Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Қазақстанның XYIII ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы
«Қазақстан тарихы» пәнінен 8 - сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар.
2012-2013 оқу жылы.
Аптасына 1,5 сағат
р/с |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Күні |Білік дағдылары |Оқыту әдістері
|Жаңа технологияны пайдалану |Көрнекілігі |Қайталау |Балама
/альтернативті/оулық тар |Үйге тапсырма | |1 |I бөлім. Қазақстанның XYIII
ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы.
XYIIIғ.ірінші ширегіндегі қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы |1
|4.09 |XIXғ.бірінші ширегіндегі қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы
туралы ұғым қалыптастыру |Әңгімелеу,сұрақ- жауап,жеке,топпен жұмыс |Саралап
оқыту техн. |Карта; Карточкалар |Қосымша материалдар |Т.Тұрлығұл.Мектепте
Қазақстан тарихын оқыту теориясы мен | | |2 |Жоңғарияның күшеюі және оның
қазақ жеріне шапқыншылығы |1 |5.09 |Жоңғарлардың қазақ жеріне жорығын
баяндау |Сұрақ- жауап, |Деңгейлік саралау |Карта, перфокарта, кесте
|Сауалнамалар |Журнал «қазақ тарихы |§-11 | |3 |Қазақ халқының жоңғарларға
қарсы күресі |1 |11.09 |Қазақтардың жоңғарларға қарсы күресі туралы түсінік
беру |Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Суреттер, буклеттер,карта, перфокарта |Сәйкестен діру тестілері
|Әдістемелік журналдар |§1-2 | |4 |Кіші жүздің Ресей империясы құрамына
кіруі |1 |12.09 |Кіші жүздің Ресей империясы құрамына енуі туралы баяндау
|Баяндау,пікір-сайыс,танымдық ойындар |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта;
Карточкалар, тірек сызбалар, бүктемелер |Сауалнамалартолықтыру тестілері
|«Шың баспасы» |§2 | |5 |Қазақстан XYIII ғасырдың ортасында |1 |18.09
|Қазақстанның XYIIIғ ортасындағы жағдайы туралы білу |Топпен жұмыс,
шығармашылық тапсырмалар |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта,
перфокарта, тірек сызбалар, |Қосымша материалдар, 7 сынып бойынша тест
тапсырма лары |Интернет материалда ры |§3 | |6 |Абылайдың қолбасшы, саяси
қайраткер ретінде қалыптасуы |1 |19.09 |Абылайды қолбасшы, қоғам қайраткері
ретінде тану |Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Саралап оқыту техн.
|Карта, кесте,тірек сызбалар |Сауалнамалар |Айбын. Энциклопедия. / Бас ред.
Б.Ө.Жақып. - Алматы: «Қазақ энциклопе диясы», 2011. |§4-1 | |7 |Абылай
ханның кезіндегі Қазақ хандығы |1 |25.09 |Абылай хан кезіндегі Қазақ
хандығының жағдайы туралы түсінік беру |Баяндау |Деңгейлік саралау |-
эл/оқулықтар |Тарихи ұғым дар,толық тыру тестілері |Журнал «Жалпы тарих»
|§4-2 | |8 |Қазақтардың 1773-1775ж.ж.Е.И.Пугачев бастаған шаруалар соғысына
қатысуы.Соғыстың алғышарттары,себептері |1 |26.09 |Соғыстың алғышарттары,
себептерімен танысу |Әңгімелеу сұрақ -жауап |Сатылай кешенді талдау |Карта,
карточкалар , тақырыпқа байланысты деректер, |Сауалнамалар |«Шың баспасы»
|§5-1 | |9 |Кіші жүз,орта жүз қазақтарының шаруалар соғысына қатысуы |1
|2.10 |Соғыс барысы туралы баяндау |Баяндау, талдау, жеке, топтық жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер, перфокарта, сілтемелер,оқулық,
дәптер |Тарау бойынша қайталау тапсырмала ры |Ә.Байбатша. «Қазақ даласының
тарихы» |§5-2 | |10 |Сырым Датұлы бастаған Кіші жүз қазақтарының1783-
1797ж.ж.көтерілісі.Көтерілістің алғышарттары,себептері, басталуы |1 |3.10
|Соғыстың алғышарттары, себептері басталуымен танысу |Инновациялық әдіс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, перфокарта, тірек сызбалар |Ашық
тестілер |М.Жанпейісова. «Модульдік оқыту технологиясы» |§6-1 | |11
|Көтерілістің әлсіреуі, жеңілуі, маңызы |1 |9.10 |Көтерілістің тарихтағы
орны туралы ұғым қалыптастыру |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар |Журнал «Жалпы тарих» |§6-2 | |12
| XYIIIғ.Қазақстан мәдениеті |1 |10.10 |Орыс ғалымдарының Қазақстанды
зерттеуі жөнінде баяндау |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Мультимедия |Карталар,
карточкалар |7-8 сыныптар бойынша сауалнама |К.Ыбыраев. «Казахский
орнамент» |§7 | |13 |Қайталау |1 |16.10 |Өткен материалдарды меңгеру
|Баяндау,шығармашылық тапсырмалар |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер, тірек-сигналдар |Қосымша материалдар,ҰБТ-ге дайындық
|Т.Тұрлығұл.Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы |§1-7 | |14 |II
бөлім. XIXғ.бірінші жартысындағы Қазақстаннның әләуметтік-экономикалық
дамуы.
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы |1 |17.10 |Хандық биліктің
жойыылуы,реформа туралы білу |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Тарау
бойынша қайталау тапсырма лары |Әдістемелік журналдар |§8 | |15
|Қазақтардың 1812жылғы Ресейдің Отан соғысына қатысуы |1 |23.10
|Қазақтардың 1812ж.Ресейдің Отан соғысына қатысуымен таныстыру |Оқу
танымдық әдісі |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта; Кар -точкалар
тірек-сигналдар |Қосымша материалдар |Рысбеков Т. «Өскен өлке тарихы».
|§9 | |16 |1837-1847ж.ж. Кенесары Қасымұлы бастаған көтеріліс.
Көтерілістің басталуы себептері мен барысы |1 |24.10 |Көтерілістің
басталуын, барысын баяндау |Әңгімелеу,түсіндірмелі, |Саралап оқыту техн.
|Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Сәйкестен діру тестілері,
|М.Қозыбаев. Отан тарихы: ақиқат пен аңыз |§10-1 | |17 |Көтерілістің шешуші
кезеңі және оның жеңілуі |1 |30.10 |Көтерілістің тарихтағы орны туралы ұғым
қалыптастыру |Сұрақ- жауап,іздену,топтық жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар |Қосымша материалдар,
дискуссиялық өрнектер |әдістемелік журналдар |§10-2 | |18 |1836-1838ж.ж.
Бөкей ордасындағы шаруалар көтерілісі.
Бөкей ордасының құрылуы. |1 |31.10 |Көтерілістің басталуын, барысын баяндау
|Түсіндірмелі |Сатылай кешенді талдау |Карта, перфокарта, кесте |Сауалнама,
Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |§11-1 | |19
|Патшаның көтеріліске қарсы шаралары |1 |13.11 |Патшаның көтеріліске қарсы
шараларымен таныстыру |Баяндау,оқу танымдық |Ұжымдық, топтық оқыту техн.
|Карта; Карточкалар сызбалар |Қосымша материалдар |Нүрпейісов К. Алаш һәм
Алашорда. Алматы, 1995
|§11-2 | |20 |XIXғ.50 жылдарындағы қазақ шаруаларының азаттық күресі |1
|14.11 |Көтерілістің басталуын, барысын баяндау |Әңгімелеу |Интерактивтік
тақтаны пайдалану |Суреттер, буклеттер, тірек-сигналдар |Топтастыру, венн
диаграммасы |Назарбаев Н. Ә. Тарих толқынында. «Атамұра», 1999 |§12 | |21
|Қазақстанда саяси жер аударылғандар |1 |20.11 |Қазақстандағы саяси жер
аударылғандар туралы түсінік беру |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Саралап оқыту техн. |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Қосымша
материалдар ашық тестілер |3. Қазақ совет энциклопе диясы. |§13 | |22
|Қазақстанның Қытаймен сауда-экономикалық байланысы |1 |21.11 |Сауда
байланысының дамуымен таныстыру |Түсіндірмелі |Деңгейлік саралау |Карта;
Кар -точкалар тірек-сигналдар |Сауалнамалар |Әдістемелік журналдар
|§14 | |23 |Қайталау |1 |27.11 |Өткен материалдарды меңгеру |Баяндау
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Қосымша
материалдар, өткен тақырыптар бойынша сауалнамалар |«Шың баспасы» |§7-14 |
|24 |III бөлім.Қазақстан – ресей империясының отары.Ұлы жүздің Ресейге
қосылуы |1 |28.11 |Ұлы жүздің саяси жағдайы туралы баяндау
|Түсіндірмелі,ізденіс, |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта; Карточкалар,
суреттер, техникалық құралдар |Сауалнамалар |Дулатов М. Шығармала ры.
Алматы, 1991ж.
|§15 | |25 |Верный бекінісі негізінің қалануы |1 |4.12 |Верный бекінісінің
қалануы жөнінде таныстыру |Сұрақ-жауап,топтық, жеке оқушылармен жұмыс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар, ҰБТ-
ге дайындық тапсырма лары |Әдістемелік журналдар |§16 | |26 |Қазақстанның
Ресейге қосылуының аяқталуы |1 |5.12 |Қазақстанның Ресейге қосылуының
аяқталуы, оның салдары жөнінде ұғым қалыптастыру |Әңгімелеу,сұрақ-
жауап,жеке,топпен жұмыс |Саралап оқыту техн. |Карта, карточкалар ,
тақырыпқа байланысты деректер, |Сауалнама,топтастыру стратегиясы |«Егемен
Қазақстан» газеті |§17 | |27 |IY бөлім.XIXғ.бірінші жартысындағы Қазақстан
мәдениеті.
Халық ағарту ісінің дамуы
|1 |11.12 |Ағарту ісінің жағдайын баяндау |Сұрақ- жауап, |Деңгейлік
саралау |Суреттер, перфокарта, сілтемелер,оқулық, дәптер |Қосымша
материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Т.Тұрлығұл.Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы |§18 | |28
|XIXғ.бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениеті |1 |12.12
|XIXғ.бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениетіне түсінік беру
|Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Мультимедия |Карта, перфокарта, тірек
сызбалар |Сауалнама,қосымша материалдар |Дулатов М. Шығармала ры. Алматы,
1991ж.
|§19 | |29 |Қайталау |1 |18.12 |Өткен материалдарды меңгеру |Баяндау,пікір-
сайыс,танымдық ойындар |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |-эл/оқулықтар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§14-19 | |30 |Y бөлім.
XIXғ.екінші жартысындағы қазақ қоғамының саяси және әләуметтік-экономикалық
жағдайы.1867-1868ж.ж. Қазақстандағы реформалар.Реформаны дайындау. |1
|19.12 |1867-1868жылдардағы реформа туралы ұғым қалыптастыру |Топпен жұмыс,
шығармашылық тапсырмалар |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карталар,
карточкалар |Сауалнамалар | Сот реформала ры жайындағы жазбалар. Алматы
2000 ж.
|§20-1 | |31 |Реформаның мазмұны, мәні |1 |25.12 |Реформаның
мазмұнын,мәнін айту |Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Сатылай кешенді
талдау |Суреттер, буклеттер, тірек-сигналдар |Қосымша материалдар, өткен
тақырыптар бойынша сауалнамалар |Әдістемелік журналдар |§20-2 | |32 |XIXғ.
60-70ж.қазақ халқының отарлық езгіге қарсы күресі |1 |26.12 |Көтерілістің
басталуын, барысын баяндау |Баяндау |Сатылай кешенді талдау |Перфокарта,
карта, суреттер бүктемелер |Сауалнамалар |К.Сыздықов. «Арыстан тұлғалы
азаиат». |§21 | |33 |Қазақстанның экономикалық дамуы |1 |15.01
|Қазақстанның экономикалық дамуын баяндау |Әңгімелеу сұрақ -жауап |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта; Кар -точкалар тірек-сигналдар |Қосымша
материалдар, ҰБТ-ге дайындық тапсырмала ры |Артықбаев Ж Ә.Пірманов,
«Қазақстан тарихы», энциклопедиялық басылым, Алматы «Атамұра» 2008.
|§22 | |34 |Қазақ-Қытай сауда қатынастары |1 |22.01 |Қазақ-Қытай сауда
қатынастарының орнын анықтау |Баяндау, талдау, жеке, топтық жұмыс
|Саралап оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Сауалнама
топтастыру стратегиясы |Қосымша материалдар |§23 | |35 |XIXғ.соңындағы
Қазақстанның саяси-әләуметтік дамуы |1 |29.01 |XIXғ.соңындағы отаршылдық
езгінің күшеюі, жұмысшы қозғалыстары туралы баяндау |Инновациялық әдіс
|Деңгейлік саралау |Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар
|Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Д.А.Қонаев. «Ақиқаттан аттауға болмайды». |§24 | |36 |Ұйғырлар мен
дүнгендерді Жетісуға қоныс аударуы |1 |5.02 |Қоныс аударудың себептері,
барысы жөнінде айту |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту техн.
|Карта, перфокарта, кесте |Сауалнамаларқосымша материалдар |Қосымша
материалдар |§25 | |37 |Қайталау |1 |12.02 |Өткен материалдарды меңгеру
|Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта; Карточкалар
сызбалар |Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§19-25 | |38 |YI
бөлім.XIXғ. екінші жартысындағы Қазастан мәдениеті.
Орыс демократиялық мәдениеті және қазақтың ұлы ғалымы Шоқан Уәлиханов |1
|19.02 |Шоқан Уәлихановтың тарихтан алған орны туралы баяндау
|Баяндау,шығармашылық тапсырмалар |Интерактивтік тақтаны пайдалану
|Суреттер, буклеттер, тірек-сигналдар |Қосымша материалдар |Ә.Исмағанбетов,
Ш. Уалиханов. Тыңдамалы шығармалар. Алматы 1986 |§26 | |39 |Қазақстандағы
халық ағарту ісі |1 |26.02 |Ағарту ісінің басты бағыттыры,орталықтары
жөнінде түсінік қалыптастыру |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық жұмыс
|Саралап оқыту техн. |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Сауалнамалар
|Жамбыл Артықбаев, Әділхан Пірманов, «Қазақстан тарихы», энциклопедиялық
басылым, Алматы «Атамұра» 2008.
|§27 | |40 |Мұсылмандардың ағарту жүйесінің ахуалы |1 |5.03 |Исламдық
білімнің жағдайы,білім берудің жалпы барысымен таныстыру |Оқу танымдық
әдісі |Мультимедия |Карта; Кар -точкалар тірек-сигналдар |Сәйкестен
діру тестілері |«Егемен Қазақстан» газеттері. |§§28 | |41 |Ыбырай
Алтынсарыұлы және Абай Құнанбайұлы |1 |12.03 |Ы.Алтынсарыұлы және
А.Құнанбайұлының өмірімен танысу |Топпен жұмыс, шығармашылық тапсырмалар
|Сатылай кешенді талдау |Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Сауалнама
толықтыру тестілері |Қазақстан тарих очерктері.
|§29 | |42 |Сурет және қолданбалы өнер |1 |19.03 |Сурет және қолданбалы
өнер туралы ұғым қалыптастыру |Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар
|Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест тапсырмала ры |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§30-1 | |43 |Музыка өнері |1 |2.04 |Музыка өнеріндегі
есімдермен таныс болу |Баяндау |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта,
перфокарта, кесте, портреттер |Сауалнамалар |Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды
танып біл» |§30-2 | |44 |Ресей азаттық қозғалысының өкілдері Қазақстанда |1
|9.04 |Жер аударылғандардың жағдайы жөнінде баяндау |Әңгімелеу сұрақ -жауап
|Саралап оқыту техн. |Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар
|Қосымша материалдар |Әдістемелік журналдар |§31 | |45 |Қайталау |1 |16.04
|Өткен материалдарды меңгеру |Баяндау, талдау, жеке, топтық жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте |Сәйкестенді ру
тестілері |«Шың баспасы» |§25-31 | |46 |YIIбөлім.XXғ. басындағы Қазақстан.
XXғ. басындағы Қазақстанның әләуметтік –экономикалық дамуы. |1 |23.04
|Экономикалық ахуал, аграрлық даму туралы түсінік беру |Инновациялық әдіс
|Сатылай кешенді талдау |Карта; Карточкалар сызбалар |Қосымша материалдар,
дискуссиялық өрнектер |Қазақстан тарих очерктері. С.
|§32 | |47 |Қазақстан Ресейдегі 1905-1907жылдардағы революция кезінде |1
|30.04 |Ресейдегі оқиғалардың әсері,ірі бас көтерулер жөнінде баяндау
|Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер, тірек-сигналдар |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері
|Қазақстан тарихы. Оқу әдістемелік журналы. Алматы 2004 ж.
|§33 | |48 |Қазақстан саяси реакция және бірінші дүниежүзілік соғыс
жылдарында |1 |7.05 |Революциялық шегіністің әсері, ұлттық сананың
қалыптасуын баяндау |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Қосымша материалдар
|Әдістемелік журналдар |§34 | |49 |XXғ. Басындағы Қазақстан мәдениеті |1 |
14.05 |Мәдениет дамуындағы негізгі мәселелерге тоқталу |Топпен жұмыс,
шығармашылық тапсырмалар |Саралап оқыту техн. |Карта; Кар -точкалар тірек-
сигналдар |Сауалнамалар |М. Қозыбаев Қазақстан тарихы «Дәуір» Алматы
1997 ж.
|§35 | |50 |Қайталау |1 |21.05 |Өткен материалдарды меңгеру
|Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Саралап оқыту техн. |Карта;
Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар |Қосымша материалдар
|Н.Ә.Назарбаев. «Қалың елім қазағым» |§31-35 | |
2012-2013 оқу жылы.
Аптасына 1,5 сағат
р/с |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Күні |Білік дағдылары |Оқыту әдістері
|Жаңа технологияны пайдалану |Көрнекілігі |Қайталау |Балама
/альтернативті/оулық тар |Үйге тапсырма | |1 |I бөлім. Қазақстанның XYIII
ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы.
XYIIIғ.ірінші ширегіндегі қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы |1
|4.09 |XIXғ.бірінші ширегіндегі қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы
туралы ұғым қалыптастыру |Әңгімелеу,сұрақ- жауап,жеке,топпен жұмыс |Саралап
оқыту техн. |Карта; Карточкалар |Қосымша материалдар |Т.Тұрлығұл.Мектепте
Қазақстан тарихын оқыту теориясы мен | | |2 |Жоңғарияның күшеюі және оның
қазақ жеріне шапқыншылығы |1 |5.09 |Жоңғарлардың қазақ жеріне жорығын
баяндау |Сұрақ- жауап, |Деңгейлік саралау |Карта, перфокарта, кесте
|Сауалнамалар |Журнал «қазақ тарихы |§-11 | |3 |Қазақ халқының жоңғарларға
қарсы күресі |1 |11.09 |Қазақтардың жоңғарларға қарсы күресі туралы түсінік
беру |Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Суреттер, буклеттер,карта, перфокарта |Сәйкестен діру тестілері
|Әдістемелік журналдар |§1-2 | |4 |Кіші жүздің Ресей империясы құрамына
кіруі |1 |12.09 |Кіші жүздің Ресей империясы құрамына енуі туралы баяндау
|Баяндау,пікір-сайыс,танымдық ойындар |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта;
Карточкалар, тірек сызбалар, бүктемелер |Сауалнамалартолықтыру тестілері
|«Шың баспасы» |§2 | |5 |Қазақстан XYIII ғасырдың ортасында |1 |18.09
|Қазақстанның XYIIIғ ортасындағы жағдайы туралы білу |Топпен жұмыс,
шығармашылық тапсырмалар |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта,
перфокарта, тірек сызбалар, |Қосымша материалдар, 7 сынып бойынша тест
тапсырма лары |Интернет материалда ры |§3 | |6 |Абылайдың қолбасшы, саяси
қайраткер ретінде қалыптасуы |1 |19.09 |Абылайды қолбасшы, қоғам қайраткері
ретінде тану |Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Саралап оқыту техн.
|Карта, кесте,тірек сызбалар |Сауалнамалар |Айбын. Энциклопедия. / Бас ред.
Б.Ө.Жақып. - Алматы: «Қазақ энциклопе диясы», 2011. |§4-1 | |7 |Абылай
ханның кезіндегі Қазақ хандығы |1 |25.09 |Абылай хан кезіндегі Қазақ
хандығының жағдайы туралы түсінік беру |Баяндау |Деңгейлік саралау |-
эл/оқулықтар |Тарихи ұғым дар,толық тыру тестілері |Журнал «Жалпы тарих»
|§4-2 | |8 |Қазақтардың 1773-1775ж.ж.Е.И.Пугачев бастаған шаруалар соғысына
қатысуы.Соғыстың алғышарттары,себептері |1 |26.09 |Соғыстың алғышарттары,
себептерімен танысу |Әңгімелеу сұрақ -жауап |Сатылай кешенді талдау |Карта,
карточкалар , тақырыпқа байланысты деректер, |Сауалнамалар |«Шың баспасы»
|§5-1 | |9 |Кіші жүз,орта жүз қазақтарының шаруалар соғысына қатысуы |1
|2.10 |Соғыс барысы туралы баяндау |Баяндау, талдау, жеке, топтық жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер, перфокарта, сілтемелер,оқулық,
дәптер |Тарау бойынша қайталау тапсырмала ры |Ә.Байбатша. «Қазақ даласының
тарихы» |§5-2 | |10 |Сырым Датұлы бастаған Кіші жүз қазақтарының1783-
1797ж.ж.көтерілісі.Көтерілістің алғышарттары,себептері, басталуы |1 |3.10
|Соғыстың алғышарттары, себептері басталуымен танысу |Инновациялық әдіс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, перфокарта, тірек сызбалар |Ашық
тестілер |М.Жанпейісова. «Модульдік оқыту технологиясы» |§6-1 | |11
|Көтерілістің әлсіреуі, жеңілуі, маңызы |1 |9.10 |Көтерілістің тарихтағы
орны туралы ұғым қалыптастыру |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар |Журнал «Жалпы тарих» |§6-2 | |12
| XYIIIғ.Қазақстан мәдениеті |1 |10.10 |Орыс ғалымдарының Қазақстанды
зерттеуі жөнінде баяндау |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Мультимедия |Карталар,
карточкалар |7-8 сыныптар бойынша сауалнама |К.Ыбыраев. «Казахский
орнамент» |§7 | |13 |Қайталау |1 |16.10 |Өткен материалдарды меңгеру
|Баяндау,шығармашылық тапсырмалар |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер, тірек-сигналдар |Қосымша материалдар,ҰБТ-ге дайындық
|Т.Тұрлығұл.Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы |§1-7 | |14 |II
бөлім. XIXғ.бірінші жартысындағы Қазақстаннның әләуметтік-экономикалық
дамуы.
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы |1 |17.10 |Хандық биліктің
жойыылуы,реформа туралы білу |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Тарау
бойынша қайталау тапсырма лары |Әдістемелік журналдар |§8 | |15
|Қазақтардың 1812жылғы Ресейдің Отан соғысына қатысуы |1 |23.10
|Қазақтардың 1812ж.Ресейдің Отан соғысына қатысуымен таныстыру |Оқу
танымдық әдісі |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта; Кар -точкалар
тірек-сигналдар |Қосымша материалдар |Рысбеков Т. «Өскен өлке тарихы».
|§9 | |16 |1837-1847ж.ж. Кенесары Қасымұлы бастаған көтеріліс.
Көтерілістің басталуы себептері мен барысы |1 |24.10 |Көтерілістің
басталуын, барысын баяндау |Әңгімелеу,түсіндірмелі, |Саралап оқыту техн.
|Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Сәйкестен діру тестілері,
|М.Қозыбаев. Отан тарихы: ақиқат пен аңыз |§10-1 | |17 |Көтерілістің шешуші
кезеңі және оның жеңілуі |1 |30.10 |Көтерілістің тарихтағы орны туралы ұғым
қалыптастыру |Сұрақ- жауап,іздену,топтық жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар |Қосымша материалдар,
дискуссиялық өрнектер |әдістемелік журналдар |§10-2 | |18 |1836-1838ж.ж.
Бөкей ордасындағы шаруалар көтерілісі.
Бөкей ордасының құрылуы. |1 |31.10 |Көтерілістің басталуын, барысын баяндау
|Түсіндірмелі |Сатылай кешенді талдау |Карта, перфокарта, кесте |Сауалнама,
Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |§11-1 | |19
|Патшаның көтеріліске қарсы шаралары |1 |13.11 |Патшаның көтеріліске қарсы
шараларымен таныстыру |Баяндау,оқу танымдық |Ұжымдық, топтық оқыту техн.
|Карта; Карточкалар сызбалар |Қосымша материалдар |Нүрпейісов К. Алаш һәм
Алашорда. Алматы, 1995
|§11-2 | |20 |XIXғ.50 жылдарындағы қазақ шаруаларының азаттық күресі |1
|14.11 |Көтерілістің басталуын, барысын баяндау |Әңгімелеу |Интерактивтік
тақтаны пайдалану |Суреттер, буклеттер, тірек-сигналдар |Топтастыру, венн
диаграммасы |Назарбаев Н. Ә. Тарих толқынында. «Атамұра», 1999 |§12 | |21
|Қазақстанда саяси жер аударылғандар |1 |20.11 |Қазақстандағы саяси жер
аударылғандар туралы түсінік беру |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Саралап оқыту техн. |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Қосымша
материалдар ашық тестілер |3. Қазақ совет энциклопе диясы. |§13 | |22
|Қазақстанның Қытаймен сауда-экономикалық байланысы |1 |21.11 |Сауда
байланысының дамуымен таныстыру |Түсіндірмелі |Деңгейлік саралау |Карта;
Кар -точкалар тірек-сигналдар |Сауалнамалар |Әдістемелік журналдар
|§14 | |23 |Қайталау |1 |27.11 |Өткен материалдарды меңгеру |Баяндау
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Қосымша
материалдар, өткен тақырыптар бойынша сауалнамалар |«Шың баспасы» |§7-14 |
|24 |III бөлім.Қазақстан – ресей империясының отары.Ұлы жүздің Ресейге
қосылуы |1 |28.11 |Ұлы жүздің саяси жағдайы туралы баяндау
|Түсіндірмелі,ізденіс, |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта; Карточкалар,
суреттер, техникалық құралдар |Сауалнамалар |Дулатов М. Шығармала ры.
Алматы, 1991ж.
|§15 | |25 |Верный бекінісі негізінің қалануы |1 |4.12 |Верный бекінісінің
қалануы жөнінде таныстыру |Сұрақ-жауап,топтық, жеке оқушылармен жұмыс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар, ҰБТ-
ге дайындық тапсырма лары |Әдістемелік журналдар |§16 | |26 |Қазақстанның
Ресейге қосылуының аяқталуы |1 |5.12 |Қазақстанның Ресейге қосылуының
аяқталуы, оның салдары жөнінде ұғым қалыптастыру |Әңгімелеу,сұрақ-
жауап,жеке,топпен жұмыс |Саралап оқыту техн. |Карта, карточкалар ,
тақырыпқа байланысты деректер, |Сауалнама,топтастыру стратегиясы |«Егемен
Қазақстан» газеті |§17 | |27 |IY бөлім.XIXғ.бірінші жартысындағы Қазақстан
мәдениеті.
Халық ағарту ісінің дамуы
|1 |11.12 |Ағарту ісінің жағдайын баяндау |Сұрақ- жауап, |Деңгейлік
саралау |Суреттер, перфокарта, сілтемелер,оқулық, дәптер |Қосымша
материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Т.Тұрлығұл.Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы |§18 | |28
|XIXғ.бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениеті |1 |12.12
|XIXғ.бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениетіне түсінік беру
|Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Мультимедия |Карта, перфокарта, тірек
сызбалар |Сауалнама,қосымша материалдар |Дулатов М. Шығармала ры. Алматы,
1991ж.
|§19 | |29 |Қайталау |1 |18.12 |Өткен материалдарды меңгеру |Баяндау,пікір-
сайыс,танымдық ойындар |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |-эл/оқулықтар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§14-19 | |30 |Y бөлім.
XIXғ.екінші жартысындағы қазақ қоғамының саяси және әләуметтік-экономикалық
жағдайы.1867-1868ж.ж. Қазақстандағы реформалар.Реформаны дайындау. |1
|19.12 |1867-1868жылдардағы реформа туралы ұғым қалыптастыру |Топпен жұмыс,
шығармашылық тапсырмалар |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карталар,
карточкалар |Сауалнамалар | Сот реформала ры жайындағы жазбалар. Алматы
2000 ж.
|§20-1 | |31 |Реформаның мазмұны, мәні |1 |25.12 |Реформаның
мазмұнын,мәнін айту |Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Сатылай кешенді
талдау |Суреттер, буклеттер, тірек-сигналдар |Қосымша материалдар, өткен
тақырыптар бойынша сауалнамалар |Әдістемелік журналдар |§20-2 | |32 |XIXғ.
60-70ж.қазақ халқының отарлық езгіге қарсы күресі |1 |26.12 |Көтерілістің
басталуын, барысын баяндау |Баяндау |Сатылай кешенді талдау |Перфокарта,
карта, суреттер бүктемелер |Сауалнамалар |К.Сыздықов. «Арыстан тұлғалы
азаиат». |§21 | |33 |Қазақстанның экономикалық дамуы |1 |15.01
|Қазақстанның экономикалық дамуын баяндау |Әңгімелеу сұрақ -жауап |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта; Кар -точкалар тірек-сигналдар |Қосымша
материалдар, ҰБТ-ге дайындық тапсырмала ры |Артықбаев Ж Ә.Пірманов,
«Қазақстан тарихы», энциклопедиялық басылым, Алматы «Атамұра» 2008.
|§22 | |34 |Қазақ-Қытай сауда қатынастары |1 |22.01 |Қазақ-Қытай сауда
қатынастарының орнын анықтау |Баяндау, талдау, жеке, топтық жұмыс
|Саралап оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Сауалнама
топтастыру стратегиясы |Қосымша материалдар |§23 | |35 |XIXғ.соңындағы
Қазақстанның саяси-әләуметтік дамуы |1 |29.01 |XIXғ.соңындағы отаршылдық
езгінің күшеюі, жұмысшы қозғалыстары туралы баяндау |Инновациялық әдіс
|Деңгейлік саралау |Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар
|Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Д.А.Қонаев. «Ақиқаттан аттауға болмайды». |§24 | |36 |Ұйғырлар мен
дүнгендерді Жетісуға қоныс аударуы |1 |5.02 |Қоныс аударудың себептері,
барысы жөнінде айту |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту техн.
|Карта, перфокарта, кесте |Сауалнамаларқосымша материалдар |Қосымша
материалдар |§25 | |37 |Қайталау |1 |12.02 |Өткен материалдарды меңгеру
|Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта; Карточкалар
сызбалар |Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§19-25 | |38 |YI
бөлім.XIXғ. екінші жартысындағы Қазастан мәдениеті.
Орыс демократиялық мәдениеті және қазақтың ұлы ғалымы Шоқан Уәлиханов |1
|19.02 |Шоқан Уәлихановтың тарихтан алған орны туралы баяндау
|Баяндау,шығармашылық тапсырмалар |Интерактивтік тақтаны пайдалану
|Суреттер, буклеттер, тірек-сигналдар |Қосымша материалдар |Ә.Исмағанбетов,
Ш. Уалиханов. Тыңдамалы шығармалар. Алматы 1986 |§26 | |39 |Қазақстандағы
халық ағарту ісі |1 |26.02 |Ағарту ісінің басты бағыттыры,орталықтары
жөнінде түсінік қалыптастыру |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық жұмыс
|Саралап оқыту техн. |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Сауалнамалар
|Жамбыл Артықбаев, Әділхан Пірманов, «Қазақстан тарихы», энциклопедиялық
басылым, Алматы «Атамұра» 2008.
|§27 | |40 |Мұсылмандардың ағарту жүйесінің ахуалы |1 |5.03 |Исламдық
білімнің жағдайы,білім берудің жалпы барысымен таныстыру |Оқу танымдық
әдісі |Мультимедия |Карта; Кар -точкалар тірек-сигналдар |Сәйкестен
діру тестілері |«Егемен Қазақстан» газеттері. |§§28 | |41 |Ыбырай
Алтынсарыұлы және Абай Құнанбайұлы |1 |12.03 |Ы.Алтынсарыұлы және
А.Құнанбайұлының өмірімен танысу |Топпен жұмыс, шығармашылық тапсырмалар
|Сатылай кешенді талдау |Карта, перфокарта, кесте, портреттер |Сауалнама
толықтыру тестілері |Қазақстан тарих очерктері.
|§29 | |42 |Сурет және қолданбалы өнер |1 |19.03 |Сурет және қолданбалы
өнер туралы ұғым қалыптастыру |Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар
|Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест тапсырмала ры |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§30-1 | |43 |Музыка өнері |1 |2.04 |Музыка өнеріндегі
есімдермен таныс болу |Баяндау |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта,
перфокарта, кесте, портреттер |Сауалнамалар |Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды
танып біл» |§30-2 | |44 |Ресей азаттық қозғалысының өкілдері Қазақстанда |1
|9.04 |Жер аударылғандардың жағдайы жөнінде баяндау |Әңгімелеу сұрақ -жауап
|Саралап оқыту техн. |Карта; Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар
|Қосымша материалдар |Әдістемелік журналдар |§31 | |45 |Қайталау |1 |16.04
|Өткен материалдарды меңгеру |Баяндау, талдау, жеке, топтық жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте |Сәйкестенді ру
тестілері |«Шың баспасы» |§25-31 | |46 |YIIбөлім.XXғ. басындағы Қазақстан.
XXғ. басындағы Қазақстанның әләуметтік –экономикалық дамуы. |1 |23.04
|Экономикалық ахуал, аграрлық даму туралы түсінік беру |Инновациялық әдіс
|Сатылай кешенді талдау |Карта; Карточкалар сызбалар |Қосымша материалдар,
дискуссиялық өрнектер |Қазақстан тарих очерктері. С.
|§32 | |47 |Қазақстан Ресейдегі 1905-1907жылдардағы революция кезінде |1
|30.04 |Ресейдегі оқиғалардың әсері,ірі бас көтерулер жөнінде баяндау
|Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер, тірек-сигналдар |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері
|Қазақстан тарихы. Оқу әдістемелік журналы. Алматы 2004 ж.
|§33 | |48 |Қазақстан саяси реакция және бірінші дүниежүзілік соғыс
жылдарында |1 |7.05 |Революциялық шегіністің әсері, ұлттық сананың
қалыптасуын баяндау |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Перфокарта, карта, суреттер бүктемелер |Қосымша материалдар
|Әдістемелік журналдар |§34 | |49 |XXғ. Басындағы Қазақстан мәдениеті |1 |
14.05 |Мәдениет дамуындағы негізгі мәселелерге тоқталу |Топпен жұмыс,
шығармашылық тапсырмалар |Саралап оқыту техн. |Карта; Кар -точкалар тірек-
сигналдар |Сауалнамалар |М. Қозыбаев Қазақстан тарихы «Дәуір» Алматы
1997 ж.
|§35 | |50 |Қайталау |1 |21.05 |Өткен материалдарды меңгеру
|Баяндау,ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап |Саралап оқыту техн. |Карта;
Карточкалар, суреттер, техникалық құралдар |Қосымша материалдар
|Н.Ә.Назарбаев. «Қалың елім қазағым» |§31-35 | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz