Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
10-11 сыныптар аралығындағы З е р е к танымдық сайысы
10-11 сыныптар аралығындағы «З е р е к» танымдық сайысы.
Мақсаты: Жас ұрпақты еліміздің құқықтық реформаларының мәнін түсінуге
үйрету, тарих тереңіндегі ата – баба салты мен дәсүрі, жеті
жарғы заң жобаларымен таныстыра отырып,заңды сыйлауға тәрбиелеу
Көрнекілігі: Дүние жүзі тарихы, ҚР Конституциясы, Философия негіздері,
Қазақстан
тарихы, слайдтар, интерактивті тақта, көрме
Жүрісі:
1. Таныстыру
2. Конституцияны білу- әр азаматтың міндеті
3. Билер, тархандар тарихынан
4. Ойды аяқта
5. Топбасшылыр сайысы
6. Қорытынды
І тур Таныстыру
1 топ ІІ топ ІІІ топ ІҮ топ
10 «А» 10 «Ә» 11 «А» 11 «Ә»
ІІ тур.
«Кім?», «Неше?», «Қайда?», «Қандай?». Шарты: әр топ өзіне берілген
тақырыпты сұрақтарға сүйене отырып, толық мазмұнын ашу тиіс.
І топ
Қазақстан Республикасының Президенті
ІІ топ
Қазақстан Республикасының Папрламенті
ІІІ топ
Қазақстан Республикасының Үкіметі
ІҮ топ
Қазақстан Республикасының сот билігі
ІІІ тур Құқық пен қазылық тарихындағы тұлғаларды білесің бе?
1. Заң шығарушы, атқарушы және сот билігін бөлу идеясының авторы, « Көне
дүниенің тірі энциклопедиясы», Полотонның шәкірті және 17 жыл бірге жүрген
серігі кім?
2. Қазақ тілінде алғашқы құқық құжат жобасын жасап, халық арасында
таратқан, 1885 жылы өз ұсынысымен билер съезін, шақырып, заң қабылдаған
ақын, философ, гуманист кім?
3. Алғашқы заң магистірі, құқық тақырыбына бірқатар бағалы еңбектер жазған,
Омбы, Семей, Повлодарда заң қызметкері, «Алаш» партиясының мүшесі. Ол кім?
4. Белгілі заңгер, қоғам қайраткері, ағартушы-демократ, 1905 жылы жер
туралы заңның жобасын жасаған,1907 жылы Орал обылысынан ІІ мемлекеттік
Думаға депутат болып сайланған кім?
5.Б.з.б. ҮІ-Ү ғ.ғ. Қытайда өмір сүрген. Мемілекет басқару ережелерін
жасады. «Егер делбені шебер ұстаса аттардың өздері- аң шауып кетті ...»
деген сөздің авторы кім?
6. Ойдан шығырылған патшалықты іздестіру «Даланың, айталық, Еуропаның
тарихынан да кем түспейтін шиеленісті өз тарихы болды» деген сөздің иесі
кім?
7. Асанқайғы дәстүрін жалғастырушы. 1693-1787 жылдар аралығында өмір сүрген
қазақ жырауы біріңғай орталықтанған мемілекет болуды жақтаушы. Ол кім?
8. Мемілекет билікті үш дұрыс (манахия, аристократия, политил) және үш
дұрыс емес (тирания оригархия, демонратия) формаға болған философ кім?
ІҮ тур Ойды аяқта
1 Заңның құрығы ...
2. Өш алғаннан гөрі ...
3. Әр адамның құдайы ...
4. Жамандық қылсаң пәле күт ...
5. Жазасын татпайтын ...
6. Туғанына бұрғаны ...
Ү тур Копитандар сайысы
1.Заңмен белгіленген апталық жұмыс уақытының қалыпты ұзақтығы ?
2. Мәслихаттардың өкілеттілік мерзімі?
3. Азаматтарға рақымшылық жасау туралы актілерді кім шығарады?
4. ҚР Парламент Мәжілісі неше депутаттан тұрады?
5. Меншік құқығының элементтері?
6. Міндеттеме тараптары қалай аталады?
7. Республика Президентінің кезекті сайлауын кім хабарлайды?
8. Парламент қабылдаған заңдардың Республика Конституциясына сәкестігін
Президент қойғанға дейін қарайтын кім немесе қай орган?
9. Азаматтық құқықтың қабілеттік қай кезден басталды?
10. Еңбек жағдайлары зиянды жұмыстарда істейтін қызыметкерлер үшін жұмыс
уақытының ұзақтығы?
11. Әкімшілік жазалаудың ең көп тараған түрі?
12. Мұраға қалдырудың түрлері?
13. Конституциялық Кеңестің өкілетті мерзімі?
14. Мұра ашылғаннан кейін мұраны қабылдау мерзімі?
15. Заң бойынша зейнетке шығу жасы қандай?
16. Жеке еңбек дауларын қарайтын органдар?
17. Көшеде жүргізу ережесін бұзған адам заңды жауапкершіліктің қай түрі
таратылады?
18. Түнгі жұмыс мерзіміз?
19. Кім ҚР Президенті болып сайлана алады?
20. Қазақтың әдет - ғұрып заңы қалай аталады?
ҮІ. Сайысты қорытындылау
ҮІІ. Марапаттау
Жанкелдин орта мектебі
Тарих, құқық апталығында
9 - сынып оқушыларымен өткен
«Мемлекет үшін адам құқықтары маңызды»
құқықтық кештің
бағдарламасы
Өткізген : Жантілеуова Б
2012 жыл
«Мемлекет үшін адам құқықтары маңызды»
құқықтық кештің
бағдарламасы
Мақсаты: Адам құқықтарының жалпы декларациясында және халықаралық құқықтың
нормаларында қабылдаған адамның бостандықтары мен
басымдықтары
туралы түсіндіру. Еліміздің басты мақсаттарының бірі
болып отырған заң
үстемдік ететін құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғам
қалыптастыру.
Көрнекілігі: Адам құқықтарының жалпы деларациясынан үзінділер, ҚР
Конституциясы,
Философия негіздері, Қазақстан тарихы, слайдтар,
интерактивті тақта
Қатысушылар: 9- сынып оқушылары
Тыңдаушылар : 10-11 сынып оқушылары
Жүрісі:
1. Баяндамалар
2.Слайдталған материалдар
3.Сұрақ – жауап
4. Жағдайды талқыла
5. Қорытынды
І- бөлім 9 «А »- сыныпты тыңдау
1. «Қазақстан Республикасы Конституциясы- құқықтық мемлекет пен азаматтық
қоғам орнату жолында»
2 . Слайдталған материалдар
Қазақстан Республикасының Конституциясы ІІ – бөлім «Адам және азамат»10-
39 – баптарын түсіндіру
3. Сұрақ – жауаптар
Оқушылардың сұрақтарына жауап беру
4- бөлім Жағдайды талқыла
Берілген мәтінді оқып, талдау
2- бөлім 9 «Ә »- сыныпты тыңдау
1. «Қазақстан Республикасындағы адам саудасының мәселесі»
2 . Слайдталған материалдар
Қазақстандағы адам саудасының жай күйі және адам саудасына қарсы күресті
күшейту және жандандыру
3. Сұрақ – жауаптар
Оқушылардың сұрақтарына жауап беру
4- бөлім Жағдайды талқыла
Берілген мәтінді оқып, талдау
Қорытынды: Заңды білу, орындау, құрметтеу , сақтау әббір азаматтың міндеті
Мақсаты: Жас ұрпақты еліміздің құқықтық реформаларының мәнін түсінуге
үйрету, тарих тереңіндегі ата – баба салты мен дәсүрі, жеті
жарғы заң жобаларымен таныстыра отырып,заңды сыйлауға тәрбиелеу
Көрнекілігі: Дүние жүзі тарихы, ҚР Конституциясы, Философия негіздері,
Қазақстан
тарихы, слайдтар, интерактивті тақта, көрме
Жүрісі:
1. Таныстыру
2. Конституцияны білу- әр азаматтың міндеті
3. Билер, тархандар тарихынан
4. Ойды аяқта
5. Топбасшылыр сайысы
6. Қорытынды
І тур Таныстыру
1 топ ІІ топ ІІІ топ ІҮ топ
10 «А» 10 «Ә» 11 «А» 11 «Ә»
ІІ тур.
«Кім?», «Неше?», «Қайда?», «Қандай?». Шарты: әр топ өзіне берілген
тақырыпты сұрақтарға сүйене отырып, толық мазмұнын ашу тиіс.
І топ
Қазақстан Республикасының Президенті
ІІ топ
Қазақстан Республикасының Папрламенті
ІІІ топ
Қазақстан Республикасының Үкіметі
ІҮ топ
Қазақстан Республикасының сот билігі
ІІІ тур Құқық пен қазылық тарихындағы тұлғаларды білесің бе?
1. Заң шығарушы, атқарушы және сот билігін бөлу идеясының авторы, « Көне
дүниенің тірі энциклопедиясы», Полотонның шәкірті және 17 жыл бірге жүрген
серігі кім?
2. Қазақ тілінде алғашқы құқық құжат жобасын жасап, халық арасында
таратқан, 1885 жылы өз ұсынысымен билер съезін, шақырып, заң қабылдаған
ақын, философ, гуманист кім?
3. Алғашқы заң магистірі, құқық тақырыбына бірқатар бағалы еңбектер жазған,
Омбы, Семей, Повлодарда заң қызметкері, «Алаш» партиясының мүшесі. Ол кім?
4. Белгілі заңгер, қоғам қайраткері, ағартушы-демократ, 1905 жылы жер
туралы заңның жобасын жасаған,1907 жылы Орал обылысынан ІІ мемлекеттік
Думаға депутат болып сайланған кім?
5.Б.з.б. ҮІ-Ү ғ.ғ. Қытайда өмір сүрген. Мемілекет басқару ережелерін
жасады. «Егер делбені шебер ұстаса аттардың өздері- аң шауып кетті ...»
деген сөздің авторы кім?
6. Ойдан шығырылған патшалықты іздестіру «Даланың, айталық, Еуропаның
тарихынан да кем түспейтін шиеленісті өз тарихы болды» деген сөздің иесі
кім?
7. Асанқайғы дәстүрін жалғастырушы. 1693-1787 жылдар аралығында өмір сүрген
қазақ жырауы біріңғай орталықтанған мемілекет болуды жақтаушы. Ол кім?
8. Мемілекет билікті үш дұрыс (манахия, аристократия, политил) және үш
дұрыс емес (тирания оригархия, демонратия) формаға болған философ кім?
ІҮ тур Ойды аяқта
1 Заңның құрығы ...
2. Өш алғаннан гөрі ...
3. Әр адамның құдайы ...
4. Жамандық қылсаң пәле күт ...
5. Жазасын татпайтын ...
6. Туғанына бұрғаны ...
Ү тур Копитандар сайысы
1.Заңмен белгіленген апталық жұмыс уақытының қалыпты ұзақтығы ?
2. Мәслихаттардың өкілеттілік мерзімі?
3. Азаматтарға рақымшылық жасау туралы актілерді кім шығарады?
4. ҚР Парламент Мәжілісі неше депутаттан тұрады?
5. Меншік құқығының элементтері?
6. Міндеттеме тараптары қалай аталады?
7. Республика Президентінің кезекті сайлауын кім хабарлайды?
8. Парламент қабылдаған заңдардың Республика Конституциясына сәкестігін
Президент қойғанға дейін қарайтын кім немесе қай орган?
9. Азаматтық құқықтың қабілеттік қай кезден басталды?
10. Еңбек жағдайлары зиянды жұмыстарда істейтін қызыметкерлер үшін жұмыс
уақытының ұзақтығы?
11. Әкімшілік жазалаудың ең көп тараған түрі?
12. Мұраға қалдырудың түрлері?
13. Конституциялық Кеңестің өкілетті мерзімі?
14. Мұра ашылғаннан кейін мұраны қабылдау мерзімі?
15. Заң бойынша зейнетке шығу жасы қандай?
16. Жеке еңбек дауларын қарайтын органдар?
17. Көшеде жүргізу ережесін бұзған адам заңды жауапкершіліктің қай түрі
таратылады?
18. Түнгі жұмыс мерзіміз?
19. Кім ҚР Президенті болып сайлана алады?
20. Қазақтың әдет - ғұрып заңы қалай аталады?
ҮІ. Сайысты қорытындылау
ҮІІ. Марапаттау
Жанкелдин орта мектебі
Тарих, құқық апталығында
9 - сынып оқушыларымен өткен
«Мемлекет үшін адам құқықтары маңызды»
құқықтық кештің
бағдарламасы
Өткізген : Жантілеуова Б
2012 жыл
«Мемлекет үшін адам құқықтары маңызды»
құқықтық кештің
бағдарламасы
Мақсаты: Адам құқықтарының жалпы декларациясында және халықаралық құқықтың
нормаларында қабылдаған адамның бостандықтары мен
басымдықтары
туралы түсіндіру. Еліміздің басты мақсаттарының бірі
болып отырған заң
үстемдік ететін құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғам
қалыптастыру.
Көрнекілігі: Адам құқықтарының жалпы деларациясынан үзінділер, ҚР
Конституциясы,
Философия негіздері, Қазақстан тарихы, слайдтар,
интерактивті тақта
Қатысушылар: 9- сынып оқушылары
Тыңдаушылар : 10-11 сынып оқушылары
Жүрісі:
1. Баяндамалар
2.Слайдталған материалдар
3.Сұрақ – жауап
4. Жағдайды талқыла
5. Қорытынды
І- бөлім 9 «А »- сыныпты тыңдау
1. «Қазақстан Республикасы Конституциясы- құқықтық мемлекет пен азаматтық
қоғам орнату жолында»
2 . Слайдталған материалдар
Қазақстан Республикасының Конституциясы ІІ – бөлім «Адам және азамат»10-
39 – баптарын түсіндіру
3. Сұрақ – жауаптар
Оқушылардың сұрақтарына жауап беру
4- бөлім Жағдайды талқыла
Берілген мәтінді оқып, талдау
2- бөлім 9 «Ә »- сыныпты тыңдау
1. «Қазақстан Республикасындағы адам саудасының мәселесі»
2 . Слайдталған материалдар
Қазақстандағы адам саудасының жай күйі және адам саудасына қарсы күресті
күшейту және жандандыру
3. Сұрақ – жауаптар
Оқушылардың сұрақтарына жауап беру
4- бөлім Жағдайды талқыла
Берілген мәтінді оқып, талдау
Қорытынды: Заңды білу, орындау, құрметтеу , сақтау әббір азаматтың міндеті
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz