Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Мәтіндік редактор. WordPad мәтіндік редактордың интерфейсі

Бекітемін
______________І.Т.Макаев
Шымкент қаласы №77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицей
Информатика пән мұғалімі Джамашева Нургуль Шамшиддиновна
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы: 5 Е Мерзімі: 4.03.2015 ж
Тақырыбы: Мәтіндік редактор. WordPad мәтіндік редактордың интерфейсі
Мақсаты: Мәтіндік редактор туралы терең түсінік бере отырып, оның
ерекшеліктерін ұғындыру.
Табыс критерийі:
1. Мәтіндік редактор туралы білу
2. Мәтіндік редактордың элементтерін ажырата білу
3. Мәтіндік редактор элементтерінің қызметтерін білу
Күтілетін нәтижелері:
Мәтіндік редакторы туралы біледі, оның элементтерін салыстыра отырып,
ерекшелігін айқындап жұмыс істей алады.
Әдіс-тәсілдер: Мозайка, Сиқырлы сұрақтар, Джигcо әдісінің елшілік
стратегиясы, Кластер әдісі, Беc caycaқ
Кіріктірілген модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан
ойлауға үйрету , ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану,
оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару
және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

|Уақ|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтижелер |
|ыт | | | |
| | | | |
|2 |1.Топтастыру. «Мозaйкa» |Оқушылар сол қима қағаздарды |Жаңа тақырыпты ашу мақсатында |
| |Сурет қималары арқылы мозайка әдісінің |құрастыру арқылы топтасу керек |және оқушылардың ойлау қабілетін|
| |ережесі бойынша топтастырамын. | |арттыру |
|5 |Құрастырған сурет бойынша мағынасын талдау,|Топпен бірге сол суретті талдап айтып|Оқушының қызығушылығын арттыру, |
| |салыстыру |береді, салыстырып айырмашылығын |мәтіндік редактордың түрлерін |
| | |айтады |ажырата біледі. |
|8 |Үй тапсырмасы: «Сиқырлы сұрақтар» |Оқушылар себеттегі стикерлерді өздері|Оқушылардың |
| |«Лото» ойыны. Себетке салынған сұрақтарды |алады, тобымен ақылдасып жауап |логикалық ойлау жылдамдықтары |
| |оқушыларға ұсынамын. |береді. Егер топ жауап бере алмаса |артады, әңгіме -дебат |
| | |басқа топ жауап береді. |қалыптасады, сыни тұрғыдан |
| | | |ойлана алады |
|8 |Жаңа сабақ. «ДЖИГСО» әдісінің елшілік |Елшілік стратегиясы бойынша әр топтың|Өзара байланыс орната отырып, |
| |стратегиясы бойынша топтық жұмыс арқылы |лидері сағат тілі бойымен келесі |диалог орнайды, өз пікірін |
| |бір-біріне топ арасында түсіндіре отырып, |топқа барып ақпарат алып өз тобына |дәлелдейді. ЖАДА дамиды |
| |тапсырмаларды орындау. |келіп айтады, өзінің тобы өздерінің | |
| |І топ- Мәтіндік редакторының қызметі |тапсырмасы бойынша мәлімет беріп | |
| |ІІ топ - WordPad мәтіндік редактордың |толықтырады. | |
| |интерфейсі | | |
| |ІІІ топ- Мәтіннің құрылымы | | |
| |IV топ-Абзацтың қасиеттері | | |
|2 |Сергіту сәті. Бейнебаян |Оқушылар жаппай орындарынан тұрып, |Бой жазу мақсатында |
| | |бейнебаянда көрсетіліп жатқан биді өз| |
| | |қимылымен қайталау арқылы билейді | |
|13 |Жаңа сабақты пысықтау. «Кластер» әдісі. Әр|Теория мен практиканы үйлестіре |Жаңа сабақты қалай меңгергенін |
| |топ өзді-өзі постер құрастырады, тақырыптың|отырып, осы тақырыптар бойынша |анықтау, топтық жұмысқа |
| |мағынасын жан-жақты ашады |оқушылар берілген тапсырмамен топтық |дағдыландыру,сын тұрғысынан |
| |Топ тапсырмалары: |жұмыста постер жасайды, қорғайды, |ойланады. оқулықпен жұмыс |
| |І топ- Мәтіндік редакторы не үшін қажет? |сыни тұрғыдан ойланады, жаданы одан |жасауға дағдыланады, |
| |ІІтоп - WordPad мәтіндік редактордың |әрмен дамытады, зерттеушілік әңгіме |зерттеушілік әңгіме орын |
| |интерфейсі дегеніміз не? |қалыптасады. |алады.даму аймағы орын алады. |
| |ІІІтоп- Мәтіннің құрылымы дегеніміз не? | | |
| |IVтоп-Абзацтың қасиеттері дегеніміз не? | | |
| |Түрткі сұрақтар беру, нақты нұсқау беру | | |
| |арқылы | | |
|4 |Қорытынды : «Беc caycaқ». Жұптық бағалау |Бес саусақ әдісі арқылы бір-бірін | Нақты көшбасшы оқушыны анықтау |
| |ережесімен таныстырамын. |бағалайды . Топ мүшелері бір-бірін |және де шынай бағалауға |
| |Бес саусаққа критерийлерін жазамын |бағалайды, шынайы баға орын алады, |дағдыланады. |
| |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді |бағалауды үйренеді. | |
| |2.Кім бүгін белсенді? | | |
| |3.Кімнің идеясымен постер қорғалды | | |
| |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?| | |
| |5.Лидер деп кімді санайсың? | | |
|3 |Бағалау: |Әр топтың топ басшысы тобындағы |Әр оқушының жеке жұмысын |
| |Әр топқа бағалау парақтарын беремін. Сол |оқушыларға мұғалім берген ұпайларды |анықтау, қай жерде қатыспағанын |
| |арқылы бағалаймын |жазып отырады. |анықтау, бағаны шынайы қоюға |
| |Үйге тапсырма.Тақырыпты оқу, ребус жасау. | |дағдыландыру |
| |Кері байланыс "Хат қалта" |Тапсырманы күнделіктеріне жазады. |Өздерін-өзі бағалайды |
| | |Хат қалтаға стикерлерін жабыстыру | |
| | |арқылы өздерінің ойларын жазады. | |

Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(І-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |

2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІІ-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |

2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІІІ-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |

2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІV-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |

2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»

Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (І-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды
|4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре
алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды
|4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре
алды ? |5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3
| | | | | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Қарапайым мәтіндік редактор
Тақырып WordPad мәтіндік редакторының интерфейсі
Мәтінді теру және түзету ережелері. мәтін бойымен жылжыту
Қарапайым мәтіндік редактор. редактор интерфейсі
Мәтіндік редактор
Қарпайым мәтіндік редакторы
Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыру
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Блокнот қолданбасымен танысу жайлы ақпарат
Пәндер