Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларда бәсекелестік дағдыларын дамытудағы әңгіме-дебаттың ролі

№4 Коучинг-сессия тақырыбы: «Оқушыларда бәсекелестік дағдыларын дамытудағы
әңгіме-дебаттың ролі».
Мақсаты: «Әңгіме-дебат арқылы оқушыларда бәсекелестік, болжамдарын ұсыну,
талқылау дағдылары қалыптасады».

Критерийлері:
1. Бәсекелестік қабілеттері қалыптасады.
2. Болжамдарын еркін ұсынады.
3. Өзінің және басқалардың пікірін талқылау дағдылары қалыптасады.
| | | | | | |
|Уақыты |Іс-шаралар |коучтің іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Формативті |ресурстар |
| | | |іс-әрекеті |бағалау | |
|3мин |Сергіту сәті |Сергіту сәтін жүргізеді, |Қатысады, тыңдайды | |Слайд, ауызша|
| |(психологиялық түрдегі)|қатысады | | |сөйлемдер |
|3мин |Топқа бөлу |Нұсқау береді |Топқа бөлінеді. | | |
| |(Көктем гүлдері арқылы)| | | | |
|5мин |Доп арқылы өтілген |Нұсқау береді |Шеңбер болып тұрады, | |Нүсқау |
| |сабақты қайталау | |сұрақ береді | | |
|7 мин |Топтық жұмыс |Нұсқау береді, бақылайды |2 топқа бір тақырыптың |«2 жұлдыз бір|Тақырып |
| |«Көзмен көрген жақсыма,| |негатив және позитив |тілек» | |
| |алде оқығанба?» топта | |жақтарын айтады, ал | | |
| |дебат ұйымдастыру | |3-топ бақылайды, | | |
| | | |бағалайды | | |
|3 мин |«Сөз ойыны» әдісін |Нұсқау береді |20 термин қағазға |«басбармақ» |Қағаздар |
| |қолдау | |жазады, содан соң сол |әдісі | |
| | | |терминдар арқылы 4 | | |
| | | |сөйлем шығару, әр топ | | |
| | | |мүшесі істейді | | |
|5мин |«Муравьи» ролик |Постер қорғау туралы |Постерді қорғайды, |«басбармақ» |Бейнежазба |
|4мин | |нұсқау береді |құмырсқаның қасиеттерін| |Қағаз, маркер|
| | | |айтады. | | |
|7 мин |Бейнефильм көрсету. 7 |Көрсетеді. Қорытады |талқылайды,бақылайды | |Слайд |
| |Чудес Света – бейне | | | | |
| |ролик | | | | |
|4мин |«Ыстық үстел» әдісімен |Нұсқау береді |Әр топтан 1 оқушы жауап |«Екі жұлдыз |Сұрақтар |
| |жұмыс істеу | |береді |бір тілек» | |
|3 мин |«Мен сіздерді |Нұсқау береді, бақылайды |Екі жұптасып |Өзін-өзі |Қағаз ручка |
| |таныстырғым келеді» | |мәліметтерді қысқаша |бағалаү | |
| |әдісімен жұмыс | |жазып өтырып, | | |
| | | |бір-бірінен сұхбат | | |
| | | |алады. Олар жұбы туралы | | |
| | | |көбірек ақпарат алу | | |
| | | |қажет, бүкіл сыныпқа | | |
| | | |таныстырады. «мен | | |
| | | |сіздерді....таныстырғым | | |
| | | |келеді» деп бастайды. | | |
|3 мин |Үжымдық жұмыс |Нүсқау |3мин ішінде сыныпта |Өзін-өзі | |
| |«Ұқсастықты тап» |береді.бақылайды,өзіде бірге|жүріп өзіне ұқсаған |бағалау | |
| |әдісімен жұмыс істеу |жұмыс істейді. |адамды табуға тырысады: | | |
| | | |1.бір айда тұғандар | | |
| | | |2.үйінде жануарлар | | |
| | | |ұстайтын адамдар | | |
| | | |3.екі ағасы немесе | | |
| | | |бірнеше ағасы бар | | |
| | | |адамдар | | |
|3 мин |Қорыту . бейнефильм |Корытады |Рефлексия жазады |«светофор» |стикерлер |

Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Саяси кейстің құрылымы
География сабағындва оқушының танымдық әрекетін дамыту
Интеллектуалдық ойындар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
География пәнін оқытудың ерекшеліктері мен қолданылатын әдіс-тәсілдері
Өзгеріс не үшін қажет?
Инновациялық әрекет - шығармашылық бастауы
Жеңімпаз топты анықтау, марапаттау
<<оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы>>
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Пәндер