Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы

|3 – сабақ |
|Сабақтың тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |
|Күні: 19.10.12 Уақыты: 9:00- 9:45 Пән: қазақ тілі |
| |
|Мұғалім: Исмакова Ғалия Серікқызы |
|8- сынып |
| |
|Басқару жоспары |
| |
|Жоспардың мазмұны |
| |
|Мен сыныппен қалай амандасамын |
|Сабаққа қоңырау соғылып, оқушылар орындарына барып жайғасқан соң амандасамын. |
|Мен сыныппен жұмысты қалай бастаймын? |
|Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін психологиялық дайындық «Шаттық |
|шеңберінен» бастаймын. Әр сабағыма кезекші оқушы шаттық шеңберін өткізеді. |
|Бүгінгі сабақта оқушылар қандай формада жұмыс жасайды? |
|Оқушылар бүгінгі сабақта топпен жұмыс жасайды |
|«Тәртіпсіз, сабаққа қызығушылық танытпайтын» оқушылармен не істеу керек? |
|Ондай оқушыға топ арасында жауапкершілік талап ететіндей тапсырма беремін. Мысалы, |
|топтардың әрекеті бақылау, бағалау үшін бақылаушы топты сайлаймын. Бұл жерде оқушы |
|өзін де ұсына алады және сонымен қатар, жауапты болу керек екенін ұмытпайды. Бұл |
|жерде сол оқушылар қызығушылық танытып тақырыпқа сіңісіп кетеді. |
|Мақсаты: Оқушылардың алалған білімдерін негізге ала отырып, қалай оқу керектігін |
|үйрету модулі бойынша бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгеруге |
|бағыт – бағдар бере арқылы топтық жұмысты дамыту, өз ойларын еркін, ашық білдіруге |
|үйрету, шығармашылық қабілеттерін шыңдау |
| |
| |
| |
| |
| |
|Оқушылар нені біледі? |
|Біріншіден, топпен жұмыс жасай алады, өзін - өзі бағалай алады, сөйлем мүшелері. |
|Бастауыш, баяндауышты біледі. Олардың құрамына қарай З түрге бөлінуі мен тұрлаулы |
|мүшелер болатын сөз таптары туралы жалпы мәліметті біледі. |
|-Жұппен жұмыс істей алады |
|-венн диаграммасын толтыра алады. |
| |
|Сыныптағы оқушылардың мақсаты бірдей болып табыла ма? |
|Сабақтың басында әр түрлі болатыны сөзсіз ,бірақ мұғалім сабақ барысында қандай |
|жұмыстар атқаратыны мақсатты түрде айтады, сол кезде оқушыларды соған жетуге бағыт |
|бағдар беріп отырады. Оқушылар бір мақсатқа жету үшін бірлесіп жұмыс жасайды |
| |
|Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді? |
|Өткен тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп, бекітіп, қорытынды жасай алады. |
|Мұғалімнің берген бағыты бойынша іздену арқылы жаңа мағлұматты меңгере алады және оны |
|түсіндіріп қолдана алады. |
|Жеке жұмыс істеу арқылы білімді өз бетінше меңгере алады |
| |
|Бағалау процесіне оқушыларды қалай тарта аламын? Әр бір дұрыс, толық жауапқа жұлдызша,|
|толық емес жауапқа төртбұрышты беріп отырамын. |
| |
| |
| |
|Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? |
|Оқушылардың сабаққа белсене қатысуынан білемін, сонымен қатар, қызығушылықтарынан |
|және орындаған тапсырмалардың нәтижелелегінен сабақтың соңында алынған рефлексиядан |
|сәтті өткенін білемін |
| |
| |
|Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар? |
|Баяндауыштың З түрін өткенде әсіресе, күрделі мен үйірлінің айырмашылықтарына қиындық |
|тууы мүмкін |
|Мәтінмен жұмыс,тірек – сызба, топтастыру, тапсырмамен жұмыс, Венн диаграммасы жаңа |
|тақырыпты меңгеру үшін сұрақтар қолданамын. |
| |
| |

Сабақтың түрі: аралас сабақ
|Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш | |
| | |
|8- сынып | |

|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті: |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
| |не істеймін? |іс-әрекеті |іс-әрекет үшін |
| | | |маған қандай |
| | | |құралдар, |
| | | |кітаптар, |
| | | |компьютерлік |
| | | |жабдық және т.б. |
| | | |қажет? |
|1 Мин |Психологиялық ахуал |Кезекші оқушы шаттық | |
| |Шаттық шеңбері |шеңберін өткізеді. |PowerPoint |
| | | | |
| | |Әр топ өздерінің | |
|1 мин |Үй жұмысын тексеру |үздік эсселерін | |
| |Эссе оқылады |ортаға салады. |Дәптер |
| | |Оқушылар кезекпен | |
| |Баяндауыш тақырыбы |диалог арқылы бір | |
| |бойынша тақтадағы |бірлеріне сұрақтарды | |
|6 мин |сұрақтар |қойып жауап береді. | |
| | | | |
| | |Оқушылар керек | |
| |Жаңа сабақтың тақырыбы |ережелерді | |
| |мен мақсатын айтам, |дәптерлеріне жазып | |
| |тақырып туралы қысқаша |алады. |PowerPoint |
| |мәлімет беру | |Дәптер |
| | |Сұрақтарды негізе ала| |
| |Кеспе жұмысын таратамын |отырып, оқулықты | |
| | |пайдаланып, топпен | |
|5 мин | |ынтымақтастыққа жұмыс|Кеспе қағаздары |
| | |жасау арқылы | |
| | |орындайды | |
| | | | |
| | |Кезекші оқушы | |
| |Сергіту сәтін өткізем |жүргізеді | |
|8 мин | | | |
| | |Әр топ плакатқа | |
| |Тапсырма. Елдерге саяхат|елдерді таңдап, сол |Шағын доп |
| | |елге саяхат жасай | |
|2 мин | |келе, бізге | |
| | |таныстыруы керек. |Плакат |
| |Сабақта бақылаушы топ |Бақылаушылар | |
| |құрамын |орындалып жатқан | |
| | |тапсырманы | |
| | |қадағалайды. | |
| | | | |
| |Әр топты тыңдаймын |Әр топ өз плакаттарын| |
|5 мин | |қорғайды, қалған | |
| | |топтар стиктер | |
| | |арқылы бағалайды. |Плакаттар |
| | | | |
| | |Ьақылаушылар әр | |
| |Бақылаушы топқа сөз |топтың жұмысына | |
| |беремін. |тоқталып кетіп, | |
| | |қандай топ қалай | |
| |ІV. Бекіту . Венн |жұмыс жасағанын | |
| |диаграммасы |айтады, бақылаушылар | |
| | |тарапынан әр топқа | |
| | |бір ұсыныс, бір тілек| |
| | |айтады | |
| | | | |
| | | | |
| |Қорғалған жұмыстардың | | |
|1 мин |(мәтін ішінде) арасында |Оқушылар басқа бір | |
| |бастауыш пен |топтың жұмыстарын | |
| |баяндауыштың арасына |қарастыра келе, тауып| |
|3 мин |қойылатын сызықшаларды |дәптерге жазу. |Актив студио |
| |табуға нұсқау беремін |Ережемен түсіндіреді.|Дәптер |
| | | | |
| | |Стик таратып, | |
| |V. Қорытынды (Кері |оқушылар өз ойларын | |
| |байланыс) Рефлексия |ерекін жеткізуге | |
| |1. мен үшін сабақ бүгін |тырысады, қалаған | |
| |сәтті өтті. |оқушы өз рефлексиясын|Презентация |
| |2. Бүгін сабақта болған|айтып бере алады |стиктер |
| |көңіл – күйіңді суретпен| | |
| |көрсет | | |
|5мин |3. Сабақ барысында | | |
| |қандай қиындықтар | | |
| |туындады? |Үй тапсырмасын |презентация |
| | |күнделікке жазу |Күнделік |
| |VІ Үйге тапсырма беру. | | |
| |Екі елді салыстырып, | | |
|10 мин |айрмашылықтары мен | | |
| |ұқсастықтарын | |жұлдызшалар |
| |венн диаграммасы арқылы | | |
| |жазып кел. | | |
| |Ережені жаттау |Жиналған | |
|1 мин | |жұлдызшалардың | |
| |VIІ. Бағалау |формативтік бағасынан| |
| |Күнделікке баға қою |суммативтік баға | |
| | |шығару | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|1 мин | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|1мин | | | |
| | | | |
| | | | |

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алалған білімдерін негізге ала отырып, қалай
оқу керектігін үйрету модулі бойынша бастауыш пен баяндауыштың арасына
қойылатын сызықшаны меңгеруге бағыт – бағдар бере арқылы топтық жұмысты
дамыту, өз ойларын еркін, ашық білдіруге үйрету, шығармашылық қабілеттерін
шыңдау

Сабаққа талдау: Оқушылар топпен жұмыс жасады. Сұрақтар арқылы оқушылардың
білімдерін тексеремін. Үй тапсырмасына берілген эссені әр топ үздік
эсселерін орта салып таныстырады, әр топ бағалайды Сыни тұрғыдан ойлауды
пайдалану арқылы топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір
-бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт-
бағдар беріп отырамын. Әр топ дайындаған коллаждарын
қорғап болғаннан кейін жұмыстарды бағалаған кезде бақылаймын, кейін
бақылаушы топқа сөз беріліп,өз ойларын еркін ашық жеткізе білуді дамытамын

Нәтижесінде: Алған білімдеріне сүйене отырып, бастауыш пен баяндауыштың
арасына қай кезде сызықшаны қойылатынын біледі, Әр топқа тапсырма беріп,
елдерге саяхат жасау арқылы коллаж жасай алады, бақылаушы топ бола
алады,бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді есте сайтай алады.

Не сәтті өтті?

Оқушылар топпен бірлесе отырып, ынтымақтастыққа жұмыс жасайс алды. Өз ой
пікірлерін еркін, ашық, дәйекпен дәлелді түрде жеткізе алды, (бұл
әсіресе, бақылаушы топ мүшлерінен байқауға болады Русланды айтып кету
керек. Руслан біріншіден, өзін бақылаушы рөлінде ұсынды, екіншіден ол
топтарды аралап, қадағалап жүрді, үшіншіден плакаттарды қорғаған кезде ол
өз ойын ашық дәлелді түрде жеткізе білді, бұл қазақ тілі пәнінде Руслан
үшін жетістік)

Не сәтсіз өтті?

Топ болып плакаттарды қорғаған кезде әр топ бір бірлерін бағалау кезінде
келіспеушіліктер байқалды. Бұл жерде өзара бағалау дұрыс болған жоқ. Сол
кезде төмен баға қойған оқушы неге солай қойғандығын дәлелмен дәйекпен
келтіре білді. Содан кейін бағалау өз нәтижесін берді.

Нені дамытқым келеді?

Жоғарыда айтылғандай, өзара бағалау кезінде критерийалды бағалауды әр
сабақтың әр кезеңінде енгізгім келеді. Топпен ынтымақтастықты одан әрі
дамытқым келеді. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылардың ойлау
белсенділіктерін арттырып, өз ойын еркін, дәлелді түрде фактімен жеткізуді
дамытқым келеді

Ол үшін мен не істеймін?

Ол үшін мен көбірек сыни тұрғыдан оқушының ойлау белсенділігіне әсер
ететіндей тапсырмалар беріп отырамын.

Ұқсас жұмыстар
Самат оқушы
Практикалық тапсырмалар
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Табиғатқа нелер зиянды деп ойлайсыңдар
Сөздердің стильдік түрлері. экспрессивтік-эмоционалды лексика
Тұрлаусыз мүшелер. толықтауыш
Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәні
Толықтауыштың сұрақтары
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Пәндер