Процентке мәтіндік есептер шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ)
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: C:\жумыс\ЦПМ\Образцы презентаций\Новая презентация\NIS logo.png Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Күні:
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Рыскельдиева Г. К., Хасенова Р. С.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Сынып: 5
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Сабақ тақырыбы

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Процентке мәтіндік есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Сабақтың түрі

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Білім, білік және дағдыларын бекіту сабағы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: 5. 5. 2. 6 процентке мәтіндік есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Сабақ мақсаты
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Проценттерге мәтіндік есептер шығару біліктіліктерін бекіту
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Бағалау критерийлері
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Оқушы білімді меңгерді, егер:

  • Берілген санның процентін табу және проценті бойынша санды табу формулаларын біледі;
  • Формулаларды мәтіндік есептер шығаруға қолдана алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Тілдік мақсаттар
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Оқушылар:

Процентке арналған мәтіндік есептерді талдайды және реттеп жазады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология :

Процент, проценті бойынша сан, берілген санның проценті, екі санның бүтін бөлігінің проценті, проценті қолдануға мәтіндік есептер.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Берілген санның процентін табу үшін: . . .

Проценті бойынша санды табу үшін . . .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Оқып білу дағдысы, ақпаратты өздігінен табу, жағдайды сараптау, жаңа жағдайларға қалыптасу, мәселе қойып және шешім қабылдай білу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу

Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған жұмыс негізінде жасалынады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Пәнаралық байланыстар

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Процентке байланысты білім, білік және дағдылары химия, экономика пәндерін оқу барысында қажетті, өмірде қолдануда практикалық маңызды болып табылады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

АКТ қолдану дағдылары

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Интербелсенді тақтаны презентация таныстыру үшін қолдану, тақтаны жазу құралы ретінде қолдану.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Бастапқы білім

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Шамалардың қатынасын, үлес, жүзден бір бөлігі, процент ұғымдарын біледі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ): Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Сабақтың басы

3 мин

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  • оқушылардың назарын жинақтау;
  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.
  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау
Презентация
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Сабақтың ортасы

12 мин

25 мин

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

ІІ. Білімді өзектендіру. Мұғалім оқушыларға келесі сілтемемен өтіп, қайталауға 4 тапсырманы орындауды ұсынады. Оқушылар тапсырмаларды өз беттерімен орындайды және өзін-өзі тексеру жасайды. Сілтеме ашылмаған жағдайда алдын-ала оқушыларға қосымша 1 тапсырмаларын қағазға шығарып алып, таратып беріңіз.

  1. Ондық бөлшектерге сәйкес проценттерді жазыңыз.
  2. Бүтіннің қандай бөлігі үлкен?
  3. А) Зауыт күніне 75 машина шығарады. Олардың алпыс проценті қызыл түсті. Зауыт күніне неше қызыл машина шығарған?

Б) Бақта барлық ағаштардың 20% -ін құрайтын 120 алма ағашы өсіп тұр. Бақта неше ағаш өсіп тұр?

  1. А) Бір айдың ішінде дүкенде 360 ұялы телефон сатылды. Оның 234-і Nokia фирмасынан. Осы айда Nokia фирмасы телефондарының сатылымдық проценті қандай болды?

Б) Көшетханада өсіп тұрған 90 түп жидектің 36-сы таңқурай. Қалған түрлері жидектің неше процентін құрайды?

Бағалау критериі: 1 немесе 2 есептің біреуін дұрыс шығару және 3 немесе 4 есептердің А) немесе Б) пунктерінің біреуін дұрыс орындау.

ІІІ. «Интелектуалдық ойын»

Топтарға түсті стикерлардың көмегімен бөлу. Әр топ кезегімен тапсырма таңдайды және таңдаған тапсырмаларын орындайды. Егер жауап қате болса, онда басқа топ өз жауабын береді.

  1. Бірінші сан екінші санның 80% -ін құрайды. Екінші сан бірінші санның неше процентін құрайды? Жауабы: 125%
  2. Егер квадраттың қабырғасын 30%-ке арттырсақ, онда оның ауданы неше процентке артады? Жауабы: 69%
  3. Құрамында 70% суы бар алма кептіру барысында өз салмағының 60%-ін жоғалтады. Кептірілген алмада неше процент су бар? Жауабы: 25 %
  4. Жаңа саңырауқұлақ құрамында 90%, ал кепкен саңырауқұлақта 12% ылғалдылық бар. 13, 2 кг жаңа саңырауқұлақтан неше кепкен саңырауқұлақ алынады? Жауабы: 1, 5 кг.
  5. Концентрациясы 15% ерітінді алу үшін 300г тұзды қанша литр сумен араластыру керек? Жауабы: 2 л.
  6. Концентрациясы 30% массасы 200г қант ерітіндісіне 100 г таза су құйды. Соңғы ерітіндідегі қант концентрациясы неше процентті құрайды?

Жауабы: 20%

  1. Концентрациясы 15% массасы 600 г тұзды ерітіндіге, концентрациясы 50% массасы 240 г тұзды ерітіндіні араластырды. Алынған жаңа ерітіндідегі тұз неше процентті құрайды? Жауабы: 25%
  2. Тауардың бағасын алғашында 20%-ке төмендетті, сосын жаңа бағаны 25%-ке тағы да төмендетті. Тауардың бастапқы бағасы неше процентке төмендеді? Жауабы: 40%
  3. Санды 25%-ке арттырды. Бастапқы санды қайтып алу үшін, алынған санды неше процентке төмендету керек? Жауабы: 20%
  4. Кітапханада 9450 кітап бар. Балаларға арналған кітаптар 30%-ті құрайды. Кітапханада балаларға арналған қанша кітап болды? Жауабы: 2835.
  5. Тауардың бағасы 1200 теңге. Тауардың бағасын 25%-ке арттырғаннан кейін, жаңа баға қанша теңгені құрайды? Жауабы: 1500.
  6. Кітапханадағы барлық кітаптың 15%-і сөздікті құрайды. Егер кітапханада 600 сөздік кітап бар болған болса, барлығы неше кітап болған?

Жауабы: 4000.

  1. Тәтті сусын дайындау үшін 3 кг алма мен 7 кг қара өрікті араластырды. Қара өрік неше процентті құрайды? Жауабы: 70%
  2. Сенбілікке 160 адам шықты. Жолды жөндеуге барлық адамның 25%-і қатысты, ал қалғаны ағаш отырғызды. Қанша адам ағаш отырғызды?

Жауабы 120.

  1. 300 тенгені құрайтын театр билетінің бағасын 12%-ке көтерді. Билет құны неше теңгеге көтерілді? Жауабы: 36.

Мұғалім дайын жауаптардың көмегімен оқушылардың жұмыс барысын қадағалайды және бағалайды

Ноутбуктер

http://matematika-na. ru/5class/mat_5_32. php

Қосымша №1

Презентация

Қосымша №2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Сабақтың соңы

5 мин

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Үй тапсырмасы.

(қосымша 3, есептер)

Стикерлар

Қосымша 3

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5. 4. А Процент (12 сағ):

Саралау

Саралау оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқу материалын және ресурстарды (көптеген


Ұқсас жұмыстар
Бұрыш.бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару. 5 сынып
Сабақтың мақсатын нұсқау
Проценттерге күрделі есептер
Мұғалім әрекеті
Процентке есептер шығару
Проценттерге берілген есептер. 5-сынып
Паскаль тілінде мәтіндік ақпаратты өңдеу
Паскаль – бағдарламалау тілі
WordPad мәтіндік редакторында құжат құру, сақтау және ашу
Сандық ақпаратты өңдеу. 5 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz