Бес ешкі

1. Бес ешкі ертегісі туралы білу.
2. Ертегідегі негізгі ойды түсіну.
3. Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді үйрену.
Талқылауға арналған тармақтар:
1. Кедей ешкілерін, тоқтысын, құла атын не үшін байдың малына қосты?
2. Малдар мен қасқыр арасындағы оқиға қалай болды?
3. Ертегіні қандай мақал-мәтелмен аяқтауға болады?
Сіз неліктен - екенін айта аласыз ба?
Жануарлар арасында « достық» болады дейді, оны ертегі арқылы дәлелдей аласыздар ма?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама жазу
1. Ертегі кейіпкерлерін атай алады
2. Ертегінің мазмұнын айта алады.
3. Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алады.
Жоспарланған жаттыған (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Басталуы
2 мин
3 мин
5 мин
І. Сұрақтары бар қорап»
1. Сүлеймен патша қандай бұйрық берді?
2. Жапалақ байғыз інісіне қандай опасыздық жасады?
3. Ертегі кейіпкерлері арқылы адамның бойындағы қандай мінездерді байқауға болады?
II. Мадақтау арқылы бағалау жүреді.
II. Топқа бөлу . Ертегі атаулары жазылған қима қағаздарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді.
Iтоп Шыншыл ертегілер
Iiтоп Қиял-ғажайып ертегілер
IIIтоп Жан-жануарлар ертегілер
ІII. Жаңа сабақтың тұсаукесері :
- Түрткі сұрақ: сатқындық пен достықты қалай түсінесіңдер?
- Сынақтан өткізу. Жануарлар арасында достық бар дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіре қойшы.
- Басқаға бағыттау. Көмектесе алатындар барма?
Әдебиеттік оқу
4-сынып
Рахметова С,
Әбдікәрім Т,
Базарбекова Р.
Ортасы
5 мин
5 мин
15 мин
5 мин
IV. Жаңа сабақ
Ой қозғау. «Идея туралы ой» әдісі
Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып келе жатып, «Әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?» деп оқушылардан сұрайды.
Оқушылар өз ойларын айтады.
V. Оқулықпен жұмыс
Өз бетінше оқу.
VІ. Топтық жұмыс
Ітоп. 1-бөлімді оқып, постер қорғау
ІІтоп. 2-бөлімді сахналау.
ІІІтоп. 3-бөлімді төлдерге арналғаншакыруды жатқа айту.
Бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топтардың өзара бағалауы.
VІІ. Жұптық жұмыс
Концептуалды кесте.
Ешкі, тоқты, құла атқа сипаттама беру.
VIII. Өзара бағалау. (үздігін таңдау)
Аяқталуы
3 мин
2 мин
Қорытынды
Аяқталмаған тезиске жеке жауап. Жеке жұмыс.
Сұрақ қою арқылы ертегіге талдау жасау.
1. Төрт түлікке . . . жатады.
2. Кедейдің малына боранда . . . кез болды.
3. Құла ат достарын . . . құтқарды.
4. Ертегіні . . . мақал-мәтелмен аяқтауға болады.
Бағдаршам арқылы бағалау жүреді.
Кері байланыс:
1. Сабақ ұнады ма? Несімен?
2. Топтық жұмыста кіммен болғың келеді?
3. Сабақтан алған әсерің қандай?
Үй тапсырмасы: «Бес ешкі» ертегісі- түсінік айту, мазмұнына мән беріп қысқаша жоспар құру.
Саралау - Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
таппысрманы күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз
Пәнаралық байланыс
Қаіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Екі жұлдыз, бір ұсыныс.
Мадақтау арқылыбағалау, өзарабағалау.
Бейнелеу өнері.
Қазақ тілі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz