Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебі

Бекітемін:
Мектеп директоры _______________ М.Өтеғалиева

Келісемін:

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ________________ Г. Беклеуова

Ұлттық біріңғай тестілеуге дайындық жұмысының ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаты:
1. Оқушыларды математика пәнін жақсы меңгертіп, өзінің бойындағы
қабілеттерін толық ашып еліміздің ертеңгі сапалы да білікті мамандары болып
шығуына бағыттау.
2. Оқушылар сабақта алған білімдерін жаттықтыру кезінде қолдана білуге
тиіс;
3. ҰБТ-ға сапалы дайындық ұйымдастыру;

Күтілетін нәтиже:
1. Оқушыларды 70 пайыз оқу үлгеріміне талаптандыру;
2. ҰБТ-ның сапасын және орташа ұпайын жоғарылату арқылы 17 баллға жеткізу.
 
| |  |  |
| | Мазмұны |Жауапты |
| |Қыркүйек |
|1 |ҰБТ-ны ұйымдастыру мен өткізу бойынша нормативті |Ж.Есенаманова |
| |құжаттармен таныстыру жұмысы туралы бірлестік | |
| |отырысына қатысу | |
|2 |Директор жанындағы отырысқа қатысу, тақырыбы: |Пән мұғалімдері |
| |ҰБТ-ға дайындық бойынша жұмыс жоспарын бекіту, | |
| |ҰБТ-ға дайындық бойынша қосымша сабақтар | |
| |ұйымдастыруды белгілеу. | |
|3 |Аптасына 3 рет консультация өткізу (5-10 сыныптар |Ж.Есенаманова |
| |бойынша қайталау және тест) | |
|4 |Аудандық сынама тест қорытындысын шығару |Ж.Есенаманова |
| |(Мониторинг) | |
|5 |Математика пәні бойынша өткен оқу жылына анализ |Пән мұғалімі |
| |жасау | |
| |Қазан |
|1 |11 б-сынып оқушыларын топқа бөлу | |
|2 |Аптасына 3 рет консультация өткізу |Ж.Есенаманова |
| |(5-10 сыныптар бойынша қайталау және тест) | |
|3 |Нәтижелер мониторингі |Ж.Есенаманова |
|4 |2012 жылғы тест жинағымен жұмыс | |
|5 |Ата-аналар жиналысына қатысу |Ж.Есенаманова |
|6 |Оқушыларды топқа бөліп дайындау | |
|7 |Электронды оқулықпен жұмыс. Электронды тест. |Ж.Есенаманова |
| |Он-лайн тест | |
| |Қараша |
|1 |Аптасына 3 рет консультация өткізу | |
|2 |11-сынып оқушыларының аудандық сынама тестілеуінің| |
| |нәтижелер монитрингін жасау | |
|3 |Директор жанындағы отырыс: ҰБТ-ға дайындау барысы |Ж.Есенаманова |
| |туралы | |
|4 |Оқушылармен жеке жұмыс |Ж.Есенаманова |
|5 |Тарау бойынша қайталау және тест. Егоркина |Ж.Есенаманова |
| |оқулығымен жұмыс | |
|6 |11 сынып оқушыларының уақытымен құжатталуын |Пән мұғалімі |
| |бақылау | |
|7 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест |Ж.Есенаманова |
| |Желтоқсан | |
|1 |Аптасына 3 рет консультация өткізу |Ж.Есенаманова |
|2 |11-сынып оқушыларының тестілеуіне мониторинг |Ж.Есенаманова |
| |әзірлеу | |
|3 |Тарау бойынша қайталау және тест. Егоркина |Ж.Есенаманова |
| |оқулығымен жұмыс | |
|4 |Жеке оқушымен жұмыс |Ж.Есенаманова |
|5 |Директор жанындағы отырыс: ҰБТ-ға дайындау бойынша| |
| |пән мұғалімдері жұмыс жүйесінің тиімділігі туралы | |
|6 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест | |
| |Қаңтар |
|1 |Әзірлік жұмысы. 1 аптада 3 рет консультация өткізу|Ж.Есенаманова |
|2 |Нәтижелер мониторингін жасау |Ж.Есенаманова |
|3 |Тестерді өңдеу 2013 жылғы тест жинағымен жұмыс |Ж.Есенаманова |
|4 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест | |
|5 |Оқушымен жеке жұмыс |Ж.Есенаманова |
| |Ақпан |
|1 |Әзірлік жұмысы. 1 аптада 3 рет консультация өткізу|Ж.Есенаманова |
|2 |Тақырыптық тест өткізу |Ж.Есенаманова |
|3 |Нәтижелер мониторингі |Ж.Есенаманова |
|4 |2014 жылғы тест жинағымен жұмыс жасау | |
|5 |Ерекше аттестатқа үміткер оқушылармен жеке жұмыс |Ж.Есенаманова |
|6 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест |Ж.Есенаманова |
| |Наурыз |
|1 |Әзірлік жұмысы. 1 аптада 3 рет консультация өткізу|Ж.Есенаманова |
|2 |Логикалық сұрақтар, мәселе есептерді шығару |Ж.Есенаманова |
| |тәсілдері | |
|3 |Нәтижелер мониторингі. | |
|4 |Тарау бойынша есептер шығару. Егоркина оқулығы. |Ж.Есенаманова |
| |Тест жүргізу | |
|5 |ҰБТ нәтижесі бойынша төмен нәтиже көрсеткен |Ж.Есенаманова |
| |оқушылармен жеке-дара жұмыс | |
|6 |Өзіндік бағалау парағын толтыру | |
|7 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест | |
| |Сәуір |
|1 |Әзірлік жұмысы. 1 аптада 3 рет консультация өткізу|Ж.Есенаманова |
|2 |ҰБТ-да бағасы бойынша саралап, топқа бөлу |Ж.Есенаманова |
|3 |Нәтижелер мониторингі | |
|4 |ҰБТ нәтижесі бойынша төмен нәтиже көрсеткен |Ж.Есенаманова |
| |оқушылармен жеке-дара жұмыс | |
|5 |Ерекше аттестатқа үміткер оқушылармен жеке жұмыс |Ж.Есенаманова |
|6 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест | |
| |Мамыр |
|1 |Әзірлік жұмысы. Аптасына 3 рет консультация өткізу|Ж.Есенаманова |
|2 |ҰБТ- дағы байқау тестіндегі оқушылардың көрсеткен |Ж.Есенаманова |
| |нәтижесіне анализ жасау, қорытынды жасау. | |
|3 |Нәтижелер мониторингі. Логикалық сұрақтар, мәселе |Ж.Есенаманова |
| |есептерді шығару тәсілдері. | |
|4 |Тарау бойынша есептер шығару. Егоркина оқулығы. |Ж.Есенаманова |
| |Шың оқулығы. Тест жүргізу | |
|5 |ҰБТ нәтижесі бойынша төмен нәтиже көрсеткен | |
| |оқушылармен жеке-дара жұмыс | |
|6 |Ерекше аттестатқа үміткер оқушылармен жеке жұмыс |Ж.Есенаманова |
|7 |Электронды оқулықпен жұмыс. Он-лайн тест |Ж.Есенаманова |
|8 |Әдістемелік отырыс |Пән мұғалімдері |
| |1.ҰБТ-ның қорытындысы туралы | |
| |2.Түлектердің білімдік дайындығы | |

Математика пәні мұғалімі: Ж.Есенаманова

Ұқсас жұмыстар
Блум жүйесі
Ұлттық біріңғай тестілеуге психологиялық тұрғысынан дайындаудың жолдары мен шешімі
Сауалнама нәтижесі бойынша оқушыларды ортақ мақсаттары бойынша топтау
Технологиялық дайындауда - оқушылардың тестпен жұмыс жасау жүйесін дайындау
Ұбт-ға оқушыларды дайындаудың әдістемелік ұйымдастыру мәселелері
Келтіру формуласы
Баламалы тест
Оқушыларды математика пәнінен ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары
Сөздердің байланысу түрлері жайлы
«география пәнінен ұбт-ге дайындау тәжірибемнен» баяндама
Пәндер