «А,Ә» |Тақырыбы: Art. |
|Мақсаты: |Мақсаты: Оқушылардың мәдениетаралық коммуникативтік біліктері |
| |қалыптасады және дамиды. Оқушылардың функционалдық |
| |сауаттылықтары дамиды. Оқушылардың тілдік және коммуникативті |
| |құзыреттіліктері дамиды.Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушылар |
| |дың тақырып бойынша сөздік қорлары молаяды. өнер туралы |
| |көзқарастары, оның қоғамға ықпалы туралы білімдері |
| |қалыптасады. |
|Күтілетін нәтиже: |Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі |
| |бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, қалып |
| |тасады.Коммуникативтік біліктіліктерді сөз әрекетінің төрт |
| |түрінде – тыңдалым, сөйлеу, оқу, жазу – шет тілінде |
| |қарым-қатынаста жүзеге асады; |
|Әдіс-тәсілдер: |ассоциация, жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сергіту сәті |
|Қолданылатын |А-3 парағы, қарандаштар, жапсырмалар. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Аяпова Т 9 сынып оқулығы |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. |
| | |ассоциация |
| |3 тапсырма. Жаттығулар орындау. |Сергіту сәті |
| |4 тапсырма. Ортада қаламсап стратегиясы. | |
|Кейінгі |Еx-8 | |
|тапсырмалар: | | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|
|Ұйымдасыру кезеңі |T: Good morning, dear children! Sit down! |Оқушылар мұғаліммен|
| |Who is on duty today? What date is it |амандасып, топқа |
| |today? Who is absent today?How are you |бөлінеді. |
| |today? What’s the weather like today? | |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Оқушылар үй |
|тексеру | |тапсырмасына жауап |
| | |береді. |
|Қызығушылығын ояту |How do you understand the word “art”? |Оқушылар тақырыптың|
| |Ассоциация жазу |атын табады. |
|Мағынаны тану |Look at the exercise 1 on page 54, there is|Оқушылар жаттығуды |
| |a text about art, read the text and pay |мұқият орындайды. |
| |attention to the new words. Try to | |
| |understand it. | |
| |Әр топ мәтінді оқып, түсіндіреді. | |
| | | |
| |complete the sentences below. | |
| |-I think it’s terrible to paint on walls. | |
| |-I think it’s fun! | |
| |-but most of them are not very good and | |
| |make the streets look dirty! | |
| |it makes the streets more interesting! | |
| |What do you think? | |
| |I agree with ____________________ | |
| |My parents agree with _______________ | |
| | | |
| |-Do you call pop music art? | |
| |-Yes, and millions of people love it. | |
| |-That doesn’t mean it’s good. | |
| |-Well, I think if many people like | |
| |something it’s good.-But I think it’s good | |
| |to see what people do! To me | |
| | | |
| |Look at the exercise 3 on page 55. There | |
| |are some sentences with gaps; your task is | |
| |to fill in the gaps with the appropriate | |
| |prepositions, then work in pairs and check | |
| |each other. | |
| |to | |
| |at | |
| |on | |
| |on | |
| |at | |
| |to | |
| |at | |
| |about | |
| |of | |
| |at | |
| |to | |
| |by | |
| | | |
|Сергіту сәті |1-10 дейінгі сандарды салу. |Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Ой толғаныс |Ортада қаламсап стратегиясы. |Қаламсаптың иесі |
| | |сұраққа жауап |
| | |береді. |
|Кері байланыс |Екі жұлдыз, бір тілек. |Оқушылар өздерінің |
| | |ұсыныстарын жазады.|
|Бағалау |Оқушыларды жеке және топпен бағалайды, | |
| |марапаттайды. | |
|Үй тапсырмасы |Ex-8 |Оқушылар үй |
| |The lesson is over. You are free. Good-bye!|тапсырмасын |
| | |күнделіктеріне |
| | |жазып алады. |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:----------------- Абдыкадырова К.Қ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Басбаева А.И
Қысқа мерзімді жоспар
|Күні: 14.10.2015 |Сыныбы: 10 «Ә» |Тақырыбы: Focus on |
| | |grammar. |
|Мақсаты: |Мақсаты: Оқушылардың мәдениетаралық коммуникативтік біліктері |
| |қалыптасады және дамиды. Оқушылардың функционалдық |
| |сауаттылықтары дамиды. Оқушылардың тілдік және коммуникативті |
| |құзыреттіліктері дамиды.Сын тұрғысынан ойлай отырып, |
| |оқушылардың тақырып бойынша сөздік қорлары молаяды, |
| |грамматиканы пысықтайды. |
|Күтілетін нәтиже: |Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі |
| |бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, |
| |қалыптасады.Коммуникативтік біліктіліктерді сөз әрекетінің |
| |төрт түрінде – тыңдалым, сөйлеу, оқу, жазу – шет тілінде |
| |қарым-қатынаста жүзеге асады; |
|Әдіс-тәсілдер: |ой қозғау, жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сергіту сәті |
|Қолданылатын |А-3 парағы, қарандаштар, жапсырмалар. |
|материалдар: | |
|Ресустар: |Аяпова Т 10сынып оқулығы 65-66 бет |
|Тапсырмалар: |1 тапсырма. Үй тапсырмасын тексеру. |2 тапсырма. Ой |
| | |қозғау. |
| |3 тапсырма. Жаттығулар орындау. |Сергіту сәті |
| |4 тапсырма. Ортада қаламсап стратегиясы. | |
|Кейінгі |Make up sentences. |
|тапсырмалар: | |
|Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|
|Ұйымдастыру кезеңі |T: Good morning, dear children! Sit down! |Оқушылар мұғаліммен|
| |Who is on duty today? What date is it |амандасып, топқа |
| |today? Who is absent today?How are you |бөлінеді. |
| |today? What’s the weather like today? | |
|Үй тапсырмасын |What was your homework for today? |Оқушылар үй |
|тексеру |Ex-15 |тапсырмасына жауап |
| | |береді. |
|Қызығушылығын ояту |Модальды етістік деген не? |Сұраққа жуауап |
|Ой қозғау |Түрлері қандай? |береді. |
| |Қалай қолданылады? | |
| |өткен шақтағы формасы қандай? | |
|Мағынаны тану |Ex-18 while reading the dialogue pay |Оқушылар жаттығуды |
| |attention to the use of the modal verbs. |мұқият орындайды. |
| |Ex-19.read the conversation, choose the | |
| |right sentences. | |
| |Dmitry and Omar are going to school. | |
| |Dmitry’s car has run out of petrol. | |
| |a) we went to school b) we did not go to| |
| |school. | |
| |You could have walked to school. –yes, we| |
| |could. But we did not have much time to | |
| |spare. | |
| |You went to school on foot. You did not go | |
| |to school on foot. | |
| |Has the car broken down? | |
| |-we may just have run out of petrl. | |
| |Iam sure we have run out of petrol | |
| |I think we have run out of petrol. | |
| |Did you put the textbook into your bag? | |
| |I can’t remember. I might not have put it. | |
| |I am not sure if I put it. | |
| |I certainly did not put it. | |
| |Did you find the dictionary? | |
| |No I must have left it at home. | |
| |I realize that I felt the dictionary. | |
| |No, I must have left it at home. | |
| |It was necessary to leave it at home. | |
|Сергіту сәті |1-10 дейінгі сандарды салу. |Оқушылар серігіп |
| | |алады. |
|Ой толғаныс |Ортада қаламсап стратегиясы. |Қаламсаптың иесі |
| | |сұраққа жауап |
| | |береді. |
|Кері байланыс |Екі жұлдыз, бір тілек. |Оқушылар өздерінің |
| | |ұсыныстарын жазады.|
|Бағалау |Оқушыларды жеке және топпен бағалайды, | |
| |марапаттайды. | |
|Үй тапсырмасы |Make up sentences. |Оқушылар үй |
| |The lesson is over. You are free. Good-bye!|тапсырмасын |
| | |күнделіктеріне |
| | |жазып алады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz