Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритм қасиеттері. Алгоритмнің өрнектелу жолдары
Сабақ тақырыбы: «Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритм қасиеттері.
Алгоритмнің өрнектелу жолдары»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың алгоритм, атқарушы ұғымы, алгоритмнің қасиеттері,
алгоритмнің жазылу түрлері туралы білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылық: оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін жан-жақты
дамыту;
Тәрбиелік: оқушыларды жүйелікке, бірізділікке, ұқыптылыққа, уақытты тиімді
пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: практикалық
Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: ДК, проектор, интерактивті тақта,
флипчарт, кестелер.
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру.
✓ Оқушылармен сәлемдесу;
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
✓ Тренинг – «Шаттық шеңбер»;
✓ оқушыларды түгендеу;
✓ топқа бөлу (Laptop. Desktop. Tablet);
✓ сабақты бастауға жағдай жасау.
Сабақты «Бағалау парағы» бойынша топ көшбасшылары 5 балдық шкала
бойынша бағалайды.
Критерий бойынша бағалау парағы
|№ |Оқушының |Топпен жұмыс |Компьютермен |Тест |Баға |
| |аты - жөні | |жұмыс | | |
| | |белсенділігі|тапқырлығы | | | |
| | |3 |
|1 | |Алгоритм басы |
|2 | |Алгоритм соңы |
|3 | |Есептеуіш әрекет |
|4 | |Мәліметтерді енгізу,|
| | |мәліметтерді шығару |
|5 | | |
| |жоқ жоқ иә |Шартты тексеру |
| | | |
| | | |
|6 | |Байланыс бағытын |
| | |көрсету |
ІІІ. Постерді қорғау
IV. Практикалық жұмыс: Paint бағдарламасында бағдаршам суретін салу
Тапсырма
1. Paint бағдарламасын ашыңыз.
2. Сурет салу алаңын үлгідегідей екі бөлікке бөліңіз
3. Бір бөлігіне бағдаршамды салуға қажетті геометриялық фигураларды сызып,
қажетті атаулармен атаңыз
4. Екінші бөлігіне «көшіру – қою» («скопировать - вставить») командаларын
орындау арқылы бағдаршам суретін сызыңыз.
V. Сабақты бекіту.
Тест тапсырмалары (activote).
1. «Алгоритм» атауы қайдан шыққан?
А) Мұхаммед әл-Хорезми атының латынша айтылуынан
Б) Мұхаммед әл-Хорезми атының арабша айтылуынан
В) әл-Фараби атының латынша айтылуынан
2. Алгоритм дегеніміз не?
А) Қоршаған ортада болып жатқан түрлі құбылыстар
Б) Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын
түсінікті дәл ұйғарым
В) Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып жұмыс жасау
3. Алгоритмнің негізгі қасиеттерін көрсет
А) алгоритмнің айқындылығы, түсініктілігі, тиістілігі
Б) алгоритмнің үздіктілігі, түсініктілігі, тиістілігі, мақсаттылығы
В) алгоритмнің айқындылығы, үздіктілігі, жалпыға бірдейлігі, нәтижелігі,
формальді орындалуы
4. Алгоритмнің жазылу түрлерін көрсет
А) табиғи тілде, блок-схема түрінде, программалау тілінде
Б) табиғи тілде, программалау тілінде, Паскаль тілінде, математикалық тілде
В) блок-схема түрінде, графикалық түрде, ағылшын тілінде
5. Блок-схемада қандай геометриялық фигуралар қолданылмайды?
А) тіктөртбұрыш, ромб
Б) стрелкалар, параллелограм
В) шеңбер, үшбұрыш
VI. Бағалау.
VII. Рефлексия
1. Мен білдім
2. Маған қызықты болды
3. Маған қиынға түсті
4. Мен істей аламын
-----------------------
шарт
Алгоритмнің өрнектелу жолдары»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың алгоритм, атқарушы ұғымы, алгоритмнің қасиеттері,
алгоритмнің жазылу түрлері туралы білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылық: оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін жан-жақты
дамыту;
Тәрбиелік: оқушыларды жүйелікке, бірізділікке, ұқыптылыққа, уақытты тиімді
пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: практикалық
Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: ДК, проектор, интерактивті тақта,
флипчарт, кестелер.
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру.
✓ Оқушылармен сәлемдесу;
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
✓ Тренинг – «Шаттық шеңбер»;
✓ оқушыларды түгендеу;
✓ топқа бөлу (Laptop. Desktop. Tablet);
✓ сабақты бастауға жағдай жасау.
Сабақты «Бағалау парағы» бойынша топ көшбасшылары 5 балдық шкала
бойынша бағалайды.
Критерий бойынша бағалау парағы
|№ |Оқушының |Топпен жұмыс |Компьютермен |Тест |Баға |
| |аты - жөні | |жұмыс | | |
| | |белсенділігі|тапқырлығы | | | |
| | |3 |
|1 | |Алгоритм басы |
|2 | |Алгоритм соңы |
|3 | |Есептеуіш әрекет |
|4 | |Мәліметтерді енгізу,|
| | |мәліметтерді шығару |
|5 | | |
| |жоқ жоқ иә |Шартты тексеру |
| | | |
| | | |
|6 | |Байланыс бағытын |
| | |көрсету |
ІІІ. Постерді қорғау
IV. Практикалық жұмыс: Paint бағдарламасында бағдаршам суретін салу
Тапсырма
1. Paint бағдарламасын ашыңыз.
2. Сурет салу алаңын үлгідегідей екі бөлікке бөліңіз
3. Бір бөлігіне бағдаршамды салуға қажетті геометриялық фигураларды сызып,
қажетті атаулармен атаңыз
4. Екінші бөлігіне «көшіру – қою» («скопировать - вставить») командаларын
орындау арқылы бағдаршам суретін сызыңыз.
V. Сабақты бекіту.
Тест тапсырмалары (activote).
1. «Алгоритм» атауы қайдан шыққан?
А) Мұхаммед әл-Хорезми атының латынша айтылуынан
Б) Мұхаммед әл-Хорезми атының арабша айтылуынан
В) әл-Фараби атының латынша айтылуынан
2. Алгоритм дегеніміз не?
А) Қоршаған ортада болып жатқан түрлі құбылыстар
Б) Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын
түсінікті дәл ұйғарым
В) Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып жұмыс жасау
3. Алгоритмнің негізгі қасиеттерін көрсет
А) алгоритмнің айқындылығы, түсініктілігі, тиістілігі
Б) алгоритмнің үздіктілігі, түсініктілігі, тиістілігі, мақсаттылығы
В) алгоритмнің айқындылығы, үздіктілігі, жалпыға бірдейлігі, нәтижелігі,
формальді орындалуы
4. Алгоритмнің жазылу түрлерін көрсет
А) табиғи тілде, блок-схема түрінде, программалау тілінде
Б) табиғи тілде, программалау тілінде, Паскаль тілінде, математикалық тілде
В) блок-схема түрінде, графикалық түрде, ағылшын тілінде
5. Блок-схемада қандай геометриялық фигуралар қолданылмайды?
А) тіктөртбұрыш, ромб
Б) стрелкалар, параллелограм
В) шеңбер, үшбұрыш
VI. Бағалау.
VII. Рефлексия
1. Мен білдім
2. Маған қызықты болды
3. Маған қиынға түсті
4. Мен істей аламын
-----------------------
шарт
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz