Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

|Сабақтың өтілетін күні |Пәні |Класы |Өткізетін мұғлім |
|10.12.2013 ж |Алгебра |7б |Жақсылыков Р.Е. |
| | |
|Сабақтың тақырыбы |Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану |
| |І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың |
|Мақсаты |қосындысына көбейту, білік |
| |дағдыларын қалыптастыру, |
| |есептерді шешу кезінде тиімді |
| |пайдалана білуге үйрету. |
| |ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа, |
| |дәлдікке, шапшаңдыққа, |
| |ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, |
| |достыққа тәрбиелеу. |
| |ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше |
| |білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық |
| |ойлау,шығармашылық қабілетін дамыту,пәнге |
| |қызығушылығын арттыру. |
| | |
|Оқыту нәтижиесі |Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау. |
| |Ізден, талпын, ерінбе |
|Түйінді идеясы |Шешілер сонда түйінде. |
|Әдіс-тәсілдер | Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау |

| | | |
| |Ресурсы |Сабақтың мазмұны |
| | |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
| | |І. Ұйымдастыру бөлімі |
|2 | |Сәлемдесу |Сәлемдесу |
|мин|Оқулық, карточкалар, | | |
|ут |жауап парағы. | | |
| | |Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру. | |
| | |ІІ. Негізгі бөлім |
| | |Таңда, шығар, дәлелде. |
| |Слайд интерактивті – |Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын.|Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға |
| |тақта, қызығушылықты |Үй тапсырмасын тексеремін. |жауаптар береді. |
| |ояту. | | |
| | | |Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ |
| | | |болып шығарылу жолын түсіндіреді. |
| | | | |
| | | | |
| |Жұптық тапсырма | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Білекті бірді жығады,|Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып | |
| |білімді мыңды жығады» |кетті? Торда қанша құс қалды? | |
| |(өз бетімен жұмыс) |12 құс. (Тордан ұша алмайды) | |
| | |3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, | |
| | |9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша | |
| |«Жолдасы көптің – |сағат керек? | |
| |олжасы көп» |3 сағат | |
| |Топтық жұмыс | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|«Іздеген жетер | |Ойларын нақты дәлелдей алуы |
|мұратқа... » | | |
|(шығармашылық | | |
|тапсырма) | | |
|“Сен маған,мен саған” | | |
|әр жұп оқушылары | | |
|бір-біріне 1 тапсырма| | |
|дайындайды. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Тест жұмысы |Үйге тапсырма беріледі. §8 а) №168, №172 | |
| |Сабақ бекітіледі. Бағалау. | |
| |Рефлексия. |Тест жұмысын орындайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Ой толғаныс | | |
|Қозғасаң дұрыс бір | | |
|амалын,дұрыс теңдік | |жұп бір – бірін бағалайды. Оқушылар |
|алғаның. | |сабақты түсінгендерін қағазда |
| | |көрсетеді.СИНКВЕЙН арқылы |

Ұқсас жұмыстар
Екі өрнектің айырымының квадраты
Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары
Оқушы жауаптары
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
Бүтін өрнекті түрлендіру
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Екі өрнектің айырымының кубы
Екі өрнектің квадратының айырымы
Сабақтың қорытындысы
Пәндер