Файл қосу

Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу

Пән: Математика

Семей қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп
Абылова Гүлсім Қырықбаевна
4 сынып

Математика

Тақырыбы: Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу.
Мақсаттары:
1. Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлуді үйрету
2. Оқушылардың ой- өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Мақсатына жетуге ұмтылдыру, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа,
өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: монеталар, қима қағаздар, қалалардың аттары, ақша қағаздар,
«білім банкі», «касса» жазулары.
Сабақ түрі: «Капитал » ойыны
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Сабақтың мақсатын айту.
Бүгін көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейту және бөлуді
үйренеміз. Сабақ кезінде «капитал» ойынын ойнаймыз.
➢ Банк деген не?
➢ Қор жинау деген не?
Біз бүгін «Білім банкіне» қор жинаймыз. Мен – Банк президентімін. Сендерге
жинақтық қорын ашуды ұсынамын. Ең кіші салым – 4 монета. Әрбіреуіңе 6
монета берілген. Дұрыс жауап үшін Банктың кассасына барып монета
саласыңдар.
1 тапсырма. Ауызша санау
Әрбір торкөз 4 апельсин деп санасаңдар, әрбір себетте неше апельсин бар?
| |
| |
| |
| |

8 6 9 12

16 32 24 36 48

Әрбір торкөз 3 кг алма деп санасаңдар, әрбір себетте неше кг алма бар?
| |
| |
| |
| |

8 6 10 7

12 24 18 30 21
3 оқушы бірінші болып тапсырған кредит алады. Кредитқа 2 монета беріледі.
2 тапсырма. Банк жүйесі деген ұғым бар. Банк жүйесі дегеніміз- ол қаланың
әр ауданында не болмаса басқа қалаларда осындай банктер жұмыс істейді
дегені. Білім банкі қандай қалаларда бар екенін анықтайық. Дәптерлеріңе
бағанмен мысалдар шығарасындар.
468*13 8592 : 6 716*2
817*43 19456 : 8 6000-4568
6534-879 8642-905 1131*5
4308+249 4805+2609 1264+168
908*20 2864 : 2 3707*2
304*8 4065+2019 23*12
Қатармен жұмыс.
Жауаптары:
6084-С
35131-Ы
5655-М
4557-Л
1432-А
2432-Е
7737-Й
7414-Т
18160-Н
3 қала: АСТАНА, АЛМАТЫ, СЕМЕЙ.
3 тапсырма
Білім банкі «Үлгілі депозит» ашуға болады деп жариялайды. Онда үш саты бар.
1 саты- жай есеп
Екі қаладан бір мезгілде екі машина бір – біріне қарама- қарсы жолға
шықты. Олардың біреуі кездескенге дейін 348 км, ал екіншісі одан 3 есе кем
жол жүрді.Қалалардың арасы неше километр?
2 саты- орташа есеп
Ерзат бағасы бірдей 5 кітап, ал Азат 3 кітап сатып алды. Ерзат Азаттан 180
тенге артық төледі. Кітап қанша тұрады? Олардың әрқайсысы қанша төледі?
3 саты- күрделі есеп.
Шаруа қожалығы 1128 т бидай, одан 250 т кем қара бидай және бидайдан 8 есе
кем арпа сатты. Шаруа қожалығы барлығы қанша астық сатты?
Осыған байланысты әркім өз мүмкіндігіне қарай есеп алады.
Тақтада шығарылады.
4 тапсырма.
Білім банкі оқу курсын ашып жатыр. Мұнда «Банк менеджері», «Озат тұтынушы»
деген лауазым беріледі.
Ол үшін күрделі теңдеу шеші керек.
Х+1800=20*360
A*8=640+160
Қорытынды: Кассадағы монеталар саналады. Бағаланады.




Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Сабақтың этаптары
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау
Қысқаша көбейту әдістері
Математика. 176х4 және 704:4 жағдайындағы жазбаша көбейту және бөлу
Пәндер