Бес ешкі

Сабақ: Бес ешкі.
|Мектеп: № 201 | |
|Күні:28.09.2015. |Мұғалімнің есімі:Уразымбетова Д |
|Сынып: 4 |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны:-|
|Сабақ негізделген оқу |1.Бес ешкі ертегісі туралы білу. |
|мақсаты (мақсаттары) |2.Ертегідегі негізгі ойды түсіну. |
| |3.Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді үйрену. |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар:Ертегінің мазмұнын толық біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі:Ертегідегі негізгі ойды түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар:Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама беруді |
| |үйренеді. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар:Ертегінің тілін түсініп оқиды. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер:аят оқы,иманыңды айта бер |
| |,шықшыты. |
| |Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |1.Кедей ешкілерін,тоқтысын,құла атын не үшін байдың малына |
| |қосты? |
| |2.Малдар мен қасқыр арасындағы оқиға қалай болды? |
| |3.Ертегіні қандай мақал-мәтелмен аяқтауға болады? |
| |Сіз неліктен – екенін айта аласыз ба? |
| |Жануарлар арасында « достық» болады дейді, оны ертегі |
| |арқылы дәлелдей аласыздар ма? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Ертегі кейіпкерлеріне сипаттама жазу |
|Жетістік критерийлері |1.Ертегі кейіпкерлерін атай алады |
| |2.Ертегінің мазмұнын айта алады. |
| |3.Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алады. |
|Алдыңғы оқу |«Сатқын жапалақ» ертегісі |
|Жоспар: |
|Жоспарланған | Жоспарланған жаттыған (төменде жоспарланған | Ресурстар |
|уақыт |жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | |
|Басталуы |І.Сұрақтары бар қорап» | |
|2 мин |1.Сүлеймен патша қандай бұйрық берді? | |
| |2.Жапалақ байғыз інісіне қандай опасыздық жасады? |Әдебиеттік оқу |
| |3.Ертегі кейіпкерлері арқылы адамның бойындағы |4-сынып |
| |қандай мінездерді байқауға болады? |Рахметова С, |
| |II.Мадақтау арқылы бағалау жүреді. | |
| | |Әбдікәрім Т, |
| |II.Топқа бөлу.Ертегі атаулары жазылған қима |Базарбекова Р. |
|3 мин |қағаздарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді. | |
| |Iтоп Шыншыл ертегілер | |
| |Iiтоп Қиял-ғажайып ертегілер | |
| |IIIтоп Жан-жануарлар ертегілер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|5 мин |ІII. Жаңа сабақтың тұсаукесері: | |
| | | |
| |Түрткі сұрақ: сатқындық пен достықты қалай | |
| |түсінесіңдер? | |
| |Сынақтан өткізу. Жануарлар арасында достық бар | |
| |дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіре қойшы. | |
| |Басқаға бағыттау. Көмектесе алатындар барма? | |
|Ортасы |IV.Жаңа сабақ | |
| |Ой қозғау. «Идея туралы ой» әдісі | |
|5 мин |Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып келе жатып, «Әрі | |
| |қарай не болады деп ойлайсыңдар?» деп оқушылардан| |
| |сұрайды. | |
| |Оқушылар өз ойларын айтады. | |
|5 мин |V. Оқулықпен жұмыс | |
| |Өз бетінше оқу. | |
| |VІ. Топтық жұмыс | |
|15 мин |Ітоп. 1-бөлімді оқып,постер қорғау | |
| |ІІтоп. 2-бөлімді сахналау. | |
| |ІІІтоп. 3-бөлімді төлдерге арналғаншакыруды жатқа | |
| |айту. | |
| |Бағалау. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқылы топтардың | |
| |өзара бағалауы. | |
|5 мин |VІІ. Жұптық жұмыс | |
| |Концептуалды кесте. | |
| |Ешкі,тоқты,құла атқа сипаттама беру. | |
| |Ешкі | |
| |Тоқты | |
| |Құла ат | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |VIII.Өзара бағалау.(үздігін таңдау) | |
|Аяқталуы |Қорытынды | |
| |Аяқталмаған тезиске жеке жауап. Жеке жұмыс. | |
| |Сұрақ қою арқылы ертегіге талдау жасау. | |
|3 мин |1.Төрт түлікке .............. жатады. | |
| |2.Кедейдің малына боранда ................... кез| |
| |болды. |Стикер |
| |3.Құла ат | |
| |достарын...............................құтқарды. | |
|2 мин |4.Ертегіні ........................ мақал-мәтелмен| |
| |аяқтауға болады. | |
| |Бағдаршам арқылы бағалау жүреді. | |
| |Кері байланыс: | |
| |1.Сабақ ұнады ма? Несімен? | |
| |2.Топтық жұмыста кіммен болғың келеді? | |
| |3.Сабақтан алған әсерің қандай? | |
| |Үй тапсырмасы: «Бес ешкі» ертегісі- түсінік | |
| |айту,мазмұнына мән беріп қысқаша жоспар құру. | |
|Қосымша ақпарат |
| |
| |
| |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау- Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|көмек |үйренгенін тексеруді қалай |Қаіпсіздік және еңбекті қорғау|
|көрсетуді қалай |жоспарлайсыз? |ережелері |
|жоспарлайсыз? | |АКТ-мен байланыс |
|Сіз қабілеті жоғары | |Құндылықтардағы |
|оқушыларға | |байланыс |
|таппысрманы | | |
|күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз | | |
| |Екі жұлдыз, бір ұсыныс. |Бейнелеу өнері. |
|1.Топтық,жұптық жұмыстар |Мадақтау | |
|арқылы оқушылар өзара |арқылыбағалау,өзарабағалау. |Қазақ тілі. |
|қолдау,көмек көрсету | | |
|арқылы жүзеге асырылады. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Білім аралына саяхат!
Қазақтың ұлттық аспабын ата
Екі топтың сәлемдесуі
Ханталапай
ҮІІ кезең
Төрт түлік . Төрт түлік жайлы түсініктерін кеңейту
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар жайлы ақпарат
Сайыс барысы
Ұялы телефон
Сабақтың барысы. Сабақтың тақрыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz