Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта туралы
І.Үргенішбаев атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі
Әбдіғалиева Тұрсынай Мырзабергенқызы
Сабақтың тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта.
Сабақтың мақсаты: а) Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін
кеңейту
ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше
жұмыстануын дамыту. Өзін - өзі бақылау, бағалауға үйрету.
б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге,
комуникативтілікке, өз-өзіне сенуге,
тиянақтылық пен ұқыптылыққа,
ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
|Мұғалімдерд| |Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті) |
|ің есіне: | | |
| | |1 –ұйымдастыру кезеңі |
|«Көпір» | | Бос орынға қажетті сөздерді жаз. |
|тапсырмалар| |1) Internet-тегі Қазақстанға тиесілі жоғарғы деңгейлі үйшік атауы . kz |
|ы | |. |
|(Жаңа | |2) Браузер бағдарламасы болып Internet Explorer саналады. |
|тақырыпқа | |3) Интернет желісіне қосылу үшін қажетті құрылғы - модем. |
|қажет | |4) Internet-Чат қызметінің міндеті - нақты уақыт аралығы режімінде |
|болатын | |қатынас жасау. |
|өткен | |5) Модем – бұл телефон байланысы арнасы бойынша ақпаратты жеткізуге |
|материалдар| |арналған құрылғы. |
|дын | |6) Провайдер – бұл Internet қызметін ұсынушы компания. |
|қайталау | |7) Internet желісінің көмегімен авиакомпания сайтында ұшақ билетіне |
|тапсырмалар| |тапсырыс беруге болады. |
|ы) | | |
| | |ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту |
| | |Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз. |
|«Білу» | |Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр . |
|теориясы | |Тарихи дерек |
|(Кім ? Не ?| |Internet желісі 1970 жылдардың басында АҚШ қорғаныс |
|Қашан ? | |министрлігінің APRANET компьютерлік жүйесінен пайда болды. Бұл |
|Қайда ? Не | |APRANET желісі соғыс жағдайындағы байланыс желісі болып |
|істеді ?) | |еді. |
| | |Интернет Apranet компьютерлік желісінен бастайды. Бұл желі оқу |
| | |және ғылыми-зерттеу орталықтарындағы, соғыс өнеркәсібі комплексінің |
| | |ұйымдарындағы ЭЕМ-ды біріктірді. Басында желі төрт компьютерден |
| | |тұрды. Бірақ бұл идея сәтті болғандықтан, желінің топтарының - |
| | |компьютерлік орталықтарының саны тез өсті. 1972 жылға қарай |
| | |тораптар саны әжептәуір өсті. Енді қырық компьютерлік орталықтар |
| | |өзара электрондық поштамен алмасып, бірнеше жүз және мың километр |
| | |қашықтықтағы машиналармен жұмыс жүргізетін және деректері бар |
| | |файлдарды жібере алатын болды. |
| | |Internet желісі – бүкіл әлемдік желілердің желісі. |
| | |Сұрақтарға жауап бер. |
| | |Интернет желісіне қосылу үшін не қажет? |
| | |Дербес компьютер |
| | |Модем |
| | |Телефон жүйесінің желісі / кодтық байланыс/ |
| | |Интернет жүйесінің номерін білу қажет |
| | |Интернет желісін іске қосу үшін не орындалады: |
| | |ПУСК---- ПРОГРАММЫ---INTERNET EXPLORER |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы | | Адрес жолына сайттың адресін ағылшын тілінде жаз. |
|«Қолдану» | | |
|«Түсіну» | | |
|теориясы | | |
|(Неліктен ?| | |
|Себебі ? | | |
|Не үшін ? | | |
|Неге ?) | | |
|«Талдау» | | |
|теориясы | | |
| | | |
|(салыстыр, | | |
|ерекшелігі | | |
|неде ? т.б | | |
|ең бастысын| | |
|бөліп | | |
|шығар) | | |
|«Жинақтау» | | |
|теориясы | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|«Қолдану» | | |
|практикасы | | |
|`(қарапайым| | |
|тапсырмалар| | |
|) | | |
|«Баға беру»| |Интернет желісіне қалай қосылуға болады? |
|(Сен қалай | | |
|ойлайсын ? | | |
|Не істер | | |
|едің ?) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ІІІ кезең,Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина. |
| | |І деңгей - 5 балл |
|Теориясы | |1. Электрондық пошта – бұл желі арқылы хабар алмасу жүйесі. |
|«Білу» (Кім| |2. Пошталық сервер – электрондық поштаның жұмысын басқаратын желідегі |
|? Не ? | |орталық компьютер, оның сыртқы жадында әрбір тіркелген пошталық жәшік |
|Қашан ? | |үшін орын беріледі. |
|Қайда ? Не| |3. Смайлик – көңіл – күй. |
|істеді ?) | |4. Логин – электрондық поштаны пайдаланушының аты |
| | |5. Пароль – пайдаланушының электрондық поштаға кіру құпия кілті |
| | |6. E-mail – пайдаланушының электрондық адресі |
| | |7. Web – пошта – пайдаланушының электрондық поштасы |
| | | |
|Практикасы:| |www.mail.ru сайтының бетін ашыңдар. |
|«Қолдану» | |Жаңадан электрондық пошта ашыңдар (Регистрация в почте). |
|(ІІ | |Жаңадан ашылған электрондық поштаның «Мой Мир» бөлімін толтыр. |
|кезеңдегі | | |
|қолдану | | |
|үлгісі | | |
|бойынша) | | |
| | | |
| | | |
| | |WWW. Gle. kz cайтынан интернет туралы мәнжазба ізде. |
| | | |
| | |ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл |
|Теориясы: | | |
|Түсіну | |Интернет неге бүкілдүниежүзілік өрмек деп аталады |
|( Неліктен | | |
|? Себебі ? | | |
|Не үшін ? | | |
|Неге ?) | | |
|Теориясы : | | |
| | | |
|«Талдау» | | |
|(салыстыру | | |
|ерекшелігі | | |
|неде ?) | | |
|Практикасы:| |WWW. Gle. kz сайтына кіріп, өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпарат |
|«Қолдану» | |тап. |
| | |Ақтөбедегі бүгінгі ауа –райының болжауын интернет арқылы біліп ал. |
| | |Интернет арқылы жұлдызнамаға кіріп, өз жұлдызнамаңды тап. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Теориясы: | |« Сөзсызба » |
|«Жинақтау» | |Бұл сөзсызбадан бүгінгі өткен тақырыптың терминдерин тауып оқыңдар. |
|(Қорытынды | | |
|шығар, | |и |
|анықтама | |м |
|бер, | |о |
|мазмұнды | |д |
|жүйеле, | |в |
|кесте, | |е |
|сызба, | | |
|ребус т.б | |н |
|түрде) | |о |
| | |п |
| | |е |
| | |м |
| | |б |
| | | |
| | |т |
| | |е |
| | |р |
| | |н |
| | |с |
| | |- |
| | | |
| | |а |
| | |в |
| | |о |
| | |е |
| | |т |
| | |с |
| | | |
| | |й |
| | |д |
| | |е |
| | |т |
| | |й |
| | |а |
| | | |
| | |ш |
| | |н |
| | |р |
| | |о |
| | |н |
| | |к |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы:| |Майкрософт компаниясының болжауы бойынша 2012 жылы дүние |
|«Баға беру»| |жүзіндегі әдебеиеттердің жартысының астамы электронды кітап |
|(Сен қалай | |түрінде басылып шығады. Сен қалай ойлайсың электронды кітап жасауға |
|ойлайсың ? | |сендердің мүмкіндіктерің бар ма? |
|Не істер | | |
|едің ?) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Іске сәт! |
| | |САУ БОЛ ! |
Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру
«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары
|Оқушылардың |І деңгей |ІІ деңгей|ІІІ |Сыныпта |Үйде |Барлық |Баға |
|журналдағы |«5» балл |«4» балл |деңгей |жинаған | |балл | |
|реттік номері | | |«3» балл |балы | | | |
|1 |2 |3 | |1 |2 |3 |1 |2 |3 | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | |2
| | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | |
| | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | |
| | | | | |7 | | | | | | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | |
|9 | | | | | | | | | | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | |11 | |
| | | | | | | | | | | | | |12 | | | | | | | | | | | | | | | |
Сыныптағы оқушылардың бір тақырып
бойынша білім көрсеткіш мониторнгі
12 балл | | | | | | | | | | | | | | | |12 | | | | | | | | | | | | | | | |11
| | | | | | | | | | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | |9 | | | |
| | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | | | |
| | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | |
| |4 | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |2 | |
| | | | | | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5
|6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 | |
-----------------------
Менің ойымша:
Интернет
Интернетт
Әбдіғалиева Тұрсынай Мырзабергенқызы
Сабақтың тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта.
Сабақтың мақсаты: а) Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін
кеңейту
ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше
жұмыстануын дамыту. Өзін - өзі бақылау, бағалауға үйрету.
б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге,
комуникативтілікке, өз-өзіне сенуге,
тиянақтылық пен ұқыптылыққа,
ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
|Мұғалімдерд| |Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті) |
|ің есіне: | | |
| | |1 –ұйымдастыру кезеңі |
|«Көпір» | | Бос орынға қажетті сөздерді жаз. |
|тапсырмалар| |1) Internet-тегі Қазақстанға тиесілі жоғарғы деңгейлі үйшік атауы . kz |
|ы | |. |
|(Жаңа | |2) Браузер бағдарламасы болып Internet Explorer саналады. |
|тақырыпқа | |3) Интернет желісіне қосылу үшін қажетті құрылғы - модем. |
|қажет | |4) Internet-Чат қызметінің міндеті - нақты уақыт аралығы режімінде |
|болатын | |қатынас жасау. |
|өткен | |5) Модем – бұл телефон байланысы арнасы бойынша ақпаратты жеткізуге |
|материалдар| |арналған құрылғы. |
|дын | |6) Провайдер – бұл Internet қызметін ұсынушы компания. |
|қайталау | |7) Internet желісінің көмегімен авиакомпания сайтында ұшақ билетіне |
|тапсырмалар| |тапсырыс беруге болады. |
|ы) | | |
| | |ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту |
| | |Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз. |
|«Білу» | |Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр . |
|теориясы | |Тарихи дерек |
|(Кім ? Не ?| |Internet желісі 1970 жылдардың басында АҚШ қорғаныс |
|Қашан ? | |министрлігінің APRANET компьютерлік жүйесінен пайда болды. Бұл |
|Қайда ? Не | |APRANET желісі соғыс жағдайындағы байланыс желісі болып |
|істеді ?) | |еді. |
| | |Интернет Apranet компьютерлік желісінен бастайды. Бұл желі оқу |
| | |және ғылыми-зерттеу орталықтарындағы, соғыс өнеркәсібі комплексінің |
| | |ұйымдарындағы ЭЕМ-ды біріктірді. Басында желі төрт компьютерден |
| | |тұрды. Бірақ бұл идея сәтті болғандықтан, желінің топтарының - |
| | |компьютерлік орталықтарының саны тез өсті. 1972 жылға қарай |
| | |тораптар саны әжептәуір өсті. Енді қырық компьютерлік орталықтар |
| | |өзара электрондық поштамен алмасып, бірнеше жүз және мың километр |
| | |қашықтықтағы машиналармен жұмыс жүргізетін және деректері бар |
| | |файлдарды жібере алатын болды. |
| | |Internet желісі – бүкіл әлемдік желілердің желісі. |
| | |Сұрақтарға жауап бер. |
| | |Интернет желісіне қосылу үшін не қажет? |
| | |Дербес компьютер |
| | |Модем |
| | |Телефон жүйесінің желісі / кодтық байланыс/ |
| | |Интернет жүйесінің номерін білу қажет |
| | |Интернет желісін іске қосу үшін не орындалады: |
| | |ПУСК---- ПРОГРАММЫ---INTERNET EXPLORER |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы | | Адрес жолына сайттың адресін ағылшын тілінде жаз. |
|«Қолдану» | | |
|«Түсіну» | | |
|теориясы | | |
|(Неліктен ?| | |
|Себебі ? | | |
|Не үшін ? | | |
|Неге ?) | | |
|«Талдау» | | |
|теориясы | | |
| | | |
|(салыстыр, | | |
|ерекшелігі | | |
|неде ? т.б | | |
|ең бастысын| | |
|бөліп | | |
|шығар) | | |
|«Жинақтау» | | |
|теориясы | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|«Қолдану» | | |
|практикасы | | |
|`(қарапайым| | |
|тапсырмалар| | |
|) | | |
|«Баға беру»| |Интернет желісіне қалай қосылуға болады? |
|(Сен қалай | | |
|ойлайсын ? | | |
|Не істер | | |
|едің ?) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ІІІ кезең,Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина. |
| | |І деңгей - 5 балл |
|Теориясы | |1. Электрондық пошта – бұл желі арқылы хабар алмасу жүйесі. |
|«Білу» (Кім| |2. Пошталық сервер – электрондық поштаның жұмысын басқаратын желідегі |
|? Не ? | |орталық компьютер, оның сыртқы жадында әрбір тіркелген пошталық жәшік |
|Қашан ? | |үшін орын беріледі. |
|Қайда ? Не| |3. Смайлик – көңіл – күй. |
|істеді ?) | |4. Логин – электрондық поштаны пайдаланушының аты |
| | |5. Пароль – пайдаланушының электрондық поштаға кіру құпия кілті |
| | |6. E-mail – пайдаланушының электрондық адресі |
| | |7. Web – пошта – пайдаланушының электрондық поштасы |
| | | |
|Практикасы:| |www.mail.ru сайтының бетін ашыңдар. |
|«Қолдану» | |Жаңадан электрондық пошта ашыңдар (Регистрация в почте). |
|(ІІ | |Жаңадан ашылған электрондық поштаның «Мой Мир» бөлімін толтыр. |
|кезеңдегі | | |
|қолдану | | |
|үлгісі | | |
|бойынша) | | |
| | | |
| | | |
| | |WWW. Gle. kz cайтынан интернет туралы мәнжазба ізде. |
| | | |
| | |ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл |
|Теориясы: | | |
|Түсіну | |Интернет неге бүкілдүниежүзілік өрмек деп аталады |
|( Неліктен | | |
|? Себебі ? | | |
|Не үшін ? | | |
|Неге ?) | | |
|Теориясы : | | |
| | | |
|«Талдау» | | |
|(салыстыру | | |
|ерекшелігі | | |
|неде ?) | | |
|Практикасы:| |WWW. Gle. kz сайтына кіріп, өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпарат |
|«Қолдану» | |тап. |
| | |Ақтөбедегі бүгінгі ауа –райының болжауын интернет арқылы біліп ал. |
| | |Интернет арқылы жұлдызнамаға кіріп, өз жұлдызнамаңды тап. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Теориясы: | |« Сөзсызба » |
|«Жинақтау» | |Бұл сөзсызбадан бүгінгі өткен тақырыптың терминдерин тауып оқыңдар. |
|(Қорытынды | | |
|шығар, | |и |
|анықтама | |м |
|бер, | |о |
|мазмұнды | |д |
|жүйеле, | |в |
|кесте, | |е |
|сызба, | | |
|ребус т.б | |н |
|түрде) | |о |
| | |п |
| | |е |
| | |м |
| | |б |
| | | |
| | |т |
| | |е |
| | |р |
| | |н |
| | |с |
| | |- |
| | | |
| | |а |
| | |в |
| | |о |
| | |е |
| | |т |
| | |с |
| | | |
| | |й |
| | |д |
| | |е |
| | |т |
| | |й |
| | |а |
| | | |
| | |ш |
| | |н |
| | |р |
| | |о |
| | |н |
| | |к |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы:| |Майкрософт компаниясының болжауы бойынша 2012 жылы дүние |
|«Баға беру»| |жүзіндегі әдебеиеттердің жартысының астамы электронды кітап |
|(Сен қалай | |түрінде басылып шығады. Сен қалай ойлайсың электронды кітап жасауға |
|ойлайсың ? | |сендердің мүмкіндіктерің бар ма? |
|Не істер | | |
|едің ?) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Іске сәт! |
| | |САУ БОЛ ! |
Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру
«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары
|Оқушылардың |І деңгей |ІІ деңгей|ІІІ |Сыныпта |Үйде |Барлық |Баға |
|журналдағы |«5» балл |«4» балл |деңгей |жинаған | |балл | |
|реттік номері | | |«3» балл |балы | | | |
|1 |2 |3 | |1 |2 |3 |1 |2 |3 | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | |2
| | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | |
| | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | |
| | | | | |7 | | | | | | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | |
|9 | | | | | | | | | | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | |11 | |
| | | | | | | | | | | | | |12 | | | | | | | | | | | | | | | |
Сыныптағы оқушылардың бір тақырып
бойынша білім көрсеткіш мониторнгі
12 балл | | | | | | | | | | | | | | | |12 | | | | | | | | | | | | | | | |11
| | | | | | | | | | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | |9 | | | |
| | | | | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | | | |
| | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | | | | |5 | | | | | | | | | | | | | |
| |4 | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |2 | |
| | | | | | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5
|6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 | |
-----------------------
Менің ойымша:
Интернет
Интернетт
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz