Бала тәрбиесі – мәңгілік мәселе

Бала тәрбиесі - мәңгілік мәселе .
Өнегесі мол отбасы тәрбиесіне ештеңе тең келмейді
Жас ұрпақты дұрыс тәрбиелеуге адалдықпен, асқан жауаптылықпен атсалысу - ата - ана мен ұстаздардың, әсіресе, сынып жетекшісінің басты парызы .
Ұстаздардың өмірі мектептегі еңбек майданында оқушымен тығыз байланыста болады . бір сыныпта әр түрлі бала болады, яғни, әр түрлі психология . Ендеше сол оқушылармен тіл табысып, жұмыс жасай білген ұстаз - психолог. Кейде келіспеушіліктер де, қиындықтарда туындап жатады . Сол кезде ата - ананың көмегі, ықпалы көп қажет болады . Мұғалім өзіне бағынбаған баланың қылығы үшін ата - анасын шақыруға тура келеді . Сондай жағдайда кей ата - ана мектепке келуден бас тартады, ал кейбірі келіп алып, мұғалімді жазғырады .
Сүйкімді, тіл алғыш, сезімі пәк, жүрегі таза бүлдіршін - орта немесе жоғары буынға
келгенде неге өзгеріп сала береді ? Оның тәрбиесіне ұстаз ғана емес, ата - ана, жүрген ортасының қатысы бар емес пе ?
Кей ата - аналар баланы қалай тәрбиелеу керектігін, қалай жақсы көретінін білдіре алмайды . Бірі - мұғаліммен бірдей етіп киіндіріп, қалтасына ақша салып, туған күндерін тойлағандарына мәз, енді бірі - шектен тыс қаталдыққа беріліп, айтқанын орындатады . Тәрбие - баланы бетке қақпай, бетімен жіберу емес, баланы тәрбиелеу - ақылмен, әдіспен күресе білетін адам шығару .
Ата - ана мен мұғалім арасындағы бір - біріне деген сенімділік - бірінші және шешуші шарт . Арадағы қарым - қатынас ата - ананың тәрбие ісіне қызығуын оятып, табысқа ұмтылдыратындай, өз күшіне сенімділік тудыратындай болып құрылуы тиіс .
Мұғалімнің екінші бір маңызды міндеті - отбасын педагогикалық білік - дағдылармен қаруландыру, оларды теориялық және практикалық түрде меңгерту .
Дұрыс ұйымдастырылған педагогикалык қарым - қатынастың аяғы ата - аналардың өз балаларының ғана емес, жалпы сынып тәрбие жұмысына қатысуына әкеледі .
Біз оқуға жағымды қатынасты қалыптастыруда ата - ананың алатын орнының маңызы зор екенін айтуымыз керек . Ол үшін әрбір ата - ана баласының қызығушылықтарымен, икемділіктерімен таныс болуы керек . Өкінішке орай, көптеген ата - аналар баласының бос уақытында тек оқу әрекетімен шұғылдануын талап етеді Бұл баланың оқуға деген ықыласына кері әсерін тигізуі ықтимал . Сабаққа дайындық барысында ата - ананың күнделікті бала сабағына көмектесуі, қызығушылықтарын байқатып отыруы, , баланы бағындырмай, өз еркімен сабақты орындауын ұйымдастырып, қолайлы жағдай жасауы баланың оқу әрекетіне жағымды қатынасын қалыптастыруға ықпалын тигізеді .
Ата - аналарды оқу пәнінің жаңа бағдарламаларымен, оқыту әдістерімен, мұғалімнің қоятын талаптарымен таныстыру үшін - ашық сабақтар ұйымдастыру тиімді . Бұл ата - аналардың мектептегі оқыту ерекшеліктерінің егжей - тегжейін түсінбеуінен туатын көптеген даулы жағдайларды болдырмауға мүмкіндік береді .
Мектептегі сыныптан тыс тәрбие шараларына ата - аналарды тартып, қатыстырып отырған дұрыс . Отбасылық танымдық көңілді ойын - сауық, спорттық сайыс . ата - аналар арасынан әр түрлі мамандық иелерімен кездесу кештері - осының барлығы ата - аналарға өз балаларын одан әрі танып білуге, балаларының бойындағы өздеріне белгісіз қызығушылықтарын, талантын, өнерлерін анықтауға мүмкіндік туғызады .
Ата - анамен сөйлескенде мұғалім барынша сыпайылық, әдептілік танытуы тиіс .
Сыпайылық әдептілік сақтау әсіресе өз балаларының бұзақылық жасауы мүмкін екеніне сене алмайтын ата- аналар алдында өте қажет .
Ата - аналар жиналысында оқу үлгерімі жетістіктерінің ғана қорытындысы жасалып қоймай, сонымен қатар педагогиканың маңызды мәселелері қарастырылса
жемісті болмақ . Ата -аналар жиналысы нәтижесінің ең басты көрсеткіші - ата - аналардың белсене қатысуы . Ол мектепке, мұғалімге деген сыйласымдық қарым - қатынасының белгісі .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz