Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класы
Өткізетін мұғлім
Сабақтың өтілетін күні: 10. 12. 2013 ж
Пәні: Алгебра
Класы: 7 б
Өткізетін мұғлім: Жақсылыков Р. Е.
Сабақтың өтілетін күні: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану
Сабақтың өтілетін күні: Мақсаты
Пәні: І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың
қосындысына көбейту, білік
дағдыларын қалыптастыру,
есептерді шешу кезінде тиімді
пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа,
дәлдікке, шапшаңдыққа,
ұқыптылыққа, ұжымдастыққа,
достыққа тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше
білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық
ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге
қызығушылығын арттыру.
Сабақтың өтілетін күні: Оқыту нәтижиесі
Пәні: Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау.
Сабақтың өтілетін күні: Түйінді идеясы
Пәні:

Ізден, талпын, ерінбе

Шешілер сонда түйінде.

Сабақтың өтілетін күні: Әдіс-тәсілдер
Пәні: Топтық - жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау
Ресурсы
Сабақтың мазмұны
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: І. Ұйымдастыру бөлімі
:

2 минут

Ресурсы: Оқулық, карточкалар, жауап парағы.
Сабақтың мазмұны: Сәлемдесу
Сәлемдесу
: Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру.
Ресурсы:
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: ІІ. Негізгі бөлім
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: Таңда, шығар, дәлелде.
:
Ресурсы: Слайд интерактивті - тақта, қызығушылықты ояту.
Сабақтың мазмұны: Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын. Үй тапсырмасын тексеремін.
Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға жауаптар береді.
:
Ресурсы:

Жұптық тапсырма

«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

(өз бетімен жұмыс)

«Жолдасы көптің - олжасы көп»
Топтық жұмыс

Сабақтың мазмұны:

  • Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды?
  • 12 құс. (Тордан ұша алмайды)
  • 3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, 9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша сағат керек?
  • 3 сағат
Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді.
:

«Іздеген жетер мұратқа . . . »

(шығармашылық тапсырма)

“Сен маған, мен саған” әр жұп оқушылары

бір-біріне 1 тапсырма дайындайды.

Тест жұмысы

Ой толғаныс

Қозғасаң дұрыс бір амалын, дұрыс теңдік алғаның.

Ресурсы:

  • Үйге тапсырма беріледі. §8 а) №168, №172

Сабақ бекітіледі. Бағалау.

Рефлексия.

Сабақтың мазмұны:

Ойларын нақты дәлелдей алуы

Тест жұмысын орындайды

жұп бір - бірін бағалайды. Оқушылар сабақты түсінгендерін қағазда көрсетеді. СИНКВЕЙН арқылы


Ұқсас жұмыстар
Екі өрнектің айырымының квадраты
Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары
Оқушы жауаптары
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
Бүтін өрнекті түрлендіру
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Екі өрнектің айырымының кубы
Екі өрнектің квадратының айырымы
Сабақтың қорытындысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz