Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
|Сынып |8 |
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару |
|Негізгі түйінді |«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшені |
|идея |көбейткіштерге жіктеуді білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы туралы мәлімет |
| |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі |
| |және бөлшекті қысқартуда қолданады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, |
| |квадрат үшмүшенің ең үлкен және ең кіші мәнін табуда қолдануды |
| |үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат |
|Тілдік мақсат |үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы. |
| |Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені көбейткіштерге |
|көбейт-кіштерге жіктеу|көбейткіштерге жіктеу |жіктеу формуласын меңгеріп, |
|формуласы туралы |формуласын біледі және |квадрат үшмүшенің ең үлкен және |
|мәлімет |бөлшекті қысқартуда |ең кіші мәнін табуда қолдануды |
|аладыүшбұрышТікбұрышты|қолданады. |үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады. | | |
|Кезеңдер|Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағала|Ресурстар|
| | | | |у | |
|Кіріспе |3 мин |1.Оқушылар арасында |Оқушылар өздерінің | |Үлестірме|
| | |жағым-ды ахуал орнату |жағымсыз қасиеттерін | |қағаз, |
| | |мақсатында «Сиқырлы |жазады. | |стикер |
| | |қағаз» тренингін өткізу.| | | |
| | |Балалар математика | | | |
| | |сабағын жақсы оқу үшін |2топқа бөлінеді: | | |
| | |сендерге не кедергі |1-топ. Квадрат | | |
| | |болатынын стикерге |2-топ. Үшмүше | | |
| | |жазамыз. | | | |
| | |2.Топтастыру | | | |
|«Қатесін|5 мин |«Қатесін тап?» ойыны |Оқушылар жеке-жеке жауап | | |
|тап?» | |арқылы оқушылардан үй |береді. Әр топтан 1 оқушы | | |
|ойыны | |тапсырмасын сұрау. |тақтада орындайды. | | |
| | |Интербелсенді тақтада | | | |
| | |есептің шешімі |№232 | | |
| | |беріледі, оқушылар | | | |
| | |есептің қатесін | | | |
| | |түзетеді. | | | |
| | | | | | |
| | |№230 | | | |
| | | | | | |
| | | | |Марапа|Оқулық |
| | | | |т | |
|Ой |5 мин |1. Квадрат үшмүше |1.Оқушылар сұрақтарға |Өзін-ө|Үлестірме|
|қозғау | |анықтамасын айтыңдар. |жауап береді. |зі |қағаз |
| | |2. Квадрат түбірі | |бағала| |
| | |дегеніміз не? | |у | |
| | |3. Оны қалай табамыз? |2. Кесте толтырады. | | |
| | |4. Квадрат үшмншені | | | |
| | |көбейткіштерге жіктеу | | | |
| | |деген не? |№ | | |
| | |5. Кесте беріледі.. |Жауап | | |
| | |№ | | | |
| | |Теңдеу түрін анықта |1 | | |
| | | |Толық, a=3, b=-8, c=-3 | | |
| | |1 | | | |
| | |3х2-8х-3=0 |2 | | |
| | | |Келтірілген | | |
| | |2 | | | |
| | |x2+2x-9=0 |3 | | |
| | | |Толымсыз, c=0 | | |
| | |3 | | | |
| | |2x2+6x=0 |4 | | |
| | | |Толымсыз, b=0, c=0 | | |
| | |4 | | | |
| | |7x2=0 |5 | | |
| | | |Толымсыз, b=0 | | |
| | |5 | | | |
| | |x2-16=0 | | | |
| | | | | | |
|Іс-әреке|30мин |Квадрат үшмүшені |4-мысал. Ең үлкеен |Өзін-ө|Оқулық, |
|т | |көбейткіштерге жіктеуге |мәні: 3 |зі |стикер, |
| | |есептер шығару. | |бағала|смайлик, |
| | |Өткен сабаққа шолу |1-топ. №237 (1) |у |түрлі-түс|
| | |жасалады, мысал есеп |2-топ. №237 (2) | |ті бояу, |
| | |көрсетіледі. |1-топ. №238 (1) | |үлестірме|
| | |1. «Оқулықпен жұмыс» (5 | | |қағаз |
| | |мин) |Ең кіші мәні: 3. | | |
| | |№237. Бөлшекті |2-топ. №238 (2) | | |
| | |қысқартыңдар. | | | |
| | |Мысал есеп көрсетіледі. |Ең үлкен мәні: 6 | | |
| | | | | | |
| |5 мин |«Сандық мақал-мәтелдер» |Жауаптары: |Өзін-ө|Үлестірме|
| | |Алтау ала болса ауыздағы|1-топ: |зі |қағаз, |
| | |кетеді, төртеу түгел |х2 -14х + 49 |бағала|стикер |
| | |болса төбедегі жетеді. |х2 -11х + 10 |у | |
| | |Жігіт сегіз қырлы, бір |х2 -70х + 1200 | | |
| | |сырлы. |2-топ: | | |
| | |Жеті жұрттың тілін біл, |х2 -10х +24 | | |
| | |жеті түрлі білім ал. |х2 -1001х +1000 | | |
| | |Білімді мыңды жығады, |х2 -9х +8 | | |
| | |білекті бірді жығады. | | | |
| | |Ұлға отыз үйден, қызға | | | |
| | |қырық үйден тыю. | | | |
| | |Бір тал кессең, он тал | | | |
| | |ек. | | | |
| |5 мин |«Ғажайыптар алаңы» |1-топ: |Екі | |
| | |Квадрат үшмүше |I топ: |жұлдыз| |
| | |түбірлерін тап. |4 |, бір | |
| | |№ |5 |ұсыныс| |
| | |Түбірлерін табыңдар |2 | | |
| | | |7 | | |
| | |1 |1 | | |
| | |2x2-8x-10 |6 | | |
| | | | | | |
| | |2 | | | |
| | |-x2+6x+16 | | | |
| | | | | | |
| | |3 | | | |
| | |x2-8x | | | |
| | | | | | |
| | |4 | | | |
| | |5x2-18x+16 | | | |
| | | |Ү | | |
| | |5 |Ш | | |
| | |x2-8х+7 |Е | | |
| | | |Ү | | |
| | |6 |Ш | | |
| | |7x2+8x+1 |М | | |
| | | | | | |
| | |7 |-4; 4 | | |
| | |5x2-80 |1; 7 | | |
| | | |-1; | | |
| | | |-2/7 | | |
| | | |2; 1,6 | | |
| | | |-1; 5 | | |
| | | |-2;8 | | |
| | | | | | |
| | | |Жауабы: Үшмүше | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |2-топ: | | |
| | | |4 | | |
| | | |5 | | |
| | | |2 | | |
| | | |6 | | |
| | | |5 | | |
| | | |1 | | |
| | | |3 | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |В | | |
| | | |Д | | |
| | | |К | | |
| | | |Т | | |
| | | |Р | | |
| | | |А | | |
| | | | | | |
| | | |1;7 | | |
| | | |-1; | | |
| | | |-2/7 | | |
| | | |2; 8/5 | | |
| | | |0;8 | | |
| | | |-4; 4 | | |
| | | |-2; 8 | | |
| | | | | | |
| | | |Жауабы: Квадрат | | |
|Рефлекси|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын күнделікке |Өзін-ө|Стикер, |
|я | |№237 (4,5,6), 238 (3,4) |жазады. Бүгінгі сабақ |зі |бағалау |
| | |Рефлексия: ВАК |бойынша өз ойларын айтып, |бағала|парағы |
| | |(Визуальный, аудитория, |сабаққа кері байланыс |у | |
| | |кинестетический). |береді | | |
| | | | | | |
| | |Бүгінгі сабақта көз | | | |
| | |арқылы не үйрендің? | | | |
| | |________________________| | | |
| | |___ | | | |
| | | | | | |
| | |Құлақ арқылы не | | | |
| | |үйрендің? | | | |
| | |__________________ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Денең арқылы не | | | |
| | |үйрендің? | | | |
| | |__________________ | | | |
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару |
|Негізгі түйінді |«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшені |
|идея |көбейткіштерге жіктеуді білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы туралы мәлімет |
| |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі |
| |және бөлшекті қысқартуда қолданады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, |
| |квадрат үшмүшенің ең үлкен және ең кіші мәнін табуда қолдануды |
| |үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат |
|Тілдік мақсат |үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы. |
| |Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені көбейткіштерге |
|көбейт-кіштерге жіктеу|көбейткіштерге жіктеу |жіктеу формуласын меңгеріп, |
|формуласы туралы |формуласын біледі және |квадрат үшмүшенің ең үлкен және |
|мәлімет |бөлшекті қысқартуда |ең кіші мәнін табуда қолдануды |
|аладыүшбұрышТікбұрышты|қолданады. |үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады. | | |
|Кезеңдер|Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағала|Ресурстар|
| | | | |у | |
|Кіріспе |3 мин |1.Оқушылар арасында |Оқушылар өздерінің | |Үлестірме|
| | |жағым-ды ахуал орнату |жағымсыз қасиеттерін | |қағаз, |
| | |мақсатында «Сиқырлы |жазады. | |стикер |
| | |қағаз» тренингін өткізу.| | | |
| | |Балалар математика | | | |
| | |сабағын жақсы оқу үшін |2топқа бөлінеді: | | |
| | |сендерге не кедергі |1-топ. Квадрат | | |
| | |болатынын стикерге |2-топ. Үшмүше | | |
| | |жазамыз. | | | |
| | |2.Топтастыру | | | |
|«Қатесін|5 мин |«Қатесін тап?» ойыны |Оқушылар жеке-жеке жауап | | |
|тап?» | |арқылы оқушылардан үй |береді. Әр топтан 1 оқушы | | |
|ойыны | |тапсырмасын сұрау. |тақтада орындайды. | | |
| | |Интербелсенді тақтада | | | |
| | |есептің шешімі |№232 | | |
| | |беріледі, оқушылар | | | |
| | |есептің қатесін | | | |
| | |түзетеді. | | | |
| | | | | | |
| | |№230 | | | |
| | | | | | |
| | | | |Марапа|Оқулық |
| | | | |т | |
|Ой |5 мин |1. Квадрат үшмүше |1.Оқушылар сұрақтарға |Өзін-ө|Үлестірме|
|қозғау | |анықтамасын айтыңдар. |жауап береді. |зі |қағаз |
| | |2. Квадрат түбірі | |бағала| |
| | |дегеніміз не? | |у | |
| | |3. Оны қалай табамыз? |2. Кесте толтырады. | | |
| | |4. Квадрат үшмншені | | | |
| | |көбейткіштерге жіктеу | | | |
| | |деген не? |№ | | |
| | |5. Кесте беріледі.. |Жауап | | |
| | |№ | | | |
| | |Теңдеу түрін анықта |1 | | |
| | | |Толық, a=3, b=-8, c=-3 | | |
| | |1 | | | |
| | |3х2-8х-3=0 |2 | | |
| | | |Келтірілген | | |
| | |2 | | | |
| | |x2+2x-9=0 |3 | | |
| | | |Толымсыз, c=0 | | |
| | |3 | | | |
| | |2x2+6x=0 |4 | | |
| | | |Толымсыз, b=0, c=0 | | |
| | |4 | | | |
| | |7x2=0 |5 | | |
| | | |Толымсыз, b=0 | | |
| | |5 | | | |
| | |x2-16=0 | | | |
| | | | | | |
|Іс-әреке|30мин |Квадрат үшмүшені |4-мысал. Ең үлкеен |Өзін-ө|Оқулық, |
|т | |көбейткіштерге жіктеуге |мәні: 3 |зі |стикер, |
| | |есептер шығару. | |бағала|смайлик, |
| | |Өткен сабаққа шолу |1-топ. №237 (1) |у |түрлі-түс|
| | |жасалады, мысал есеп |2-топ. №237 (2) | |ті бояу, |
| | |көрсетіледі. |1-топ. №238 (1) | |үлестірме|
| | |1. «Оқулықпен жұмыс» (5 | | |қағаз |
| | |мин) |Ең кіші мәні: 3. | | |
| | |№237. Бөлшекті |2-топ. №238 (2) | | |
| | |қысқартыңдар. | | | |
| | |Мысал есеп көрсетіледі. |Ең үлкен мәні: 6 | | |
| | | | | | |
| |5 мин |«Сандық мақал-мәтелдер» |Жауаптары: |Өзін-ө|Үлестірме|
| | |Алтау ала болса ауыздағы|1-топ: |зі |қағаз, |
| | |кетеді, төртеу түгел |х2 -14х + 49 |бағала|стикер |
| | |болса төбедегі жетеді. |х2 -11х + 10 |у | |
| | |Жігіт сегіз қырлы, бір |х2 -70х + 1200 | | |
| | |сырлы. |2-топ: | | |
| | |Жеті жұрттың тілін біл, |х2 -10х +24 | | |
| | |жеті түрлі білім ал. |х2 -1001х +1000 | | |
| | |Білімді мыңды жығады, |х2 -9х +8 | | |
| | |білекті бірді жығады. | | | |
| | |Ұлға отыз үйден, қызға | | | |
| | |қырық үйден тыю. | | | |
| | |Бір тал кессең, он тал | | | |
| | |ек. | | | |
| |5 мин |«Ғажайыптар алаңы» |1-топ: |Екі | |
| | |Квадрат үшмүше |I топ: |жұлдыз| |
| | |түбірлерін тап. |4 |, бір | |
| | |№ |5 |ұсыныс| |
| | |Түбірлерін табыңдар |2 | | |
| | | |7 | | |
| | |1 |1 | | |
| | |2x2-8x-10 |6 | | |
| | | | | | |
| | |2 | | | |
| | |-x2+6x+16 | | | |
| | | | | | |
| | |3 | | | |
| | |x2-8x | | | |
| | | | | | |
| | |4 | | | |
| | |5x2-18x+16 | | | |
| | | |Ү | | |
| | |5 |Ш | | |
| | |x2-8х+7 |Е | | |
| | | |Ү | | |
| | |6 |Ш | | |
| | |7x2+8x+1 |М | | |
| | | | | | |
| | |7 |-4; 4 | | |
| | |5x2-80 |1; 7 | | |
| | | |-1; | | |
| | | |-2/7 | | |
| | | |2; 1,6 | | |
| | | |-1; 5 | | |
| | | |-2;8 | | |
| | | | | | |
| | | |Жауабы: Үшмүше | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |2-топ: | | |
| | | |4 | | |
| | | |5 | | |
| | | |2 | | |
| | | |6 | | |
| | | |5 | | |
| | | |1 | | |
| | | |3 | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |В | | |
| | | |Д | | |
| | | |К | | |
| | | |Т | | |
| | | |Р | | |
| | | |А | | |
| | | | | | |
| | | |1;7 | | |
| | | |-1; | | |
| | | |-2/7 | | |
| | | |2; 8/5 | | |
| | | |0;8 | | |
| | | |-4; 4 | | |
| | | |-2; 8 | | |
| | | | | | |
| | | |Жауабы: Квадрат | | |
|Рефлекси|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын күнделікке |Өзін-ө|Стикер, |
|я | |№237 (4,5,6), 238 (3,4) |жазады. Бүгінгі сабақ |зі |бағалау |
| | |Рефлексия: ВАК |бойынша өз ойларын айтып, |бағала|парағы |
| | |(Визуальный, аудитория, |сабаққа кері байланыс |у | |
| | |кинестетический). |береді | | |
| | | | | | |
| | |Бүгінгі сабақта көз | | | |
| | |арқылы не үйрендің? | | | |
| | |________________________| | | |
| | |___ | | | |
| | | | | | |
| | |Құлақ арқылы не | | | |
| | |үйрендің? | | | |
| | |__________________ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Денең арқылы не | | | |
| | |үйрендің? | | | |
| | |__________________ | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz