Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі
№2 Коучинг-сессия тақырыбы:«Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің
ролі».
Мақсаты: «Оқу үдерісінде топтық жұмыс жүргізу дағдылары дамиды»
Критерийлері:
1. Әр түрлі әңгіме туралы бір-біріне айта алады.
2. Бір-бірін тыңдай алады.
3. Жақсы шешенның бір қатар қасіеттерін айта алады.
4. Жақсы тыңдаушының бір қатар қасіеттерін айта алады
| | | | | | |
|Уақыты |Іс-шаралар |коучтің іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Формативті |ресурстар |
| | | |іс-әрекеті |бағалау | |
|3мин |Жағымды психологиялық |Амандасу, жағымды |Сергіту сәтін орындайды,| |Сергіту сәті |
| |ахуал туғызу |психологиялық ахуалды |жақсы көңіл-күймен | |үшін музика |
| | |қалыптастыру мақсатында |сабаққа ынталанады. | | |
| | |мұғалімдер арасында «Көршінің| | | |
| | |суретін» салғыздыру. А4 | | | |
| | |парағын төбелеріне қойып, | | | |
| | |бір-бірінің суретін салуды | | | |
| | |ұйымдастыру | | | |
|3мин |Топқа бөлу |Топқа бөлінуді ұйымдастыру: |Сөздер қиындыларымен 2| |Сөйлем |
| |(Сөйлем қиындыларымен |Сөйлем қиындыларымен 2 топқа |топқа бөлініп, | |қиындылары |
| |2 топқа бөледі |бөледі |орындарына жайғасады. | | |
| |Топ ережелерімен |«Бірлесе көтерген жүк жеңіл |Топ ережелерін шығарады,| | |
| |таныстыру) |болады» |А4 парағына жазады. | | |
| | |«Келісе пішкен тон келте |. | | |
| | |болмас» | | | |
| | |Топ ережелерін құрастыру | | | |
| | |Топ жұмысын бағалау кестесін | | | |
| | |ұсыну | | | |
|5 мин |«Ой қозғау». |1. Мұғалімдерге сұрақ қою |Қасиеттерді атап, |«басбармақ» |Ауызша |
| | |арқылы диалогқа түсіру |тұжырымдама жасайды, |әдісі мен |сұрақтар |
| | |- Диалог дегеніміз не? |тақырыпты шығарады |бағалау |немесе |
| | |-Диалог барысында не жүзеге | | |слайдта |
| | |асырылады? | | |көрсетілген |
| | |-Диалогқа неше жастан бастап | | |сұрақтар |
| | |түсуге болады деп | | | |
| | |ойлайсыздар? Неге? | | | |
| | |-Сіз кіммен әңгімелескенді | | | |
| | |ұнатасызі? Неге? | | | |
| | |-Бір-біріңмен әңгімелесу | | | |
| | |кезінде бірлесіп тағы не | | | |
| | |істеуге болады? | | | |
| | |- Топтық жұмысқа тән | | | |
| | |қасиеттерді атаңыздар? | | | |
| | |Тақырыпты айтады .Қорытады | | | |
|10 мин |Диалогтың үш түрі мен |Power Point презентациясын |Жаңа материалды мұқият | |Слайд |
| |сұрақтардың |ұсынады. Диалогтың сабақта |тыңдайды. | | |
| |дәрежелерімен |қолданудағы тиімділігін | | | |
| |таныстыру |көрсетеді | | | |
|5 мин |Егіздердің бір-бірімен|- Сәбилер бір-бірін түсінді |Бейнежазбаларды көреді, | |Бейнежазба |
| |сөйлесулерін көрсету |ме? |диалогтың қай түрі | | |
| | |-Түсінуге қандай әрекет |екенін анықтап, ойларын | | |
| | |жасады? |дәлелдейді. | | |
| | |- Бұл үзіндідегі диалогтың | | | |
| | |ерекшелігі неде? | | | |
|7 мин |Топтық жұмыс. |Нұсқау береді. |Екі топ мүшелері |«2 жұлдыз бір|Слайд-«2 |
| |«Мектептегі кезешілік»|- Осы бейнеролик үлгісінде |көріністі дайындап |тілек» |жұлдыз бір |
| |тақырыбына диалог |«Мектептегі кезешілік» |көрсетеді.. | |тілек» |
| |түріде қойылым көрсету|тақырыбына диалог дайындаңыз.| | | |
|3 мин |Сергіту сәті. |Нүсқау береді. бақылайды |Есімдерін айтады, | |Слайд |
| |«жапондық есім» | |бақылайды, | | |
|3мин |Карточкамен жұмыс |сөздер жазылған карточкаларды|сөздер жазылған |Әр кім |карточкалар |
| |«Диалогтік оқыту» ды |тарату, жұмыс барысын |карточкаларды |өзін-өзі | |
| |тиімды пайдаланғанда |түсіндіру. |сәйкестендырады, пікір- |бағалайді | |
| |оқушының қандай | |ой жүрітеді, жауабын | | |
| |қәсиеттері дамиды . | |айтады | | |
|7 мин |Бейнеролик «Любимые |Бұл бейнежазбадан қандай әсер|Пікірлерін айтады | | |
| |фразы учителей!» |алдыңыздар? Не себепті? | | | |
|4мин | Рефлексия |Сабақтан алған әсерлері мен |Сабақтан алған әсерлері |«басбармақ» |интервью алу |
| |«Интервью алу» |ұсыныстарын жазу үшін кері |мен ұсыныстарын |әдісі мен |парақтар |
| | |байланысты интервью алу |интервью парағына жазып |бағалау | |
| | |парақтарын таратып |тапсырады. | | |
| | |ұйымдастырады. | | | |
ролі».
Мақсаты: «Оқу үдерісінде топтық жұмыс жүргізу дағдылары дамиды»
Критерийлері:
1. Әр түрлі әңгіме туралы бір-біріне айта алады.
2. Бір-бірін тыңдай алады.
3. Жақсы шешенның бір қатар қасіеттерін айта алады.
4. Жақсы тыңдаушының бір қатар қасіеттерін айта алады
| | | | | | |
|Уақыты |Іс-шаралар |коучтің іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Формативті |ресурстар |
| | | |іс-әрекеті |бағалау | |
|3мин |Жағымды психологиялық |Амандасу, жағымды |Сергіту сәтін орындайды,| |Сергіту сәті |
| |ахуал туғызу |психологиялық ахуалды |жақсы көңіл-күймен | |үшін музика |
| | |қалыптастыру мақсатында |сабаққа ынталанады. | | |
| | |мұғалімдер арасында «Көршінің| | | |
| | |суретін» салғыздыру. А4 | | | |
| | |парағын төбелеріне қойып, | | | |
| | |бір-бірінің суретін салуды | | | |
| | |ұйымдастыру | | | |
|3мин |Топқа бөлу |Топқа бөлінуді ұйымдастыру: |Сөздер қиындыларымен 2| |Сөйлем |
| |(Сөйлем қиындыларымен |Сөйлем қиындыларымен 2 топқа |топқа бөлініп, | |қиындылары |
| |2 топқа бөледі |бөледі |орындарына жайғасады. | | |
| |Топ ережелерімен |«Бірлесе көтерген жүк жеңіл |Топ ережелерін шығарады,| | |
| |таныстыру) |болады» |А4 парағына жазады. | | |
| | |«Келісе пішкен тон келте |. | | |
| | |болмас» | | | |
| | |Топ ережелерін құрастыру | | | |
| | |Топ жұмысын бағалау кестесін | | | |
| | |ұсыну | | | |
|5 мин |«Ой қозғау». |1. Мұғалімдерге сұрақ қою |Қасиеттерді атап, |«басбармақ» |Ауызша |
| | |арқылы диалогқа түсіру |тұжырымдама жасайды, |әдісі мен |сұрақтар |
| | |- Диалог дегеніміз не? |тақырыпты шығарады |бағалау |немесе |
| | |-Диалог барысында не жүзеге | | |слайдта |
| | |асырылады? | | |көрсетілген |
| | |-Диалогқа неше жастан бастап | | |сұрақтар |
| | |түсуге болады деп | | | |
| | |ойлайсыздар? Неге? | | | |
| | |-Сіз кіммен әңгімелескенді | | | |
| | |ұнатасызі? Неге? | | | |
| | |-Бір-біріңмен әңгімелесу | | | |
| | |кезінде бірлесіп тағы не | | | |
| | |істеуге болады? | | | |
| | |- Топтық жұмысқа тән | | | |
| | |қасиеттерді атаңыздар? | | | |
| | |Тақырыпты айтады .Қорытады | | | |
|10 мин |Диалогтың үш түрі мен |Power Point презентациясын |Жаңа материалды мұқият | |Слайд |
| |сұрақтардың |ұсынады. Диалогтың сабақта |тыңдайды. | | |
| |дәрежелерімен |қолданудағы тиімділігін | | | |
| |таныстыру |көрсетеді | | | |
|5 мин |Егіздердің бір-бірімен|- Сәбилер бір-бірін түсінді |Бейнежазбаларды көреді, | |Бейнежазба |
| |сөйлесулерін көрсету |ме? |диалогтың қай түрі | | |
| | |-Түсінуге қандай әрекет |екенін анықтап, ойларын | | |
| | |жасады? |дәлелдейді. | | |
| | |- Бұл үзіндідегі диалогтың | | | |
| | |ерекшелігі неде? | | | |
|7 мин |Топтық жұмыс. |Нұсқау береді. |Екі топ мүшелері |«2 жұлдыз бір|Слайд-«2 |
| |«Мектептегі кезешілік»|- Осы бейнеролик үлгісінде |көріністі дайындап |тілек» |жұлдыз бір |
| |тақырыбына диалог |«Мектептегі кезешілік» |көрсетеді.. | |тілек» |
| |түріде қойылым көрсету|тақырыбына диалог дайындаңыз.| | | |
|3 мин |Сергіту сәті. |Нүсқау береді. бақылайды |Есімдерін айтады, | |Слайд |
| |«жапондық есім» | |бақылайды, | | |
|3мин |Карточкамен жұмыс |сөздер жазылған карточкаларды|сөздер жазылған |Әр кім |карточкалар |
| |«Диалогтік оқыту» ды |тарату, жұмыс барысын |карточкаларды |өзін-өзі | |
| |тиімды пайдаланғанда |түсіндіру. |сәйкестендырады, пікір- |бағалайді | |
| |оқушының қандай | |ой жүрітеді, жауабын | | |
| |қәсиеттері дамиды . | |айтады | | |
|7 мин |Бейнеролик «Любимые |Бұл бейнежазбадан қандай әсер|Пікірлерін айтады | | |
| |фразы учителей!» |алдыңыздар? Не себепті? | | | |
|4мин | Рефлексия |Сабақтан алған әсерлері мен |Сабақтан алған әсерлері |«басбармақ» |интервью алу |
| |«Интервью алу» |ұсыныстарын жазу үшін кері |мен ұсыныстарын |әдісі мен |парақтар |
| | |байланысты интервью алу |интервью парағына жазып |бағалау | |
| | |парақтарын таратып |тапсырады. | | |
| | |ұйымдастырады. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz