Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

МАБ майталмандары

Сабақ тақырыбы: МАБ майталмандары.

Сабақ мақсаты:Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып,
7, 8-сыныптарда өткендерін еске түсіру. Алда үлкен сын күтіп тұрғанын еске
түсіру

Керекті құрал-жабдықтар: компьютер, видеопроектор, слайдтар.

Сабақ түрі: жарыс түріндегі сабақ

Сабақ әдісі: сұрақ-жауап.

Сабақ барысы:

1) Ұйымдастыру бөлімі (сабақ мақсатымен таныстырып, оқушыларды топтарға
бөліп, әділқазы алқасын тағайындау)
Жарыс 5 бөлімнен тұрады:

✓ Таныстыру (топ атын айтып, команда мүшелерін таныстырады)

✓ Біліміңді тексер (100-500 балға дейін берілген сұрақтарға
жауап беріп, қандай деңгейлі балл алса сонша балдық жүйемен
бағаланады. Ойлануға 15 секунд)

|№ |Сұрақ |Жауабы |
|I.Космос |
|1 |Қандай уақытта Жер Күнді толық бір айналым жасайды? |365 тәулік |
|2 |Бізге ең жақын жұлдыз? |Күн |
|3 |Бірінші ғарышкер Ю.А.Гагариннің орбитаға ұшу |Восток |
| |сапарындағы космостық кемесі қалай аталды? | |
|4 |1969 жылы 21 шілдеде Айдың бетіне алғаш қадам |Н. Армстронг |
| |басқан, мына американдық астронавт. | |
|5 |2006 жылы өткен ассамблеяның III Халықаралық |Плутон |
| |астрономдар бірлестігінде ол планета деген | |
| |статусынан айырылды, бірақ көптеген астрономдар ол | |
| |шешіммен келіспей өз наразылығын білдірген болатын | |
|I I.Ғалымдар |
|1 |Классикалық механиканың негізін салушы? |И. Ньютон |
|2 |Ваннадан шыға сала, “ЭВРИКА” деп айқайлаған ғалым? |Архимед |
|3 |Самос аралында дүниеге келген ұлы математик және |Пифагор |
| |философ, сонымен қатар Олимпиада ойындарының | |
| |жеңімпазын ата? | |
|4 |Физика тарихына енген ғалым, ағылшын ботанигі? |Броун |
|5 |Оның “бастамаларында” геометрия және теориялық |Евклид |
| |арифметиканың негізгі заңдылықтары туралы айтылған? | |
|I I I.Физика табиғатта |
|1 |Аса қажет өмірге халық үшін, пайдаланамын күн сайын |Электр тогы |
| |жарық үшін | |
|2 |Грек тілінен аударғанда “электрон” қандай мағынаны |Янтарь |
| |білдіреді? | |
|3 |Ағаштардың қайсысы орнықты тепе-теңдік қалыпта бола |Емен |
| |алады шырша немесе емен? | |
|4 |Адамның қан айналым жүйесіндегі қысымы мм.сын.бағ. |Жоғарғы қан айналым |
| |нешеген тең? |қысымы 100-120 мм |
| | |сын.бағ. |
|5 |Мына жануарлардың қайсысы жылқы немесе сиыр |Сиыр |
| |тапталған және батпақты жерлерде тез жүреді? | |
|IV.Жылу |
|1 |Шеңбер ұзындығының диаметріне қатынасы? |Пи саны |
|2 |Мұзда тайғанамау үшін не себеді? |Тұз, құм |
|3 |Космоста салқын ба? Сіз кемені тастап, ашық космоста|Температураны вакуумде|
| |термометрді алдым деп ойлаңыз. Ол нені көрсетеді? |өлшеуге болмайды |
|4 |Шетін көргенмен, |Көкжиек |
| |Қусаң жете алмайсың | |
|5 |Қалайыны суда балқытуға болама? |Иа , егер ішкі қысымды|
| | |ұлғайтсақ |
|V.Өлшем бірліктер |
|1 |СИ жүйесіндегі ұзындықтың өлшем бірлігі? |Метр |
|2 |Қуаттың өлшем бірлігі? |Ватт |
|3 |Алғашқы болып Ньютонның бірінші заңын ашқан кім? |Галилей |
|4 |Зат мөлшерінің СИ жүйесіндегі өлшем бірлігі |Моль |
|5 |Олар векторлықта скалярлықта бола алады |Физикалық шамалар |
|VI.Физика жұмбағы |
|1 |Күннен де күшті, желден әлсіз, аяғы жоқ жүреді, көзі|Бұлт |
| |жоқ, жылайды? | |
|2 |Жерде жатады: бояй алмайсын, құлата алмайсын, баса |Көлеңке |
| |алмайсын? | |
|3 |Бар-жоғын оның білмейсің, онсыз өмір сурмейсің |Ауа |
|4 |Мамықтай ұлпа, қанттай аппақ, |Қар |
| |Қыста жер бетін басады. | |
| |Жазда сайға қарай қашады | |
|5 |Аяғы жоқ, қолы жоқ, бірақ үйге кіреді |Жылу мен суық |

✓ Кім жылдам (тақтаға берілген сөздің әріптерін пайдаланып сөз
құрау. Бір әріпті екі рет қайталауға болмайды (әрбір дұрыс сөз
10 балдық жүйемен бағаланады)) төмен балл жинаған 3 команда
ойынды жалғастыра алмайды, яғни финалға тек 2 команда шығады.

✓ Сұрақ-жауап (10 сұрақ беріледі (әрбір дұрыс жауап 10 балдық
жүйемен бағаланады))
10-сұрақ
1. Кеменің төменгі бөлігі бататын тереңдіктің аталуы? (Ватер сызығы)

2. Ватт ненің өлшем бірлігі? (Қуат)

3. Физика нені зерттейді? (физикалық құбылыстарды)

4. Қазақстан республикасының тәуелсіздігіне былтыр неше жыл болды? (19
жыл)

5. Астрономия пайда болды? (уақытты өлшеу үшін және аспан денелерінің
қозғалысын бақылау үшін)

6. Қазақстанда қолданылатын күнтізбе? (григориан)

7. м/с-ненің өлшем бірлігі? (жылдамдық)

8. Сұйықтың көлемін өлшеуге арналған құрал? (мензурка)

9. Сүрінген адам қалай қарай құлайды? (алға)

10. Денеге басқа денелер әрекет етпесе немесе олардың әрекеті теңгерілген
болса, онда дене не тыныштықтағы күйін сақтайды, не түзусызықты және
бірқалыпты қозғалысын жалғастырады. Бұл Ньютонның нешінші заңы? (1
заң)

10-сұрақ
1. Күшті өлшейтін құрал? (динамометр)

2. Физика нені зерттейді? (физикалық құбылыстарды)

3. м/с2-ненің өлшем бірлігі? (үдеу)

4. Күн жүйесіндегі планеталардың орбитасы не тәріздес болып келеді?
(эллипс)

5. Адам жоғары қарай биіктеген сайын не әсер етеді? (қысым)

6. Изопроцестердің неше түрі бар? (3-түрі)

7. Булануға кері процесс? (конденсация)

8. Ньютон заңдары орындалатын санақ жүйесі? (инерциялық санақ жүйесі)

9. Заттың 3 күйін ата? (қатты, сұйық, газ)

10. Денеде туындайтын үдеу оған әрекет етуші күшке тура пропорционал, ал
оның массасына кері пропорционал. Бұл Ньютонның нешінші заңы? (2 заң)

✓ Қорытындылау (сөз әділқазы алқасына беріледі)

Құрметті оқушылар!
Алдарыңда тұрған үлкен сыннан сүрінбей өтулеріңе тілектеспін. Қандай сын
болмасын, қасқая қарсы тұра біліңіздер!!!

Ұқсас жұмыстар
Сынып жетекші
Математика пәнінен МАБ қорытындысы бойынша сапа
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйрету
Ана құшағында
Тақырып Квадрат теңдеулерді шешу
Тест жұмыстарын алу, орындау барысында оқушылар арасында қолданатын және бір әдіс - жарыс
Бастауыш сынып мұғалімдері
Қазақ тілінен бақылау жұмыс дәптері
Қазақ даласындағы ән-күй өнері
Дүниетану пәнінен ашық сабақ. бауырымен жорғалаушылар. 3 сынып
Пәндер