Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Бес ешкі
Сабақ: Бес ешкі.
|Мектеп: № 201 | |
|Күні:28.09.2015. |Мұғалімнің есімі:Уразымбетова Д |
|Сынып: 4 |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны:-|
|Сабақ негізделген оқу |1.Бес ешкі ертегісі туралы білу. |
|мақсаты (мақсаттары) |2.Ертегідегі негізгі ойды түсіну. |
| |3.Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді үйрену. |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар:Ертегінің мазмұнын толық біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі:Ертегідегі негізгі ойды түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар:Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді |
| |үйренеді. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар:Ертегінің тілін түсініп оқиды. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер:аят оқы,иманыңды айта бер |
| |,шықшыты. |
| |Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |1.Кедей ешкілерін,тоқтысын,құла атын не үшін байдың малына |
| |қосты? |
| |2.Малдар мен қасқыр арасындағы оқиға қалай болды? |
| |3.Ертегіні қандай мақал-мәтелмен аяқтауға болады? |
| |Сіз неліктен – екенін айта аласыз ба? |
| |Жануарлар арасында « достық» болады дейді, оны ертегі |
| |арқылы дәлелдей аласыздар ма? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама жазу |
|Жетістік критерийлері |1.Ертегі кейіпкерлерін атай алады |
| |2.Ертегінің мазмұнын айта алады. |
| |3.Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алады. |
|Алдыңғы оқу |«Сатқын жапалақ» ертегісі |
|Жоспар: |
|Жоспарланған | Жоспарланған жаттыған (төменде жоспарланған | Ресурстар |
|уақыт |жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | |
|Басталуы |І.Сұрақтары бар қорап» | |
|2 мин |1.Сүлеймен патша қандай бұйрық берді? | |
| |2.Жапалақ байғыз інісіне қандай опасыздық жасады? |Әдебиеттік оқу |
| |3.Ертегі кейіпкерлері арқылы адамның бойындағы |4-сынып |
| |қандай мінездерді байқауға болады? |Рахметова С, |
| |II.Мадақтау арқылы бағалау жүреді. | |
| | |Әбдікәрім Т, |
| |II.Топқа бөлу.Ертегі атаулары жазылған қима |Базарбекова Р. |
|3 мин |қағаздарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді. | |
| |Iтоп Шыншыл ертегілер | |
| |Iiтоп Қиял-ғажайып ертегілер | |
| |IIIтоп Жан-жануарлар ертегілер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|5 мин |ІII. Жаңа сабақтың тұсаукесері: | |
| | | |
| |Түрткі сұрақ: сатқындық пен достықты қалай | |
| |түсінесіңдер? | |
| |Сынақтан өткізу. Жануарлар арасында достық бар | |
| |дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіре қойшы. | |
| |Басқаға бағыттау. Көмектесе алатындар барма? | |
|Ортасы |IV.Жаңа сабақ | |
| |Ой қозғау. «Идея туралы ой» әдісі | |
|5 мин |Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып келе жатып, «Әрі | |
| |қарай не болады деп ойлайсыңдар?» деп оқушылардан| |
| |сұрайды. | |
| |Оқушылар өз ойларын айтады. | |
|5 мин |V. Оқулықпен жұмыс | |
| |Өз бетінше оқу. | |
| |VІ. Топтық жұмыс | |
|15 мин |Ітоп. 1-бөлімді оқып,постер қорғау | |
| |ІІтоп. 2-бөлімді сахналау. | |
| |ІІІтоп. 3-бөлімді төлдерге арналғаншакыруды жатқа | |
| |айту. | |
| |Бағалау. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқылы топтардың | |
| |өзара бағалауы. | |
|5 мин |VІІ. Жұптық жұмыс | |
| |Концептуалды кесте. | |
| |Ешкі,тоқты,құла атқа сипаттама беру. | |
| |Ешкі | |
| |Тоқты | |
| |Құла ат | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |VIII.Өзара бағалау.(үздігін таңдау) | |
|Аяқталуы |Қорытынды | |
| |Аяқталмаған тезиске жеке жауап. Жеке жұмыс. | |
| |Сұрақ қою арқылы ертегіге талдау жасау. | |
|3 мин |1.Төрт түлікке .............. жатады. | |
| |2.Кедейдің малына боранда ................... кез| |
| |болды. |Стикер |
| |3.Құла ат | |
| |достарын...............................құтқарды. | |
|2 мин |4.Ертегіні ........................ мақал-мәтелмен| |
| |аяқтауға болады. | |
| |Бағдаршам арқылы бағалау жүреді. | |
| |Кері байланыс: | |
| |1.Сабақ ұнады ма? Несімен? | |
| |2.Топтық жұмыста кіммен болғың келеді? | |
| |3.Сабақтан алған әсерің қандай? | |
| |Үй тапсырмасы: «Бес ешкі» ертегісі- түсінік | |
| |айту,мазмұнына мән беріп қысқаша жоспар құру. | |
|Қосымша ақпарат |
| |
| |
| |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау- Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|көмек |үйренгенін тексеруді қалай |Қаіпсіздік және еңбекті қорғау|
|көрсетуді қалай |жоспарлайсыз? |ережелері |
|жоспарлайсыз? | |АКТ-мен байланыс |
|Сіз қабілеті жоғары | |Құндылықтардағы |
|оқушыларға | |байланыс |
|таппысрманы | | |
|күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз | | |
| |Екі жұлдыз, бір ұсыныс. |Бейнелеу өнері. |
|1.Топтық,жұптық жұмыстар |Мадақтау | |
|арқылы оқушылар өзара |арқылыбағалау,өзарабағалау. |Қазақ тілі. |
|қолдау,көмек көрсету | | |
|арқылы жүзеге асырылады. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Мектеп: № 201 | |
|Күні:28.09.2015. |Мұғалімнің есімі:Уразымбетова Д |
|Сынып: 4 |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны:-|
|Сабақ негізделген оқу |1.Бес ешкі ертегісі туралы білу. |
|мақсаты (мақсаттары) |2.Ертегідегі негізгі ойды түсіну. |
| |3.Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді үйрену. |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар:Ертегінің мазмұнын толық біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі:Ертегідегі негізгі ойды түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар:Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді |
| |үйренеді. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар:Ертегінің тілін түсініп оқиды. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер:аят оқы,иманыңды айта бер |
| |,шықшыты. |
| |Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |1.Кедей ешкілерін,тоқтысын,құла атын не үшін байдың малына |
| |қосты? |
| |2.Малдар мен қасқыр арасындағы оқиға қалай болды? |
| |3.Ертегіні қандай мақал-мәтелмен аяқтауға болады? |
| |Сіз неліктен – екенін айта аласыз ба? |
| |Жануарлар арасында « достық» болады дейді, оны ертегі |
| |арқылы дәлелдей аласыздар ма? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама жазу |
|Жетістік критерийлері |1.Ертегі кейіпкерлерін атай алады |
| |2.Ертегінің мазмұнын айта алады. |
| |3.Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алады. |
|Алдыңғы оқу |«Сатқын жапалақ» ертегісі |
|Жоспар: |
|Жоспарланған | Жоспарланған жаттыған (төменде жоспарланған | Ресурстар |
|уақыт |жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | |
|Басталуы |І.Сұрақтары бар қорап» | |
|2 мин |1.Сүлеймен патша қандай бұйрық берді? | |
| |2.Жапалақ байғыз інісіне қандай опасыздық жасады? |Әдебиеттік оқу |
| |3.Ертегі кейіпкерлері арқылы адамның бойындағы |4-сынып |
| |қандай мінездерді байқауға болады? |Рахметова С, |
| |II.Мадақтау арқылы бағалау жүреді. | |
| | |Әбдікәрім Т, |
| |II.Топқа бөлу.Ертегі атаулары жазылған қима |Базарбекова Р. |
|3 мин |қағаздарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді. | |
| |Iтоп Шыншыл ертегілер | |
| |Iiтоп Қиял-ғажайып ертегілер | |
| |IIIтоп Жан-жануарлар ертегілер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|5 мин |ІII. Жаңа сабақтың тұсаукесері: | |
| | | |
| |Түрткі сұрақ: сатқындық пен достықты қалай | |
| |түсінесіңдер? | |
| |Сынақтан өткізу. Жануарлар арасында достық бар | |
| |дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіре қойшы. | |
| |Басқаға бағыттау. Көмектесе алатындар барма? | |
|Ортасы |IV.Жаңа сабақ | |
| |Ой қозғау. «Идея туралы ой» әдісі | |
|5 мин |Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып келе жатып, «Әрі | |
| |қарай не болады деп ойлайсыңдар?» деп оқушылардан| |
| |сұрайды. | |
| |Оқушылар өз ойларын айтады. | |
|5 мин |V. Оқулықпен жұмыс | |
| |Өз бетінше оқу. | |
| |VІ. Топтық жұмыс | |
|15 мин |Ітоп. 1-бөлімді оқып,постер қорғау | |
| |ІІтоп. 2-бөлімді сахналау. | |
| |ІІІтоп. 3-бөлімді төлдерге арналғаншакыруды жатқа | |
| |айту. | |
| |Бағалау. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқылы топтардың | |
| |өзара бағалауы. | |
|5 мин |VІІ. Жұптық жұмыс | |
| |Концептуалды кесте. | |
| |Ешкі,тоқты,құла атқа сипаттама беру. | |
| |Ешкі | |
| |Тоқты | |
| |Құла ат | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |VIII.Өзара бағалау.(үздігін таңдау) | |
|Аяқталуы |Қорытынды | |
| |Аяқталмаған тезиске жеке жауап. Жеке жұмыс. | |
| |Сұрақ қою арқылы ертегіге талдау жасау. | |
|3 мин |1.Төрт түлікке .............. жатады. | |
| |2.Кедейдің малына боранда ................... кез| |
| |болды. |Стикер |
| |3.Құла ат | |
| |достарын...............................құтқарды. | |
|2 мин |4.Ертегіні ........................ мақал-мәтелмен| |
| |аяқтауға болады. | |
| |Бағдаршам арқылы бағалау жүреді. | |
| |Кері байланыс: | |
| |1.Сабақ ұнады ма? Несімен? | |
| |2.Топтық жұмыста кіммен болғың келеді? | |
| |3.Сабақтан алған әсерің қандай? | |
| |Үй тапсырмасы: «Бес ешкі» ертегісі- түсінік | |
| |айту,мазмұнына мән беріп қысқаша жоспар құру. | |
|Қосымша ақпарат |
| |
| |
| |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау- Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|көмек |үйренгенін тексеруді қалай |Қаіпсіздік және еңбекті қорғау|
|көрсетуді қалай |жоспарлайсыз? |ережелері |
|жоспарлайсыз? | |АКТ-мен байланыс |
|Сіз қабілеті жоғары | |Құндылықтардағы |
|оқушыларға | |байланыс |
|таппысрманы | | |
|күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз | | |
| |Екі жұлдыз, бір ұсыныс. |Бейнелеу өнері. |
|1.Топтық,жұптық жұмыстар |Мадақтау | |
|арқылы оқушылар өзара |арқылыбағалау,өзарабағалау. |Қазақ тілі. |
|қолдау,көмек көрсету | | |
|арқылы жүзеге асырылады. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz