Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақша қызметтері және түрлері

|Сабақтың өтілу |20.10.2012 жыл, 2-апта, 6-күн, 4-сабақ, 10:35мин |
|мерзімі | |
|Сыныбы |8 «а» сыныбы |
|Пәні |Экономика |
|Сабақтың |Ақша қызметтері және түрлері |
|тақырыбы | |
|Сабақтың мақсаты|Жаңа сабақ тақырыбын ашуда бейнеролик қолдана отырып оқушылардың |
| |ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту; |
| |ақша түрлерімен таныстыра отырып танымдық қабілеттерін дамыту; |
| |Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың пәнге, сабаққа |
| |деген белсенділіктері мен қызығушылықтырын арттыру; |
| |Білім берудегі жаңа жеті модуль тәсілдерін қолдану; |
|Сілтеме |Экономика негіздері 8-сынып; |
| |«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» экономика негіздері оқулығы; |
| |Интернеттен алынған ақша тақырыбы (google.kz) |
| |Әр елдің ақшаларының суреттері; |
| |ҚР-ның ұлттық валютасының суреттері; |
| |Сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, плакат, маркерлер т.б) |
|Оқыту |Ақша туралы толық мағлұмат алады; |
|Нәтижесі |Ақша түрлерімен, қызметтерімен танысады; |
| |Әр елдің валюта бағамдары туралы біледі; |
| |Топпен жұмыс жасауды үйренеді; |
| |Ақшаны үнемді жұмсауды үйренеді; |
|Негізгі |Ақша, ақша қызметтері, ақша түрлері, валюта, валюта бағамы туралы|
|Идеялар |түсініктерін кеңейтеді; |
|тапсырмалар |Ұйымдастыру кезеңі (4 мин) |
| |1-тапсырма. Ақша туралы бейнероликті көрсетіп, топ арасына сұрақ |
| |тастау;(4 мин) |
| |2-тапсырма.Ақша дегеніміз не сұрағына постер арқылы жауап |
| |беру; (8 мин) |
| |3-тапсырма. Ақша жасау;(5 мин) |
| |Сергіту сәті (2 мин) |
| |4-тапсырма. Ақша қызметтерін талдау;(3 мин) |
| |5-тапсырма. «Кім жылдам?» тапсырмасын орындау;(3мин) |
| |Тест жұмысы (3 мин) |
| |Бағалау (3 мин) |
|міндеттері |Ақша туралы түсініктерін кеңейтеді, |
| |Қажеттілікті жүзеге асырады, |
| |Валюта бағамдарымен танысады, |
| |Әр елдің ақшалары туралы біледі. |
|Кейінгі |Валюта бағамдарын жазып келу;Еңбек ресурстары тақырыбына үйден |
|тапсырмалар |қосымша материалдармен, интернеттен алған жұмыстарымен дайындалу|
| |және де «Адам еңбекпен шыңдалады» тақырыбына шығармашылық жұмыс |
| |дайындап келу; |
|Кері байланыс |Берілген тапсырмаларды орындату арқылы және бағалау түрлері |
| |арқылы байланыс жасау; |
|бағалау |Критерий бойынша, білім ағашымен, топтық, өзін-өзі бағалау |
| |түрлерін қолдану; |
| Мұғалімнің жазбалары |Тренер жазбасы |
| Оқушылар амандасып болғасын,сынып ішінде ынтымақтастық | |
|атмосферасын құрдым, яғни топ ережесін қайталап, еске салып | |
|өттік. Топқа бөлу барысында суретті төртке бөліп қиындыларын | |
|оқушыларға тараттым, оқушылар қиындыларды құрастыру арқылы топқа| |
|бөлінді.Жаңа сабақты бастамас бұрын, топтарға жетон бойынша | |
|бағалауларды және білім ағашы бойынша бағалау парақшаларын | |
|таратып қойдым. Жаңа сабақтың тақырыбын ашуда интертақтадан | |
|ақша туралы бейнероликті көрсету (fingramota.kz) | |
|Бейнеролик көрсетіліп болғасын, оқушылар өз ойларын айтып жатты.| |
|Жұбаныш деген оқушы теңгенің бұрынғы түрлерін көрдік, | |
|Бірақ та қолыма ұстап көрмегесін қызық екен деп өз пікірін | |
|жеткізді. | |
|2-тапсырманы орындай отырып, әр топ өз идеяларын постер бетіне | |
|сурет қылып салды.3-ші топтың оқушылары өз ойларын анық жеткізе | |
|білді, Сымбат деген оқушы ақша-адам қажеттіліктерін | |
|қанағаттандыруда өте мақызды болып табылады, адамдар өзіне қажет| |
|заттардың барлығын ақша арқылы сатып алады, мысалы: тамақ, киім,| |
|тұрмыстық заттар т.б. деп жауап берді. Ал, 2-ші топтағы Бағдат | |
|деген оқушы адамдар ақшаны жұмыс жасап, еңбек ету арқылы табады | |
|деп, өз ойларын сауда жасап жатқан адамның суретін салу арқылы | |
|жеткізе білді. | |
|3-тапсырманы берілген уақыт ішінде орындай отырып, өз топтарының| |
|теңгелерінің суретін салды. Олар былай деп жауап берді.Егер де | |
|бізге теңге жасау ұсынысы түссе, біз былай жасар едік деп, әр | |
|топ та өз теңгелерінің үлгілерін көрсетті. | |
|Берілген тапсырмалар орындалып болғасын соң сергіту сәті | |
|жасалды. Әртүрлі жаттығулар жасау арқылы оқушылар бойларын | |
|жазып, демалып алды. | |
|4-тапсырма ақша қызметтерін талдай отырып, топ арасында | |
|дискуссия туды. 1-топ Ақша – құн өлшемі және төлем құралы | |
|ретінде қызмет атқарады. Сол туралы өз пікірлерін айтып талқылау| |
|жасады.2-топ Ақша – айырбас құралы. Сауда-саттық айналысында | |
|ақша айырбас құралы ретінде қолданылатын айтып дәлелдеді.Егер де| |
|ақша айналыстан шығап қалса, онда экономика дамуында дағдарыс | |
|болады деді.3-топ оқушылары Ақша – қор жинау құралы қызметін | |
|атқаратынын айтып өз ойларын толық жеткізді. 4-топ оқушылары | |
|Ақша – дүниежүзілік ақша қызметін атқаратынын айтып ойларын | |
|тиянақты жеткізе білді.Айдар деген оқушы мысал-дар келтірді. | |
|Доллармен дүние жүзінің кез – келген елдерінде сауда жасауға | |
|болатынын, долларға айналдырып, жинақтауға болатынын айтып | |
|дәлелдеді. | |
|5-тапсырманы орындау нәтижесінде оқушылардың ойлау қабілетін | |
|жетілдіру болды. «Кім жылдам?» деген тапсырманы орындау | |
|барысында оқушылар өздері білетін ақша атауларын жазды. Ең көп | |
|ақша атауын жазған 4 – ші топ оқушылары болды. | |
|Қазақстан-теңге | |
|Ресей-рубль | |
|Түркменстан-манат | |
|Қырғызстан-сом | |
|Өзбекстан-сум | |
|Қытай-юань | |
|АҚШ-доллар | |
|Англия-фунт-стерлинг | |
|Индия-рупия | |
|Жапония-иена | |
|Монгалия-тугрик | |
|Италия-реал | |
|Арабия-динар т.б. | |
|Барлық тапсырмалар орындалып болғасын, оқушылардың бүгінгі | |
|сабақта алған білімдерін тиянақтау үшін тест орындалды.Тест | |
|сұрақтары интертақтадан көрсетіліп, дұрыс жауаптары сол бойда | |
|интертақтадан шығып тұрды. | |
|Сабақ соңында әр топ бір-бірін бағалау жетондарымен бағалап және| |
|әр оқушы білім ағашымен өз деңгейлерін бағалап отырды. | |
|Оқушылардың қойған бағаларының қорытындысын шығарып,өзім қойған | |
|формативті бағаларды қорыта отырып, журнал бетіне жиынтық | |
|бағаларды қойдым. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

Ұқсас жұмыстар
Ақша қызметтері
Банктік қызметтер. 9сынып
Ақша теориясы
Ақша дегеніміз не?
Банк жуйесі
Мемлекет бюджеті және отбасы бюджеті
Несиенің кемшіліктері
Салықтық база - салық салуға жататын табыстардың тұрақты мөлшері
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Саясат және оның қызметтері
Пәндер