Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Бала тәрбиесі – мәңгілік мәселе
Бала тәрбиесі – мәңгілік мәселе .
Өнегесі мол отбасы тәрбиесіне ештеңе тең келмейді
Жас ұрпақты дұрыс тәрбиелеуге адалдықпен , асқан жауаптылықпен
атсалысу - ата – ана мен ұстаздардың , әсіресе , сынып жетекшісінің
басты парызы .
Ұстаздардың өмірі мектептегі еңбек майданында оқушымен тығыз
байланыста болады . бір сыныпта әр түрлі бала болады , яғни , әр
түрлі психология . Ендеше сол оқушылармен тіл табысып , жұмыс жасай
білген ұстаз – психолог. Кейде келіспеушіліктер де , қиындықтарда туындап
жатады . Сол кезде ата – ананың көмегі , ықпалы көп қажет болады .
Мұғалім өзіне бағынбаған баланың қылығы үшін ата – анасын шақыруға
тура келеді . Сондай жағдайда кей ата – ана мектепке келуден бас
тартады , ал кейбірі келіп алып , мұғалімді жазғырады .
Сүйкімді , тіл алғыш , сезімі пәк , жүрегі таза бүлдіршін – орта
немесе жоғары буынға
келгенде неге өзгеріп сала береді ? Оның тәрбиесіне ұстаз ғана емес
, ата – ана , жүрген ортасының қатысы бар емес пе ?
Кей ата - аналар баланы қалай тәрбиелеу керектігін , қалай
жақсы көретінін білдіре алмайды .Бірі – мұғаліммен бірдей етіп киіндіріп
, қалтасына ақша салып , туған күндерін тойлағандарына мәз , енді
бірі - шектен тыс қаталдыққа беріліп , айтқанын орындатады . Тәрбие
– баланы бетке қақпай , бетімен жіберу емес , баланы тәрбиелеу – ақылмен
, әдіспен күресе білетін адам шығару .
Ата – ана мен мұғалім арасындағы бір – біріне деген сенімділік
- бірінші және шешуші шарт . Арадағы қарым – қатынас ата – ананың
тәрбие ісіне қызығуын оятып , табысқа ұмтылдыратындай , өз күшіне
сенімділік тудыратындай болып құрылуы тиіс .
Мұғалімнің екінші бір маңызды міндеті - отбасын педагогикалық
білік – дағдылармен қаруландыру , оларды теориялық және практикалық
түрде меңгерту .
Дұрыс ұйымдастырылған педагогикалык қарым – қатынастың аяғы ата
– аналардың өз балаларының ғана емес , жалпы сынып тәрбие жұмысына
қатысуына әкеледі .
Біз оқуға жағымды қатынасты қалыптастыруда ата – ананың алатын
орнының маңызы зор екенін айтуымыз керек .Ол үшін әрбір ата -
ана баласының қызығушылықтарымен , икемділіктерімен таныс болуы керек
.Өкінішке орай ,көптеген ата – аналар баласының бос уақытында тек
оқу әрекетімен шұғылдануын талап етеді Бұл баланың оқуға деген
ықыласына кері әсерін тигізуі ықтимал .Сабаққа дайындық барысында ата
– ананың күнделікті бала сабағына көмектесуі , қызығушылықтарын
байқатып отыруы ,,баланы бағындырмай , өз еркімен сабақты орындауын
ұйымдастырып , қолайлы жағдай жасауы баланың оқу әрекетіне жағымды
қатынасын қалыптастыруға ықпалын тигізеді .
Ата – аналарды оқу пәнінің жаңа бағдарламаларымен, оқыту
әдістерімен , мұғалімнің қоятын талаптарымен таныстыру үшін - ашық
сабақтар ұйымдастыру тиімді . Бұл ата – аналардың мектептегі оқыту
ерекшеліктерінің егжей - тегжейін түсінбеуінен туатын көптеген даулы
жағдайларды болдырмауға мүмкіндік береді .
Мектептегі сыныптан тыс тәрбие шараларына ата - аналарды
тартып , қатыстырып отырған дұрыс . Отбасылық танымдық көңілді ойын –
сауық , спорттық сайыс . ата – аналар арасынан әр түрлі мамандық
иелерімен кездесу кештері – осының барлығы ата – аналарға өз балаларын
одан әрі танып білуге , балаларының бойындағы өздеріне белгісіз
қызығушылықтарын , талантын , өнерлерін анықтауға мүмкіндік туғызады .
Ата – анамен сөйлескенде мұғалім барынша сыпайылық , әдептілік
танытуы тиіс .
Сыпайылық әдептілік сақтау әсіресе өз балаларының бұзақылық жасауы
мүмкін екеніне сене алмайтын ата- аналар алдында өте қажет .
Ата – аналар жиналысында оқу үлгерімі жетістіктерінің ғана
қорытындысы жасалып қоймай , сонымен қатар педагогиканың маңызды
мәселелері қарастырылса
жемісті болмақ .Ата –аналар жиналысы нәтижесінің ең басты көрсеткіші –
ата – аналардың белсене қатысуы .Ол мектепке , мұғалімге деген
сыйласымдық қарым – қатынасының белгісі .
Өнегесі мол отбасы тәрбиесіне ештеңе тең келмейді
Жас ұрпақты дұрыс тәрбиелеуге адалдықпен , асқан жауаптылықпен
атсалысу - ата – ана мен ұстаздардың , әсіресе , сынып жетекшісінің
басты парызы .
Ұстаздардың өмірі мектептегі еңбек майданында оқушымен тығыз
байланыста болады . бір сыныпта әр түрлі бала болады , яғни , әр
түрлі психология . Ендеше сол оқушылармен тіл табысып , жұмыс жасай
білген ұстаз – психолог. Кейде келіспеушіліктер де , қиындықтарда туындап
жатады . Сол кезде ата – ананың көмегі , ықпалы көп қажет болады .
Мұғалім өзіне бағынбаған баланың қылығы үшін ата – анасын шақыруға
тура келеді . Сондай жағдайда кей ата – ана мектепке келуден бас
тартады , ал кейбірі келіп алып , мұғалімді жазғырады .
Сүйкімді , тіл алғыш , сезімі пәк , жүрегі таза бүлдіршін – орта
немесе жоғары буынға
келгенде неге өзгеріп сала береді ? Оның тәрбиесіне ұстаз ғана емес
, ата – ана , жүрген ортасының қатысы бар емес пе ?
Кей ата - аналар баланы қалай тәрбиелеу керектігін , қалай
жақсы көретінін білдіре алмайды .Бірі – мұғаліммен бірдей етіп киіндіріп
, қалтасына ақша салып , туған күндерін тойлағандарына мәз , енді
бірі - шектен тыс қаталдыққа беріліп , айтқанын орындатады . Тәрбие
– баланы бетке қақпай , бетімен жіберу емес , баланы тәрбиелеу – ақылмен
, әдіспен күресе білетін адам шығару .
Ата – ана мен мұғалім арасындағы бір – біріне деген сенімділік
- бірінші және шешуші шарт . Арадағы қарым – қатынас ата – ананың
тәрбие ісіне қызығуын оятып , табысқа ұмтылдыратындай , өз күшіне
сенімділік тудыратындай болып құрылуы тиіс .
Мұғалімнің екінші бір маңызды міндеті - отбасын педагогикалық
білік – дағдылармен қаруландыру , оларды теориялық және практикалық
түрде меңгерту .
Дұрыс ұйымдастырылған педагогикалык қарым – қатынастың аяғы ата
– аналардың өз балаларының ғана емес , жалпы сынып тәрбие жұмысына
қатысуына әкеледі .
Біз оқуға жағымды қатынасты қалыптастыруда ата – ананың алатын
орнының маңызы зор екенін айтуымыз керек .Ол үшін әрбір ата -
ана баласының қызығушылықтарымен , икемділіктерімен таныс болуы керек
.Өкінішке орай ,көптеген ата – аналар баласының бос уақытында тек
оқу әрекетімен шұғылдануын талап етеді Бұл баланың оқуға деген
ықыласына кері әсерін тигізуі ықтимал .Сабаққа дайындық барысында ата
– ананың күнделікті бала сабағына көмектесуі , қызығушылықтарын
байқатып отыруы ,,баланы бағындырмай , өз еркімен сабақты орындауын
ұйымдастырып , қолайлы жағдай жасауы баланың оқу әрекетіне жағымды
қатынасын қалыптастыруға ықпалын тигізеді .
Ата – аналарды оқу пәнінің жаңа бағдарламаларымен, оқыту
әдістерімен , мұғалімнің қоятын талаптарымен таныстыру үшін - ашық
сабақтар ұйымдастыру тиімді . Бұл ата – аналардың мектептегі оқыту
ерекшеліктерінің егжей - тегжейін түсінбеуінен туатын көптеген даулы
жағдайларды болдырмауға мүмкіндік береді .
Мектептегі сыныптан тыс тәрбие шараларына ата - аналарды
тартып , қатыстырып отырған дұрыс . Отбасылық танымдық көңілді ойын –
сауық , спорттық сайыс . ата – аналар арасынан әр түрлі мамандық
иелерімен кездесу кештері – осының барлығы ата – аналарға өз балаларын
одан әрі танып білуге , балаларының бойындағы өздеріне белгісіз
қызығушылықтарын , талантын , өнерлерін анықтауға мүмкіндік туғызады .
Ата – анамен сөйлескенде мұғалім барынша сыпайылық , әдептілік
танытуы тиіс .
Сыпайылық әдептілік сақтау әсіресе өз балаларының бұзақылық жасауы
мүмкін екеніне сене алмайтын ата- аналар алдында өте қажет .
Ата – аналар жиналысында оқу үлгерімі жетістіктерінің ғана
қорытындысы жасалып қоймай , сонымен қатар педагогиканың маңызды
мәселелері қарастырылса
жемісті болмақ .Ата –аналар жиналысы нәтижесінің ең басты көрсеткіші –
ата – аналардың белсене қатысуы .Ол мектепке , мұғалімге деген
сыйласымдық қарым – қатынасының белгісі .
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz