Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта туралы

І.Үргенішбаев атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі
Әбдіғалиева Тұрсынай Мырзабергенқызы
Сабақтың тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта.
Сабақтың мақсаты: а) Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін
кеңейту
ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше
жұмыстануын дамыту. Өзін - өзі бақылау, бағалауға үйрету.
б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге,
комуникативтілікке, өз-өзіне сенуге,
тиянақтылық пен ұқыптылыққа,
ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.

|Мұғалімдерд| |Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті) |
|ің есіне: | | |
| | |1 –ұйымдастыру кезеңі |
|«Көпір» | | Бос орынға қажетті сөздерді жаз. |
|тапсырмалар| |1) Internet-тегі Қазақстанға тиесілі жоғарғы деңгейлі үйшік атауы . kz |
|ы | |.  |
|(Жаңа | |2) Браузер бағдарламасы болып Internet Explorer саналады. |
|тақырыпқа | |3) Интернет желісіне қосылу үшін қажетті құрылғы - модем. |
|қажет | |4) Internet-Чат қызметінің міндеті - нақты уақыт аралығы режімінде |
|болатын | |қатынас жасау. |
|өткен | |5) Модем – бұл телефон байланысы арнасы бойынша ақпаратты жеткізуге |
|материалдар| |арналған құрылғы. |
|дын | |6) Провайдер – бұл Internet қызметін ұсынушы компания. |
|қайталау | |7) Internet желісінің көмегімен авиакомпания сайтында ұшақ билетіне |
|тапсырмалар| |тапсырыс беруге болады. |
|ы) | | |
| | |ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту |
| | |Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз. |
|«Білу» | |Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр . |
|теориясы | |Тарихи дерек |
|(Кім ? Не ?| |Internet желісі 1970 жылдардың басында АҚШ қорғаныс |
|Қашан ? | |министрлігінің APRANET компьютерлік жүйесінен пайда болды. Бұл |
|Қайда ? Не | |APRANET желісі соғыс жағдайындағы байланыс желісі болып |
|істеді ?) | |еді. |
| | |Интернет Apranet компьютерлік желісінен бастайды. Бұл желі оқу |
| | |және ғылыми-зерттеу орталықтарындағы, соғыс өнеркәсібі комплексінің |
| | |ұйымдарындағы ЭЕМ-ды біріктірді. Басында желі төрт компьютерден |
| | |тұрды. Бірақ бұл идея сәтті болғандықтан, желінің топтарының - |
| | |компьютерлік орталықтарының саны тез өсті. 1972 жылға қарай |
| | |тораптар саны әжептәуір өсті. Енді қырық компьютерлік орталықтар |
| | |өзара электрондық поштамен алмасып, бірнеше жүз және мың километр |
| | |қашықтықтағы машиналармен жұмыс жүргізетін және деректері бар |
| | |файлдарды жібере алатын болды. |
| | |Internet желісі – бүкіл әлемдік желілердің желісі. |
| | |Сұрақтарға жауап бер. |
| | |Интернет желісіне қосылу үшін не қажет? |
| | |Дербес компьютер |
| | |Модем |
| | |Телефон жүйесінің желісі / кодтық байланыс/ |
| | |Интернет жүйесінің номерін білу қажет |
| | |Интернет желісін іске қосу үшін не орындалады: |
| | |ПУСК---- ПРОГРАММЫ---INTERNET EXPLORER |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы | | Адрес жолына сайттың адресін ағылшын тілінде жаз. |
|«Қолдану» | | |
|«Түсіну» | | |
|теориясы | | |
|(Неліктен ?| | |
|Себебі ? | | |
|Не үшін ? | | |
|Неге ?) | | |
|«Талдау» | | |
|теориясы | | |
| | | |
|(салыстыр, | | |
|ерекшелігі | | |
|неде ? т.б | | |
|ең бастысын| | |
|бөліп | | |
|шығар) | | |
|«Жинақтау» | | |
|теориясы | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|«Қолдану» | | |
|практикасы | | |
|`(қарапайым| | |
|тапсырмалар| | |
|) | | |
|«Баға беру»| |Интернет желісіне қалай қосылуға болады? |
|(Сен қалай | | |
|ойлайсын ? | | |
|Не істер | | |
|едің ?) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ІІІ кезең,Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина. |
| | |І деңгей - 5 балл |
|Теориясы | |1. Электрондық пошта – бұл желі арқылы хабар алмасу жүйесі. |
|«Білу» (Кім| |2. Пошталық сервер – электрондық поштаның жұмысын басқаратын желідегі |
|? Не ? | |орталық компьютер, оның сыртқы жадында әрбір тіркелген пошталық жәшік |
|Қашан ? | |үшін орын беріледі. |
|Қайда ? Не| |3. Смайлик – көңіл – күй. |
|істеді ?) | |4. Логин – электрондық поштаны пайдаланушының аты |
| | |5. Пароль – пайдаланушының электрондық поштаға кіру құпия кілті |
| | |6. E-mail – пайдаланушының электрондық адресі |
| | |7. Web – пошта – пайдаланушының электрондық поштасы |
| | | |
|Практикасы:| |www.mail.ru сайтының бетін ашыңдар. |
|«Қолдану» | |Жаңадан электрондық пошта ашыңдар (Регистрация в почте). |
|(ІІ | |Жаңадан ашылған электрондық поштаның «Мой Мир» бөлімін толтыр. |
|кезеңдегі | | |
|қолдану | | |
|үлгісі | | |
|бойынша) | | |
| | | |
| | | |
| | |WWW. Gle. kz cайтынан интернет туралы мәнжазба ізде. |
| | | |
| | |ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл |
|Теориясы: | | |
|Түсіну | |Интернет неге бүкілдүниежүзілік өрмек деп аталады |
|( Неліктен | | |
|? Себебі ? | | |
|Не үшін ? | | |
|Неге ?) | | |
|Теориясы : | | |
| | | |
|«Талдау» | | |
|(салыстыру | | |
|ерекшелігі | | |
|неде ?) | | |
|Практикасы:| |WWW. Gle. kz сайтына кіріп, өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпарат |
|«Қолдану» | |тап. |
| | |Ақтөбедегі бүгінгі ауа –райының болжауын интернет арқылы біліп ал. |
| | |Интернет арқылы жұлдызнамаға кіріп, өз жұлдызнамаңды тап. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Теориясы: | |« Сөзсызба » |
|«Жинақтау» | |Бұл сөзсызбадан бүгінгі өткен тақырыптың терминдерин тауып оқыңдар. |
|(Қорытынды | | |
|шығар, | |и |
|анықтама | |м |
|бер, | |о |
|мазмұнды | |д |
|жүйеле, | |в |
|кесте, | |е |
|сызба, | | |
|ребус т.б | |н |
|түрде) | |о |
| | |п |
| | |е |
| | |м |
| | |б |
| | | |
| | |т |
| | |е |
| | |р |
| | |н |
| | |с |
| | |- |
| | | |
| | |а |
| | |в |
| | |о |
| | |е |
| | |т |
| | |с |
| | | |
| | |й |
| | |д |
| | |е |
| | |т |
| | |й |
| | |а |
| | | |
| | |ш |
| | |н |
| | |р |
| | |о |
| | |н |
| | |к |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы:| |Майкрософт компаниясының болжауы бойынша 2012 жылы дүние |
|«Баға беру»| |жүзіндегі әдебеиеттердің жартысының астамы электронды кітап |
|(Сен қалай | |түрінде басылып шығады. Сен қалай ойлайсың электронды кітап жасауға |
|ойлайсың ? | |сендердің мүмкіндіктерің бар ма? |
|Не істер | | |
|едің ?) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Іске сәт! |
| | |САУ БОЛ ! |

Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру
«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары

|Оқушылардың |І деңгей |ІІ деңгей|ІІІ |Сыныпта |Үйде |Барлық |Баға |
|журналдағы |«5» балл |«4» балл |деңгей |жинаған | |балл | |
|реттік номері | | |«3» балл |балы | | | |

|1 |2 |3 | |1 |2 |3 |1 |2 |3 | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | |2
| | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | |
| | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | |
| | | | | |7 | | | | | | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | |
|9 | | | | | | | | | | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | |11 | |
| | | | | | | | | | | | | |12 | | | | | | | | | | | | | | | |

Сыныптағы оқушылардың бір тақырып
бойынша білім көрсеткіш мониторнгі

12 балл | | | | | | | | | | | | | | | |12 | | | | | | | | | | | | | | | |11
| | | | | | | | | | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | |9 | | | |
| | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | | | |
| | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | |
| |4 | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |2 | |
| | | | | | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5
|6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 | |
-----------------------

Менің ойымша:

Интернет

Интернетт

Ұқсас жұмыстар
Ауқымды компьютерлік желі. электрондық пошта
Интернетте ақпаратты іздеу
Желі және жергілікті желі түсінктерімен танысу
Ауқымды компьютерлік желі
Хабарлар жіберудің жоғары жылдамдығы
Жергілікті желі
Компьютерлік желінің негізгі түрлері. жергілікті желілер. байланыс хаттамалары. желіде жұмыс істеуге арналған жаңа ақпараттық технологиялар
Сабақтың атауы. Сабақ барысы
Internet желісінде электрондық жәшік ашып, хабар алмасу
Поштаны үстеу терезесі
Пәндер