Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Әке тәлімі Аманжол Алтай

Сабақ жоспары
Оқытушы:
Пәні:
Күні:
Сыныбы:
Нұрсейт Назерке Кеңесжанқызы
Әдебиеттік оқу
26.12.2017
4 сынып Алматыкітап
Тақырыбы:
Әке тәлімі Аманжол Алтай
Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға әкенің балаға деген махаббатының шексіздігін, оның адам өміріндегі орнының ерекшелігін түсіндіру.Оқушылардың ойын,есте сақтау,тіл байлығын,сөздік қорын танымдық қабілеттерін дамыту.Әкені сыйлауға,құрметтеуге,адамгершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:

1.Мәтінді оқи алады.
2.Шығармашылық қабілеті артты.
3.Топпен жұмыс жасай алады.
4. Мақал-мәтелдің мағынасын аша алады.
5.Өз пікірлерін анық айта алады.
6.Талдау жұмыстарын жүргізе алады.
7.Мұғалімді қадірлеуді,сыйлауды үйренді.
8.Ойлау,танымдық қабілеттері,ойын жеткізе білу дағдылары артты.
9.Еңбекті бағалай білуге тәрбиеленді.
Сабақтың типі:
Сабақтың түрі:

Аралас сабақ
Білім,білік және дағдыны қалыптастыру
Сабақтың әдіс-тәсілдері:

сұрақ-жауап,талдау-жинақтау,түсіндірме,<<Кластер>>әдісі, <<Синкуейн>> әдісі,<<Бағдаршам көздері>>,<<Кім жылдам>>,<<Ыстық орындық>> әдісі,<<Кім жылдам>> ойыны,<<Алма-Лимон>> әдісі,<<Менен сұрақ,сізден жауап>>,<<Көңілді бишілер>> әдісі,жеке, топтық әдістер.

Ресурстар:
А.Аманжолдың портреті,тақырыптық презентация,мақал-мәтелдер,нақыл сөздер,бейне роликтер,тірек-схема,үлестірмелі қағаздар,А4 қағаз,маркер,смайликтер.
Пәнаралық байланыс:

Қазақ тілі

Уақыты
Оқытушының іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурс
0.1 мин

1мин

1мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушыларды түгендеу.
2.Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру.

Психологиялық дайындық.
Қорықпайық, саспайық
Жаман әдетті тастайық.
Зейін қойып,қанекей
Сабағымызды бастайық

Топқа бөлу
1.Өнерлінің өрісі ұзақ.
2.Бақытты адам бай адам.
3.Мәуелі ағаш майысқақ.

Құрал-жабдықтарын шығарып,сабаққа дайындалады.

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады.

Оқушылар алған мақал-мәтел қиындылары бойынша топқа бөлінеді.

Тақырыптық презентация

Мақал қиындылары
2.2-3мин

II.Үй тапсырмасын сұрау.

Нұрхан Жанаев <<Мұғалім>> өлеңі

3.5мин
III.Өткен сабақты пысықтау.<<Менен сұрақ,сізден жауап>> әдісі.
-Балалар, ең алғашқы қазақ даласында балаларға арнап мектеп ашқан кім?
-Ыбырай Алтынсарин кім?
-Шәкірт үшін мұғалім кім?
-Өмірде ұстазы жоқ адам болуы мүмкін бе?
-Ұстазы мықтының ұстамы .......(жақсы).

Сұраққа жауап береді.

Ы.Алтынсариннің портреті,нақыл сөздер,
4.7 мин
IV.Жаңа материалды меңгерту
<<Мен білемін.Тындалым>>
-Балалар,біздің мемлекетімідің аты қалай аталады?
-Шағын мемлекет?
-Отбасының тірегі,асыраушысы,қамқоршысы кім?
-Әкенің өмірдегі маңызы қандай?
Оқушыларға Алтай Аманжолдың өмірі мен еңбектері туралы қысқаша мәлімет беру.
Кітаппен жұмыс.
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.
Сөздікпен жұмыс.
Өзім құралпы-өзіммен жасты.
Жамбасы жерге тимеу-күрескенде ешкімнен жеңілмеген.
Міл бақпау-қозғалмау.
Ілім-қайым-із-түзсіз жоқ.
Өгей бала-тумаған.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
-Қазақстан.
-Отбасы.
-Әке.
Мәтінді оқиды.

Дәптерлеріне жазады.

Алтай Аманжолдың портреті
5. 3-5 мин
V.<<Ой қозғау>>
<<Кластер>> әдісі

Әке

Топпен жұмыс.
-тәрбиелейді,
-қорғайды,
-асырайды,
-мейірімді,
-дос,сырлас,
-қамқоршы,
-отағасы,
-отбасы мүшесі,
-тірегі,
-өсіреді.
А4 форматы, маркер
6.
5 мин
VI.Жаңа материалды бекіту
<<Ыстық орындық>> әдісі
-Өз тілін нашар білген баланы әкесі қалай үйретті?
-Адамның өз ана тілін білмеу себептерін ата?
-Алтайдың әкесінен өзіңе қандай үлгі алар едің?
-Алтайды әкесі тағы қандай жақсы қасиеттереге тәрбиелейді?

Топпен жұмыс жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Тақырыптық презентация <<Ыстық орындық>>
7. 2 мин
VII.Сергіту сәті .<<Көңілді бишілер>> әдісі.
<<Көңілді күн>> видеоролик арқылы

Оқушылар орнынан тұрады,мұғаліммен бірге қайталайды.
Видеоролик
8.
15 мин

2 мин
VIII.Жаңа материалды бекіту
<<Синкуейн>> әдісі
Әке
1.Қамқоршы,мейірімді
2.Тәрбиелейді,өсіреді,үйретеді.
3.Әке-отбасының қамқоршысы,отбасы мүшелерінің тірегі.
4.Адам

IX.<<Кім жылдам>> ойыны. мақалдарды жалғастыр.
1.Әкесіне қарап ұлын,шешесіне қарап қызын ал.
2.Әке балаға сыншы.
3.Әке сөзі-оқ.Шеше сөзі-боқ.
4.Сайына қарай саласы. Әкесіне қарай баласы.
5.Әкеден-ақыл,шешеден-мейір.
6.Әке асқар тау.

Топпен жұмыс жасайды.

Мақалдарды жалғастырады.

9. 2 мин

10.1мин
X.Сабақты қорытындылау.<<Ыстық орындық>>әдісі.
-Өз тілін нашар білген баланы әкесі қалай үйретті?
-Адамның өз ана тілін білмеу себептерін ата?
-Алтайдың әкесінен өзіңе қандай үлгі алар едің?
-Алтайды әкесі тағы қандай жақсы қасиеттерге тәрбиелейді?

XI.Рефлекция. <<Алма-Лимон>> әдісі.

2)Кері байланыс.

Сұраққа жауап береді.

<<Алма-Лимон>> әдісі.

Бүгінгі сабақта алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетіп,әңгімелейді.

Алма,лимон кестесі

Смайликтер
11 2 мин

12 1 мин
XII.Үйге тапсырма
<<Әке тәлімі>> Алтай Аманжолов
Мәтінді түсініп оқу. <<Менің әкем" эссе жазу

Бағалау
<<Бағдаршам көздері>>
Сабаққа белсенді қатысқан балаларға қызыл,сары,жасыл дөңгелекшелер таратып отыру.

Күнделіктеріне жазады.

Сабақ барысында жинаған түстерді санайды.Оқушылар өздерін бағалайды.
Күнделік

Бағдаршамның суреті Қызыл,сары,жасыл дөңгелекшелер

Ұқсас жұмыстар
Кейін ана тілін үйренуі
Біріккен сөздің емлесі
Аналар өздерінің балаларын көздерін жұмып, сипау арқылы тауып беру
Жас өспірімдерді тәрбиелеуде этнопедагогиканың ролі
ЖЫЛ ТАРЛАНЫ-2016
Өмірде жетім болсаң есірме
Отбасы - өмір аясы
Алтай ақша сұрамайды
Әкем айтқан өсиет, бабадан қалған қасиет
Ана туралы
Пәндер