Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану
|Сабақтың өтілетін күні |Пәні |Класы |Өткізетін мұғлім |
|10.12.2013 ж |Алгебра |7б |Жақсылыков Р.Е. |
| | |
|Сабақтың тақырыбы |Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану |
| |І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың |
|Мақсаты |қосындысына көбейту, білік |
| |дағдыларын қалыптастыру, |
| |есептерді шешу кезінде тиімді |
| |пайдалана білуге үйрету. |
| |ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа, |
| |дәлдікке, шапшаңдыққа, |
| |ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, |
| |достыққа тәрбиелеу. |
| |ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше |
| |білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық |
| |ойлау,шығармашылық қабілетін дамыту,пәнге |
| |қызығушылығын арттыру. |
| | |
|Оқыту нәтижиесі |Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау. |
| |Ізден, талпын, ерінбе |
|Түйінді идеясы |Шешілер сонда түйінде. |
|Әдіс-тәсілдер | Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау |
| | | |
| |Ресурсы |Сабақтың мазмұны |
| | |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
| | |І. Ұйымдастыру бөлімі |
|2 | |Сәлемдесу |Сәлемдесу |
|мин|Оқулық, карточкалар, | | |
|ут |жауап парағы. | | |
| | |Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру. | |
| | |ІІ. Негізгі бөлім |
| | |Таңда, шығар, дәлелде. |
| |Слайд интерактивті – |Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын.|Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға |
| |тақта, қызығушылықты |Үй тапсырмасын тексеремін. |жауаптар береді. |
| |ояту. | | |
| | | |Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ |
| | | |болып шығарылу жолын түсіндіреді. |
| | | | |
| | | | |
| |Жұптық тапсырма | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Білекті бірді жығады,|Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып | |
| |білімді мыңды жығады» |кетті? Торда қанша құс қалды? | |
| |(өз бетімен жұмыс) |12 құс. (Тордан ұша алмайды) | |
| | |3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, | |
| | |9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша | |
| |«Жолдасы көптің – |сағат керек? | |
| |олжасы көп» |3 сағат | |
| |Топтық жұмыс | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|«Іздеген жетер | |Ойларын нақты дәлелдей алуы |
|мұратқа... » | | |
|(шығармашылық | | |
|тапсырма) | | |
|“Сен маған,мен саған” | | |
|әр жұп оқушылары | | |
|бір-біріне 1 тапсырма| | |
|дайындайды. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Тест жұмысы |Үйге тапсырма беріледі. §8 а) №168, №172 | |
| |Сабақ бекітіледі. Бағалау. | |
| |Рефлексия. |Тест жұмысын орындайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Ой толғаныс | | |
|Қозғасаң дұрыс бір | | |
|амалын,дұрыс теңдік | |жұп бір – бірін бағалайды. Оқушылар |
|алғаның. | |сабақты түсінгендерін қағазда |
| | |көрсетеді.СИНКВЕЙН арқылы |
|10.12.2013 ж |Алгебра |7б |Жақсылыков Р.Е. |
| | |
|Сабақтың тақырыбы |Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану |
| |І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың |
|Мақсаты |қосындысына көбейту, білік |
| |дағдыларын қалыптастыру, |
| |есептерді шешу кезінде тиімді |
| |пайдалана білуге үйрету. |
| |ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа, |
| |дәлдікке, шапшаңдыққа, |
| |ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, |
| |достыққа тәрбиелеу. |
| |ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше |
| |білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық |
| |ойлау,шығармашылық қабілетін дамыту,пәнге |
| |қызығушылығын арттыру. |
| | |
|Оқыту нәтижиесі |Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау. |
| |Ізден, талпын, ерінбе |
|Түйінді идеясы |Шешілер сонда түйінде. |
|Әдіс-тәсілдер | Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау |
| | | |
| |Ресурсы |Сабақтың мазмұны |
| | |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
| | |І. Ұйымдастыру бөлімі |
|2 | |Сәлемдесу |Сәлемдесу |
|мин|Оқулық, карточкалар, | | |
|ут |жауап парағы. | | |
| | |Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру. | |
| | |ІІ. Негізгі бөлім |
| | |Таңда, шығар, дәлелде. |
| |Слайд интерактивті – |Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын.|Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға |
| |тақта, қызығушылықты |Үй тапсырмасын тексеремін. |жауаптар береді. |
| |ояту. | | |
| | | |Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ |
| | | |болып шығарылу жолын түсіндіреді. |
| | | | |
| | | | |
| |Жұптық тапсырма | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Білекті бірді жығады,|Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып | |
| |білімді мыңды жығады» |кетті? Торда қанша құс қалды? | |
| |(өз бетімен жұмыс) |12 құс. (Тордан ұша алмайды) | |
| | |3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, | |
| | |9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша | |
| |«Жолдасы көптің – |сағат керек? | |
| |олжасы көп» |3 сағат | |
| |Топтық жұмыс | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|«Іздеген жетер | |Ойларын нақты дәлелдей алуы |
|мұратқа... » | | |
|(шығармашылық | | |
|тапсырма) | | |
|“Сен маған,мен саған” | | |
|әр жұп оқушылары | | |
|бір-біріне 1 тапсырма| | |
|дайындайды. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Тест жұмысы |Үйге тапсырма беріледі. §8 а) №168, №172 | |
| |Сабақ бекітіледі. Бағалау. | |
| |Рефлексия. |Тест жұмысын орындайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Ой толғаныс | | |
|Қозғасаң дұрыс бір | | |
|амалын,дұрыс теңдік | |жұп бір – бірін бағалайды. Оқушылар |
|алғаның. | |сабақты түсінгендерін қағазда |
| | |көрсетеді.СИНКВЕЙН арқылы |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz