Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі

№2 Коучинг-сессия тақырыбы:« Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі ».

Мақсаты: « Оқу үдерісінде топтық жұмыс жүргізу дағдылары дамиды »

Критерийлері:

  1. Әр түрлі әңгіме туралы бір-біріне айта алады.
  2. Бір-бірін тыңдай алады.
  3. Жақсы шешенның бір қатар қасіеттерін айта алады.
  4. Жақсы тыңдаушының бір қатар қасіеттерін айта алады
Уақыты
Іс-шаралар
коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Формативті бағалау
ресурстар
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар: Жағымды психологиялық ахуал туғызу
коучтің іс-әрекеті: Амандасу, жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында мұғалімдер арасында «Көршінің суретін» салғыздыру. А4 парағын төбелеріне қойып, бір-бірінің суретін салуды ұйымдастыру
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Сергіту сәтін орындайды, жақсы көңіл-күймен сабаққа ынталанады.
Формативті бағалау:
ресурстар: Сергіту сәті үшін музика
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар:

Топқа бөлу

(Сөйлем қиындыларымен 2 топқа бөледі

Топ ережелерімен таныстыру)

коучтің іс-әрекеті:

Топқа бөлінуді ұйымдастыру:

Сөйлем қиындыларымен 2 топқа бөледі

« Бірлесе көтерген жүк жеңіл болады»

«Келісе пішкен тон келте болмас »

Топ ережелерін құрастыру

Топ жұмысын бағалау кестесін ұсыну

Мұғалімдердіңіс-әрекеті:

Сөздер қиындыларымен 2 топқа бөлініп, орындарына жайғасады.

Топ ережелерін шығарады, А4 парағына жазады.

.

Формативті бағалау:
ресурстар: Сөйлем қиындылары
Уақыты: 5 мин
Іс-шаралар: «Ой қозғау».
коучтің іс-әрекеті:

1. Мұғалімдерге сұрақ қою арқылы диалогқа түсіру

- Диалог дегеніміз не?

-Диалог барысында не жүзеге асырылады?

-Диалогқа неше жастан бастап түсуге болады деп ойлайсыздар? Неге?

-Сіз кіммен әңгімелескенді ұнатасызі? Неге?

-Бір-біріңмен әңгімелесу кезінде бірлесіп тағы не істеуге болады?

- Топтық жұмысқа тән қасиеттерді атаңыздар?

Тақырыпты айтады . Қорытады

Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Қасиеттерді атап, тұжырымдама жасайды, тақырыпты шығарады
Формативті бағалау: «басбармақ» әдісі мен бағалау
ресурстар: Ауызша сұрақтар немесе слайдта көрсетілген сұрақтар
Уақыты: 10 мин
Іс-шаралар: Диалогтың үш түрі мен сұрақтардың дәрежелерімен таныстыру
коучтің іс-әрекеті: Power Point презентациясын ұсынады. Диалогтың сабақта қолданудағы тиімділігін көрсетеді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Жаңа материалды мұқият тыңдайды.
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд
Уақыты: 5 мин
Іс-шаралар: Егіздердің бір-бірімен сөйлесулерін көрсету
коучтің іс-әрекеті:

- Сәбилер бір-бірін түсінді ме? -Түсінуге қандай әрекет жасады?

- Бұл үзіндідегі диалогтың ерекшелігі неде?

Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Бейнежазбаларды көреді, диалогтың қай түрі екенін анықтап, ойларын дәлелдейді.
Формативті бағалау:
ресурстар: Бейнежазба
Уақыты: 7 мин
Іс-шаралар:

Топтық жұмыс.

«Мектептегі кезешілік» тақырыбына диалог түріде қойылым көрсету

коучтің іс-әрекеті:

Нұсқау береді.

- Осы бейнеролик үлгісінде «Мектептегі кезешілік» тақырыбына диалог дайындаңыз.

Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Екі топ мүшелері көріністі дайындап көрсетеді. .
Формативті бағалау: «2 жұлдыз бір тілек»
ресурстар: Слайд-«2 жұлдыз бір тілек»
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті. «жапондық есім»
коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді. бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Есімдерін айтады, бақылайды,
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд
Уақыты: 3мин
Іс-шаралар:

Карточкамен жұмыс

«Диалогтік оқыту» ды тиімды пайдаланғанда оқушының қандай қәсиеттері дамиды .

коучтің іс-әрекеті: сөздер жазылған карточкаларды тарату, жұмыс барысын түсіндіру.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: сөздер жазылған карточкаларды сәйкестендырады, пікір- ой жүрітеді, жауабын айтады
Формативті бағалау: Әр кім өзін-өзі бағалайді
ресурстар: карточкалар
Уақыты: 7 мин
Іс-шаралар: Бейнеролик «Любимые фразы учителей!»
коучтің іс-әрекеті: Бұл бейнежазбадан қандай әсер алдыңыздар? Не себепті?
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Пікірлерін айтады
Формативті бағалау:
ресурстар:
Уақыты: 4мин
Іс-шаралар:

Рефлексия

«Интервью алу»

коучтің іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін кері байланысты интервью алу парақтарын таратып ұйымдастырады.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын интервью парағына жазып тапсырады.
Формативті бағалау: «басбармақ» әдісі мен бағалау
ресурстар: интервью алу парақтар

Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Іскерлік қарым-қатынас және сөз әдебі,ерекшеліктері
Омж әдебиет. 6-сынып
Әңгіменің мазмұнын баяндау
Мүсірепов Ананың анасы
С.Мұратбековтың Қылау әңгімесі
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)
Бауыр әңгімесі
М.әуезов. ақын қонақтар
Орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz