Бес ешкі

Сабақ: Бес ешкі.
Мектеп: № 201
Сабақ: Бес ешкі.: Күні:28. 09. 2015.
Мектеп: № 201: Мұғалімнің есімі:Уразымбетова Д
Сабақ: Бес ешкі.: Сынып: 4
Мектеп: № 201: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:-
Сабақ: Бес ешкі.: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп: № 201:

1. Бес ешкі ертегісі туралы білу.

2. Ертегідегі негізгі ойды түсіну.

3. Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді үйрену.

Сабақ: Бес ешкі.: Сабақ мақсаттары
Мектеп: № 201: Барлық оқушылар:Ертегінің мазмұнын толық біледі.
Сабақ: Бес ешкі.: Оқушылардың басым бөлігі:Ертегідегі негізгі ойды түсінеді.
Сабақ: Бес ешкі.: Кейбір оқушылар:Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді үйренеді.
Сабақ: Бес ешкі.: Тілдік мақсат
Мектеп: № 201: Оқушылар:Ертегінің тілін түсініп оқиды.
Сабақ: Бес ешкі.: Негізгі сөздер мен тіркестер:аят оқы, иманыңды айта бер, шықшыты.
Сабақ: Бес ешкі.: Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер
Сабақ: Бес ешкі.:

Талқылауға арналған тармақтар:

1. Кедей ешкілерін, тоқтысын, құла атын не үшін байдың малына қосты?

2. Малдар мен қасқыр арасындағы оқиға қалай болды?

3. Ертегіні қандай мақал-мәтелмен аяқтауға болады?

Сабақ: Бес ешкі.:

Сіз неліктен - екенін айта аласыз ба?

Жануарлар арасында « достық» болады дейді, оны ертегі арқылы дәлелдей аласыздар ма?

Сабақ: Бес ешкі.:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама жазу

Сабақ: Бес ешкі.: Жетістік критерийлері
Мектеп: № 201:

1. Ертегі кейіпкерлерін атай алады

2. Ертегінің мазмұнын айта алады.

3. Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алады.

Сабақ: Бес ешкі.: Алдыңғы оқу
Мектеп: № 201: «Сатқын жапалақ» ертегісі
Сабақ: Бес ешкі.: Жоспар:
Сабақ: Бес ешкі.: Жоспарланған уақыт
Мектеп: № 201:

Жоспарланған жаттыған (төменде жоспарланған

жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақ: Бес ешкі.:

Басталуы

2 мин

3 мин

5 мин

Мектеп: № 201:

І. Сұрақтары бар қорап»

1. Сүлеймен патша қандай бұйрық берді?

2. Жапалақ байғыз інісіне қандай опасыздық жасады?

3. Ертегі кейіпкерлері арқылы адамның бойындағы қандай мінездерді байқауға болады?

II. Мадақтау арқылы бағалау жүреді.

II. Топқа бөлу . Ертегі атаулары жазылған қима қағаздарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді.

Iтоп Шыншыл ертегілер

Iiтоп Қиял-ғажайып ертегілер

IIIтоп Жан-жануарлар ертегілер

ІII. Жаңа сабақтың тұсаукесері :

  • Түрткі сұрақ: сатқындық пен достықты қалай түсінесіңдер?
  • Сынақтан өткізу. Жануарлар арасында достық бар дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіре қойшы.
  • Басқаға бағыттау. Көмектесе алатындар барма?

Әдебиеттік оқу

4-сынып

Рахметова С,

Әбдікәрім Т,

Базарбекова Р.

Сабақ: Бес ешкі.:

Ортасы

5 мин

5 мин

15 мин

5 мин

Мектеп: № 201:

IV. Жаңа сабақ

Ой қозғау. «Идея туралы ой» әдісі

Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып келе жатып, «Әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?» деп оқушылардан сұрайды.

Оқушылар өз ойларын айтады.

V. Оқулықпен жұмыс

Өз бетінше оқу.

VІ. Топтық жұмыс

Ітоп. 1-бөлімді оқып, постер қорғау

ІІтоп. 2-бөлімді сахналау.

ІІІтоп. 3-бөлімді төлдерге арналғаншакыруды жатқа айту.

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топтардың өзара бағалауы.

VІІ. Жұптық жұмыс

Концептуалды кесте.

Ешкі, тоқты, құла атқа сипаттама беру.

:
:
:

VIII. Өзара бағалау. (үздігін таңдау)

Ешкі
Тоқты
Құла ат
Сабақ: Бес ешкі.:
Мектеп: № 201:
Сабақ: Бес ешкі.:
Мектеп: № 201:
Сабақ: Бес ешкі.:

Аяқталуы

3 мин

2 мин

Мектеп: № 201:

Қорытынды

Аяқталмаған тезиске жеке жауап. Жеке жұмыс.

Сұрақ қою арқылы ертегіге талдау жасау.

1. Төрт түлікке . . . жатады.

2. Кедейдің малына боранда . . . кез болды.

3. Құла ат достарын . . . құтқарды.

4. Ертегіні . . . мақал-мәтелмен аяқтауға болады.

Бағдаршам арқылы бағалау жүреді.

Кері байланыс:

1. Сабақ ұнады ма? Несімен?

2. Топтық жұмыста кіммен болғың келеді?

3. Сабақтан алған әсерің қандай?

Үй тапсырмасы: «Бес ешкі» ертегісі- түсінік айту, мазмұнына мән беріп қысқаша жоспар құру.

Стикер
Сабақ: Бес ешкі.: Қосымша ақпарат
Сабақ: Бес ешкі.:

Саралау - Сіз қосымша көмек

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға

таппысрманы күрделендіруді

қалай жоспарлайсыз

Мектеп: № 201: Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қаіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақ: Бес ешкі.: 1. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушылар өзара қолдау, көмек көрсету арқылы жүзеге асырылады.
Мектеп: № 201:

Екі жұлдыз, бір ұсыныс.

Мадақтау арқылыбағалау, өзарабағалау.

Бейнелеу өнері.

Қазақ тілі.

Сабақ: Бес ешкі.:
Мектеп: № 201:

Ұқсас жұмыстар
Білім аралына саяхат!
Қазақтың ұлттық аспабын ата
Екі топтың сәлемдесуі
Ханталапай
ҮІІ кезең
Төрт түлік . Төрт түлік жайлы түсініктерін кеңейту
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар жайлы ақпарат
Сайыс барысы
Ұялы телефон
Сабақтың барысы. Сабақтың тақрыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz