Алгебра (7-сынып): екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласының қолданылуы

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класы
Өткізетін мұғлім
Сабақтың өтілетін күні: 10. 12. 2013 ж
Пәні: Алгебра
Класы: 7 б
Өткізетін мұғлім: Жақсылыков Р. Е.
Сабақтың өтілетін күні: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану
Сабақтың өтілетін күні: Мақсаты
Пәні: І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың
қосындысына көбейту, білік
дағдыларын қалыптастыру,
есептерді шешу кезінде тиімді
пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа,
дәлдікке, шапшаңдыққа,
ұқыптылыққа, ұжымдастыққа,
достыққа тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше
білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық
ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге
қызығушылығын арттыру.
Сабақтың өтілетін күні: Оқыту нәтижиесі
Пәні: Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау.
Сабақтың өтілетін күні: Түйінді идеясы
Пәні:

Ізден, талпын, ерінбе

Шешілер сонда түйінде.

Сабақтың өтілетін күні: Әдіс-тәсілдер
Пәні: Топтық - жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау
Ресурсы
Сабақтың мазмұны
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: І. Ұйымдастыру бөлімі
:

2 минут

Ресурсы: Оқулық, карточкалар, жауап парағы.
Сабақтың мазмұны: Сәлемдесу
Сәлемдесу
: Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру.
Ресурсы:
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: ІІ. Негізгі бөлім
:
Ресурсы:
Сабақтың мазмұны: Таңда, шығар, дәлелде.
:
Ресурсы: Слайд интерактивті - тақта, қызығушылықты ояту.
Сабақтың мазмұны: Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын. Үй тапсырмасын тексеремін.
Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға жауаптар береді.
:
Ресурсы:

Жұптық тапсырма

«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

(өз бетімен жұмыс)

«Жолдасы көптің - олжасы көп»
Топтық жұмыс

Сабақтың мазмұны:

  • Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды?
  • 12 құс. (Тордан ұша алмайды)
  • 3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, 9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша сағат керек?
  • 3 сағат
Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді.
:

«Іздеген жетер мұратқа . . . »

(шығармашылық тапсырма)

“Сен маған, мен саған” әр жұп оқушылары

бір-біріне 1 тапсырма дайындайды.

Тест жұмысы

Ой толғаныс

Қозғасаң дұрыс бір амалын, дұрыс теңдік алғаның.

Ресурсы:

  • Үйге тапсырма беріледі. §8 а) №168, №172

Сабақ бекітіледі. Бағалау.

Рефлексия.

Сабақтың мазмұны:

Ойларын нақты дәлелдей алуы

Тест жұмысын орындайды

жұп бір - бірін бағалайды. Оқушылар сабақты түсінгендерін қағазда көрсетеді. СИНКВЕЙН арқылы


Ұқсас жұмыстар
7-сынып: Екі өрнектің квадраттарының айырымы - формула, факторизация және қолданылуы
7-сынып математикасының ашық сабағы: Екі өрнектің квадраттарының айырымы
7-сынып алгебрасы: екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласы және қолданылуы (кіріктірілген қазақ-ағылшын сабақ)
7-сынып алгебра: Екі өрнектің қосындысының және айырымының куб формулалары - ашық сабақ
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы: сабақ жоспары мен әдістемелік сипаттама
7-сынып Алгебра: Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадрат формулалары
Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты: формулалары және қолданылуы
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы және кубтарының қосындысы мен айырмасы: есептер мен деңгейлік тапсырмалар
Алгебра 7-8 сынып: екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы және квадрат теңдеулерге есептер
7-сынып: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты формулалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz