Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәтіндік редактор. WordPad мәтіндік редактордың интерфейсі
Бекітемін
______________І.Т.Макаев
Шымкент қаласы №77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицей
Информатика пән мұғалімі Джамашева Нургуль Шамшиддиновна
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы: 5 Е Мерзімі: 4.03.2015 ж
Тақырыбы: Мәтіндік редактор. WordPad мәтіндік редактордың интерфейсі
Мақсаты: Мәтіндік редактор туралы терең түсінік бере отырып, оның
ерекшеліктерін ұғындыру.
Табыс критерийі:
1. Мәтіндік редактор туралы білу
2. Мәтіндік редактордың элементтерін ажырата білу
3. Мәтіндік редактор элементтерінің қызметтерін білу
Күтілетін нәтижелері:
Мәтіндік редакторы туралы біледі, оның элементтерін салыстыра отырып,
ерекшелігін айқындап жұмыс істей алады.
Әдіс-тәсілдер: Мозайка, Сиқырлы сұрақтар, Джигcо әдісінің елшілік
стратегиясы, Кластер әдісі, Беc caycaқ
Кіріктірілген модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан
ойлауға үйрету , ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану,
оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару
және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
|Уақ|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтижелер |
|ыт | | | |
| | | | |
|2 |1.Топтастыру. «Мозaйкa» |Оқушылар сол қима қағаздарды |Жаңа тақырыпты ашу мақсатында |
| |Сурет қималары арқылы мозайка әдісінің |құрастыру арқылы топтасу керек |және оқушылардың ойлау қабілетін|
| |ережесі бойынша топтастырамын. | |арттыру |
|5 |Құрастырған сурет бойынша мағынасын талдау,|Топпен бірге сол суретті талдап айтып|Оқушының қызығушылығын арттыру, |
| |салыстыру |береді, салыстырып айырмашылығын |мәтіндік редактордың түрлерін |
| | |айтады |ажырата біледі. |
|8 |Үй тапсырмасы: «Сиқырлы сұрақтар» |Оқушылар себеттегі стикерлерді өздері|Оқушылардың |
| |«Лото» ойыны. Себетке салынған сұрақтарды |алады, тобымен ақылдасып жауап |логикалық ойлау жылдамдықтары |
| |оқушыларға ұсынамын. |береді. Егер топ жауап бере алмаса |артады, әңгіме -дебат |
| | |басқа топ жауап береді. |қалыптасады, сыни тұрғыдан |
| | | |ойлана алады |
|8 |Жаңа сабақ. «ДЖИГСО» әдісінің елшілік |Елшілік стратегиясы бойынша әр топтың|Өзара байланыс орната отырып, |
| |стратегиясы бойынша топтық жұмыс арқылы |лидері сағат тілі бойымен келесі |диалог орнайды, өз пікірін |
| |бір-біріне топ арасында түсіндіре отырып, |топқа барып ақпарат алып өз тобына |дәлелдейді. ЖАДА дамиды |
| |тапсырмаларды орындау. |келіп айтады, өзінің тобы өздерінің | |
| |І топ- Мәтіндік редакторының қызметі |тапсырмасы бойынша мәлімет беріп | |
| |ІІ топ - WordPad мәтіндік редактордың |толықтырады. | |
| |интерфейсі | | |
| |ІІІ топ- Мәтіннің құрылымы | | |
| |IV топ-Абзацтың қасиеттері | | |
|2 |Сергіту сәті. Бейнебаян |Оқушылар жаппай орындарынан тұрып, |Бой жазу мақсатында |
| | |бейнебаянда көрсетіліп жатқан биді өз| |
| | |қимылымен қайталау арқылы билейді | |
|13 |Жаңа сабақты пысықтау. «Кластер» әдісі. Әр|Теория мен практиканы үйлестіре |Жаңа сабақты қалай меңгергенін |
| |топ өзді-өзі постер құрастырады, тақырыптың|отырып, осы тақырыптар бойынша |анықтау, топтық жұмысқа |
| |мағынасын жан-жақты ашады |оқушылар берілген тапсырмамен топтық |дағдыландыру,сын тұрғысынан |
| |Топ тапсырмалары: |жұмыста постер жасайды, қорғайды, |ойланады. оқулықпен жұмыс |
| |І топ- Мәтіндік редакторы не үшін қажет? |сыни тұрғыдан ойланады, жаданы одан |жасауға дағдыланады, |
| |ІІтоп - WordPad мәтіндік редактордың |әрмен дамытады, зерттеушілік әңгіме |зерттеушілік әңгіме орын |
| |интерфейсі дегеніміз не? |қалыптасады. |алады.даму аймағы орын алады. |
| |ІІІтоп- Мәтіннің құрылымы дегеніміз не? | | |
| |IVтоп-Абзацтың қасиеттері дегеніміз не? | | |
| |Түрткі сұрақтар беру, нақты нұсқау беру | | |
| |арқылы | | |
|4 |Қорытынды : «Беc caycaқ». Жұптық бағалау |Бес саусақ әдісі арқылы бір-бірін | Нақты көшбасшы оқушыны анықтау |
| |ережесімен таныстырамын. |бағалайды . Топ мүшелері бір-бірін |және де шынай бағалауға |
| |Бес саусаққа критерийлерін жазамын |бағалайды, шынайы баға орын алады, |дағдыланады. |
| |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді |бағалауды үйренеді. | |
| |2.Кім бүгін белсенді? | | |
| |3.Кімнің идеясымен постер қорғалды | | |
| |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?| | |
| |5.Лидер деп кімді санайсың? | | |
|3 |Бағалау: |Әр топтың топ басшысы тобындағы |Әр оқушының жеке жұмысын |
| |Әр топқа бағалау парақтарын беремін. Сол |оқушыларға мұғалім берген ұпайларды |анықтау, қай жерде қатыспағанын |
| |арқылы бағалаймын |жазып отырады. |анықтау, бағаны шынайы қоюға |
| |Үйге тапсырма.Тақырыпты оқу, ребус жасау. | |дағдыландыру |
| |Кері байланыс "Хат қалта" |Тапсырманы күнделіктеріне жазады. |Өздерін-өзі бағалайды |
| | |Хат қалтаға стикерлерін жабыстыру | |
| | |арқылы өздерінің ойларын жазады. | |
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(І-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІІ-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІІІ-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІV-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (І-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды
|4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре
алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды
|4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре
алды ? |5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3
| | | | | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
______________І.Т.Макаев
Шымкент қаласы №77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицей
Информатика пән мұғалімі Джамашева Нургуль Шамшиддиновна
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы: 5 Е Мерзімі: 4.03.2015 ж
Тақырыбы: Мәтіндік редактор. WordPad мәтіндік редактордың интерфейсі
Мақсаты: Мәтіндік редактор туралы терең түсінік бере отырып, оның
ерекшеліктерін ұғындыру.
Табыс критерийі:
1. Мәтіндік редактор туралы білу
2. Мәтіндік редактордың элементтерін ажырата білу
3. Мәтіндік редактор элементтерінің қызметтерін білу
Күтілетін нәтижелері:
Мәтіндік редакторы туралы біледі, оның элементтерін салыстыра отырып,
ерекшелігін айқындап жұмыс істей алады.
Әдіс-тәсілдер: Мозайка, Сиқырлы сұрақтар, Джигcо әдісінің елшілік
стратегиясы, Кластер әдісі, Беc caycaқ
Кіріктірілген модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан
ойлауға үйрету , ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану,
оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару
және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
|Уақ|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтижелер |
|ыт | | | |
| | | | |
|2 |1.Топтастыру. «Мозaйкa» |Оқушылар сол қима қағаздарды |Жаңа тақырыпты ашу мақсатында |
| |Сурет қималары арқылы мозайка әдісінің |құрастыру арқылы топтасу керек |және оқушылардың ойлау қабілетін|
| |ережесі бойынша топтастырамын. | |арттыру |
|5 |Құрастырған сурет бойынша мағынасын талдау,|Топпен бірге сол суретті талдап айтып|Оқушының қызығушылығын арттыру, |
| |салыстыру |береді, салыстырып айырмашылығын |мәтіндік редактордың түрлерін |
| | |айтады |ажырата біледі. |
|8 |Үй тапсырмасы: «Сиқырлы сұрақтар» |Оқушылар себеттегі стикерлерді өздері|Оқушылардың |
| |«Лото» ойыны. Себетке салынған сұрақтарды |алады, тобымен ақылдасып жауап |логикалық ойлау жылдамдықтары |
| |оқушыларға ұсынамын. |береді. Егер топ жауап бере алмаса |артады, әңгіме -дебат |
| | |басқа топ жауап береді. |қалыптасады, сыни тұрғыдан |
| | | |ойлана алады |
|8 |Жаңа сабақ. «ДЖИГСО» әдісінің елшілік |Елшілік стратегиясы бойынша әр топтың|Өзара байланыс орната отырып, |
| |стратегиясы бойынша топтық жұмыс арқылы |лидері сағат тілі бойымен келесі |диалог орнайды, өз пікірін |
| |бір-біріне топ арасында түсіндіре отырып, |топқа барып ақпарат алып өз тобына |дәлелдейді. ЖАДА дамиды |
| |тапсырмаларды орындау. |келіп айтады, өзінің тобы өздерінің | |
| |І топ- Мәтіндік редакторының қызметі |тапсырмасы бойынша мәлімет беріп | |
| |ІІ топ - WordPad мәтіндік редактордың |толықтырады. | |
| |интерфейсі | | |
| |ІІІ топ- Мәтіннің құрылымы | | |
| |IV топ-Абзацтың қасиеттері | | |
|2 |Сергіту сәті. Бейнебаян |Оқушылар жаппай орындарынан тұрып, |Бой жазу мақсатында |
| | |бейнебаянда көрсетіліп жатқан биді өз| |
| | |қимылымен қайталау арқылы билейді | |
|13 |Жаңа сабақты пысықтау. «Кластер» әдісі. Әр|Теория мен практиканы үйлестіре |Жаңа сабақты қалай меңгергенін |
| |топ өзді-өзі постер құрастырады, тақырыптың|отырып, осы тақырыптар бойынша |анықтау, топтық жұмысқа |
| |мағынасын жан-жақты ашады |оқушылар берілген тапсырмамен топтық |дағдыландыру,сын тұрғысынан |
| |Топ тапсырмалары: |жұмыста постер жасайды, қорғайды, |ойланады. оқулықпен жұмыс |
| |І топ- Мәтіндік редакторы не үшін қажет? |сыни тұрғыдан ойланады, жаданы одан |жасауға дағдыланады, |
| |ІІтоп - WordPad мәтіндік редактордың |әрмен дамытады, зерттеушілік әңгіме |зерттеушілік әңгіме орын |
| |интерфейсі дегеніміз не? |қалыптасады. |алады.даму аймағы орын алады. |
| |ІІІтоп- Мәтіннің құрылымы дегеніміз не? | | |
| |IVтоп-Абзацтың қасиеттері дегеніміз не? | | |
| |Түрткі сұрақтар беру, нақты нұсқау беру | | |
| |арқылы | | |
|4 |Қорытынды : «Беc caycaқ». Жұптық бағалау |Бес саусақ әдісі арқылы бір-бірін | Нақты көшбасшы оқушыны анықтау |
| |ережесімен таныстырамын. |бағалайды . Топ мүшелері бір-бірін |және де шынай бағалауға |
| |Бес саусаққа критерийлерін жазамын |бағалайды, шынайы баға орын алады, |дағдыланады. |
| |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді |бағалауды үйренеді. | |
| |2.Кім бүгін белсенді? | | |
| |3.Кімнің идеясымен постер қорғалды | | |
| |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?| | |
| |5.Лидер деп кімді санайсың? | | |
|3 |Бағалау: |Әр топтың топ басшысы тобындағы |Әр оқушының жеке жұмысын |
| |Әр топқа бағалау парақтарын беремін. Сол |оқушыларға мұғалім берген ұпайларды |анықтау, қай жерде қатыспағанын |
| |арқылы бағалаймын |жазып отырады. |анықтау, бағаны шынайы қоюға |
| |Үйге тапсырма.Тақырыпты оқу, ребус жасау. | |дағдыландыру |
| |Кері байланыс "Хат қалта" |Тапсырманы күнделіктеріне жазады. |Өздерін-өзі бағалайды |
| | |Хат қалтаға стикерлерін жабыстыру | |
| | |арқылы өздерінің ойларын жазады. | |
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(І-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІІ-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІІІ-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Бағалау критреийлері
|№ |Оқушылардың аты-жөні |1.Мәтіндік редактор |2.Мәтіндік редактордың |3.Мәтіндік редактор |
| |(ІV-ТОП) |туралы айтты |элементтерін ажыратты |элементтерінің қызметтерін |
| | |2 балл |3 балл |талдап корсетти |
| | | | |5 балл |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
2балл – «3», 3балл – «4», 5балл – «5»
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (І-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды
|4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре
алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды
|4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре алды ?
|5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3 | | |
| | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Жұптық бағалау критерийлері
№ |Оқушылардың аты-жөні (ІІІ-ТОП) |1. Үй тапсырмасын кім жақсы түсіндірді
|2.Кім бүгін белсенді?
|3.Кімнің идеясымен постер қорғалды |4.Постерді кім шығып жақсы түсіндіре
алды ? |5.Лидер деп кімді санайсың? | |1 | | | | | | | |2 | | | | | | | |3
| | | | | | | |4 | | | | | | | |5 | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz