Процентке мәтіндік есептер шығару


Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Сабақтың түрі
Оқушы білімді меңгерді, егер:
- Берілген санның процентін табу және проценті бойынша санды табу формулаларын біледі;
- Формулаларды мәтіндік есептер шығаруға қолдана алады.
Оқушылар:
Процентке арналған мәтіндік есептерді талдайды және реттеп жазады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология
:
Процент, проценті бойынша сан, берілген санның проценті, екі санның бүтін бөлігінің проценті, проценті қолдануға мәтіндік есептер.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Берілген санның процентін табу үшін: . . .
Проценті бойынша санды табу үшін . . .
Оқып білу дағдысы, ақпаратты өздігінен табу, жағдайды сараптау, жаңа жағдайларға қалыптасу, мәселе қойып және шешім қабылдай білу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу
Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған жұмыс негізінде жасалынады.
Пәнаралық байланыстар
АКТ қолдану дағдылары
Бастапқы білім
Сабақтың басы
3 мин
- Ұйымдастыру кезеңі.
- оқушылардың назарын жинақтау;
- оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.
- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау
Сабақтың ортасы
12 мин
25 мин
ІІ. Білімді өзектендіру. Мұғалім оқушыларға келесі сілтемемен өтіп, қайталауға 4 тапсырманы орындауды ұсынады. Оқушылар тапсырмаларды өз беттерімен орындайды және өзін-өзі тексеру жасайды. Сілтеме ашылмаған жағдайда алдын-ала оқушыларға қосымша 1 тапсырмаларын қағазға шығарып алып, таратып беріңіз.
- Ондық бөлшектерге сәйкес проценттерді жазыңыз.
- Бүтіннің қандай бөлігі үлкен?
- А) Зауыт күніне 75 машина шығарады. Олардың алпыс проценті қызыл түсті. Зауыт күніне неше қызыл машина шығарған?
Б) Бақта барлық ағаштардың 20% -ін құрайтын 120 алма ағашы өсіп тұр. Бақта неше ағаш өсіп тұр?
- А) Бір айдың ішінде дүкенде 360 ұялы телефон сатылды. Оның 234-і Nokia фирмасынан. Осы айда Nokia фирмасы телефондарының сатылымдық проценті қандай болды?
Б) Көшетханада өсіп тұрған 90 түп жидектің 36-сы таңқурай. Қалған түрлері жидектің неше процентін құрайды?
Бағалау критериі: 1 немесе 2 есептің біреуін дұрыс шығару және 3 немесе 4 есептердің А) немесе Б) пунктерінің біреуін дұрыс орындау.
ІІІ. «Интелектуалдық ойын»
Топтарға түсті стикерлардың көмегімен бөлу. Әр топ кезегімен тапсырма таңдайды және таңдаған тапсырмаларын орындайды. Егер жауап қате болса, онда басқа топ өз жауабын береді.
- Бірінші сан екінші санның 80% -ін құрайды. Екінші сан бірінші санның неше процентін құрайды? Жауабы: 125%
- Егер квадраттың қабырғасын 30%-ке арттырсақ, онда оның ауданы неше процентке артады? Жауабы: 69%
- Құрамында 70% суы бар алма кептіру барысында өз салмағының 60%-ін жоғалтады. Кептірілген алмада неше процент су бар? Жауабы: 25 %
- Жаңа саңырауқұлақ құрамында 90%, ал кепкен саңырауқұлақта 12% ылғалдылық бар. 13, 2 кг жаңа саңырауқұлақтан неше кепкен саңырауқұлақ алынады? Жауабы: 1, 5 кг.
- Концентрациясы 15% ерітінді алу үшін 300г тұзды қанша литр сумен араластыру керек? Жауабы: 2 л.
- Концентрациясы 30% массасы 200г қант ерітіндісіне 100 г таза су құйды. Соңғы ерітіндідегі қант концентрациясы неше процентті құрайды?
Жауабы: 20%
- Концентрациясы 15% массасы 600 г тұзды ерітіндіге, концентрациясы 50% массасы 240 г тұзды ерітіндіні араластырды. Алынған жаңа ерітіндідегі тұз неше процентті құрайды? Жауабы: 25%
- Тауардың бағасын алғашында 20%-ке төмендетті, сосын жаңа бағаны 25%-ке тағы да төмендетті. Тауардың бастапқы бағасы неше процентке төмендеді? Жауабы: 40%
- Санды 25%-ке арттырды. Бастапқы санды қайтып алу үшін, алынған санды неше процентке төмендету керек? Жауабы: 20%
- Кітапханада 9450 кітап бар. Балаларға арналған кітаптар 30%-ті құрайды. Кітапханада балаларға арналған қанша кітап болды? Жауабы: 2835.
- Тауардың бағасы 1200 теңге. Тауардың бағасын 25%-ке арттырғаннан кейін, жаңа баға қанша теңгені құрайды? Жауабы: 1500.
- Кітапханадағы барлық кітаптың 15%-і сөздікті құрайды. Егер кітапханада 600 сөздік кітап бар болған болса, барлығы неше кітап болған?
Жауабы: 4000.
- Тәтті сусын дайындау үшін 3 кг алма мен 7 кг қара өрікті араластырды. Қара өрік неше процентті құрайды? Жауабы: 70%
- Сенбілікке 160 адам шықты. Жолды жөндеуге барлық адамның 25%-і қатысты, ал қалғаны ағаш отырғызды. Қанша адам ағаш отырғызды?
Жауабы 120.
- 300 тенгені құрайтын театр билетінің бағасын 12%-ке көтерді. Билет құны неше теңгеге көтерілді? Жауабы: 36.
Мұғалім дайын жауаптардың көмегімен оқушылардың жұмыс барысын қадағалайды және бағалайды
Ноутбуктер
http://matematika-na. ru/5class/mat_5_32. php
Қосымша №1
Презентация
Қосымша №2
Сабақтың соңы
5 мин
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Үй тапсырмасы.
(қосымша 3, есептер)
Стикерлар
Қосымша 3
Саралау
Саралау оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқу материалын және ресурстарды (көптеген
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz