Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Қызыққа толы бұл әлем.
«Келісемін»
Астана қаласы
Дарынды балаларға арналған
№9 «Зерде» мектебінің директорының
тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
___________ Боканова А.А
«_____ » ____________2018 ж
«Бекітемін»
Астана қаласы
Дарынды балаларға арналған
№9 «Зерде» мектебінің директоры
___________ Ә.Жәнібекова
«_____ » ____________2018 ж
Тәрбие сағатының тақырыбы:
«Қызыққа толы бұл әлем.»
9 «ә» сыныбы
Сынып жетекшісі: Нуржанова Б.Н
Астана 2018
Сабақтың тақырыбы: Қызыққа толы бұл әлем.
Мақсаты: Даңқы әлемге жайылған сәулет ескерткіштері жайлы білімдерін кеңейту. Кереметтердің бәрі адам қолымен жасалатынын, яғни адамның ақыл – ойы мен шеберлігінен туындағанын, оны сақтау керектігін ұғындыра отырып, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу. Жаратылыстың ғажайып құбылыстарын түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу. Балалардың «Өзін-өзі тану» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Өзін, өзгелерді, адамгершілік құндылықтарын танып білуге қызығушылықтарын арттыру.Сыйластыққа, кішіпейілдікке, ізділікке тәрбиелеу.Кереметтердің бәрі адам қолымен жасалатынын, яғни адамның ақыл – ойы мен шеберлігінен туындағанын, оны сақтау керектігін ұғындыра отырып, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу
Сабақтың міндеті:
Ғажайып құбылыстарды көкірек көзімен ғана көру даналық екенін ұғындыру;
Жаратылыстың бұлжымас заңдарын түсіндіру арқылы оқушылардың шынайылық қасиетін дамыту;
Оқушыларды даналыққа, шынайылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: тақырып жазылған плакат, иллюстрациялық материалдар. әлемнің жеті кереметі суреттері, Қазақстандағы мәдени ескерткіштер суреттері,
Әдісі: сыныпаралық сайыс.
Шаттық шеңбері: Балалармен бірігіп шеңберге тұрып «Әлем деген не?» сұрағына бір сөзбен жауап береді.
Топқа бөлу:Оқушылар «Құндылықтар» бойынша 5 топқа бөлінеді.
1. «Ақиқат»
2. «Сүйіспеншілік»
3. «Дұрыс әрекет»
4. «Қиянат жасамау»
Сабақтың барысы:
Кіріспе. Бүгін біз сынып сағатында өзін-өзі тану әлеміне кішігірім саяхат жасаймыз. Халқымыздың «Ізденген жетер мұратқа » деген сөзі бар. Әр нәрсені білуге талпыну, білімнің тереңіне бойлау – адамды кемелдікке жеткізеді, рухани жағынан байытады. Дүниеде балалар түсіне білмейтін жәйттар көп. Өмірді танығысы, бәрін білігісі келетін балалар «Ол кім?», «Бұл не?», «Неліктен?», «Қайда?», «Қашан?» деген тәрізді сұрақтарға жауап іздеп, бір тыным таппайды. Сол сияқты біз де өзіміздің әлеміміздің қызықтарын анықтаумен бастаймыз.
«Аквариум» әдісі арқылы сұрақ – жауап:
Бекхан: 1. Әр бір топ мүшелері өткен аптада өзіңіздің басыңыздан өткен
қызықты оқиғаны айтыңыз?
Сұлтан: 2. Болашаққа жоспарыңыз қандай?
Шығармашылық жұмыс: «Ақиқат» тобы- Мәтінді оқып жағдаяттан шығу жолын айтады.
Еркеназ, Алтын, Зере үшеуі бір сыныпта Мектептен келген соң да олар бірге ойнап,бірге серуендейді. Олардың достығын бәрі қызығатын. Соңғы кезде достардың арасында бір келіспеушілік болған сияқты. Бұрынғыдай емес, Еркеназ өзінен-өзі Зереге қырын қарап,бойын одан алшақ ұстай бастады.Оның есесіне Алтын мен Еркеназ екеуі жұмбақтап сөйлейтін әдет шығарады. Бірде Зере Еркеназдан не болғанын сұрады.Еркеназ күмілжіп, онша нанымды жауап айта қойған жоқ.
«Сүйіспеншілік» тобы – «Сүйікті мектебім» таұырыбына жоба жасау. Слайд, флипчарт қорғау.
«Дұрыс әрекет» тобы- Мәтінді оқып, сахналап көрсетеді.
Ажар мен Алмагүл сабақтан келе жатыр еді. Ажар жарнамадан жаңа фильмнің басталғанын көріп:
-Менің қалтамда апам “самса алып жерсің” деп берген ақша бар. Кеттік,кино көрейік,-деді.
Алмагүл:Үйден сұранып шыққан жоқпыз.Іздеп қалады ғой,-деп іркіліп қалды.
-Ештеңе етпес, “мектепте болдық”деп айта саламыз....
Ажардың ұсынысына сендер қалай жауап берер едіңдер?
«Қиянат жасамау» тобы: Өлең жолдарын құрастыр
Арамызда, өкпе, реніш болмасын
___________________________
Адамдарға түсінікпен қарасақ
______________________________
Жасамайық адамзатқа қиянат
_______________________________
Ізгіліктің жолында біз жүрейік.
______________________________
Оқушылар берілген тапсырмалары топпен орындайды.
Әлемнің жеті кереметі. : оқушылар слайд арқылы көрсетеді
Родос алыбы
Мүсінші Харестің қолынан шыққан күн құдайы Гелиостың алып мүсіні – Родос аралында салынған теңдесі жоқ ескерткіштердің бірі. Родос тұрғындары Гелиосқа айрықша табынған. Күн құ-дайы Гелиос аралды өз қолымен теңіз түбінен алып шыққан деген де аңыз бар. Бұл мүсіннің әлемнің жеті кереметтерінің бірі ретінде саналуы тегін болмаса керек. Аралдың кіре берісінде орналасқан биіктігі 35 метр болатын мүсін құрылысы 12 жылға созылған.
Зевс мүсіні
Әлемнің жеті кереметтерінің бірі – Зевс мүсіні Олимпия қаласының орталық алаңындағы Зевс ғибадатханасында болған. Оны әйгілі грек мүсіншісі Фидий піл сүйегі мен алтынды қиыстырып жасаған. Мүсіннің биіктігі 17 метр. Кейіпкердің бір қолында жеңіс құдайы
Семирамиданың аспалы бағы
Тигр және Евфрат жарыса аққан қосөзен аңғарын жайлаған Месопотамия өз қойнауында талай кереметті жасырды. Тарихы бай Шумер мен Аккад мәдениетінің керемет туындысы – Вавилон патшасы Навуходоносордың (б.з.д. 605-562) сүйікті жары Семирамидаға арнап салдыр-ған аспалы бағы.
Александрия маягы
Фарос аралының шығысындағы Египеттің эллиндік орталығы Александрия қаласының маңында орналасқан. Қала атын әлемге танытқан Фарос маягы біздің заманы-мыздың III ғасырында салынды. Тұтастай мәрмәр тастан қашалған, асқан шеберлікпен қаланған маяктың биіктігі – 150 метр.
Артемида ғибадатханасы
Ғибадатхана гректердің VII-VI ғасырларда Эфес жерінде салынған. Херсифрон атты сәулетші ғибадатхананы сол кездегі құрылыс әдістерінің бірі – ионика ордерінің стилімен тұрғыз-ған болатын. аңшылық құдайы болған.
Артемида құрметіне б.з.д.
Галикарнас кесенесі
Кіші Азиядағы шағын қалалардың бірі Галикарнастың әкімі патша Карий Мавсол б.з.д. 351 жылы дүние салады. Патша мұрагерлері жер-жерлерден әйгілі құрылысшы, қолөнершілерді шақыртып, патшаның зиратын тұрғызады.
Мысыр пирамидалары
Жеті кереметтің ең ежелгісі де, әрі біздің бүгінгі дәуірімізге жеткені де – осы Мысыр пирамидалары. Пирамидалар Нілдің солтүстік батыс жағалауындағы сансыз қабірлер мен ғибадат-ханалар тұрғызылған өлілер қаласының үстіне салынды.
ТРЕНИНГ:
12 адам керек немесе адам санында айырмашылық жоқ. Әр қатысушының қолына қағаз беріледі. Олар сағаттың суретін салып, (12- ге дейінгі сандарды жазып) әр санын сол жердегі адамдардың атын жазады. Кейін жүргізушінің айтуы бойынша әр санға қатысты есімі жазылған адамдармен тиісті әрекет жасайды.
1. Қолын қысыңыз
2. Арқасынан қағыңыз
3. Күлімсіреңіз
4. Қол бұлғаңыз
5. Көзіңізді қысыңыз
6. Комплимент айтыңыз
7. Бір тілек айтыңыз
8. Ауа арқылы бетінен сүйіңіз
9. Массаж жасаңыз
10. Арқаларыңызды тигізіңіз
11. Құшақтаңыз
12. Қол қстап екі рет секіріңіз
Рефлексия: «Ақылды ағаш» арқылы кері байланыс орнату.
Қорытынды: Күлімдеу,адамдарға қуаныш сыйлай білу-өзіңнің де ,олардың да өмір жасын ұзартып,денсаулығын жақсартады.Барлық адамдармен күліп амандасу,үнемі ақжарқын жүру,мүмкіндігінше айналаңа қуаныш сыйлау-асыл қасиет. Қызыққа толы әлемде көрер қызығымыз таусылмасын!
Астана қаласы
Дарынды балаларға арналған
№9 «Зерде» мектебінің директорының
тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
___________ Боканова А.А
«_____ » ____________2018 ж
«Бекітемін»
Астана қаласы
Дарынды балаларға арналған
№9 «Зерде» мектебінің директоры
___________ Ә.Жәнібекова
«_____ » ____________2018 ж
Тәрбие сағатының тақырыбы:
«Қызыққа толы бұл әлем.»
9 «ә» сыныбы
Сынып жетекшісі: Нуржанова Б.Н
Астана 2018
Сабақтың тақырыбы: Қызыққа толы бұл әлем.
Мақсаты: Даңқы әлемге жайылған сәулет ескерткіштері жайлы білімдерін кеңейту. Кереметтердің бәрі адам қолымен жасалатынын, яғни адамның ақыл – ойы мен шеберлігінен туындағанын, оны сақтау керектігін ұғындыра отырып, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу. Жаратылыстың ғажайып құбылыстарын түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу. Балалардың «Өзін-өзі тану» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Өзін, өзгелерді, адамгершілік құндылықтарын танып білуге қызығушылықтарын арттыру.Сыйластыққа, кішіпейілдікке, ізділікке тәрбиелеу.Кереметтердің бәрі адам қолымен жасалатынын, яғни адамның ақыл – ойы мен шеберлігінен туындағанын, оны сақтау керектігін ұғындыра отырып, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу
Сабақтың міндеті:
Ғажайып құбылыстарды көкірек көзімен ғана көру даналық екенін ұғындыру;
Жаратылыстың бұлжымас заңдарын түсіндіру арқылы оқушылардың шынайылық қасиетін дамыту;
Оқушыларды даналыққа, шынайылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: тақырып жазылған плакат, иллюстрациялық материалдар. әлемнің жеті кереметі суреттері, Қазақстандағы мәдени ескерткіштер суреттері,
Әдісі: сыныпаралық сайыс.
Шаттық шеңбері: Балалармен бірігіп шеңберге тұрып «Әлем деген не?» сұрағына бір сөзбен жауап береді.
Топқа бөлу:Оқушылар «Құндылықтар» бойынша 5 топқа бөлінеді.
1. «Ақиқат»
2. «Сүйіспеншілік»
3. «Дұрыс әрекет»
4. «Қиянат жасамау»
Сабақтың барысы:
Кіріспе. Бүгін біз сынып сағатында өзін-өзі тану әлеміне кішігірім саяхат жасаймыз. Халқымыздың «Ізденген жетер мұратқа » деген сөзі бар. Әр нәрсені білуге талпыну, білімнің тереңіне бойлау – адамды кемелдікке жеткізеді, рухани жағынан байытады. Дүниеде балалар түсіне білмейтін жәйттар көп. Өмірді танығысы, бәрін білігісі келетін балалар «Ол кім?», «Бұл не?», «Неліктен?», «Қайда?», «Қашан?» деген тәрізді сұрақтарға жауап іздеп, бір тыным таппайды. Сол сияқты біз де өзіміздің әлеміміздің қызықтарын анықтаумен бастаймыз.
«Аквариум» әдісі арқылы сұрақ – жауап:
Бекхан: 1. Әр бір топ мүшелері өткен аптада өзіңіздің басыңыздан өткен
қызықты оқиғаны айтыңыз?
Сұлтан: 2. Болашаққа жоспарыңыз қандай?
Шығармашылық жұмыс: «Ақиқат» тобы- Мәтінді оқып жағдаяттан шығу жолын айтады.
Еркеназ, Алтын, Зере үшеуі бір сыныпта Мектептен келген соң да олар бірге ойнап,бірге серуендейді. Олардың достығын бәрі қызығатын. Соңғы кезде достардың арасында бір келіспеушілік болған сияқты. Бұрынғыдай емес, Еркеназ өзінен-өзі Зереге қырын қарап,бойын одан алшақ ұстай бастады.Оның есесіне Алтын мен Еркеназ екеуі жұмбақтап сөйлейтін әдет шығарады. Бірде Зере Еркеназдан не болғанын сұрады.Еркеназ күмілжіп, онша нанымды жауап айта қойған жоқ.
«Сүйіспеншілік» тобы – «Сүйікті мектебім» таұырыбына жоба жасау. Слайд, флипчарт қорғау.
«Дұрыс әрекет» тобы- Мәтінді оқып, сахналап көрсетеді.
Ажар мен Алмагүл сабақтан келе жатыр еді. Ажар жарнамадан жаңа фильмнің басталғанын көріп:
-Менің қалтамда апам “самса алып жерсің” деп берген ақша бар. Кеттік,кино көрейік,-деді.
Алмагүл:Үйден сұранып шыққан жоқпыз.Іздеп қалады ғой,-деп іркіліп қалды.
-Ештеңе етпес, “мектепте болдық”деп айта саламыз....
Ажардың ұсынысына сендер қалай жауап берер едіңдер?
«Қиянат жасамау» тобы: Өлең жолдарын құрастыр
Арамызда, өкпе, реніш болмасын
___________________________
Адамдарға түсінікпен қарасақ
______________________________
Жасамайық адамзатқа қиянат
_______________________________
Ізгіліктің жолында біз жүрейік.
______________________________
Оқушылар берілген тапсырмалары топпен орындайды.
Әлемнің жеті кереметі. : оқушылар слайд арқылы көрсетеді
Родос алыбы
Мүсінші Харестің қолынан шыққан күн құдайы Гелиостың алып мүсіні – Родос аралында салынған теңдесі жоқ ескерткіштердің бірі. Родос тұрғындары Гелиосқа айрықша табынған. Күн құ-дайы Гелиос аралды өз қолымен теңіз түбінен алып шыққан деген де аңыз бар. Бұл мүсіннің әлемнің жеті кереметтерінің бірі ретінде саналуы тегін болмаса керек. Аралдың кіре берісінде орналасқан биіктігі 35 метр болатын мүсін құрылысы 12 жылға созылған.
Зевс мүсіні
Әлемнің жеті кереметтерінің бірі – Зевс мүсіні Олимпия қаласының орталық алаңындағы Зевс ғибадатханасында болған. Оны әйгілі грек мүсіншісі Фидий піл сүйегі мен алтынды қиыстырып жасаған. Мүсіннің биіктігі 17 метр. Кейіпкердің бір қолында жеңіс құдайы
Семирамиданың аспалы бағы
Тигр және Евфрат жарыса аққан қосөзен аңғарын жайлаған Месопотамия өз қойнауында талай кереметті жасырды. Тарихы бай Шумер мен Аккад мәдениетінің керемет туындысы – Вавилон патшасы Навуходоносордың (б.з.д. 605-562) сүйікті жары Семирамидаға арнап салдыр-ған аспалы бағы.
Александрия маягы
Фарос аралының шығысындағы Египеттің эллиндік орталығы Александрия қаласының маңында орналасқан. Қала атын әлемге танытқан Фарос маягы біздің заманы-мыздың III ғасырында салынды. Тұтастай мәрмәр тастан қашалған, асқан шеберлікпен қаланған маяктың биіктігі – 150 метр.
Артемида ғибадатханасы
Ғибадатхана гректердің VII-VI ғасырларда Эфес жерінде салынған. Херсифрон атты сәулетші ғибадатхананы сол кездегі құрылыс әдістерінің бірі – ионика ордерінің стилімен тұрғыз-ған болатын. аңшылық құдайы болған.
Артемида құрметіне б.з.д.
Галикарнас кесенесі
Кіші Азиядағы шағын қалалардың бірі Галикарнастың әкімі патша Карий Мавсол б.з.д. 351 жылы дүние салады. Патша мұрагерлері жер-жерлерден әйгілі құрылысшы, қолөнершілерді шақыртып, патшаның зиратын тұрғызады.
Мысыр пирамидалары
Жеті кереметтің ең ежелгісі де, әрі біздің бүгінгі дәуірімізге жеткені де – осы Мысыр пирамидалары. Пирамидалар Нілдің солтүстік батыс жағалауындағы сансыз қабірлер мен ғибадат-ханалар тұрғызылған өлілер қаласының үстіне салынды.
ТРЕНИНГ:
12 адам керек немесе адам санында айырмашылық жоқ. Әр қатысушының қолына қағаз беріледі. Олар сағаттың суретін салып, (12- ге дейінгі сандарды жазып) әр санын сол жердегі адамдардың атын жазады. Кейін жүргізушінің айтуы бойынша әр санға қатысты есімі жазылған адамдармен тиісті әрекет жасайды.
1. Қолын қысыңыз
2. Арқасынан қағыңыз
3. Күлімсіреңіз
4. Қол бұлғаңыз
5. Көзіңізді қысыңыз
6. Комплимент айтыңыз
7. Бір тілек айтыңыз
8. Ауа арқылы бетінен сүйіңіз
9. Массаж жасаңыз
10. Арқаларыңызды тигізіңіз
11. Құшақтаңыз
12. Қол қстап екі рет секіріңіз
Рефлексия: «Ақылды ағаш» арқылы кері байланыс орнату.
Қорытынды: Күлімдеу,адамдарға қуаныш сыйлай білу-өзіңнің де ,олардың да өмір жасын ұзартып,денсаулығын жақсартады.Барлық адамдармен күліп амандасу,үнемі ақжарқын жүру,мүмкіндігінше айналаңа қуаныш сыйлау-асыл қасиет. Қызыққа толы әлемде көрер қызығымыз таусылмасын!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz