Оқушыларда бәсекелестік дағдыларын дамытудағы әңгіме-дебаттың ролі

№4 Коучинг-сессия тақырыбы: « Оқушыларда бәсекелестік дағдыларын дамытудағы әңгіме-дебаттың ролі».

Мақсаты: « Әңгіме-дебат арқылы оқушыларда бәсекелестік, болжамдарын ұсыну, талқылау дағдылары қалыптасады».

Критерийлері:

  1. Бәсекелестік қабілеттері қалыптасады.
  2. Болжамдарын еркін ұсынады.
  3. Өзінің және басқалардың пікірін талқылау дағдылары қалыптасады.
Уақыты
Іс-шаралар
коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Формативті бағалау
ресурстар
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті (психологиялық түрдегі)
коучтің іс-әрекеті: Сергіту сәтін жүргізеді, қатысады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Қатысады, тыңдайды
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд, ауызша сөйлемдер
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар:

Топқа бөлу

(Көктем гүлдері арқылы)

коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Топқа бөлінеді.
Формативті бағалау:
ресурстар:
Уақыты: 5мин
Іс-шаралар: Доп арқылы өтілген сабақты қайталау
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Шеңбер болып тұрады, сұрақ береді
Формативті бағалау:
ресурстар: Нүсқау
Уақыты: 7 мин
Іс-шаралар:

Топтық жұмыс

«Көзмен көрген жақсыма, алде оқығанба?» топта дебат ұйымдастыру

коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді, бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: 2 топқа бір тақырыптың негатив және позитив жақтарын айтады, ал 3-топ бақылайды, бағалайды
Формативті бағалау: «2 жұлдыз бір тілек»
ресурстар: Тақырып
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: «Сөз ойыны» әдісін қолдау
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: 20 термин қағазға жазады, содан соң сол терминдар арқылы 4 сөйлем шығару, әр топ мүшесі істейді
Формативті бағалау: «басбармақ» әдісі
ресурстар: Қағаздар
Уақыты:

5мин

4мин

Іс-шаралар: «Муравьи» ролик
коучтің іс-әрекеті: Постер қорғау туралы нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Постерді қорғайды, құмырсқаның қасиеттерін айтады.
Формативті бағалау: «басбармақ»
ресурстар:

Бейнежазба

Қағаз, маркер

Уақыты: 7 мин
Іс-шаралар: Бейнефильм көрсету. 7 Чудес Света - бейне ролик
коучтің іс-әрекеті: Көрсетеді. Қорытады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: талқылайды, бақылайды
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд
Уақыты: 4мин
Іс-шаралар: «Ыстық үстел» әдісімен жұмыс істеу
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Әр топтан 1 оқушы жауап береді
Формативті бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек»
ресурстар: Сұрақтар
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: «Мен сіздерді таныстырғым келеді» әдісімен жұмыс
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді, бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Екі жұптасып мәліметтерді қысқаша жазып өтырып, бір-бірінен сұхбат алады. Олар жұбы туралы көбірек ақпарат алу қажет, бүкіл сыныпқа таныстырады. «мен сіздерді . . . таныстырғым келеді» деп бастайды.
Формативті бағалау: Өзін-өзі бағалаү
ресурстар: Қағаз ручка
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар:

Үжымдық жұмыс

«Ұқсастықты тап» әдісімен жұмыс істеу

коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді. бақылайды, өзіде бірге жұмыс істейді.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті:

3мин ішінде сыныпта жүріп өзіне ұқсаған адамды табуға тырысады:

1. бір айда тұғандар

2. үйінде жануарлар ұстайтын адамдар

3. екі ағасы немесе бірнеше ағасы бар адамдар

Формативті бағалау: Өзін-өзі бағалау
ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Қорыту . бейнефильм
коучтің іс-әрекеті: Корытады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Рефлексия жазады
Формативті бағалау: «светофор»
ресурстар: стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Саяси кейстің құрылымы
География сабағындва оқушының танымдық әрекетін дамыту
Интеллектуалдық ойындар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
География пәнін оқытудың ерекшеліктері мен қолданылатын әдіс-тәсілдері
Өзгеріс не үшін қажет?
Инновациялық әрекет - шығармашылық бастауы
Жеңімпаз топты анықтау, марапаттау
<<оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы>>
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz