Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
С.Сейфуллин Ақсақ киік өлең
|Күні: |Пәні: |Сыныбы: |Мұғалімнің аты-жөні: |Оқушы саны:26 |
| |Әдебиеттік оқу |3 «А» |Орынбаева М | |
|Тақырыбы: | С.Сейфуллин «Ақсақ киік» |
|Сабаққа |1. «Ақсақ киік» өлеңнің мазмұнын білу. |
|негізделген |2.Ақсақ киіктің неліктен ақсақ болғанын түсіну. |
|оқу мақсаты: |3.Киік тіршілігіне сипаттама беруді үйрену. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: |
|мақсаттары: |1. «Ақсақ киік» өлеңнің мазмұнын біледі. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: |
| |2.Ақсақ киіктің неліктен ақсақ болғанын түсінеді. |
| |Жекелеген оқушылар: |
| |3.Киік тіршілігіне сипаттама беруді үйрену. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер:діңкесі құрығын,таяқ сілтем |
| |жер,шоқақтау, |
| |Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Киік туралы не білесіңдер? |
| |Киік туралы қандай нақыл сөздер бар? |
| |Өлеңнен қандай қорытынды жасауға болады? |
| |Жазылымға ұсыныстар: Киік туралы нақыл сөз. |
|Алдыңғы оқу |С.Мұханов «Көкшенің көрінісі» |
|Ресурстар: |Оқулық,стикер,бағалау парақшасы, үлестірме қағаз,киік суреті |
|Жетістік |1.С.Сейфуллин туралы білімдерін толықтырады. |
|критерийлері: |2.Өлеңнің мазмұнын айта алады,идеясын түсінеді. |
| |3.Өлең бойынша қорытынды жасай алады. |
|Пән аралық |Дүниетану |
|байланыс | |
|Сабақ |Уақыт |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |Баға |
|кезеңдері | | |әрекеті |лау |
|Кіріспе |3мин |1.Ұйымдастыру кезеңі |Жақсы көңіл-күй| |
| | |А)Психологиялық ахуал туғызу. |орнайды. | |
| | |Б) 5 Топқа бөлу | | |
| | | |Жақсы атмосфера| |
| | |В)Топ ережесін пысықтау,топ |қалыптасады. | |
| | |басшыларына бағалау парағын тарату| | |
| | | |5 топқа | |
| | | |бөлінеді. | |
|Сабақ |Уақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |бағалау |
|кезеңдері | | |әрекеті | |
| |10 мин |Үй жұмысы: С.Мұханов «Көкшенің |Мазмұндайды. |Мадақ |
| | |көрінісі | |тау |
| | |5 бөлік бойынша әр топтан 1 оқушыдан | | |
| | |мазмұндайды. | | |
| | |Жаңа сабақ С.Сейфуллин |Сұрақтарға жауап|Мадақ |
| | |«Ақсақ киік» |береді. |тау |
| | |Ой қозғау | | |
| | |Сөзжұмбақ | | |
| | |Шешуі: Киік | | |
| | |Сабақ мақсатын айқындау |Сабақтың мақсаты|Мадақ |
| | |Мәтіннің мазмұнын айта отырып,идеясын |мен міндетін |тау |
| | |анықтау,қорытынды жасай алу. |айтады. | |
|Іс -әрекет|35мин |Ә.Қоңыратбаев туралы мағлұмат беру. |Автор туралы | |
| | | |мәлімет алады. | |
| | |Оқулықпен жұмыс |Тізбектей |Мадақ |
| | |1.Аудио тыңдалым |оқиды.. |тау |
| | |2.Тізбектей оқыту | | |
| | |3.Мазмұндайды | | |
| | |Топтық жұмыс | |Бағдарша|
| | |Топ ішінде мәтін мазмұнын талдау |Мәтін мазмұнын |м арқылы|
| | | |талдайды, |бағалау |
| | | |айтады |Үш |
| | | | |шапалақ |
| | |Кейінгі тапсырма Жұптық жұмыс | киікке |Өзара |
| | |Киікті сипатта |сипаттама береді|бағалау |
| | |Топтық жұмыс | | |
| | |1-топ « Бес жолды өлең» Киік | | |
| | |2-топ Оқ тиген киікті сипатта | | |
| | |3-топ | | |
| | |Киікті атқан адамға көзқарасыңды | | |
| | |білдір. | | |
| | |4-топ |Сұраққа толық |Бағдар |
| | |Киелі жануарлар мен құстарды ата. |жауап береді. |шам |
| | |5-топ | |арқылы |
| | |Табиғатты қорғау туралы тыйым сөздер | |бағалау |
| | |жаз. |Киік туралы | |
| | | |тыңдағандарын | |
| | |Жеке жұмыс |есте | |
| | |Тыңдалым «Киік» |сақтап,мазмұнын | |
| | | |жазады. | |
| | |Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі. |Тапсырманы жазып| |
| | |1.Мәтінді мазмұндау. |алады. | |
| | |Сөзжұмбақ,ребус | | |
|Рефлек | |«Бір ауыз сөз» |Бүгінгі сабақ | |
|сия | |(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, |бойынша өз | |
| | |үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте |ойларын айтады. | |
| | |сақтадым) |сабаққа кері | |
| | | |байланыс береді | |
| |Әдебиеттік оқу |3 «А» |Орынбаева М | |
|Тақырыбы: | С.Сейфуллин «Ақсақ киік» |
|Сабаққа |1. «Ақсақ киік» өлеңнің мазмұнын білу. |
|негізделген |2.Ақсақ киіктің неліктен ақсақ болғанын түсіну. |
|оқу мақсаты: |3.Киік тіршілігіне сипаттама беруді үйрену. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: |
|мақсаттары: |1. «Ақсақ киік» өлеңнің мазмұнын біледі. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: |
| |2.Ақсақ киіктің неліктен ақсақ болғанын түсінеді. |
| |Жекелеген оқушылар: |
| |3.Киік тіршілігіне сипаттама беруді үйрену. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер:діңкесі құрығын,таяқ сілтем |
| |жер,шоқақтау, |
| |Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Киік туралы не білесіңдер? |
| |Киік туралы қандай нақыл сөздер бар? |
| |Өлеңнен қандай қорытынды жасауға болады? |
| |Жазылымға ұсыныстар: Киік туралы нақыл сөз. |
|Алдыңғы оқу |С.Мұханов «Көкшенің көрінісі» |
|Ресурстар: |Оқулық,стикер,бағалау парақшасы, үлестірме қағаз,киік суреті |
|Жетістік |1.С.Сейфуллин туралы білімдерін толықтырады. |
|критерийлері: |2.Өлеңнің мазмұнын айта алады,идеясын түсінеді. |
| |3.Өлең бойынша қорытынды жасай алады. |
|Пән аралық |Дүниетану |
|байланыс | |
|Сабақ |Уақыт |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |Баға |
|кезеңдері | | |әрекеті |лау |
|Кіріспе |3мин |1.Ұйымдастыру кезеңі |Жақсы көңіл-күй| |
| | |А)Психологиялық ахуал туғызу. |орнайды. | |
| | |Б) 5 Топқа бөлу | | |
| | | |Жақсы атмосфера| |
| | |В)Топ ережесін пысықтау,топ |қалыптасады. | |
| | |басшыларына бағалау парағын тарату| | |
| | | |5 топқа | |
| | | |бөлінеді. | |
|Сабақ |Уақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |бағалау |
|кезеңдері | | |әрекеті | |
| |10 мин |Үй жұмысы: С.Мұханов «Көкшенің |Мазмұндайды. |Мадақ |
| | |көрінісі | |тау |
| | |5 бөлік бойынша әр топтан 1 оқушыдан | | |
| | |мазмұндайды. | | |
| | |Жаңа сабақ С.Сейфуллин |Сұрақтарға жауап|Мадақ |
| | |«Ақсақ киік» |береді. |тау |
| | |Ой қозғау | | |
| | |Сөзжұмбақ | | |
| | |Шешуі: Киік | | |
| | |Сабақ мақсатын айқындау |Сабақтың мақсаты|Мадақ |
| | |Мәтіннің мазмұнын айта отырып,идеясын |мен міндетін |тау |
| | |анықтау,қорытынды жасай алу. |айтады. | |
|Іс -әрекет|35мин |Ә.Қоңыратбаев туралы мағлұмат беру. |Автор туралы | |
| | | |мәлімет алады. | |
| | |Оқулықпен жұмыс |Тізбектей |Мадақ |
| | |1.Аудио тыңдалым |оқиды.. |тау |
| | |2.Тізбектей оқыту | | |
| | |3.Мазмұндайды | | |
| | |Топтық жұмыс | |Бағдарша|
| | |Топ ішінде мәтін мазмұнын талдау |Мәтін мазмұнын |м арқылы|
| | | |талдайды, |бағалау |
| | | |айтады |Үш |
| | | | |шапалақ |
| | |Кейінгі тапсырма Жұптық жұмыс | киікке |Өзара |
| | |Киікті сипатта |сипаттама береді|бағалау |
| | |Топтық жұмыс | | |
| | |1-топ « Бес жолды өлең» Киік | | |
| | |2-топ Оқ тиген киікті сипатта | | |
| | |3-топ | | |
| | |Киікті атқан адамға көзқарасыңды | | |
| | |білдір. | | |
| | |4-топ |Сұраққа толық |Бағдар |
| | |Киелі жануарлар мен құстарды ата. |жауап береді. |шам |
| | |5-топ | |арқылы |
| | |Табиғатты қорғау туралы тыйым сөздер | |бағалау |
| | |жаз. |Киік туралы | |
| | | |тыңдағандарын | |
| | |Жеке жұмыс |есте | |
| | |Тыңдалым «Киік» |сақтап,мазмұнын | |
| | | |жазады. | |
| | |Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі. |Тапсырманы жазып| |
| | |1.Мәтінді мазмұндау. |алады. | |
| | |Сөзжұмбақ,ребус | | |
|Рефлек | |«Бір ауыз сөз» |Бүгінгі сабақ | |
|сия | |(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, |бойынша өз | |
| | |үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте |ойларын айтады. | |
| | |сақтадым) |сабаққа кері | |
| | | |байланыс береді | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz