Ауқымды компьютерлік желі және электрондық пошта: информатика сабағының жоспары

І. Үргенішбаев атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі

Әбдіғалиева Тұрсынай Мырзабергенқызы

Сабақтың тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта.

Сабақтың мақсаты: а) Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін кеңейту

ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше жұмыстануын дамыту. Өзін - өзі бақылау, бағалауға үйрету.

б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, комуникативтілікке, өз-өзіне сенуге,

тиянақтылық пен ұқыптылыққа, ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.

Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті)
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): 1 -ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімдердің есіне::

«Көпір» тапсырмалары

(Жаңа тақырыпқа қажет болатын өткен материалдардын қайталау тапсырмалары)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Бос орынға қажетті сөздерді жаз.

1) Internet-тегі Қазақстанға тиесілі жоғарғы деңгейлі үйшік атауы . kz .

2) Браузер бағдарламасы болып Internet Explorer саналады.

3) Интернет желісіне қосылу үшін қажетті құрылғы - модем.

4) Internet -Чат қызметінің міндеті - нақты уақыт аралығы режімінде қатынас жасау.

5) Модем - бұл телефон байланысы арнасы бойынша ақпаратты жеткізуге арналған құрылғы .

6) Провайдер - бұл Internet қызметін ұсынушы компания.

7) Internet желісінің көмегімен авиакомпания сайтында ұшақ билетіне тапсырыс беруге болады.

Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту

Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз.

Мұғалімдердің есіне::

«Білу» теориясы

(Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
  1. Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр .

Тарихи дерек

  1. басындаАҚШқорғаныс министрлігінің APRANET компьютерлік жүйесінен пайда болды. Бұл APRANET желісі соғыс жағдайындағы байланыс желісіболыпеді.

Интернет Apranet компьютерлік желісінен бастайды. Бұл желі оқу және ғылыми-зерттеу орталықтарындағы, соғыс өнеркәсібі комплексінің ұйымдарындағы ЭЕМ-ды біріктірді . Басында желі төрт компьютерден тұрды. Бірақ бұл идея сәтті болғандықтан, желінің топтарының - компьютерлік орталықтарының саны тез өсті . 1972 жылға қарай тораптар саны әжептәуір өсті . Енді қырық компьютерлік орталықтар өзара электрондық поштамен алмасып, бірнеше жүз және мың километр қашықтықтағы машиналармен жұмыс жүргізетін және деректері бар файлдарды жібере алатын болды.

Internet желісі - бүкіл әлемдік желілердің желісі.

Сұрақтарға жауап бер.

Интернет желісіне қосылу үшін не қажет?

  1. Дербескомпьютер
  2. Модем
  3. /кодтықбайланыс/
  1. Интернет желісін іске қосу үшін не орындалады:

ПУСК ПРОГРАММЫ---INTERNET EXPLORER

Мұғалімдердің есіне:: Практикасы «Қолдану»
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): Адрес жолына сайттың адресін ағылшын тілінде жаз.
Мұғалімдердің есіне::

«Түсіну» теориясы

(Неліктен ? Себебі ?

Не үшін ?

Неге ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::

«Талдау» теориясы

(салыстыр, ерекшелігі неде ? т. б ең бастысын бөліп шығар)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: «Жинақтау» теориясы
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::

«Қолдану» практикасы

`(қарапайым тапсырмалар)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсын ? Не істер едің ?)
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Интернет желісіне қалай қосылуға болады?

Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): ІІІ кезең, Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина.
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): І деңгей - 5 балл
Мұғалімдердің есіне:: Теориясы «Білу» (Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?)
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

1. Электрондық пошта - бұл желі арқылы хабар алмасу жүйесі.

2. Пошталық сервер - электрондық поштаның жұмысын басқаратын желідегі орталық компьютер, оның сыртқы жадында әрбір тіркелген пошталық жәшік үшін орын беріледі.

3. Смайлик - көңіл - күй.

4. Логин - электрондық поштаны пайдаланушының аты

5. Пароль - пайдаланушының электрондық поштаға кіру құпия кілті

6. E-mail - пайдаланушының электрондық адресі

7. Web - пошта - пайдаланушының электрондық поштасы

Мұғалімдердің есіне::

Практикасы: «Қолдану»

(ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
  1. www. mail. ru сайтының бетін ашыңдар.
  2. Жаңадан электрондық пошта ашыңдар (Регистрация в почте) .
  3. Жаңадан ашылған электрондық поштаның «Мой Мир» бөлімін толтыр.

  1. WWW. Gooole. kz cайтынан интернет туралы мәнжазба ізде.
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл
Мұғалімдердің есіне::

Теориясы: Түсіну

( Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Интернет неге бүкілдүниежүзілік өрмек деп аталады

Мұғалімдердің есіне::

Теориясы :

«Талдау» (салыстыру ерекшелігі

неде ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: Практикасы: «Қолдану»
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
  1. WWW. Gooole. kz сайтына кіріп, өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпарат тап.
  1. Ақтөбедегі бүгінгі ауа -райының болжауын интернет арқылы біліп ал.
  2. Интернет арқылы жұлдызнамаға кіріп, өз жұлдызнамаңды тап.

Мұғалімдердің есіне::

Теориясы: «Жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т. б түрде)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

« Сөзсызба »

Бұл сөзсызбадан бүгінгі өткен тақырыптың терминдерин тауып оқыңдар.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
и
м
о
д
в
е
н
о
п
е
м
б
т
е
р
н
с
-
а
в
о
е
т
с
й
д
е
т
й
а
ш
н
р
о
н
к
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың ? Не істер едің ?)
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Майкрософт компаниясының болжауы бойынша 2012 жылы дүние жүзіндегі әдебеиеттердің жартысының астамы электронды кітап түрінде басылып шығады. Сен қалай ойлайсың электронды кітап жасауға сендердің мүмкіндіктерің бар ма?

Іске сәт!
САУ БОЛ !

Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру

«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары


Ұқсас жұмыстар
6-сынып информатика: Компьютерлік байланыс түрлері, ауқымды ақпараттық желілер, интернеттен іздеу және электрондық пошта
Ауқымды компьютерлік желілер және электрондық пошта: түсінігі, қызметтері мен қолданылу негіздері
Компьютерлік желілер мен жергілікті желі: электрондық пошта арқылы хабар алмасу негіздері
Компьютер арқылы хабар алмасу: жергілікті желі және электрондық пошта (Информатика, 7-сынып)
7-сыныпқа арналған информатика сабақ жоспары: Компьютер арқылы хабар алмасу, жергілікті желі және электрондық пошта
Ауқымды желі және Интернет: WWW іздеу жүйелері мен электрондық сауда сабағы
7-сыныптың информатика сабағы: Интернет және ауқымды желі
Компьютердің көмегімен хабарларды жеткізу және қабылдау: жергілікті желі мен электрондық пошта (7-сынып)
7-сынып информатика сабақ жоспары: Компьютерлік желі және ақпарат алмасу
7-сынып информатика сабағы: Компьютерлік желі және ақпарат алмасу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz