Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Тәуелсіз елдің көшбасшысы

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
«Балбөбек» шағын орталығы

Тақырыбы: «Тәуелсіз елдің көшбасшысы»

Өткізген: Сұлушаш Сейтмұхаметқызы
Шамшиденова

2016

Білім беру саласы: «Қатынас», «Әлеуметтік орта», «Таным».
Бөлім: Тіл дамыту, көркем әдебиет, қоршаған орта.

Тақырыбы: «Тәуелсіз елдің көшбасшысы»

Мақсаты: Балаларға «тәуелсіз», «егемен» сөздерінің мағынасын кеңінен
түсіндіре отырып, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Желтоқсан мерекесі жайлы айта отырып, бүлдіршіндерге елбасының жасаған
еңбектері жайлы жалпы ұғым беру. Отанға, елбасына деген
сүйіспеншіліктерін арттыру.

Әдіс тәсілдері: сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету,
мадақтау,қайталау.
Сөздік жұмысы: егемен, тәуелсіз, елтаңбасы,
Көрнекіліктер: суреттері, мақал-мәтелдер,ту

|Іс әрекет бөлімдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотивациялық қозғаушы |Кел, балалар ортаға шығып |Барлық балалар қөтеріңкі |
| |шаттық шеңбер құрайық |көңіл-күйімен шаттық |
| |Бір шанырақ астында, |шеңберді қимыл-қозғалыспен|
| |Татту тәтті тұрамыз. |орындайды. |
| |Бірге ішеміз асты да | |
| |Бірге сайран құрамыз. | |
| |Қазақстан Республикасының|Достық кұшағын |
| |мемлекеттік әнұранын |жайып,көңілді болады |
| |орындалады. | |
| |Есік қағылып Тазша бала | |
| |кіреді. | |
| |-Сәлеметсіңдер ме | |
| |балалар? | |
| |Мен қайда келдім? |Балалар қолдарын |
| |Тәрбиеші:Сен Бестерек |жүректеріне қойып, тұрып |
| |орта мектебінің «Балбөбек»|әңұранды орындайды |
| |шагын орталығына келдің | |
| |А сен қайдан келе жатсын? | |
| |Тазша бала: Алыстағы | |
| |ауылдан келдім. Сендерде | |
| |не болып жатыр? | |
| |Біз 16 желтоқсанға |Балалар таңырқап |
| |«Тәуелсіздік елдің |амандасады,қызығады |
| |көсбасшысы» атты ашық оқу | |
| |іс – әрекетін өткізудеміз.| |
| | | |
| |Тәрбиеші: Тазша бала |Балалар зейін қойып муқият|
| |кіріңіз ортаға шығыныз |тыңдайды. |
| |біздің қонағымыз болыңыз. | |
| |Қазір біз сенімен және | |
| |балалармен саяхатқа | |
| |поезбен барамыз. | |
| |Біз бірінші бекетке де | |
| |келіп жеттік. | |
| |Бірінші бекетімізде | |
| |Отан деп аталады.Балалар |Балалар поезға отырып |
| |Отан деген не? Отанымыз |бекетке аяңдайды |
| |қалай аталады? | |
| | | |
| |Тәрбиеші: Ал енді балалар |Отанымыз ҚР |
| |біз поезбен келесі бекетке|Толтырған гүлге даланы, |
| |барамыз! Тәуелсіз |Жайнатқан ауыл қаланы |
| |мемілекет деп аталады.ҚР |Ардақты ата мекенім, |
| |қандай мемілекет? |.Отаным-Қазақстаным. |
| |Қазақстан 1991 жылы өз | |
| |тәуелсіздігін алып, егемен|. |
| |ел болды. Желтоқсанның |ҚР Тәуелсіз мемілекет |
| |16-сы Тәуелсіздік мереке | |
| |күні деп аталады. |Тәуелсіздік жолында. |
| | |Талай-талай тер төккен |
| | |Билігін өз қолымда, |
| | |.Еркіндігім елдігім. |
|Ұйымдастыру ізденістер | Тәуелсіздік туралы кім |16 желтоқсан ел мерейі |
| |тақпақ біледі? |тасыған, |
| |Сергіту сәті: |Қазақ деген қалың жұрт. |
| |Алақанды ашайық,          |Бәрін кешті басынан. |
| |      Күннің нұрын | |
| | салайық             | |
| |Жүрекке жылу сыйлайық,    | |
| |    Жиналған жылы шуақты  | |
| |        | |
| |Елімізге сыйлайық. |ҚР рәміздері Ту, елтаңба, |
| | |әнұран. |
| |Үшінші бекет ҚР рәміздері.| |
| |Балалар ҚР рәміздері |Туда күн, қыран құс пен |
| |туралы не білесіндер? |оюдын бейнесін көріп |
| |Балалар туда ненін |тұрмын. |
| |бейнесін көріп | |
| |тұрсындар?Иә балалар дұрыс| |
| |айтасындар ал енді балалар|Мемілекеттік туымыздын |
| |мемілекеттік туымыздың |түсі көгілдір. |
| |түсі қандай екен? | |
| |Балалар біздің |Шаңырақ, уықтары, күн |
| |елтаңбамызда ненеің |сәулесі, екі тұлпар, бес |
| |бейнесі бар? |жұлдызша, Қазақстан деген |
| | |жазу бар. |
| | |Көк байрағы бабамның, |
| |Балалар ту туралы кім |Бүгінгі ұрпақ алауы. |
| |тақпақ біледі?иә балалар |Тірегі әке баланың, |
| |дұрыс |Қазақстан жалауы. |
| | | |
| | |Елтаңбасы елімнің, Ортасын|
| |Елтаңба туралы кім тақпақ |да шаңырақ, |
| |айтады? |Көмкергең оны қос пырақ, |
| | |Төбесінде жұлдыз |
| | |Тұр ғой әне жарқырап. |
| | | |
| |Ал балалар енді өзіміздің | |
| |тобымызға барайық. | |
| |«Қазақстан картасы» | |
| |ҚР үлкен мемлекет.Біздің | |
| |елімізде көптеген | |
| |қалалар,ормандар,таулар, |Астана. |
| |өзен көлдер бар. Балалар |Гүл жайнаған Астана, |
| |еліміздің бас қаласы |Қазақстан отаны |
| |қандай қала? |Бірін-бірі сыйлаған. |
| |Астана туралы кім тақпақ |Туысқандар отына. |
| |біледі? Отан туралы кім | |
| |мақал-мәтелдер біледі? |Отан от басынан басталады.|
| | |Туған жерге туынды тік. |
| |Отан-менің ата-анам |Өз елім өлең төсегім. |
| |Отан-досым,бауырым | |
| |Отан-өлкем,астанам, | |
| |Отан-туған ауылым. | |
| |Отан-асыл анамыз, | |
| |Ана сүтін ақтаймыз | |
| |Есейгенде ел болып | |
| |Елді жаудан сақтаймыз. | |
| |Жүректен шықан жылы | |
| |лебізді.Отанымызға | |
| |сыйлайық. | |
| | | |
| |Тазша бала: Балалар мен | |
| |Қазақстан жайында көп | |
| |нәрсе білдім рахмет | |
| |балалар. Сау болыңдар! | |
| |Қортынды | |
| |Міне балалар бүгінгі оқу | |
| |іс-әректімізде бекеттерден| |
| |кідірмей өттік. Сендер көп| |
| |тақпақ, мақал-мәтел біледі| |
| |екенсіндер. Менің елім, | |
| |менің Отаным, Тәуелсіздік | |
| |Қазақстаным,- деген киелі | |
| |ой жандарына әрдайым серік| |
| |болсын! Ал енді келген | |
| |қонақтармен қоштасайық. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: ҚР рәміздерді ел ордасы Астананы
Меңгерді: Өлең тақпақтарды естеріне сақтап қалу
Игереді: Сұраққа толық жауап беруді, мәнерлі сөйлеуге үйренеді,ой-
өрістерін,тіл байлығын дамытады.

Ұқсас жұмыстар
Қазақстанның Тұңғыш Президенті күні
Елін сүйген, елі сүйген- елбасы туралы ақпарат
Ұлттың көшбасшысы. 4 сынып
Президент күні. даярлық тобы
Тәрбие ісінің жетекшісі
Қайда барсаң Қорқыттың көрі емес, Мен - қазақпын
Қазақтың қаны бір, жаны бір жол басшысы - мұғалім
Ардақты сөз
Менің отаным - Қазақстан туралы
ХХІ ғасыр көшбасшысы туралы ақпарат
Пәндер