Сабақ жоспары :: Сурет, сызу

Файл қосу

Пейзаж туралы

Тақырыбы: Пейзаж
6 «А» сыныбы

| 11 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 15.40 |
|Сабақтың мақсаты: |Оқушыларға топпен жұмыс жасата отырып |
| |алғырлыққа, тапқырлыққа,байқампаздыққа, |
| |әсемдікке үйрету. Оқушылардың шығармашылық |
| |қабілеттерін дамыту, сана-сезіміне қозғау |
| |салу, шығармашылық жұмыс деңгейін көтеру. |
|Әдісі: |Диалогтық оқыту, топпен жұмыс, формативті |
| |бағалау. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар, көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|3 мин |1. Оқушылармен сәлемдесу | | |
| |2. Топқа бөлу (қиынды |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |суреттер арқылы) | | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|5 мин |Натюрморт тақырыбынасалған |Суреттерін тақтаға іледі, |Слайд |
| |суреттері бойынша оқушылардың|натюрморт сөзіне анықтама | |
| |деңгеін анықтау. Үй |береді. Сұрақтарға жауап | |
| |тапсырмасын қайталау |береді. | |
| |мақсатында сұрақтар қоямын. | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|7 мин |1-тапсырма | | |
| |Қолдарындағы қиынды |Суреттерді топ болып |Плакат, маркер. |
| |суреттерді құрастырып, |құрастыып, суреттеріне | |
| |суреттеріңе сәйкес ат |сәйкес ат қояды. | |
| |қойыңдар. | | |
| |2- тапсырма |Оқушылар тапсырма бойынша | |
| |Суреттеріңе сәйкес ақын |топта жұмыс жасайды, | |
| |жазушылардың өлеңдерінен |үзінді өлеңдер жазады, | |
| |үзінді бір шумақ өлең |топтан бір оқушы | |
| |жазыңдар. |баяндайды. | |
|8 мин |3- тапсырма |Суретпен танысады | |
| |Интерактивті тақтадан төрт |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |жыл мезгілі көрсетіледі. | | |
| |1. Мына суреттерде не | |Интерактивті тақта,|
| |бейнеленген? | |слайд. |
| |2. Суреттердің қандай | | |
| |ерекшеліктері бар? | | |
| |3. Осы суреттердің қандай |Ортақ белгі табиғат екенін| |
| |ортақ белгісі бар? |табады. | |
| |Тақырып «Пейзаж» сөзі |Пейзаж сөзінің анықтамасын|Интерактивті тақта,|
| |жазылады. Нақты анықтамасы |айтады. |слайд. |
| |көрсетіледі. | | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10 мин |4-тапсырма | | |
| |Өздеріңе ұнаған табиғат |Әр топ біріге отырып |Плакат, |
| |көрінісін бейнелеңдер. |табиғат суреттерін салады.|қарындаштар, |
| | | |акварель, қылқалам.|
| |Ортақ тұжырымға келтіру. |Оқушылар суреттерін | |
| |Әр топтың жұмысы ерекше құнды|тақтаға іліп, топ атынан | |
| |екенін ұғындыру. |біреуі қорғайды.  | |
|5. Сабақты қорытындылау |
|5 мин |Бүгінгі сабақтан алған әсері |Бүгінгі сабақтан алған |Рефлексия парағы. |
| |жайлы жаздырту.Рефлексия  |әсерлерін жазады. | |
|6. Үйге тапсырма беру |
|2 мин | «Пейзаж» тақырыбына |Оқушылар берілген тапсырма| |
| |жеке-жеке сурет салып келу. |бойынша дайындалулары | |
| |Астана қаласындағы Бәйтерек, |керек. | |
| |Ханшатыры, Думан ғимараттар | | |
| |жайлы мағұлмат жинақтап келу.| | |
|7. Бағалау |
|5 мин |Бағалау критерийлері бойынша |Топ мүшелері өздерін |Бағалау |
| |өздерін бағалату. |бағалайды |критерийлерінің |
| | | |сұрақтары. |

Ұқсас жұмыстар
Қыс көрінісі, ашық сабақ 2 сынып
Табиғат көрінісі
Пейзаж - табиғатты бейнелеу. Оқушыларды бағалау
Ашық сабақ. Аралас сабақ
Пейзаж - табиғатты бейнелеу
Күз көрінісін бейнелеу
Бейнелеу өнерінің жанрлары. Пейзаж
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Бейнелеу өнерінің жанрлары. Сабақтың тақырыбы
Бояумен сурет салу
Пәндер