Сабақ жоспары :: Сурет, сызу
Файл қосу
Пейзаж туралы
Тақырыбы: Пейзаж
6 «А» сыныбы
| 11 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 15.40 |
|Сабақтың мақсаты: |Оқушыларға топпен жұмыс жасата отырып |
| |алғырлыққа, тапқырлыққа,байқампаздыққа, |
| |әсемдікке үйрету. Оқушылардың шығармашылық |
| |қабілеттерін дамыту, сана-сезіміне қозғау |
| |салу, шығармашылық жұмыс деңгейін көтеру. |
|Әдісі: |Диалогтық оқыту, топпен жұмыс, формативті |
| |бағалау. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар, көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|3 мин |1. Оқушылармен сәлемдесу | | |
| |2. Топқа бөлу (қиынды |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |суреттер арқылы) | | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|5 мин |Натюрморт тақырыбынасалған |Суреттерін тақтаға іледі, |Слайд |
| |суреттері бойынша оқушылардың|натюрморт сөзіне анықтама | |
| |деңгеін анықтау. Үй |береді. Сұрақтарға жауап | |
| |тапсырмасын қайталау |береді. | |
| |мақсатында сұрақтар қоямын. | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|7 мин |1-тапсырма | | |
| |Қолдарындағы қиынды |Суреттерді топ болып |Плакат, маркер. |
| |суреттерді құрастырып, |құрастыып, суреттеріне | |
| |суреттеріңе сәйкес ат |сәйкес ат қояды. | |
| |қойыңдар. | | |
| |2- тапсырма |Оқушылар тапсырма бойынша | |
| |Суреттеріңе сәйкес ақын |топта жұмыс жасайды, | |
| |жазушылардың өлеңдерінен |үзінді өлеңдер жазады, | |
| |үзінді бір шумақ өлең |топтан бір оқушы | |
| |жазыңдар. |баяндайды. | |
|8 мин |3- тапсырма |Суретпен танысады | |
| |Интерактивті тақтадан төрт |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |жыл мезгілі көрсетіледі. | | |
| |1. Мына суреттерде не | |Интерактивті тақта,|
| |бейнеленген? | |слайд. |
| |2. Суреттердің қандай | | |
| |ерекшеліктері бар? | | |
| |3. Осы суреттердің қандай |Ортақ белгі табиғат екенін| |
| |ортақ белгісі бар? |табады. | |
| |Тақырып «Пейзаж» сөзі |Пейзаж сөзінің анықтамасын|Интерактивті тақта,|
| |жазылады. Нақты анықтамасы |айтады. |слайд. |
| |көрсетіледі. | | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10 мин |4-тапсырма | | |
| |Өздеріңе ұнаған табиғат |Әр топ біріге отырып |Плакат, |
| |көрінісін бейнелеңдер. |табиғат суреттерін салады.|қарындаштар, |
| | | |акварель, қылқалам.|
| |Ортақ тұжырымға келтіру. |Оқушылар суреттерін | |
| |Әр топтың жұмысы ерекше құнды|тақтаға іліп, топ атынан | |
| |екенін ұғындыру. |біреуі қорғайды. | |
|5. Сабақты қорытындылау |
|5 мин |Бүгінгі сабақтан алған әсері |Бүгінгі сабақтан алған |Рефлексия парағы. |
| |жайлы жаздырту.Рефлексия |әсерлерін жазады. | |
|6. Үйге тапсырма беру |
|2 мин | «Пейзаж» тақырыбына |Оқушылар берілген тапсырма| |
| |жеке-жеке сурет салып келу. |бойынша дайындалулары | |
| |Астана қаласындағы Бәйтерек, |керек. | |
| |Ханшатыры, Думан ғимараттар | | |
| |жайлы мағұлмат жинақтап келу.| | |
|7. Бағалау |
|5 мин |Бағалау критерийлері бойынша |Топ мүшелері өздерін |Бағалау |
| |өздерін бағалату. |бағалайды |критерийлерінің |
| | | |сұрақтары. |
6 «А» сыныбы
| 11 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 15.40 |
|Сабақтың мақсаты: |Оқушыларға топпен жұмыс жасата отырып |
| |алғырлыққа, тапқырлыққа,байқампаздыққа, |
| |әсемдікке үйрету. Оқушылардың шығармашылық |
| |қабілеттерін дамыту, сана-сезіміне қозғау |
| |салу, шығармашылық жұмыс деңгейін көтеру. |
|Әдісі: |Диалогтық оқыту, топпен жұмыс, формативті |
| |бағалау. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар, көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|3 мин |1. Оқушылармен сәлемдесу | | |
| |2. Топқа бөлу (қиынды |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |суреттер арқылы) | | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|5 мин |Натюрморт тақырыбынасалған |Суреттерін тақтаға іледі, |Слайд |
| |суреттері бойынша оқушылардың|натюрморт сөзіне анықтама | |
| |деңгеін анықтау. Үй |береді. Сұрақтарға жауап | |
| |тапсырмасын қайталау |береді. | |
| |мақсатында сұрақтар қоямын. | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|7 мин |1-тапсырма | | |
| |Қолдарындағы қиынды |Суреттерді топ болып |Плакат, маркер. |
| |суреттерді құрастырып, |құрастыып, суреттеріне | |
| |суреттеріңе сәйкес ат |сәйкес ат қояды. | |
| |қойыңдар. | | |
| |2- тапсырма |Оқушылар тапсырма бойынша | |
| |Суреттеріңе сәйкес ақын |топта жұмыс жасайды, | |
| |жазушылардың өлеңдерінен |үзінді өлеңдер жазады, | |
| |үзінді бір шумақ өлең |топтан бір оқушы | |
| |жазыңдар. |баяндайды. | |
|8 мин |3- тапсырма |Суретпен танысады | |
| |Интерактивті тақтадан төрт |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |жыл мезгілі көрсетіледі. | | |
| |1. Мына суреттерде не | |Интерактивті тақта,|
| |бейнеленген? | |слайд. |
| |2. Суреттердің қандай | | |
| |ерекшеліктері бар? | | |
| |3. Осы суреттердің қандай |Ортақ белгі табиғат екенін| |
| |ортақ белгісі бар? |табады. | |
| |Тақырып «Пейзаж» сөзі |Пейзаж сөзінің анықтамасын|Интерактивті тақта,|
| |жазылады. Нақты анықтамасы |айтады. |слайд. |
| |көрсетіледі. | | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10 мин |4-тапсырма | | |
| |Өздеріңе ұнаған табиғат |Әр топ біріге отырып |Плакат, |
| |көрінісін бейнелеңдер. |табиғат суреттерін салады.|қарындаштар, |
| | | |акварель, қылқалам.|
| |Ортақ тұжырымға келтіру. |Оқушылар суреттерін | |
| |Әр топтың жұмысы ерекше құнды|тақтаға іліп, топ атынан | |
| |екенін ұғындыру. |біреуі қорғайды. | |
|5. Сабақты қорытындылау |
|5 мин |Бүгінгі сабақтан алған әсері |Бүгінгі сабақтан алған |Рефлексия парағы. |
| |жайлы жаздырту.Рефлексия |әсерлерін жазады. | |
|6. Үйге тапсырма беру |
|2 мин | «Пейзаж» тақырыбына |Оқушылар берілген тапсырма| |
| |жеке-жеке сурет салып келу. |бойынша дайындалулары | |
| |Астана қаласындағы Бәйтерек, |керек. | |
| |Ханшатыры, Думан ғимараттар | | |
| |жайлы мағұлмат жинақтап келу.| | |
|7. Бағалау |
|5 мин |Бағалау критерийлері бойынша |Топ мүшелері өздерін |Бағалау |
| |өздерін бағалату. |бағалайды |критерийлерінің |
| | | |сұрақтары. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz