Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Қызылорда қаласы білім бөлімінің "Сыр бөбегі" балабақшасы КМҚК
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Дүзелхан Шынар
Қызылорда, 2018 ж
Ағылшын тілі ашық оқу қызметі
Күні:
Тобы:"Шаңырақ"
Білім беру саласы: коммуникация
Оқу қызметі: ағылшын тілі
Тақырыбы: <>
Мақсаты: Балаларға пайдалы және пайдасыз азық-түліктерді ажырата отырып, көкөністер мен жемістердің түрлерімен таныстыру (It's a ... ). Көкөністер мен жемістерді ойындар арқылы ағылшын тілінде атау арқылы, тілге деген қызығушылықтарын арттыру (I like a ...).
Көрнекі құралдар:
Әдіс -тәсілдер: АКТ, әңгімелеу, сұрақ - жауап, қайталау, ойын, пиктограмма
Билингвизм: жемістер-fruits, алма-an apple, апельсин-an orange, алмұрт- a pear, банан-a banana, жүзім-grapes, көкөністер-vegetables, орамжапырақ-a cabbage, картоп-a potato, қызанақ-a tomato, қияр-a cucumber, сәбіз-a carrot, жақсы көремін-like
Барысы: Балалармен ағылшын тілінде сәлемдесіп, қал-жағдайларын сұрау.
- What season is it now?
- Look at the window! What is the weather like today?
- Is it cloudy or sunny day?
Фонетикалық жаттығу орындау. Күз мезгілінің ерекшеліктерін сұрау. Балаларды оқу қызметіне психологиялық тұрғыда дайындау.
1. Балаларға жұмбақ жасыру.
- Сhildren, I have riddle for you. Guess a riddle. Listen, please!
- It is tasty and sweet or bitter. When we eat it we are strong and healthy. What is it? (food)
- Is it true or false? Our right answer is in the trunk. We haven't got a key. But we'll check it with our magic mirror.
-Балалар, дұрыс жауап мына сандықтың ішінде, өкінішке бізде кілт жоқ. Бірақ сендердің жауаптарынды тексеру үшін сиқырлы айнаның көмегіне жүгінейік.
Балалардың жауабын тексеру мақсатында сиқырлы айнаның көмегімен сандықтың ішін көреді (интерактивті панельде).
- Is it food?
- Балалар, food дегеніміз не?
- Дұрыс айтасындар, балалар! Азық-түлік адамға не үшін қажет? Азық-түлікті қалай пайдалану керек?
- Азық-түліктің ішінде ең пайдалысы, дәрумені көп не екен? Айтыңдаршы, балалар!
- Very good, today we'll have a talk about fruits and vegertables and do some tasks.
- Балалар, жарайсындар! Бүгін біз осы жемістер мен көкөністерді ағылшын тілінде еске түсіріп, көптеген тапсырмаларды орындаймыз.
2.Жемістер ассоцияциясы
- Ok, let's begin. Look at the interactive panel.You must name the fruit and move around the sun.
3.<>
Мақсаты: өткен лексиканы еске түсіру, қызығушылығын арттыру.
4.Сергіту сәті: <> қимылды әні.
- Stand up! Let's do exercise.
5.Ойын "Do the sums" (интерактивті панельде)
Мақсаты: балаларың ағылшын тілінде сандарды қосып, азайту дағдыларын дамыту.
- The next task is mathematic. You must do the sums. Choose correct number and move them to the right place
6.<> әні.
- Stand up! Let's sing song <>
Yellow, yellow
My favourite food is yellow
It's very, very good.
My favourite food is yellow
I like, I like...
I like bananas.
Yum, yum, yum
Brown, brown
My favourite food is brown
It's very, very good.
My favourite food is brown
I like, I like...
I like biscuits.
Yum, yum, yum.......
7.<> дидактикалық ойыны. (пиктограммалық әдіс)
Мақсаты: балаларың қызығушылығын арттыру, сұраққа толық жауап беру мен сөйлемді дұрыс құрастыруды үйрету.
- Kids, you must answer my questions and collect the sentences with pictogram.
- What do you like to it? What colour is it?
8."Түс пен суретті сәйкестендір" ойыны.
Мақсаты: ағылшын тілінде түстерді атап, жемістер мен көкөністерді түстерді сәйкестендіру, қол маторикасын дамыту.
Оқу қызметін қорытындылай келе балаларға сұрақтар қою.
Балаларды мадақтау қоштасу.
-Thank you for your work children.
The lesson is over.
Good bye.
Күтілетін нәтижелер:
Қайталайды: ағылшын тілінде жаңа лексиканы;
Түсінеді: - ағылшын тілінде жемістер мен көкөністер атауларын;
- педагогтың айтқан нұсқауларын;
Қолданады: - сұраққа толық жауап береді;
- сөйлемдерді пиктограммалардың көмегімен құрастырады.
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Дүзелхан Шынар
Қызылорда, 2018 ж
Ағылшын тілі ашық оқу қызметі
Күні:
Тобы:"Шаңырақ"
Білім беру саласы: коммуникация
Оқу қызметі: ағылшын тілі
Тақырыбы: <
Мақсаты: Балаларға пайдалы және пайдасыз азық-түліктерді ажырата отырып, көкөністер мен жемістердің түрлерімен таныстыру (It's a ... ). Көкөністер мен жемістерді ойындар арқылы ағылшын тілінде атау арқылы, тілге деген қызығушылықтарын арттыру (I like a ...).
Көрнекі құралдар:
Әдіс -тәсілдер: АКТ, әңгімелеу, сұрақ - жауап, қайталау, ойын, пиктограмма
Билингвизм: жемістер-fruits, алма-an apple, апельсин-an orange, алмұрт- a pear, банан-a banana, жүзім-grapes, көкөністер-vegetables, орамжапырақ-a cabbage, картоп-a potato, қызанақ-a tomato, қияр-a cucumber, сәбіз-a carrot, жақсы көремін-like
Барысы: Балалармен ағылшын тілінде сәлемдесіп, қал-жағдайларын сұрау.
- What season is it now?
- Look at the window! What is the weather like today?
- Is it cloudy or sunny day?
Фонетикалық жаттығу орындау. Күз мезгілінің ерекшеліктерін сұрау. Балаларды оқу қызметіне психологиялық тұрғыда дайындау.
1. Балаларға жұмбақ жасыру.
- Сhildren, I have riddle for you. Guess a riddle. Listen, please!
- It is tasty and sweet or bitter. When we eat it we are strong and healthy. What is it? (food)
- Is it true or false? Our right answer is in the trunk. We haven't got a key. But we'll check it with our magic mirror.
-Балалар, дұрыс жауап мына сандықтың ішінде, өкінішке бізде кілт жоқ. Бірақ сендердің жауаптарынды тексеру үшін сиқырлы айнаның көмегіне жүгінейік.
Балалардың жауабын тексеру мақсатында сиқырлы айнаның көмегімен сандықтың ішін көреді (интерактивті панельде).
- Is it food?
- Балалар, food дегеніміз не?
- Дұрыс айтасындар, балалар! Азық-түлік адамға не үшін қажет? Азық-түлікті қалай пайдалану керек?
- Азық-түліктің ішінде ең пайдалысы, дәрумені көп не екен? Айтыңдаршы, балалар!
- Very good, today we'll have a talk about fruits and vegertables and do some tasks.
- Балалар, жарайсындар! Бүгін біз осы жемістер мен көкөністерді ағылшын тілінде еске түсіріп, көптеген тапсырмаларды орындаймыз.
2.Жемістер ассоцияциясы
- Ok, let's begin. Look at the interactive panel.You must name the fruit and move around the sun.
3.<
Мақсаты: өткен лексиканы еске түсіру, қызығушылығын арттыру.
4.Сергіту сәті: <> қимылды әні.
- Stand up! Let's do exercise.
5.Ойын "Do the sums" (интерактивті панельде)
Мақсаты: балаларың ағылшын тілінде сандарды қосып, азайту дағдыларын дамыту.
- The next task is mathematic. You must do the sums. Choose correct number and move them to the right place
6.<> әні.
- Stand up! Let's sing song <>
Yellow, yellow
My favourite food is yellow
It's very, very good.
My favourite food is yellow
I like, I like...
I like bananas.
Yum, yum, yum
Brown, brown
My favourite food is brown
It's very, very good.
My favourite food is brown
I like, I like...
I like biscuits.
Yum, yum, yum.......
7.<
Мақсаты: балаларың қызығушылығын арттыру, сұраққа толық жауап беру мен сөйлемді дұрыс құрастыруды үйрету.
- Kids, you must answer my questions and collect the sentences with pictogram.
- What do you like to it? What colour is it?
8."Түс пен суретті сәйкестендір" ойыны.
Мақсаты: ағылшын тілінде түстерді атап, жемістер мен көкөністерді түстерді сәйкестендіру, қол маторикасын дамыту.
Оқу қызметін қорытындылай келе балаларға сұрақтар қою.
Балаларды мадақтау қоштасу.
-Thank you for your work children.
The lesson is over.
Good bye.
Күтілетін нәтижелер:
Қайталайды: ағылшын тілінде жаңа лексиканы;
Түсінеді: - ағылшын тілінде жемістер мен көкөністер атауларын;
- педагогтың айтқан нұсқауларын;
Қолданады: - сұраққа толық жауап береді;
- сөйлемдерді пиктограммалардың көмегімен құрастырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz