Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев
Ашық сабақ
Тақырыбы:«Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев».
Сынып: 6
Пән мұғалімі:
№ 80 мектеп-гимназия
2015-2016 оқу жылы
Бекітемін: _______________________
| | | |
|Пәні: Музыка |Сыныбы: 6 «а» |Күні: 15.04.2016 |
| | | |
|Сабақтың тақырыбы |«Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев». |
| | |
|Сілтеме |Оқулық 6-сынып, оқыту әдістемесі, плакат, стикер |
| | |
|Негізгі дерек көздері |Электронды оқулық 6-сынып, плакат, интербелсенді |
| |тақта |
| | |
|Жалпы мақсаты |Оқушылардың Нұрғиса Тілендиевтің өмірімен |
| |шығармашылығы жайлы түсінігін кеңейтіп,алған |
| |білімдерін өзгелермен бөлісе алуға бейімдеу. «» әнін|
| |үйрету,бағыт-бағдар бере отырып топта жұмыс жасауға |
| |үйрету, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру. |
|Оқыту нәтижелері |Оқушылар Нұрғиса Тілендиев туралы алған білімдерін |
| |өзгелермен бөлісе алады. Жеке ойларын ортаға салып|
| |өз жұмыстарына бағалау жүргізе алады.Сыни ойлау |
| |дағдылары қалыптасады және топта жұмыс жасай |
| |алады. |
|Қолданылатын |АКТ,сын тұрғысынан ойлау,диалогтық оқыту, топпен |
|модульдармен |жұмыс, критерилер арқылы бағалау.топ басшысының |
|әдісі-тәсілдер |бағалауы , мадақтаулар,ыстық,сиқырлы микрафон, |
|Негізгі идеялар |Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену.Жаңа |
| |теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау |
| |дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал |
| |жасау |
|Уақыты | | |Ресурстар, |
| |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |көрнекі |
| | | |құралдар |
| |Сабақ барысы: | | |
|2 мин |Ұйымдастыру кезеңі | | |
| |Оқушылармен сәлемдесу |Сәлемдесу. | |
| |Оқушыларды түгелдеу |Кезекші оқушының есеп беруі | |
| |Сабақта жоқ оқушыларды анықтау | | |
| |Топқа бөлу |Оқушылар «Сиқырлы орындық» | |
| |«Сиқырлы орындық» ойыны арқылы |әдісі арқылы | |
| |топқа бөлу |(Әдебиет,тарих,музыка) топқа| |
| |(Әдебиет,тарих,музыка) арқылы |бөлінеді |Стикерлер |
| |Дауыс жаттығуын жасату |Дауыс жаттығуларын жасайды | |
|12 мин |Үй жұмысы: |«Ғажайып ноталар» әдісі | |
| |«Ақмаңдайлымды әуелеткен Роза |арқылы сұрақтарға жауап | |
| |Бағланова» тақырыбы бойынша |береді | |
| |«Ғажайып ноталар» әдісі арқылы |Жасырылған әуенді тауып |Баян |
| |«Әуенді тап» ойыны арқылы «Асыл |әнді орындайды. Оқушылар |синтезатор |
| |әжем» әнін әуенімен нақышында |бағалау критерийлері | |
| |орындау және критерилер арқылы |арқылы топтардың әнді | |
|18 мин |бағалау. |орындауын бағалайды. |Акт - |
| |Тексеру парағы: |Топта жұмыс жасайды. |пайдалану |
| |Келісемін +, Келіспеймін - |«Ф» дыбысын сызып тастау | |
| |Миға шабуыл. «Кім жылдам» |арқылы тақырыпты атайды. | |
| |ойыны. «Ф» әрпін сызып тастау |Бейне ролик көру арқылы өз |Баян, |
| |арқылы тақырыпты табу. |тұжырымдарын жасайды. |синтезатор |
| |«Нұрғиса Тілендиев» туралы бейне|Топта ынтымақшылықта жұмыс | |
| |ролик көрсету арқылы ой |жасайды. | |
|2 мин |тастау,мотивациясын ояту | | |
| |Топтық жұмыс: |Дыбыстың біртіндеп күшейіп, | |
| |Әдебиет тобы: ассоциация |қаттырақ орындалуы. |Акт - |
| |Тарих тобы: деректер шеруі |Дыбыстың біртіндеп баяулап |пайдалану |
|5 мин |Музыка тобы:шығармашылығы |жәй орындалуы. | |
| |Музыкалық сауат: | | |
| |Крещендо – дыбыстың біртіндеп | |АКТ-пайдалану|
| |күшейіп, қаттыра қорындалуы. |Таңдау жасайды. | |
|3 мин |Диминуэндо – дыбыстың біртіндеп |Әнді ережелерді сақтай | |
| |баяулап жәй орындалуы. |отырып орындайды |Плакат, |
| |Ән үйрету: | |маркер |
| |Оқушылардың таңдауы бойынша |Оқушылар бүгінгі сабақтан | |
| |«Әке туралы жыр», «Саржайлау», |алған әсерлері мен |АКТ-пайдалану|
| |«Біз-Отанның ұланымыз» әндері |пікірлерін жазады. | |
|2мин |Білімді бекіту: | | |
| |«Рюзиме» әдісі |Почта жәшігіне салады | |
| | | | |
| | |Топ басшы өз тобындағы | |
|1мин. |Кері байланыс |оқушыларды бағалап, сыныпқа | |
| |«Мұғалімге хат» «Сиқырлы |жариялайды. | |
| |микрафон» әдісі арқылы | |Баян, |
| | | |синтезатор |
| |Оқушыларды бағалау. |Әнге және тақырып бойынша | |
| |Топ басшысы бағалауынан кейін |зертеу жұмысы | |
| |формативті және суммативті | | |
| |бағалау. | | |
| | | |Рюзиме |
| | | |парақшасы. |
| |Үйге тапсырма беру | | |
| |«____________» әнін жаттау. | | |
| |Нұрғиса Тілендиевтің туралы | |Почта жәшігі |
| |мағлұматтар. | |Микрафон, |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
.
Тақырыбы:«Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев».
Сынып: 6
Пән мұғалімі:
№ 80 мектеп-гимназия
2015-2016 оқу жылы
Бекітемін: _______________________
| | | |
|Пәні: Музыка |Сыныбы: 6 «а» |Күні: 15.04.2016 |
| | | |
|Сабақтың тақырыбы |«Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев». |
| | |
|Сілтеме |Оқулық 6-сынып, оқыту әдістемесі, плакат, стикер |
| | |
|Негізгі дерек көздері |Электронды оқулық 6-сынып, плакат, интербелсенді |
| |тақта |
| | |
|Жалпы мақсаты |Оқушылардың Нұрғиса Тілендиевтің өмірімен |
| |шығармашылығы жайлы түсінігін кеңейтіп,алған |
| |білімдерін өзгелермен бөлісе алуға бейімдеу. «» әнін|
| |үйрету,бағыт-бағдар бере отырып топта жұмыс жасауға |
| |үйрету, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру. |
|Оқыту нәтижелері |Оқушылар Нұрғиса Тілендиев туралы алған білімдерін |
| |өзгелермен бөлісе алады. Жеке ойларын ортаға салып|
| |өз жұмыстарына бағалау жүргізе алады.Сыни ойлау |
| |дағдылары қалыптасады және топта жұмыс жасай |
| |алады. |
|Қолданылатын |АКТ,сын тұрғысынан ойлау,диалогтық оқыту, топпен |
|модульдармен |жұмыс, критерилер арқылы бағалау.топ басшысының |
|әдісі-тәсілдер |бағалауы , мадақтаулар,ыстық,сиқырлы микрафон, |
|Негізгі идеялар |Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену.Жаңа |
| |теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау |
| |дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал |
| |жасау |
|Уақыты | | |Ресурстар, |
| |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |көрнекі |
| | | |құралдар |
| |Сабақ барысы: | | |
|2 мин |Ұйымдастыру кезеңі | | |
| |Оқушылармен сәлемдесу |Сәлемдесу. | |
| |Оқушыларды түгелдеу |Кезекші оқушының есеп беруі | |
| |Сабақта жоқ оқушыларды анықтау | | |
| |Топқа бөлу |Оқушылар «Сиқырлы орындық» | |
| |«Сиқырлы орындық» ойыны арқылы |әдісі арқылы | |
| |топқа бөлу |(Әдебиет,тарих,музыка) топқа| |
| |(Әдебиет,тарих,музыка) арқылы |бөлінеді |Стикерлер |
| |Дауыс жаттығуын жасату |Дауыс жаттығуларын жасайды | |
|12 мин |Үй жұмысы: |«Ғажайып ноталар» әдісі | |
| |«Ақмаңдайлымды әуелеткен Роза |арқылы сұрақтарға жауап | |
| |Бағланова» тақырыбы бойынша |береді | |
| |«Ғажайып ноталар» әдісі арқылы |Жасырылған әуенді тауып |Баян |
| |«Әуенді тап» ойыны арқылы «Асыл |әнді орындайды. Оқушылар |синтезатор |
| |әжем» әнін әуенімен нақышында |бағалау критерийлері | |
| |орындау және критерилер арқылы |арқылы топтардың әнді | |
|18 мин |бағалау. |орындауын бағалайды. |Акт - |
| |Тексеру парағы: |Топта жұмыс жасайды. |пайдалану |
| |Келісемін +, Келіспеймін - |«Ф» дыбысын сызып тастау | |
| |Миға шабуыл. «Кім жылдам» |арқылы тақырыпты атайды. | |
| |ойыны. «Ф» әрпін сызып тастау |Бейне ролик көру арқылы өз |Баян, |
| |арқылы тақырыпты табу. |тұжырымдарын жасайды. |синтезатор |
| |«Нұрғиса Тілендиев» туралы бейне|Топта ынтымақшылықта жұмыс | |
| |ролик көрсету арқылы ой |жасайды. | |
|2 мин |тастау,мотивациясын ояту | | |
| |Топтық жұмыс: |Дыбыстың біртіндеп күшейіп, | |
| |Әдебиет тобы: ассоциация |қаттырақ орындалуы. |Акт - |
| |Тарих тобы: деректер шеруі |Дыбыстың біртіндеп баяулап |пайдалану |
|5 мин |Музыка тобы:шығармашылығы |жәй орындалуы. | |
| |Музыкалық сауат: | | |
| |Крещендо – дыбыстың біртіндеп | |АКТ-пайдалану|
| |күшейіп, қаттыра қорындалуы. |Таңдау жасайды. | |
|3 мин |Диминуэндо – дыбыстың біртіндеп |Әнді ережелерді сақтай | |
| |баяулап жәй орындалуы. |отырып орындайды |Плакат, |
| |Ән үйрету: | |маркер |
| |Оқушылардың таңдауы бойынша |Оқушылар бүгінгі сабақтан | |
| |«Әке туралы жыр», «Саржайлау», |алған әсерлері мен |АКТ-пайдалану|
| |«Біз-Отанның ұланымыз» әндері |пікірлерін жазады. | |
|2мин |Білімді бекіту: | | |
| |«Рюзиме» әдісі |Почта жәшігіне салады | |
| | | | |
| | |Топ басшы өз тобындағы | |
|1мин. |Кері байланыс |оқушыларды бағалап, сыныпқа | |
| |«Мұғалімге хат» «Сиқырлы |жариялайды. | |
| |микрафон» әдісі арқылы | |Баян, |
| | | |синтезатор |
| |Оқушыларды бағалау. |Әнге және тақырып бойынша | |
| |Топ басшысы бағалауынан кейін |зертеу жұмысы | |
| |формативті және суммативті | | |
| |бағалау. | | |
| | | |Рюзиме |
| | | |парақшасы. |
| |Үйге тапсырма беру | | |
| |«____________» әнін жаттау. | | |
| |Нұрғиса Тілендиевтің туралы | |Почта жәшігі |
| |мағлұматтар. | |Микрафон, |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz