Әңгіме-дебат арқылы оқушылардың бәсекелестік және талқылау дағдыларын дамыту

№4 Коучинг-сессия тақырыбы: « Оқушыларда бәсекелестік дағдыларын дамытудағы әңгіме-дебаттың ролі».

Мақсаты: « Әңгіме-дебат арқылы оқушыларда бәсекелестік, болжамдарын ұсыну, талқылау дағдылары қалыптасады».

Критерийлері:

  1. Бәсекелестік қабілеттері қалыптасады.
  2. Болжамдарын еркін ұсынады.
  3. Өзінің және басқалардың пікірін талқылау дағдылары қалыптасады.
Уақыты
Іс-шаралар
коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Формативті бағалау
ресурстар
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті (психологиялық түрдегі)
коучтің іс-әрекеті: Сергіту сәтін жүргізеді, қатысады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Қатысады, тыңдайды
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд, ауызша сөйлемдер
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар:

Топқа бөлу

(Көктем гүлдері арқылы)

коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Топқа бөлінеді.
Формативті бағалау:
ресурстар:
Уақыты: 5мин
Іс-шаралар: Доп арқылы өтілген сабақты қайталау
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Шеңбер болып тұрады, сұрақ береді
Формативті бағалау:
ресурстар: Нүсқау
Уақыты: 7 мин
Іс-шаралар:

Топтық жұмыс

«Көзмен көрген жақсыма, алде оқығанба?» топта дебат ұйымдастыру

коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді, бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: 2 топқа бір тақырыптың негатив және позитив жақтарын айтады, ал 3-топ бақылайды, бағалайды
Формативті бағалау: «2 жұлдыз бір тілек»
ресурстар: Тақырып
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: «Сөз ойыны» әдісін қолдау
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: 20 термин қағазға жазады, содан соң сол терминдар арқылы 4 сөйлем шығару, әр топ мүшесі істейді
Формативті бағалау: «басбармақ» әдісі
ресурстар: Қағаздар
Уақыты:

5мин

4мин

Іс-шаралар: «Муравьи» ролик
коучтің іс-әрекеті: Постер қорғау туралы нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Постерді қорғайды, құмырсқаның қасиеттерін айтады.
Формативті бағалау: «басбармақ»
ресурстар:

Бейнежазба

Қағаз, маркер

Уақыты: 7 мин
Іс-шаралар: Бейнефильм көрсету. 7 Чудес Света - бейне ролик
коучтің іс-әрекеті: Көрсетеді. Қорытады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: талқылайды, бақылайды
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд
Уақыты: 4мин
Іс-шаралар: «Ыстық үстел» әдісімен жұмыс істеу
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Әр топтан 1 оқушы жауап береді
Формативті бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек»
ресурстар: Сұрақтар
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: «Мен сіздерді таныстырғым келеді» әдісімен жұмыс
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді, бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Екі жұптасып мәліметтерді қысқаша жазып өтырып, бір-бірінен сұхбат алады. Олар жұбы туралы көбірек ақпарат алу қажет, бүкіл сыныпқа таныстырады. «мен сіздерді . . . таныстырғым келеді» деп бастайды.
Формативті бағалау: Өзін-өзі бағалаү
ресурстар: Қағаз ручка
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар:

Үжымдық жұмыс

«Ұқсастықты тап» әдісімен жұмыс істеу

коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді. бақылайды, өзіде бірге жұмыс істейді.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті:

3мин ішінде сыныпта жүріп өзіне ұқсаған адамды табуға тырысады:

1. бір айда тұғандар

2. үйінде жануарлар ұстайтын адамдар

3. екі ағасы немесе бірнеше ағасы бар адамдар

Формативті бағалау: Өзін-өзі бағалау
ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Қорыту . бейнефильм
коучтің іс-әрекеті: Корытады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Рефлексия жазады
Формативті бағалау: «светофор»
ресурстар: стикерлер

Ұқсас жұмыстар
10 сыныпқа арналған диалогтық әңгіме арқылы оқушылардың когнитивті дамуын жетілдіруге бағытталған орта мерзімді сабақ жоспары (Қазақстан тарихы, Қоғамдық білім негіздері, Құқықтану, дебат)
Бастауыш сыныптарда топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту: мектепті дамыту жоспары
2015-2016 оқу жылы мектепті дамыту жоспары: қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту
Қарлығаштың құйрығы неге айыр? - ертегіні талдау арқылы оқушылардың оқу және сөйлеу дағдыларын дамыту
Бастауыш сыныпта оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру және дамыту
Тарих сабағында топтық жұмыс арқылы оқушылардың ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру
Scratch визуальды объектілі-бағдарлы программалау ортасын қолдану арқылы оқушылардың алгоритмдік және модельдеу дағдыларын дамыту
XXI ғасырдың жас математигі: ойын-жарыс арқылы оқушылардың математикалық ойлауын және есеп дағдыларын дамыту
Дарынды оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру: коучинг жоспары
Арифметикалық лабиринт арқылы есептеу дағдыларын дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz