Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Сабақта оқушыларды топтық жұмысқа бейімдеу
Коучинг сессиясының жоспары
|Коучинг тақырыбы |Сабақта оқушыларды топтық жұмысқа бейімдеу |
|Күні: | 14.12.2015 жыл |
|Коуч: |Кузембаева Толкын Кабиевна |
|Жалпы мақсаты: |Мұғалімдер коучинг сессиясында топтық жұмыстың мақсаттары мен|
| |бағыттарымен, ережелерімен таныса отырып, оқушылармен топтық |
| |жұмысты ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады. |
|Күтілетін нәтиже: |Коучинг сабағынан соң мұғалімдер топтық жұмыстың мақсатын, |
| |бағытын түсінеді, топтық жұмысты ұйымдастыралады. |
|Әдіс-тәсілдер: |Диалог, топтық жұмыс |
|Сілтеме: |Мұғалімге арналған нұсқаулық, бейнежазба, І «Бетпе-бет» |
| |ресурстары. |
|Коучинг барысы: |Коучтің іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Күтілетін нәтиже |
| | |іс-әрекеті | |
|1.мұғалімдерге |Ұйымдастыру кезеңі. |Мұғалімдер |Ынтымақтастық |
|психологиялық ахуал|1.амандасу, өзара |бір-біріне жылы |ортасын орнату |
|туғызу |тілек айту.(2 мин.) |тілек айтады; | |
| |2.Әндермен топқа |Топтарға бөлінеді | |
| |бөлу (3мин.) | | |
|2.кіріспе сөз |Екінші деңгей |ЕДБ туралы мәлімет |Жаңа формадағы оқу|
| |бағдарламасының |алады |туралы бағыт алады|
| |мақсат-міндеттері | | |
| |мен мазмұны (7 | | |
| |модуль) туралы | | |
| |қысқаша мәлімет беру| | |
| |(8мин.) | | |
|3. «Құмырсқалар» |«Құмырсқалар» |Бейнежазбаны көріп, | |
|бейнежазбасы |бейнежазбасы арқылы |диалогке түсіп, | |
| |коучингтің тақырыбын|тақырыпты ашады. | |
| |ашу | | |
| |(7мин.) | | |
|4. мұғалімдердің |ашық сұрақтар |Мұғалімдер өздеріне |Топтық жұмысты |
|іс-әрекетін |қойып,сол сұрақтар |берілген сұрақтарға |жүргізу мақсаттары|
|қадағалап үйренуіне|төңірегінде пікір |ой-толғаныс жасайды |мен ережесімен, |
|жол ашу, ой-пікір |алмасу | |оқушыларды топқа |
|қозғау |(5мин.) | |бөлгенде қандай |
| | | |әдіс-тәсілдерді |
| | | |қолдануға тиімді |
| | | |болатындығы жайлы |
| | | |біледі. |
|5.топтық жұмыс. |Топтық жұмыс арқылы |Ой-пікірлерін топта |Ойын еркін айтуға |
|Постер қорғау |тақырыпты ашады |талқылайды,параққа |ыңғайланады |
| |(10мин.) |жазады, постер | |
| | |қорғайды. | |
|6.Сергіту сәті |Шәмшінің әні «Әнім |Бойларын сергітеді |Денелерін |
| |сен едің» | |қимылдату арқылы |
| |(3мин.) | |миларын сергітеді |
|7. |Таныстырылым жасау. |Теориямен танысады |Қатысушылардың |
|Слайд-презеннтация |(8мин.) | |ойын нақтылау |
|8. Рефлексия |Стикерге жазу |Бүгінгі сабақ туралы|Қатысушылардың |
| |(4мин.) |ойларын берілген |пікірін анықтау |
| | |стикерлерге жазады | |
|Коучинг тақырыбы |Сабақта оқушыларды топтық жұмысқа бейімдеу |
|Күні: | 14.12.2015 жыл |
|Коуч: |Кузембаева Толкын Кабиевна |
|Жалпы мақсаты: |Мұғалімдер коучинг сессиясында топтық жұмыстың мақсаттары мен|
| |бағыттарымен, ережелерімен таныса отырып, оқушылармен топтық |
| |жұмысты ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады. |
|Күтілетін нәтиже: |Коучинг сабағынан соң мұғалімдер топтық жұмыстың мақсатын, |
| |бағытын түсінеді, топтық жұмысты ұйымдастыралады. |
|Әдіс-тәсілдер: |Диалог, топтық жұмыс |
|Сілтеме: |Мұғалімге арналған нұсқаулық, бейнежазба, І «Бетпе-бет» |
| |ресурстары. |
|Коучинг барысы: |Коучтің іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Күтілетін нәтиже |
| | |іс-әрекеті | |
|1.мұғалімдерге |Ұйымдастыру кезеңі. |Мұғалімдер |Ынтымақтастық |
|психологиялық ахуал|1.амандасу, өзара |бір-біріне жылы |ортасын орнату |
|туғызу |тілек айту.(2 мин.) |тілек айтады; | |
| |2.Әндермен топқа |Топтарға бөлінеді | |
| |бөлу (3мин.) | | |
|2.кіріспе сөз |Екінші деңгей |ЕДБ туралы мәлімет |Жаңа формадағы оқу|
| |бағдарламасының |алады |туралы бағыт алады|
| |мақсат-міндеттері | | |
| |мен мазмұны (7 | | |
| |модуль) туралы | | |
| |қысқаша мәлімет беру| | |
| |(8мин.) | | |
|3. «Құмырсқалар» |«Құмырсқалар» |Бейнежазбаны көріп, | |
|бейнежазбасы |бейнежазбасы арқылы |диалогке түсіп, | |
| |коучингтің тақырыбын|тақырыпты ашады. | |
| |ашу | | |
| |(7мин.) | | |
|4. мұғалімдердің |ашық сұрақтар |Мұғалімдер өздеріне |Топтық жұмысты |
|іс-әрекетін |қойып,сол сұрақтар |берілген сұрақтарға |жүргізу мақсаттары|
|қадағалап үйренуіне|төңірегінде пікір |ой-толғаныс жасайды |мен ережесімен, |
|жол ашу, ой-пікір |алмасу | |оқушыларды топқа |
|қозғау |(5мин.) | |бөлгенде қандай |
| | | |әдіс-тәсілдерді |
| | | |қолдануға тиімді |
| | | |болатындығы жайлы |
| | | |біледі. |
|5.топтық жұмыс. |Топтық жұмыс арқылы |Ой-пікірлерін топта |Ойын еркін айтуға |
|Постер қорғау |тақырыпты ашады |талқылайды,параққа |ыңғайланады |
| |(10мин.) |жазады, постер | |
| | |қорғайды. | |
|6.Сергіту сәті |Шәмшінің әні «Әнім |Бойларын сергітеді |Денелерін |
| |сен едің» | |қимылдату арқылы |
| |(3мин.) | |миларын сергітеді |
|7. |Таныстырылым жасау. |Теориямен танысады |Қатысушылардың |
|Слайд-презеннтация |(8мин.) | |ойын нақтылау |
|8. Рефлексия |Стикерге жазу |Бүгінгі сабақ туралы|Қатысушылардың |
| |(4мин.) |ойларын берілген |пікірін анықтау |
| | |стикерлерге жазады | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz