Ақша қызметтері және түрлері

Сабақтың өтілу
мерзімі
Сабақтың
тақырыбы
Жаңа сабақ тақырыбын ашуда бейнеролик қолдана отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
ақша түрлерімен таныстыра отырып танымдық қабілеттерін дамыту;
Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың пәнге, сабаққа деген белсенділіктері мен қызығушылықтырын арттыру;
Білім берудегі жаңа жеті модуль тәсілдерін қолдану;
Экономика негіздері 8-сынып;
«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» экономика негіздері оқулығы;
Интернеттен алынған ақша тақырыбы (google. kz)
Әр елдің ақшаларының суреттері;
ҚР-ның ұлттық валютасының суреттері;
Сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, плакат, маркерлер т. б)
Оқыту
Нәтижесі
Ақша туралы толық мағлұмат алады;
Ақша түрлерімен, қызметтерімен танысады;
Әр елдің валюта бағамдары туралы біледі;
Топпен жұмыс жасауды үйренеді;
Ақшаны үнемді жұмсауды үйренеді;
Негізгі
Идеялар
Ұйымдастыру кезеңі (4 мин)
1-тапсырма. Ақша туралы бейнероликті көрсетіп, топ арасына сұрақ тастау; (4 мин)
2-тапсырма. Ақша дегеніміз не сұрағына постер арқылы жауап
беру; (8 мин)
3-тапсырма. Ақша жасау; (5 мин)
Сергіту сәті (2 мин)
4-тапсырма. Ақша қызметтерін талдау; (3 мин)
5-тапсырма. «Кім жылдам?» тапсырмасын орындау; (3мин)
Тест жұмысы (3 мин)
Бағалау (3 мин)
Ақша туралы түсініктерін кеңейтеді,
Қажеттілікті жүзеге асырады,
Валюта бағамдарымен танысады,
Әр елдің ақшалары туралы біледі.
Кейінгі
тапсырмалар
Оқушылар амандасып болғасын, сынып ішінде ынтымақтастық атмосферасын құрдым, яғни топ ережесін қайталап, еске салып өттік. Топқа бөлу барысында суретті төртке бөліп қиындыларын оқушыларға тараттым, оқушылар қиындыларды құрастыру арқылы топқа бөлінді. Жаңа сабақты бастамас бұрын, топтарға жетон бойынша бағалауларды және білім ағашы бойынша бағалау парақшаларын таратып қойдым. Жаңа сабақтың тақырыбын ашуда интертақтадан ақша туралы бейнероликті көрсету (fingramota. kz)
Бейнеролик көрсетіліп болғасын, оқушылар өз ойларын айтып жатты. Жұбаныш деген оқушы теңгенің бұрынғы түрлерін көрдік,
Бірақ та қолыма ұстап көрмегесін қызық екен деп өз пікірін жеткізді.
2-тапсырманы орындай отырып, әр топ өз идеяларын постер бетіне сурет қылып салды. 3-ші топтың оқушылары өз ойларын анық жеткізе білді, Сымбат деген оқушы ақша-адам қажеттіліктерін қанағаттандыруда өте мақызды болып табылады, адамдар өзіне қажет заттардың барлығын ақша арқылы сатып алады, мысалы: тамақ, киім, тұрмыстық заттар т. б. деп жауап берді. Ал, 2-ші топтағы Бағдат деген оқушы адамдар ақшаны жұмыс жасап, еңбек ету арқылы табады деп, өз ойларын сауда жасап жатқан адамның суретін салу арқылы жеткізе білді.
3-тапсырманы берілген уақыт ішінде орындай отырып, өз топтарының теңгелерінің суретін салды. Олар былай деп жауап берді. Егер де бізге теңге жасау ұсынысы түссе, біз былай жасар едік деп, әр топ та өз теңгелерінің үлгілерін көрсетті.
Берілген тапсырмалар орындалып болғасын соң сергіту сәті жасалды. Әртүрлі жаттығулар жасау арқылы оқушылар бойларын жазып, демалып алды.
4-тапсырма ақша қызметтерін талдай отырып, топ арасында дискуссия туды. 1-топ Ақша - құн өлшемі және төлем құралы ретінде қызмет атқарады. Сол туралы өз пікірлерін айтып талқылау жасады. 2-топ Ақша - айырбас құралы. Сауда-саттық айналысында ақша айырбас құралы ретінде қолданылатын айтып дәлелдеді. Егер де ақша айналыстан шығап қалса, онда экономика дамуында дағдарыс болады деді. 3-топ оқушылары Ақша - қор жинау құралы қызметін атқаратынын айтып өз ойларын толық жеткізді
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz