Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта туралы

І. Үргенішбаев атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі

Әбдіғалиева Тұрсынай Мырзабергенқызы

Сабақтың тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта.

Сабақтың мақсаты: а) Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін кеңейту

ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше жұмыстануын дамыту. Өзін - өзі бақылау, бағалауға үйрету.

б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, комуникативтілікке, өз-өзіне сенуге,

тиянақтылық пен ұқыптылыққа, ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.

Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті)
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): 1 -ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімдердің есіне::

«Көпір» тапсырмалары

(Жаңа тақырыпқа қажет болатын өткен материалдардын қайталау тапсырмалары)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Бос орынға қажетті сөздерді жаз.

1) Internet-тегі Қазақстанға тиесілі жоғарғы деңгейлі үйшік атауы . kz .

2) Браузер бағдарламасы болып Internet Explorer саналады.

3) Интернет желісіне қосылу үшін қажетті құрылғы - модем.

4) Internet -Чат қызметінің міндеті - нақты уақыт аралығы режімінде қатынас жасау.

5) Модем - бұл телефон байланысы арнасы бойынша ақпаратты жеткізуге арналған құрылғы .

6) Провайдер - бұл Internet қызметін ұсынушы компания.

7) Internet желісінің көмегімен авиакомпания сайтында ұшақ билетіне тапсырыс беруге болады.

Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту

Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз.

Мұғалімдердің есіне::

«Білу» теориясы

(Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
  1. Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр .

Тарихи дерек

  1. басындаАҚШқорғаныс министрлігінің APRANET компьютерлік жүйесінен пайда болды. Бұл APRANET желісі соғыс жағдайындағы байланыс желісіболыпеді.

Интернет Apranet компьютерлік желісінен бастайды. Бұл желі оқу және ғылыми-зерттеу орталықтарындағы, соғыс өнеркәсібі комплексінің ұйымдарындағы ЭЕМ-ды біріктірді . Басында желі төрт компьютерден тұрды. Бірақ бұл идея сәтті болғандықтан, желінің топтарының - компьютерлік орталықтарының саны тез өсті . 1972 жылға қарай тораптар саны әжептәуір өсті . Енді қырық компьютерлік орталықтар өзара электрондық поштамен алмасып, бірнеше жүз және мың километр қашықтықтағы машиналармен жұмыс жүргізетін және деректері бар файлдарды жібере алатын болды.

Internet желісі - бүкіл әлемдік желілердің желісі.

Сұрақтарға жауап бер.

Интернет желісіне қосылу үшін не қажет?

  1. Дербескомпьютер
  2. Модем
  3. /кодтықбайланыс/
  1. Интернет желісін іске қосу үшін не орындалады:

ПУСК ПРОГРАММЫ---INTERNET EXPLORER

Мұғалімдердің есіне:: Практикасы «Қолдану»
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): Адрес жолына сайттың адресін ағылшын тілінде жаз.
Мұғалімдердің есіне::

«Түсіну» теориясы

(Неліктен ? Себебі ?

Не үшін ?

Неге ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::

«Талдау» теориясы

(салыстыр, ерекшелігі неде ? т. б ең бастысын бөліп шығар)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: «Жинақтау» теориясы
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::

«Қолдану» практикасы

`(қарапайым тапсырмалар)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсын ? Не істер едің ?)
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Интернет желісіне қалай қосылуға болады?

Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): ІІІ кезең, Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина.
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): І деңгей - 5 балл
Мұғалімдердің есіне:: Теориясы «Білу» (Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?)
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

1. Электрондық пошта - бұл желі арқылы хабар алмасу жүйесі.

2. Пошталық сервер - электрондық поштаның жұмысын басқаратын желідегі орталық компьютер, оның сыртқы жадында әрбір тіркелген пошталық жәшік үшін орын беріледі.

3. Смайлик - көңіл - күй.

4. Логин - электрондық поштаны пайдаланушының аты

5. Пароль - пайдаланушының электрондық поштаға кіру құпия кілті

6. E-mail - пайдаланушының электрондық адресі

7. Web - пошта - пайдаланушының электрондық поштасы

Мұғалімдердің есіне::

Практикасы: «Қолдану»

(ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
  1. www. mail. ru сайтының бетін ашыңдар.
  2. Жаңадан электрондық пошта ашыңдар (Регистрация в почте) .
  3. Жаңадан ашылған электрондық поштаның «Мой Мир» бөлімін толтыр.

  1. WWW. Gooole. kz cайтынан интернет туралы мәнжазба ізде.
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл
Мұғалімдердің есіне::

Теориясы: Түсіну

( Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Интернет неге бүкілдүниежүзілік өрмек деп аталады

Мұғалімдердің есіне::

Теориясы :

«Талдау» (салыстыру ерекшелігі

неде ?)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: Практикасы: «Қолдану»
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
  1. WWW. Gooole. kz сайтына кіріп, өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпарат тап.
  1. Ақтөбедегі бүгінгі ауа -райының болжауын интернет арқылы біліп ал.
  2. Интернет арқылы жұлдызнамаға кіріп, өз жұлдызнамаңды тап.

Мұғалімдердің есіне::

Теориясы: «Жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т. б түрде)

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

« Сөзсызба »

Бұл сөзсызбадан бүгінгі өткен тақырыптың терминдерин тауып оқыңдар.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
и
м
о
д
в
е
н
о
п
е
м
б
т
е
р
н
с
-
а
в
о
е
т
с
й
д
е
т
й
а
ш
н
р
о
н
к
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне::
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:: Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың ? Не істер едің ?)
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Майкрософт компаниясының болжауы бойынша 2012 жылы дүние жүзіндегі әдебеиеттердің жартысының астамы электронды кітап түрінде басылып шығады. Сен қалай ойлайсың электронды кітап жасауға сендердің мүмкіндіктерің бар ма?

Іске сәт!
САУ БОЛ !

Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру

«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары


Ұқсас жұмыстар
Ауқымды компьютерлік желі. электрондық пошта
Интернетте ақпаратты іздеу
Желі және жергілікті желі түсінктерімен танысу
Ауқымды компьютерлік желі
Хабарлар жіберудің жоғары жылдамдығы
Компьютерлік желінің негізгі түрлері. жергілікті желілер. байланыс хаттамалары. желіде жұмыс істеуге арналған жаңа ақпараттық технологиялар
Сабақтың атауы. Сабақ барысы
Internet желісінде электрондық жәшік ашып, хабар алмасу
Поштаны үстеу терезесі
Ауқымды желі. интернет. www іздестіру жүйелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz