Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны оқыту: 8-сыныптық сабақ жоспары мен талдауы

3 - сабақ

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

Күні: 19. 10. 12 Уақыты: 9:00- 9:45 Пән: қазақ тілі

Мұғалім: Исмакова Ғалия Серікқызы

8- сынып

:
:
:
:
:
:
:
:
:
Басқару жоспары
Жоспардың мазмұны

Мен сыныппен қалай амандасамын

Сабаққа қоңырау соғылып, оқушылар орындарына барып жайғасқан соң амандасамын.
Мен сыныппен жұмысты қалай бастаймын?
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін психологиялық дайындық «Шаттық шеңберінен» бастаймын. Әр сабағыма кезекші оқушы шаттық шеңберін өткізеді.

Бүгінгі сабақта оқушылар қандай формада жұмыс жасайды?

Оқушылар бүгінгі сабақта топпен жұмыс жасайды

«Тәртіпсіз, сабаққа қызығушылық танытпайтын» оқушылармен не істеу керек?

Ондай оқушыға топ арасында жауапкершілік талап ететіндей тапсырма беремін. Мысалы, топтардың әрекеті бақылау, бағалау үшін бақылаушы топты сайлаймын. Бұл жерде оқушы өзін де ұсына алады және сонымен қатар, жауапты болу керек екенін ұмытпайды. Бұл жерде сол оқушылар қызығушылық танытып тақырыпқа сіңісіп кетеді.

Мақсаты : Оқушылардың алалған білімдерін негізге ала отырып, қалай оқу керектігін үйрету модулі бойынша бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгеруге бағыт - бағдар бере арқылы топтық жұмысты дамыту, өз ойларын еркін, ашық білдіруге үйрету, шығармашылық қабілеттерін шыңдау

Оқушылар нені біледі?

Біріншіден, топпен жұмыс жасай алады, өзін - өзі бағалай алады, сөйлем мүшелері. Бастауыш, баяндауышты біледі. Олардың құрамына қарай З түрге бөлінуі мен тұрлаулы мүшелер болатын сөз таптары туралы жалпы мәліметті біледі.

-Жұппен жұмыс істей алады

-венн диаграммасын толтыра алады.

Сыныптағы оқушылардың мақсаты бірдей болып табыла ма?

Сабақтың басында әр түрлі болатыны сөзсіз, бірақ мұғалім сабақ барысында қандай жұмыстар атқаратыны мақсатты түрде айтады, сол кезде оқушыларды соған жетуге бағыт бағдар беріп отырады . Оқушылар бір мақсатқа жету үшін бірлесіп жұмыс жасайды

Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді?

Өткен тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп, бекітіп, қорытынды жасай алады.

Мұғалімнің берген бағыты бойынша іздену арқылы жаңа мағлұматты меңгере алады және оны түсіндіріп қолдана алады.

Жеке жұмыс істеу арқылы білімді өз бетінше меңгере алады

Бағалау процесіне оқушыларды қалай тарта аламын? Әр бір дұрыс, толық жауапқа жұлдызша, толық емес жауапқа төртбұрышты беріп отырамын.

Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?

Оқушылардың сабаққа белсене қатысуынан білемін, сонымен қатар, қызығушылықтарынан

және орындаған тапсырмалардың нәтижелелегінен сабақтың соңында алынған рефлексиядан сәтті өткенін білемін

Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар?
Баяндауыштың З түрін өткенде әсіресе, күрделі мен үйірлінің айырмашылықтарына қиындық тууы мүмкін

Мәтінмен жұмыс, тірек - сызба, топтастыру, тапсырмамен жұмыс, Венн диаграммасы жаңа тақырыпты меңгеру үшін сұрақтар қолданамын.

3 - сабақСабақтың тақырыбы:Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаКүні: 19. 10. 12 Уақыты: 9:00- 9:45 Пән: қазақ тіліМұғалім: Исмакова Ғалия Серікқызы8- сыныпБасқару жоспарыЖоспардың мазмұныМен сыныппен қалай амандасамынСабаққа қоңырау соғылып, оқушылар орындарына барып жайғасқан соң амандасамын.Мен сыныппен жұмысты қалай бастаймын?Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін психологиялық дайындық «Шаттық шеңберінен» бастаймын. Әр сабағыма кезекші оқушы шаттық шеңберін өткізеді.Бүгінгі сабақта оқушылар қандай формада жұмыс жасайды?Оқушылар бүгінгі сабақта топпен жұмыс жасайды«Тәртіпсіз, сабаққа қызығушылық танытпайтын» оқушылармен не істеу керек?Ондай оқушыға топ арасында жауапкершілік талап ететіндей тапсырма беремін. Мысалы, топтардың әрекеті бақылау, бағалау үшін бақылаушы топты сайлаймын. Бұл жерде оқушы өзін де ұсына алады және сонымен қатар, жауапты болу керек екенін ұмытпайды. Бұл жерде сол оқушылар қызығушылық танытып тақырыпқа сіңісіп кетеді.Мақсаты: Оқушылардың алалған білімдерін негізге ала отырып, қалай оқу керектігін үйрету модулі бойынша бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгеруге бағыт - бағдар бере арқылы топтық жұмысты дамыту, өз ойларын еркін, ашық білдіруге үйрету, шығармашылық қабілеттерін шыңдауОқушылар нені біледі?Біріншіден, топпен жұмыс жасай алады, өзін - өзі бағалай алады, сөйлем мүшелері. Бастауыш, баяндауышты біледі. Олардың құрамына қарай З түрге бөлінуі мен тұрлаулы мүшелер болатын сөз таптары туралы жалпы мәліметті біледі.-Жұппен жұмыс істей алады-венн диаграммасын толтыра алады.Сыныптағы оқушылардың мақсаты бірдей болып табыла ма?Сабақтың басында әр түрлі болатыны сөзсіз, бірақ мұғалім сабақ барысында қандай жұмыстар атқаратыны мақсатты түрде айтады, сол кезде оқушыларды соған жетуге бағыт бағдар беріп отырады.Оқушылар бір мақсатқа жету үшін бірлесіп жұмыс жасайдыОқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді?Өткен тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп, бекітіп, қорытынды жасай алады.Мұғалімнің берген бағыты бойынша іздену арқылы жаңа мағлұматты меңгере алады және оны түсіндіріп қолдана алады.Жеке жұмыс істеу арқылы білімді өз бетінше меңгере аладыБағалау процесіне оқушыларды қалай тарта аламын?Әр бір дұрыс, толық жауапқа жұлдызша, толық емес жауапқа төртбұрышты беріп отырамын.Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?Оқушылардың сабаққа белсене қатысуынан білемін, сонымен қатар, қызығушылықтарынанжәне орындаған тапсырмалардың нәтижелелегінен сабақтың соңында алынған рефлексиядан сәтті өткенін білемінОсы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар?Баяндауыштың З түрін өткенде әсіресе, күрделі мен үйірлінің айырмашылықтарына қиындық тууы мүмкінМәтінмен жұмыс, тірек - сызба, топтастыру, тапсырмамен жұмыс, Венн диаграммасы жаңа тақырыпты меңгеру үшін сұрақтар қолданамын.:
Басқару жоспары:
3 - сабақСабақтың тақырыбы:Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаКүні: 19. 10. 12 Уақыты: 9:00- 9:45 Пән: қазақ тіліМұғалім: Исмакова Ғалия Серікқызы8- сыныпБасқару жоспарыЖоспардың мазмұныМен сыныппен қалай амандасамынСабаққа қоңырау соғылып, оқушылар орындарына барып жайғасқан соң амандасамын.Мен сыныппен жұмысты қалай бастаймын?Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін психологиялық дайындық «Шаттық шеңберінен» бастаймын. Әр сабағыма кезекші оқушы шаттық шеңберін өткізеді.Бүгінгі сабақта оқушылар қандай формада жұмыс жасайды?Оқушылар бүгінгі сабақта топпен жұмыс жасайды«Тәртіпсіз, сабаққа қызығушылық танытпайтын» оқушылармен не істеу керек?Ондай оқушыға топ арасында жауапкершілік талап ететіндей тапсырма беремін. Мысалы, топтардың әрекеті бақылау, бағалау үшін бақылаушы топты сайлаймын. Бұл жерде оқушы өзін де ұсына алады және сонымен қатар, жауапты болу керек екенін ұмытпайды. Бұл жерде сол оқушылар қызығушылық танытып тақырыпқа сіңісіп кетеді.Мақсаты: Оқушылардың алалған білімдерін негізге ала отырып, қалай оқу керектігін үйрету модулі бойынша бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгеруге бағыт - бағдар бере арқылы топтық жұмысты дамыту, өз ойларын еркін, ашық білдіруге үйрету, шығармашылық қабілеттерін шыңдауОқушылар нені біледі?Біріншіден, топпен жұмыс жасай алады, өзін - өзі бағалай алады, сөйлем мүшелері. Бастауыш, баяндауышты біледі. Олардың құрамына қарай З түрге бөлінуі мен тұрлаулы мүшелер болатын сөз таптары туралы жалпы мәліметті біледі.-Жұппен жұмыс істей алады-венн диаграммасын толтыра алады.Сыныптағы оқушылардың мақсаты бірдей болып табыла ма?Сабақтың басында әр түрлі болатыны сөзсіз, бірақ мұғалім сабақ барысында қандай жұмыстар атқаратыны мақсатты түрде айтады, сол кезде оқушыларды соған жетуге бағыт бағдар беріп отырады.Оқушылар бір мақсатқа жету үшін бірлесіп жұмыс жасайдыОқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді?Өткен тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп, бекітіп, қорытынды жасай алады.Мұғалімнің берген бағыты бойынша іздену арқылы жаңа мағлұматты меңгере алады және оны түсіндіріп қолдана алады.Жеке жұмыс істеу арқылы білімді өз бетінше меңгере аладыБағалау процесіне оқушыларды қалай тарта аламын?Әр бір дұрыс, толық жауапқа жұлдызша, толық емес жауапқа төртбұрышты беріп отырамын.Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?Оқушылардың сабаққа белсене қатысуынан білемін, сонымен қатар, қызығушылықтарынанжәне орындаған тапсырмалардың нәтижелелегінен сабақтың соңында алынған рефлексиядан сәтті өткенін білемінОсы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар?Баяндауыштың З түрін өткенде әсіресе, күрделі мен үйірлінің айырмашылықтарына қиындық тууы мүмкінМәтінмен жұмыс, тірек - сызба, топтастыру, тапсырмамен жұмыс, Венн диаграммасы жаңа тақырыпты меңгеру үшін сұрақтар қолданамын.:
3 - сабақСабақтың тақырыбы:Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаКүні: 19. 10. 12 Уақыты: 9:00- 9:45 Пән: қазақ тіліМұғалім: Исмакова Ғалия Серікқызы8- сыныпБасқару жоспарыЖоспардың мазмұныМен сыныппен қалай амандасамынСабаққа қоңырау соғылып, оқушылар орындарына барып жайғасқан соң амандасамын.Мен сыныппен жұмысты қалай бастаймын?Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін психологиялық дайындық «Шаттық шеңберінен» бастаймын. Әр сабағыма кезекші оқушы шаттық шеңберін өткізеді.Бүгінгі сабақта оқушылар қандай формада жұмыс жасайды?Оқушылар бүгінгі сабақта топпен жұмыс жасайды«Тәртіпсіз, сабаққа қызығушылық танытпайтын» оқушылармен не істеу керек?Ондай оқушыға топ арасында жауапкершілік талап ететіндей тапсырма беремін. Мысалы, топтардың әрекеті бақылау, бағалау үшін бақылаушы топты сайлаймын. Бұл жерде оқушы өзін де ұсына алады және сонымен қатар, жауапты болу керек екенін ұмытпайды. Бұл жерде сол оқушылар қызығушылық танытып тақырыпқа сіңісіп кетеді.Мақсаты: Оқушылардың алалған білімдерін негізге ала отырып, қалай оқу керектігін үйрету модулі бойынша бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгеруге бағыт - бағдар бере арқылы топтық жұмысты дамыту, өз ойларын еркін, ашық білдіруге үйрету, шығармашылық қабілеттерін шыңдауОқушылар нені біледі?Біріншіден, топпен жұмыс жасай алады, өзін - өзі бағалай алады, сөйлем мүшелері. Бастауыш, баяндауышты біледі. Олардың құрамына қарай З түрге бөлінуі мен тұрлаулы мүшелер болатын сөз таптары туралы жалпы мәліметті біледі.-Жұппен жұмыс істей алады-венн диаграммасын толтыра алады.Сыныптағы оқушылардың мақсаты бірдей болып табыла ма?Сабақтың басында әр түрлі болатыны сөзсіз, бірақ мұғалім сабақ барысында қандай жұмыстар атқаратыны мақсатты түрде айтады, сол кезде оқушыларды соған жетуге бағыт бағдар беріп отырады.Оқушылар бір мақсатқа жету үшін бірлесіп жұмыс жасайдыОқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді?Өткен тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп, бекітіп, қорытынды жасай алады.Мұғалімнің берген бағыты бойынша іздену арқылы жаңа мағлұматты меңгере алады және оны түсіндіріп қолдана алады.Жеке жұмыс істеу арқылы білімді өз бетінше меңгере аладыБағалау процесіне оқушыларды қалай тарта аламын?Әр бір дұрыс, толық жауапқа жұлдызша, толық емес жауапқа төртбұрышты беріп отырамын.Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?Оқушылардың сабаққа белсене қатысуынан білемін, сонымен қатар, қызығушылықтарынанжәне орындаған тапсырмалардың нәтижелелегінен сабақтың

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі (3-сынып): Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыш арасындағы сызықшаны қолдану: бастауыш сыныптарға арналған сабақ жоспары
8-сынып қазақ тілі: Баяндауыштың анықтамасы және түрлері
8-сынып қазақ тілі: Сөйлем мүшелері (Бастауыш) - сабақ жоспары және талдауы
8-сынып: Тұрлаулы мүшелер - бастауыш пен баяндауыш
Бастауыш сыныпқа арналған 8 санының құрамын оқыту сабақ жоспары
Информатиканы оқыту әдістемесі және информатика мұғалімдеріне қойылатын кәсіби талаптар
11-сынып қазақ тілі мен әдебиеті: Шешенге қойылатын талаптар - сабақ жоспары
12 жылдық білім беру жүйесіне көшу: мақсаттар, тұлғаға қойылатын талаптар және заманауи оқыту әдістері
Теңге тарихы арқылы сөйлем мүшелеріне талдау: бастауыш сыныптың саяхат сабағының жоспары мен өзіндік талдауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz