Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару

|Сынып |8 |
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару |
|Негізгі түйінді |«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшені |
|идея |көбейткіштерге жіктеуді білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы туралы мәлімет |
| |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі |
| |және бөлшекті қысқартуда қолданады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, |
| |квадрат үшмүшенің ең үлкен және ең кіші мәнін табуда қолдануды |
| |үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат |
|Тілдік мақсат |үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы. |
| |Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені көбейткіштерге |
|көбейт-кіштерге жіктеу|көбейткіштерге жіктеу |жіктеу формуласын меңгеріп, |
|формуласы туралы |формуласын біледі және |квадрат үшмүшенің ең үлкен және |
|мәлімет |бөлшекті қысқартуда |ең кіші мәнін табуда қолдануды |
|аладыүшбұрышТікбұрышты|қолданады. |үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады. | | |

|Кезеңдер|Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағала|Ресурстар|
| | | | |у | |
|Кіріспе |3 мин |1.Оқушылар арасында |Оқушылар өздерінің | |Үлестірме|
| | |жағым-ды ахуал орнату |жағымсыз қасиеттерін | |қағаз, |
| | |мақсатында «Сиқырлы |жазады. | |стикер |
| | |қағаз» тренингін өткізу.| | | |
| | |Балалар математика | | | |
| | |сабағын жақсы оқу үшін |2топқа бөлінеді: | | |
| | |сендерге не кедергі |1-топ. Квадрат | | |
| | |болатынын стикерге |2-топ. Үшмүше | | |
| | |жазамыз. | | | |
| | |2.Топтастыру | | | |
|«Қатесін|5 мин |«Қатесін тап?» ойыны |Оқушылар жеке-жеке жауап | | |
|тап?» | |арқылы оқушылардан үй |береді. Әр топтан 1 оқушы | | |
|ойыны | |тапсырмасын сұрау. |тақтада орындайды. | | |
| | |Интербелсенді тақтада | | | |
| | |есептің шешімі |№232 | | |
| | |беріледі, оқушылар | | | |
| | |есептің қатесін | | | |
| | |түзетеді. | | | |
| | | | | | |
| | |№230 | | | |
| | | | | | |
| | | | |Марапа|Оқулық |
| | | | |т | |
|Ой |5 мин |1. Квадрат үшмүше |1.Оқушылар сұрақтарға |Өзін-ө|Үлестірме|
|қозғау | |анықтамасын айтыңдар. |жауап береді. |зі |қағаз |
| | |2. Квадрат түбірі | |бағала| |
| | |дегеніміз не? | |у | |
| | |3. Оны қалай табамыз? |2. Кесте толтырады. | | |
| | |4. Квадрат үшмншені | | | |
| | |көбейткіштерге жіктеу | | | |
| | |деген не? |№ | | |
| | |5. Кесте беріледі.. |Жауап | | |
| | |№ | | | |
| | |Теңдеу түрін анықта |1 | | |
| | | |Толық, a=3, b=-8, c=-3 | | |
| | |1 | | | |
| | |3х2-8х-3=0 |2 | | |
| | | |Келтірілген | | |
| | |2 | | | |
| | |x2+2x-9=0 |3 | | |
| | | |Толымсыз, c=0 | | |
| | |3 | | | |
| | |2x2+6x=0 |4 | | |
| | | |Толымсыз, b=0, c=0 | | |
| | |4 | | | |
| | |7x2=0 |5 | | |
| | | |Толымсыз, b=0 | | |
| | |5 | | | |
| | |x2-16=0 | | | |
| | | | | | |
|Іс-әреке|30мин |Квадрат үшмүшені |4-мысал. Ең үлкеен |Өзін-ө|Оқулық, |
|т | |көбейткіштерге жіктеуге |мәні: 3 |зі |стикер, |
| | |есептер шығару. | |бағала|смайлик, |
| | |Өткен сабаққа шолу |1-топ. №237 (1) |у |түрлі-түс|
| | |жасалады, мысал есеп |2-топ. №237 (2) | |ті бояу, |
| | |көрсетіледі. |1-топ. №238 (1) | |үлестірме|
| | |1. «Оқулықпен жұмыс» (5 | | |қағаз |
| | |мин) |Ең кіші мәні: 3. | | |
| | |№237. Бөлшекті |2-топ. №238 (2) | | |
| | |қысқартыңдар. | | | |
| | |Мысал есеп көрсетіледі. |Ең үлкен мәні: 6 | | |
| | | | | | |
| |5 мин |«Сандық мақал-мәтелдер» |Жауаптары: |Өзін-ө|Үлестірме|
| | |Алтау ала болса ауыздағы|1-топ: |зі |қағаз, |
| | |кетеді, төртеу түгел |х2 -14х + 49 |бағала|стикер |
| | |болса төбедегі жетеді. |х2 -11х + 10 |у | |
| | |Жігіт сегіз қырлы, бір |х2 -70х + 1200 | | |
| | |сырлы. |2-топ: | | |
| | |Жеті жұрттың тілін біл, |х2 -10х +24 | | |
| | |жеті түрлі білім ал. |х2 -1001х +1000 | | |
| | |Білімді мыңды жығады, |х2 -9х +8 | | |
| | |білекті бірді жығады. | | | |
| | |Ұлға отыз үйден, қызға | | | |
| | |қырық үйден тыю. | | | |
| | |Бір тал кессең, он тал | | | |
| | |ек. | | | |
| |5 мин |«Ғажайыптар алаңы» |1-топ: |Екі | |
| | |Квадрат үшмүше |I топ: |жұлдыз| |
| | |түбірлерін тап. |4 |, бір | |
| | |№ |5 |ұсыныс| |
| | |Түбірлерін табыңдар |2 | | |
| | | |7 | | |
| | |1 |1 | | |
| | |2x2-8x-10 |6 | | |
| | | | | | |
| | |2 | | | |
| | |-x2+6x+16 | | | |
| | | | | | |
| | |3 | | | |
| | |x2-8x | | | |
| | | | | | |
| | |4 | | | |
| | |5x2-18x+16 | | | |
| | | |Ү | | |
| | |5 |Ш | | |
| | |x2-8х+7 |Е | | |
| | | |Ү | | |
| | |6 |Ш | | |
| | |7x2+8x+1 |М | | |
| | | | | | |
| | |7 |-4; 4 | | |
| | |5x2-80 |1; 7 | | |
| | | |-1; | | |
| | | |-2/7 | | |
| | | |2; 1,6 | | |
| | | |-1; 5 | | |
| | | |-2;8 | | |
| | | | | | |
| | | |Жауабы: Үшмүше | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |2-топ: | | |
| | | |4 | | |
| | | |5 | | |
| | | |2 | | |
| | | |6 | | |
| | | |5 | | |
| | | |1 | | |
| | | |3 | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |В | | |
| | | |Д | | |
| | | |К | | |
| | | |Т | | |
| | | |Р | | |
| | | |А | | |
| | | | | | |
| | | |1;7 | | |
| | | |-1; | | |
| | | |-2/7 | | |
| | | |2; 8/5 | | |
| | | |0;8 | | |
| | | |-4; 4 | | |
| | | |-2; 8 | | |
| | | | | | |
| | | |Жауабы: Квадрат | | |
|Рефлекси|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын күнделікке |Өзін-ө|Стикер, |
|я | |№237 (4,5,6), 238 (3,4) |жазады. Бүгінгі сабақ |зі |бағалау |
| | |Рефлексия: ВАК |бойынша өз ойларын айтып, |бағала|парағы |
| | |(Визуальный, аудитория, |сабаққа кері байланыс |у | |
| | |кинестетический). |береді | | |
| | | | | | |
| | |Бүгінгі сабақта көз | | | |
| | |арқылы не үйрендің? | | | |
| | |________________________| | | |
| | |___ | | | |
| | | | | | |
| | |Құлақ арқылы не | | | |
| | |үйрендің? | | | |
| | |__________________ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Денең арқылы не | | | |
| | |үйрендің? | | | |
| | |__________________ | | | |

Ұқсас жұмыстар
Квадрат үшмүше
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат үшмүше тақырыбына есептер шығару
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу
Толымсыз квадрат теңдеу
Квадрат түбірлер
«квадраттық үшмүше және оны көбейткіштерге жіктеу» - тақырыбына есептер шығару
Пәндер