Ақша қызметтері және түрлері

Сабақтың өтілу

мерзімі

20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин
Сабақтың өтілумерзімі: Сыныбы
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: 8 «а» сыныбы
Сабақтың өтілумерзімі: Пәні
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Экономика
Сабақтың өтілумерзімі:

Сабақтың

тақырыбы

20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Ақша қызметтері және түрлері
Сабақтың өтілумерзімі: Сабақтың мақсаты
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин:

Жаңа сабақ тақырыбын ашуда бейнеролик қолдана отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;

ақша түрлерімен таныстыра отырып танымдық қабілеттерін дамыту;

Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың пәнге, сабаққа деген белсенділіктері мен қызығушылықтырын арттыру;

Білім берудегі жаңа жеті модуль тәсілдерін қолдану;

Сабақтың өтілумерзімі: Сілтеме
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин:

Экономика негіздері 8-сынып;

«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» экономика негіздері оқулығы;

Интернеттен алынған ақша тақырыбы (google. kz)

Әр елдің ақшаларының суреттері;

ҚР-ның ұлттық валютасының суреттері;

Сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, плакат, маркерлер т. б)

Сабақтың өтілумерзімі:

Оқыту

Нәтижесі

20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин:

Ақша туралы толық мағлұмат алады;

Ақша түрлерімен, қызметтерімен танысады;

Әр елдің валюта бағамдары туралы біледі;

Топпен жұмыс жасауды үйренеді;

Ақшаны үнемді жұмсауды үйренеді;

Сабақтың өтілумерзімі:

Негізгі

Идеялар

20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Ақша, ақша қызметтері, ақша түрлері, валюта, валюта бағамы туралы түсініктерін кеңейтеді;
Сабақтың өтілумерзімі: тапсырмалар
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин:

Ұйымдастыру кезеңі (4 мин)

1-тапсырма. Ақша туралы бейнероликті көрсетіп, топ арасына сұрақ тастау; (4 мин)

2-тапсырма. Ақша дегеніміз не сұрағына постер арқылы жауап

беру; (8 мин)

3-тапсырма. Ақша жасау; (5 мин)

Сергіту сәті (2 мин)

4-тапсырма. Ақша қызметтерін талдау; (3 мин)

5-тапсырма. «Кім жылдам?» тапсырмасын орындау; (3мин)

Тест жұмысы (3 мин)

Бағалау (3 мин)

Сабақтың өтілумерзімі: міндеттері
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин:

Ақша туралы түсініктерін кеңейтеді,

Қажеттілікті жүзеге асырады,

Валюта бағамдарымен танысады,

Әр елдің ақшалары туралы біледі.

Сабақтың өтілумерзімі:

Кейінгі

тапсырмалар

20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Валюта бағамдарын жазып келу; Еңбек ресурстары тақырыбына үйден қосымша материалдармен, интернеттен алған жұмыстарымен дайындалу және де «Адам еңбекпен шыңдалады» тақырыбына шығармашылық жұмыс дайындап келу;
Сабақтың өтілумерзімі: Кері байланыс
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Берілген тапсырмаларды орындату арқылы және бағалау түрлері арқылы байланыс жасау;
Сабақтың өтілумерзімі: бағалау
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Критерий бойынша, білім ағашымен, топтық, өзін-өзі бағалау түрлерін қолдану;
Сабақтың өтілумерзімі: Мұғалімнің жазбалары
20. 10. 2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин: Тренер жазбасы
Сабақтың өтілумерзімі:

Оқушылар амандасып болғасын, сынып ішінде ынтымақтастық атмосферасын құрдым, яғни топ ережесін қайталап, еске салып өттік. Топқа бөлу барысында суретті төртке бөліп қиындыларын оқушыларға тараттым, оқушылар қиындыларды құрастыру арқылы топқа бөлінді. Жаңа сабақты бастамас бұрын, топтарға жетон бойынша бағалауларды және білім ағашы бойынша бағалау парақшаларын таратып қойдым. Жаңа сабақтың тақырыбын ашуда интертақтадан ақша туралы бейнероликті көрсету (fingramota. kz)

Бейнеролик көрсетіліп болғасын, оқушылар өз ойларын айтып жатты. Жұбаныш деген оқушы теңгенің бұрынғы түрлерін көрдік,

Бірақ та қолыма ұстап көрмегесін қызық екен деп өз пікірін жеткізді.

2-тапсырманы орындай отырып, әр топ өз идеяларын постер бетіне сурет қылып салды. 3-ші топтың оқушылары өз ойларын анық жеткізе білді, Сымбат деген оқушы ақша-адам қажеттіліктерін қанағаттандыруда өте мақызды болып табылады, адамдар өзіне қажет заттардың барлығын ақша арқылы сатып алады, мысалы: тамақ, киім, тұрмыстық заттар т. б. деп жауап берді. Ал, 2-ші топтағы Бағдат деген оқушы адамдар ақшаны жұмыс жасап, еңбек ету арқылы табады деп, өз ойларын сауда жасап жатқан адамның суретін салу арқылы жеткізе білді.

3-тапсырманы берілген уақыт ішінде орындай отырып, өз топтарының теңгелерінің суретін салды. Олар былай деп жауап берді. Егер де бізге теңге жасау ұсынысы түссе, біз былай жасар едік деп, әр топ та өз теңгелерінің үлгілерін көрсетті.

Берілген тапсырмалар орындалып болғасын соң сергіту сәті жасалды. Әртүрлі жаттығулар жасау арқылы оқушылар бойларын жазып, демалып алды.

4-тапсырма ақша қызметтерін талдай отырып, топ арасында дискуссия туды. 1-топ Ақша - құн өлшемі және төлем құралы ретінде қызмет атқарады. Сол туралы өз пікірлерін айтып талқылау жасады. 2-топ Ақша - айырбас құралы. Сауда-саттық айналысында ақша айырбас құралы ретінде қолданылатын айтып дәлелдеді. Егер де ақша айналыстан шығап қалса, онда экономика дамуында дағдарыс болады деді. 3-топ оқушылары Ақша - қор жинау құралы қызметін атқаратынын айтып өз ойларын толық жеткізді


Ұқсас жұмыстар
Ақша қызметтері
Банктік қызметтер. 9сынып
Ақша теориясы
Ақша дегеніміз не?
Банк жуйесі
Мемлекет бюджеті және отбасы бюджеті
Несиенің кемшіліктері
Салықтық база - салық салуға жататын табыстардың тұрақты мөлшері
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Саясат және оның қызметтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz