Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу
Семей қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп
Абылова Гүлсім Қырықбаевна
4 сынып
Математика
Тақырыбы: Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу.
Мақсаттары:
1. Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлуді үйрету
2. Оқушылардың ой- өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Мақсатына жетуге ұмтылдыру, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа,
өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: монеталар, қима қағаздар, қалалардың аттары, ақша қағаздар,
«білім банкі», «касса» жазулары.
Сабақ түрі: «Капитал » ойыны
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Сабақтың мақсатын айту.
Бүгін көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейту және бөлуді
үйренеміз. Сабақ кезінде «капитал» ойынын ойнаймыз.
➢ Банк деген не?
➢ Қор жинау деген не?
Біз бүгін «Білім банкіне» қор жинаймыз. Мен – Банк президентімін. Сендерге
жинақтық қорын ашуды ұсынамын. Ең кіші салым – 4 монета. Әрбіреуіңе 6
монета берілген. Дұрыс жауап үшін Банктың кассасына барып монета
саласыңдар.
1 тапсырма. Ауызша санау
Әрбір торкөз 4 апельсин деп санасаңдар, әрбір себетте неше апельсин бар?
| |
| |
| |
| |
8 6 9 12
16 32 24 36 48
Әрбір торкөз 3 кг алма деп санасаңдар, әрбір себетте неше кг алма бар?
| |
| |
| |
| |
8 6 10 7
12 24 18 30 21
3 оқушы бірінші болып тапсырған кредит алады. Кредитқа 2 монета беріледі.
2 тапсырма. Банк жүйесі деген ұғым бар. Банк жүйесі дегеніміз- ол қаланың
әр ауданында не болмаса басқа қалаларда осындай банктер жұмыс істейді
дегені. Білім банкі қандай қалаларда бар екенін анықтайық. Дәптерлеріңе
бағанмен мысалдар шығарасындар.
468*13 8592 : 6 716*2
817*43 19456 : 8 6000-4568
6534-879 8642-905 1131*5
4308+249 4805+2609 1264+168
908*20 2864 : 2 3707*2
304*8 4065+2019 23*12
Қатармен жұмыс.
Жауаптары:
6084-С
35131-Ы
5655-М
4557-Л
1432-А
2432-Е
7737-Й
7414-Т
18160-Н
3 қала: АСТАНА, АЛМАТЫ, СЕМЕЙ.
3 тапсырма
Білім банкі «Үлгілі депозит» ашуға болады деп жариялайды. Онда үш саты бар.
1 саты- жай есеп
Екі қаладан бір мезгілде екі машина бір – біріне қарама- қарсы жолға
шықты. Олардың біреуі кездескенге дейін 348 км, ал екіншісі одан 3 есе кем
жол жүрді.Қалалардың арасы неше километр?
2 саты- орташа есеп
Ерзат бағасы бірдей 5 кітап, ал Азат 3 кітап сатып алды. Ерзат Азаттан 180
тенге артық төледі. Кітап қанша тұрады? Олардың әрқайсысы қанша төледі?
3 саты- күрделі есеп.
Шаруа қожалығы 1128 т бидай, одан 250 т кем қара бидай және бидайдан 8 есе
кем арпа сатты. Шаруа қожалығы барлығы қанша астық сатты?
Осыған байланысты әркім өз мүмкіндігіне қарай есеп алады.
Тақтада шығарылады.
4 тапсырма.
Білім банкі оқу курсын ашып жатыр. Мұнда «Банк менеджері», «Озат тұтынушы»
деген лауазым беріледі.
Ол үшін күрделі теңдеу шеші керек.
Х+1800=20*360
A*8=640+160
Қорытынды: Кассадағы монеталар саналады. Бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz