Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Әке тәлімі Аманжол Алтай
Сабақ жоспары
Оқытушы:
Пәні:
Күні:
Сыныбы:
Нұрсейт Назерке Кеңесжанқызы
Әдебиеттік оқу
26.12.2017
4 сынып Алматыкітап
Тақырыбы:
Әке тәлімі Аманжол Алтай
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға әкенің балаға деген махаббатының шексіздігін, оның адам өміріндегі орнының ерекшелігін түсіндіру.Оқушылардың ойын,есте сақтау,тіл байлығын,сөздік қорын танымдық қабілеттерін дамыту.Әкені сыйлауға,құрметтеуге,адамгершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
1.Мәтінді оқи алады.
2.Шығармашылық қабілеті артты.
3.Топпен жұмыс жасай алады.
4. Мақал-мәтелдің мағынасын аша алады.
5.Өз пікірлерін анық айта алады.
6.Талдау жұмыстарын жүргізе алады.
7.Мұғалімді қадірлеуді,сыйлауды үйренді.
8.Ойлау,танымдық қабілеттері,ойын жеткізе білу дағдылары артты.
9.Еңбекті бағалай білуге тәрбиеленді.
Сабақтың типі:
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Білім,білік және дағдыны қалыптастыру
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
сұрақ-жауап,талдау-жинақтау,түсіндірме,<<Кластер>>әдісі, <<Синкуейн>> әдісі,<<Бағдаршам көздері>>,<<Кім жылдам>>,<<Ыстық орындық>> әдісі,<<Кім жылдам>> ойыны,<<Алма-Лимон>> әдісі,<<Менен сұрақ,сізден жауап>>,<<Көңілді бишілер>> әдісі,жеке, топтық әдістер.
Ресурстар:
А.Аманжолдың портреті,тақырыптық презентация,мақал-мәтелдер,нақыл сөздер,бейне роликтер,тірек-схема,үлестірмелі қағаздар,А4 қағаз,маркер,смайликтер.
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі
Уақыты
Оқытушының іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурс
0.1 мин
1мин
1мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушыларды түгендеу.
2.Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру.
Психологиялық дайындық.
Қорықпайық, саспайық
Жаман әдетті тастайық.
Зейін қойып,қанекей
Сабағымызды бастайық
Топқа бөлу
1.Өнерлінің өрісі ұзақ.
2.Бақытты адам бай адам.
3.Мәуелі ағаш майысқақ.
Құрал-жабдықтарын шығарып,сабаққа дайындалады.
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады.
Оқушылар алған мақал-мәтел қиындылары бойынша топқа бөлінеді.
Тақырыптық презентация
Мақал қиындылары
2.2-3мин
II.Үй тапсырмасын сұрау.
Нұрхан Жанаев <<Мұғалім>> өлеңі
3.5мин
III.Өткен сабақты пысықтау.<<Менен сұрақ,сізден жауап>> әдісі.
-Балалар, ең алғашқы қазақ даласында балаларға арнап мектеп ашқан кім?
-Ыбырай Алтынсарин кім?
-Шәкірт үшін мұғалім кім?
-Өмірде ұстазы жоқ адам болуы мүмкін бе?
-Ұстазы мықтының ұстамы .......(жақсы).
Сұраққа жауап береді.
Ы.Алтынсариннің портреті,нақыл сөздер,
4.7 мин
IV.Жаңа материалды меңгерту
<<Мен білемін.Тындалым>>
-Балалар,біздің мемлекетімідің аты қалай аталады?
-Шағын мемлекет?
-Отбасының тірегі,асыраушысы,қамқоршысы кім?
-Әкенің өмірдегі маңызы қандай?
Оқушыларға Алтай Аманжолдың өмірі мен еңбектері туралы қысқаша мәлімет беру.
Кітаппен жұмыс.
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.
Сөздікпен жұмыс.
Өзім құралпы-өзіммен жасты.
Жамбасы жерге тимеу-күрескенде ешкімнен жеңілмеген.
Міл бақпау-қозғалмау.
Ілім-қайым-із-түзсіз жоқ.
Өгей бала-тумаған.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
-Қазақстан.
-Отбасы.
-Әке.
Мәтінді оқиды.
Дәптерлеріне жазады.
Алтай Аманжолдың портреті
5. 3-5 мин
V.<<Ой қозғау>>
<<Кластер>> әдісі
Әке
Топпен жұмыс.
-тәрбиелейді,
-қорғайды,
-асырайды,
-мейірімді,
-дос,сырлас,
-қамқоршы,
-отағасы,
-отбасы мүшесі,
-тірегі,
-өсіреді.
А4 форматы, маркер
6.
5 мин
VI.Жаңа материалды бекіту
<<Ыстық орындық>> әдісі
-Өз тілін нашар білген баланы әкесі қалай үйретті?
-Адамның өз ана тілін білмеу себептерін ата?
-Алтайдың әкесінен өзіңе қандай үлгі алар едің?
-Алтайды әкесі тағы қандай жақсы қасиеттереге тәрбиелейді?
Топпен жұмыс жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Тақырыптық презентация <<Ыстық орындық>>
7. 2 мин
VII.Сергіту сәті .<<Көңілді бишілер>> әдісі.
<<Көңілді күн>> видеоролик арқылы
Оқушылар орнынан тұрады,мұғаліммен бірге қайталайды.
Видеоролик
8.
15 мин
2 мин
VIII.Жаңа материалды бекіту
<<Синкуейн>> әдісі
Әке
1.Қамқоршы,мейірімді
2.Тәрбиелейді,өсіреді,үйретеді.
3.Әке-отбасының қамқоршысы,отбасы мүшелерінің тірегі.
4.Адам
IX.<<Кім жылдам>> ойыны. мақалдарды жалғастыр.
1.Әкесіне қарап ұлын,шешесіне қарап қызын ал.
2.Әке балаға сыншы.
3.Әке сөзі-оқ.Шеше сөзі-боқ.
4.Сайына қарай саласы. Әкесіне қарай баласы.
5.Әкеден-ақыл,шешеден-мейір.
6.Әке асқар тау.
Топпен жұмыс жасайды.
Мақалдарды жалғастырады.
9. 2 мин
10.1мин
X.Сабақты қорытындылау.<<Ыстық орындық>>әдісі.
-Өз тілін нашар білген баланы әкесі қалай үйретті?
-Адамның өз ана тілін білмеу себептерін ата?
-Алтайдың әкесінен өзіңе қандай үлгі алар едің?
-Алтайды әкесі тағы қандай жақсы қасиеттерге тәрбиелейді?
XI.Рефлекция. <<Алма-Лимон>> әдісі.
2)Кері байланыс.
Сұраққа жауап береді.
<<Алма-Лимон>> әдісі.
Бүгінгі сабақта алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетіп,әңгімелейді.
Алма,лимон кестесі
Смайликтер
11 2 мин
12 1 мин
XII.Үйге тапсырма
<<Әке тәлімі>> Алтай Аманжолов
Мәтінді түсініп оқу. <<Менің әкем" эссе жазу
Бағалау
<<Бағдаршам көздері>>
Сабаққа белсенді қатысқан балаларға қызыл,сары,жасыл дөңгелекшелер таратып отыру.
Күнделіктеріне жазады.
Сабақ барысында жинаған түстерді санайды.Оқушылар өздерін бағалайды.
Күнделік
Бағдаршамның суреті Қызыл,сары,жасыл дөңгелекшелер
Оқытушы:
Пәні:
Күні:
Сыныбы:
Нұрсейт Назерке Кеңесжанқызы
Әдебиеттік оқу
26.12.2017
4 сынып Алматыкітап
Тақырыбы:
Әке тәлімі Аманжол Алтай
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға әкенің балаға деген махаббатының шексіздігін, оның адам өміріндегі орнының ерекшелігін түсіндіру.Оқушылардың ойын,есте сақтау,тіл байлығын,сөздік қорын танымдық қабілеттерін дамыту.Әкені сыйлауға,құрметтеуге,адамгершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
1.Мәтінді оқи алады.
2.Шығармашылық қабілеті артты.
3.Топпен жұмыс жасай алады.
4. Мақал-мәтелдің мағынасын аша алады.
5.Өз пікірлерін анық айта алады.
6.Талдау жұмыстарын жүргізе алады.
7.Мұғалімді қадірлеуді,сыйлауды үйренді.
8.Ойлау,танымдық қабілеттері,ойын жеткізе білу дағдылары артты.
9.Еңбекті бағалай білуге тәрбиеленді.
Сабақтың типі:
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Білім,білік және дағдыны қалыптастыру
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
сұрақ-жауап,талдау-жинақтау,түсіндірме,<<Кластер>>әдісі, <<Синкуейн>> әдісі,<<Бағдаршам көздері>>,<<Кім жылдам>>,<<Ыстық орындық>> әдісі,<<Кім жылдам>> ойыны,<<Алма-Лимон>> әдісі,<<Менен сұрақ,сізден жауап>>,<<Көңілді бишілер>> әдісі,жеке, топтық әдістер.
Ресурстар:
А.Аманжолдың портреті,тақырыптық презентация,мақал-мәтелдер,нақыл сөздер,бейне роликтер,тірек-схема,үлестірмелі қағаздар,А4 қағаз,маркер,смайликтер.
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі
Уақыты
Оқытушының іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурс
0.1 мин
1мин
1мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушыларды түгендеу.
2.Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру.
Психологиялық дайындық.
Қорықпайық, саспайық
Жаман әдетті тастайық.
Зейін қойып,қанекей
Сабағымызды бастайық
Топқа бөлу
1.Өнерлінің өрісі ұзақ.
2.Бақытты адам бай адам.
3.Мәуелі ағаш майысқақ.
Құрал-жабдықтарын шығарып,сабаққа дайындалады.
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады.
Оқушылар алған мақал-мәтел қиындылары бойынша топқа бөлінеді.
Тақырыптық презентация
Мақал қиындылары
2.2-3мин
II.Үй тапсырмасын сұрау.
Нұрхан Жанаев <<Мұғалім>> өлеңі
3.5мин
III.Өткен сабақты пысықтау.<<Менен сұрақ,сізден жауап>> әдісі.
-Балалар, ең алғашқы қазақ даласында балаларға арнап мектеп ашқан кім?
-Ыбырай Алтынсарин кім?
-Шәкірт үшін мұғалім кім?
-Өмірде ұстазы жоқ адам болуы мүмкін бе?
-Ұстазы мықтының ұстамы .......(жақсы).
Сұраққа жауап береді.
Ы.Алтынсариннің портреті,нақыл сөздер,
4.7 мин
IV.Жаңа материалды меңгерту
<<Мен білемін.Тындалым>>
-Балалар,біздің мемлекетімідің аты қалай аталады?
-Шағын мемлекет?
-Отбасының тірегі,асыраушысы,қамқоршысы кім?
-Әкенің өмірдегі маңызы қандай?
Оқушыларға Алтай Аманжолдың өмірі мен еңбектері туралы қысқаша мәлімет беру.
Кітаппен жұмыс.
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.
Сөздікпен жұмыс.
Өзім құралпы-өзіммен жасты.
Жамбасы жерге тимеу-күрескенде ешкімнен жеңілмеген.
Міл бақпау-қозғалмау.
Ілім-қайым-із-түзсіз жоқ.
Өгей бала-тумаған.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
-Қазақстан.
-Отбасы.
-Әке.
Мәтінді оқиды.
Дәптерлеріне жазады.
Алтай Аманжолдың портреті
5. 3-5 мин
V.<<Ой қозғау>>
<<Кластер>> әдісі
Әке
Топпен жұмыс.
-тәрбиелейді,
-қорғайды,
-асырайды,
-мейірімді,
-дос,сырлас,
-қамқоршы,
-отағасы,
-отбасы мүшесі,
-тірегі,
-өсіреді.
А4 форматы, маркер
6.
5 мин
VI.Жаңа материалды бекіту
<<Ыстық орындық>> әдісі
-Өз тілін нашар білген баланы әкесі қалай үйретті?
-Адамның өз ана тілін білмеу себептерін ата?
-Алтайдың әкесінен өзіңе қандай үлгі алар едің?
-Алтайды әкесі тағы қандай жақсы қасиеттереге тәрбиелейді?
Топпен жұмыс жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Тақырыптық презентация <<Ыстық орындық>>
7. 2 мин
VII.Сергіту сәті .<<Көңілді бишілер>> әдісі.
<<Көңілді күн>> видеоролик арқылы
Оқушылар орнынан тұрады,мұғаліммен бірге қайталайды.
Видеоролик
8.
15 мин
2 мин
VIII.Жаңа материалды бекіту
<<Синкуейн>> әдісі
Әке
1.Қамқоршы,мейірімді
2.Тәрбиелейді,өсіреді,үйретеді.
3.Әке-отбасының қамқоршысы,отбасы мүшелерінің тірегі.
4.Адам
IX.<<Кім жылдам>> ойыны. мақалдарды жалғастыр.
1.Әкесіне қарап ұлын,шешесіне қарап қызын ал.
2.Әке балаға сыншы.
3.Әке сөзі-оқ.Шеше сөзі-боқ.
4.Сайына қарай саласы. Әкесіне қарай баласы.
5.Әкеден-ақыл,шешеден-мейір.
6.Әке асқар тау.
Топпен жұмыс жасайды.
Мақалдарды жалғастырады.
9. 2 мин
10.1мин
X.Сабақты қорытындылау.<<Ыстық орындық>>әдісі.
-Өз тілін нашар білген баланы әкесі қалай үйретті?
-Адамның өз ана тілін білмеу себептерін ата?
-Алтайдың әкесінен өзіңе қандай үлгі алар едің?
-Алтайды әкесі тағы қандай жақсы қасиеттерге тәрбиелейді?
XI.Рефлекция. <<Алма-Лимон>> әдісі.
2)Кері байланыс.
Сұраққа жауап береді.
<<Алма-Лимон>> әдісі.
Бүгінгі сабақта алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетіп,әңгімелейді.
Алма,лимон кестесі
Смайликтер
11 2 мин
12 1 мин
XII.Үйге тапсырма
<<Әке тәлімі>> Алтай Аманжолов
Мәтінді түсініп оқу. <<Менің әкем" эссе жазу
Бағалау
<<Бағдаршам көздері>>
Сабаққа белсенді қатысқан балаларға қызыл,сары,жасыл дөңгелекшелер таратып отыру.
Күнделіктеріне жазады.
Сабақ барысында жинаған түстерді санайды.Оқушылар өздерін бағалайды.
Күнделік
Бағдаршамның суреті Қызыл,сары,жасыл дөңгелекшелер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz