Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қатысқандар. Қатыспағандар саны
|САБАҚ: Pollution is bad for |Мектеп: №123 |
|health | |
|Күні: 11.02.2016 |Мұғалімнің есімі: Искакова А. |
|Сынып: 6 |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: 0 |
| |саны: 16 | |
|Сабақ негізделген оқу|1. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді білу. |
|мақсаттары |2. Мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа сөздерді сөйлеуде |
| |дұрыс пайдалануды түсіну. |
| |3. Құзыреттілікті дамытатын тапсырмаларды орындау арқылы |
| |терең ойлануды, топта ынтымақтастықта жұмыс жасауды |
| |үйрену. |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар: |
| |1. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді білетін болады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: |
| |2. Мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа сөздерді сөйлеуде |
| |дұрыс пайдалануды түсінетін болады. |
| |Кейбір оқушылар: Құзыреттілікті дамытатын тапсырмаларды |
| |орындау арқылы терең ойлануды, топта ынтымақтастықта |
| |жұмыс жасауды үйренеді. |
|Тілдік мақсат |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Fine, ill, illness, punish, punishment |
| |Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Is litter a problem in your street? |
| |Do most people in your street put their litter in the |
| |litter bin? |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| |Does the law punish people who throw litter on the |
| |street? |
| |Do those people pay a fine? |
| |How can you help your street? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Ластануға байланысты жаңа сөздерді сауатты қолдану. |
|Жетістік критерийлері|-Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлеуде қолдана алады. |
| |-Мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа сөздерді сөйлеуде |
| |дұрыс пайдала алады. |
| |-Құзыреттілікті дамытатын тапсырмаларды орындау арқылы |
| |терең ойлануды, топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алады. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Жоспар |
|Жоспарлан|Жоспарланған жаттығулар |Ресурстар |
|ған уақыт| | |
|Баста-луы|Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Greeting; | |
|1 мин |the report of the pupil on duty and class. T: | |
| |Good-morning, pupils! How are you? What is the weather| |
| |like today? Who is on duty today? Who is absent? What | |
| |season/month is it now? What date/day is it today? | |
| |Топқа бөлу | |
|3мин |«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөліну. | |
| |1-сурет: Group’s name: Air | |
| |pollution |Piece of |
| |2-сурет: Group’s name: Water |papers |
| |pollution | |
| |3-сурет: Group’s name: Litter | |
|4мин |Критериалды бағалау. | |
| | | |
|3мин |Үй жұмысын тексеру.Ex 9,10. Present Continuous or | |
| |Present Simple? | |
| |Ұжымдық жұмыс/Collective work. Discussion. | |
| |Let’s return to the pictures which you made. | |
| |(Cурет көрсетіледі ) | |
| |БЖӘ сұрақтар: | |
| |Бастама: -What can you see on the picture? |Evaluation |
| |Жауап: It’s ….. |papers |
| |Кейінгі әрекет: That’s right. | |
| |Түрткі болу: Is it problem now? | |
| |Жауап: Yes, it’s. | |
| |Сынақтан өткізу: Can you say some solutions of | |
| |problem? | |
| |Жауап: Hmm… | |
| |Басқаға бағыттау: Can anyone help? | |
| |Жаңа сабақ: Pollution is bad for health! | |
| | |сурет |
|Орта-сы | «Raft» әдісі бойынша кестені толтырып, жаңа |Scheme |
|1мин |сөздермен таныстыру | |
| |R | |
| |(words) | |
|8мин |A | |
| |(definition or synonym) | |
| | |slide |
|3мин |F | |
| |(part of speech) | |
| |T | |
|1мин |(sentence) | |
| | | |
| |Litter | |
|5мин |garbage on the ground or in the street. | |
| |Noun | |
| | | |
| | |Poster |
| |A litter bin | |
| |a special bin for litter | |
| |Noun | |
| | | |
|1мин | | |
| |A fine | |
| |money people pay as punishment | |
| |Noun | |
| | |Piece of |
| | |papers |
| |Spoil | |
| |to damage something so that it becomes useless | |
| |Verb | |
| | | |
| | | |
| |A litterbug | |
| |a person who throws litter | |
| |Noun |slide |
| | | |
| | | |
| |A view | |
| |everything that a person can see | |
| |Noun | |
| | | |
| | | |
| |punish | |
| |suffer for a bad action | |
| |Verb | |
| | | |
| | | |
| |punishment | |
| |a way of punishing someone | |
| |Noun | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |•Топтық жұмыс. Мұғалім “Litter is a problem” мәтінін | |
| |оқиды, оқушыларды тыңдай отырып, «Белгілер картасын» | |
| |толтырып отырады. | |
| |№ | |
| |Sentence | |
| |+ | |
| |clear | |
| |- | |
| |isn’t clear | |
| |? | |
| |question | |
| | | |
| |1 | |
| |Litter is food, paper and cans on the ground. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2 | |
| |People don’t always put their litter in the litter bin| |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3 | |
| |Litter makes the place look dirty and spoils the view | |
| |of the city | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4 | |
| |Litter is a health problem. It brings illness | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |5 | |
| |Some people want to control litter. They never throw | |
| |litter themselves | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |6 | |
| |In most cities the law punish people who throw litter | |
| |on the streets | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |7 | |
| |They usually pay a fine. Don’t be a litterbug | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«Топтық зерттеу» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс. | |
| |Белгілер картасындағы белгілерді ескереді. | |
| |Дерекпен танысыңыз | |
| |Топпен талқылаңыз | |
| |Қорғау жұмысы | |
| |Discussion. Видеокөрсетілім. | |
| |•Жұптық жұмыс. | |
| |«Қарлы кесек» ойыны арқылы бір-біріне мәтін бойынша | |
| |сұрақтар қою. | |
| |Is litter a problem in your street? | |
| |Do most people in your street put their litter in the | |
| |litter bin? | |
| |Does the law punish people who throw litter on the | |
| |street? | |
| |Do those people pay a fine? | |
| |How can you help your street? | |
|Аяқталуы |Топтық жұмыс. | |
|8мин |«Тарсия» құрастыру |slide |
| |Жеке жұмыс. | |
| |«Дөңгелек үстел» әдісімен табиғатты қорғауға достарына| |
| |кеңестерді бір параққа кезекпен жазып шығады. |Cards |
| |Критериалды бағалау қорытындысы. | |
| |Рефлексия | |
| |«Бір жағынан, басқа жағынан» оқыту стратегиясы |Reflection |
|6мин |Тапсырма: сыныптың үш бұрышында жазылған үш түрлі |papers |
| |көзқарастың біріне орналасып, себебін түсіндіріңіз | |
| |I liked the lesson, because… | |
| |I didn’t like the lesson, because… | |
| |I have got another ideas… |Evaluation |
| |Бағалау қорытындысы. Құрастырылған шеңберді санап, |paper |
| |суммативті бағалауды шығару. | |
|1мин |Үй тапсырмасы: Ex 7, 8. Essay “Pollution is bad for | |
| |health!” | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау-Сіз қосымша |Бағалау-Оқушылар|Пәнаралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай |дың үйренгенін |Қауіпсіздік және еңбекті қорғау |
|жоспарлайсыз? Сіз |тексеруді қалай |ережелері |
|қабілеті жоғары |жоспарлайсыз? |АКТ-мен байланыс |
|оқушыларға тарсырманы | |Құндылықтардағы байланыс |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|• Топтық, жұптық, жеке |1. Критериалды |•География |
|жұмыстар арқылы |бағалау |•Өзін-өзі тану |
|оқушылар өзара қолдау, |2. Кері байланыс|•АКТ |
|көмек көрсетуді жүзеге | |•Геометрия |
|асырады. | | |
|Рефлексия | Сабаққа қойылған мақсаттарым шынайы қойылды және оған|
|Сабақ\оқу мақсаттары |жеттім деп ойлаймын. Сыныптағы ахуал өте жағымды. |
|шынайы ма? Бүгін |Оқушылардың сабаққа ынтасы өте жақсы, әсіресе |
|оқушылар не білді? |топтарда ынтымақтастықта жұмыс жасады. Қабілеті жоғары|
|Сыныптағы ахуал қандай |оқушыларға бағалаушы, топ басшысы рөлдерін беру арқылы|
|болды? Мен жоспарлаған |өз білгендерін басқаларға үйретуге бағыттадым. |
|саралау шаралары тиімді|Уақытымнан 5 минут асып кеттім. Келесі сабақтарда |
|болды ма? |критериалды бағалау жүргізу жүйесіндегі жетістік |
|Мен берілген уақыт |критерийлерін күрделендірер едім. Оқушылар бағалауда |
|ішінде үлгердім бе? Мен|жетістік критерийлеріне тез жетіп отырды. |
|өз жоспарыма қандай | |
|түзетулер енгіздім және| |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. Оқушылар тақырыпты тез әрі жақсы меңгертуде әдістерді тиімді таңдап, |
|қолдандым деп ойлаймын. |
|2. «Қарлы кесек» ойыны бойынша жұптық жұмыс және «Тарсия» әдісімен жүргізілген|
|жеке жұмыс сәтті шықты. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? |
|1. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасы жағымды болды. Сабақтың мақсатына |
|жетуіне тікелей әсер ететін факторлардың бірі деп есептеймін. |
|2.Оқушылардың критерийлер бойынша жетістікке ұмтылуы сабақты жақсартты |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? |
|1. Деңгейлік тапсырмаларды келесі сабақтарда ұйымдастыру қажет деп ойлаймын. |
|Себебі, жеке жұмыста қабілеті төмен оқушылар біршама жазылым дағдысы бойынша |
|қиындық тудырды. |
|2.Критериалды бағалаудағы жетістік критерийлеріне әлде де жұмыс жасар едім. |
|health | |
|Күні: 11.02.2016 |Мұғалімнің есімі: Искакова А. |
|Сынып: 6 |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: 0 |
| |саны: 16 | |
|Сабақ негізделген оқу|1. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді білу. |
|мақсаттары |2. Мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа сөздерді сөйлеуде |
| |дұрыс пайдалануды түсіну. |
| |3. Құзыреттілікті дамытатын тапсырмаларды орындау арқылы |
| |терең ойлануды, топта ынтымақтастықта жұмыс жасауды |
| |үйрену. |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар: |
| |1. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді білетін болады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: |
| |2. Мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа сөздерді сөйлеуде |
| |дұрыс пайдалануды түсінетін болады. |
| |Кейбір оқушылар: Құзыреттілікті дамытатын тапсырмаларды |
| |орындау арқылы терең ойлануды, топта ынтымақтастықта |
| |жұмыс жасауды үйренеді. |
|Тілдік мақсат |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Fine, ill, illness, punish, punishment |
| |Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Is litter a problem in your street? |
| |Do most people in your street put their litter in the |
| |litter bin? |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| |Does the law punish people who throw litter on the |
| |street? |
| |Do those people pay a fine? |
| |How can you help your street? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Ластануға байланысты жаңа сөздерді сауатты қолдану. |
|Жетістік критерийлері|-Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлеуде қолдана алады. |
| |-Мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа сөздерді сөйлеуде |
| |дұрыс пайдала алады. |
| |-Құзыреттілікті дамытатын тапсырмаларды орындау арқылы |
| |терең ойлануды, топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алады. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Жоспар |
|Жоспарлан|Жоспарланған жаттығулар |Ресурстар |
|ған уақыт| | |
|Баста-луы|Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Greeting; | |
|1 мин |the report of the pupil on duty and class. T: | |
| |Good-morning, pupils! How are you? What is the weather| |
| |like today? Who is on duty today? Who is absent? What | |
| |season/month is it now? What date/day is it today? | |
| |Топқа бөлу | |
|3мин |«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөліну. | |
| |1-сурет: Group’s name: Air | |
| |pollution |Piece of |
| |2-сурет: Group’s name: Water |papers |
| |pollution | |
| |3-сурет: Group’s name: Litter | |
|4мин |Критериалды бағалау. | |
| | | |
|3мин |Үй жұмысын тексеру.Ex 9,10. Present Continuous or | |
| |Present Simple? | |
| |Ұжымдық жұмыс/Collective work. Discussion. | |
| |Let’s return to the pictures which you made. | |
| |(Cурет көрсетіледі ) | |
| |БЖӘ сұрақтар: | |
| |Бастама: -What can you see on the picture? |Evaluation |
| |Жауап: It’s ….. |papers |
| |Кейінгі әрекет: That’s right. | |
| |Түрткі болу: Is it problem now? | |
| |Жауап: Yes, it’s. | |
| |Сынақтан өткізу: Can you say some solutions of | |
| |problem? | |
| |Жауап: Hmm… | |
| |Басқаға бағыттау: Can anyone help? | |
| |Жаңа сабақ: Pollution is bad for health! | |
| | |сурет |
|Орта-сы | «Raft» әдісі бойынша кестені толтырып, жаңа |Scheme |
|1мин |сөздермен таныстыру | |
| |R | |
| |(words) | |
|8мин |A | |
| |(definition or synonym) | |
| | |slide |
|3мин |F | |
| |(part of speech) | |
| |T | |
|1мин |(sentence) | |
| | | |
| |Litter | |
|5мин |garbage on the ground or in the street. | |
| |Noun | |
| | | |
| | |Poster |
| |A litter bin | |
| |a special bin for litter | |
| |Noun | |
| | | |
|1мин | | |
| |A fine | |
| |money people pay as punishment | |
| |Noun | |
| | |Piece of |
| | |papers |
| |Spoil | |
| |to damage something so that it becomes useless | |
| |Verb | |
| | | |
| | | |
| |A litterbug | |
| |a person who throws litter | |
| |Noun |slide |
| | | |
| | | |
| |A view | |
| |everything that a person can see | |
| |Noun | |
| | | |
| | | |
| |punish | |
| |suffer for a bad action | |
| |Verb | |
| | | |
| | | |
| |punishment | |
| |a way of punishing someone | |
| |Noun | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |•Топтық жұмыс. Мұғалім “Litter is a problem” мәтінін | |
| |оқиды, оқушыларды тыңдай отырып, «Белгілер картасын» | |
| |толтырып отырады. | |
| |№ | |
| |Sentence | |
| |+ | |
| |clear | |
| |- | |
| |isn’t clear | |
| |? | |
| |question | |
| | | |
| |1 | |
| |Litter is food, paper and cans on the ground. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2 | |
| |People don’t always put their litter in the litter bin| |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3 | |
| |Litter makes the place look dirty and spoils the view | |
| |of the city | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4 | |
| |Litter is a health problem. It brings illness | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |5 | |
| |Some people want to control litter. They never throw | |
| |litter themselves | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |6 | |
| |In most cities the law punish people who throw litter | |
| |on the streets | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |7 | |
| |They usually pay a fine. Don’t be a litterbug | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«Топтық зерттеу» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс. | |
| |Белгілер картасындағы белгілерді ескереді. | |
| |Дерекпен танысыңыз | |
| |Топпен талқылаңыз | |
| |Қорғау жұмысы | |
| |Discussion. Видеокөрсетілім. | |
| |•Жұптық жұмыс. | |
| |«Қарлы кесек» ойыны арқылы бір-біріне мәтін бойынша | |
| |сұрақтар қою. | |
| |Is litter a problem in your street? | |
| |Do most people in your street put their litter in the | |
| |litter bin? | |
| |Does the law punish people who throw litter on the | |
| |street? | |
| |Do those people pay a fine? | |
| |How can you help your street? | |
|Аяқталуы |Топтық жұмыс. | |
|8мин |«Тарсия» құрастыру |slide |
| |Жеке жұмыс. | |
| |«Дөңгелек үстел» әдісімен табиғатты қорғауға достарына| |
| |кеңестерді бір параққа кезекпен жазып шығады. |Cards |
| |Критериалды бағалау қорытындысы. | |
| |Рефлексия | |
| |«Бір жағынан, басқа жағынан» оқыту стратегиясы |Reflection |
|6мин |Тапсырма: сыныптың үш бұрышында жазылған үш түрлі |papers |
| |көзқарастың біріне орналасып, себебін түсіндіріңіз | |
| |I liked the lesson, because… | |
| |I didn’t like the lesson, because… | |
| |I have got another ideas… |Evaluation |
| |Бағалау қорытындысы. Құрастырылған шеңберді санап, |paper |
| |суммативті бағалауды шығару. | |
|1мин |Үй тапсырмасы: Ex 7, 8. Essay “Pollution is bad for | |
| |health!” | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау-Сіз қосымша |Бағалау-Оқушылар|Пәнаралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай |дың үйренгенін |Қауіпсіздік және еңбекті қорғау |
|жоспарлайсыз? Сіз |тексеруді қалай |ережелері |
|қабілеті жоғары |жоспарлайсыз? |АКТ-мен байланыс |
|оқушыларға тарсырманы | |Құндылықтардағы байланыс |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|• Топтық, жұптық, жеке |1. Критериалды |•География |
|жұмыстар арқылы |бағалау |•Өзін-өзі тану |
|оқушылар өзара қолдау, |2. Кері байланыс|•АКТ |
|көмек көрсетуді жүзеге | |•Геометрия |
|асырады. | | |
|Рефлексия | Сабаққа қойылған мақсаттарым шынайы қойылды және оған|
|Сабақ\оқу мақсаттары |жеттім деп ойлаймын. Сыныптағы ахуал өте жағымды. |
|шынайы ма? Бүгін |Оқушылардың сабаққа ынтасы өте жақсы, әсіресе |
|оқушылар не білді? |топтарда ынтымақтастықта жұмыс жасады. Қабілеті жоғары|
|Сыныптағы ахуал қандай |оқушыларға бағалаушы, топ басшысы рөлдерін беру арқылы|
|болды? Мен жоспарлаған |өз білгендерін басқаларға үйретуге бағыттадым. |
|саралау шаралары тиімді|Уақытымнан 5 минут асып кеттім. Келесі сабақтарда |
|болды ма? |критериалды бағалау жүргізу жүйесіндегі жетістік |
|Мен берілген уақыт |критерийлерін күрделендірер едім. Оқушылар бағалауда |
|ішінде үлгердім бе? Мен|жетістік критерийлеріне тез жетіп отырды. |
|өз жоспарыма қандай | |
|түзетулер енгіздім және| |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. Оқушылар тақырыпты тез әрі жақсы меңгертуде әдістерді тиімді таңдап, |
|қолдандым деп ойлаймын. |
|2. «Қарлы кесек» ойыны бойынша жұптық жұмыс және «Тарсия» әдісімен жүргізілген|
|жеке жұмыс сәтті шықты. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? |
|1. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасы жағымды болды. Сабақтың мақсатына |
|жетуіне тікелей әсер ететін факторлардың бірі деп есептеймін. |
|2.Оқушылардың критерийлер бойынша жетістікке ұмтылуы сабақты жақсартты |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? |
|1. Деңгейлік тапсырмаларды келесі сабақтарда ұйымдастыру қажет деп ойлаймын. |
|Себебі, жеке жұмыста қабілеті төмен оқушылар біршама жазылым дағдысы бойынша |
|қиындық тудырды. |
|2.Критериалды бағалаудағы жетістік критерийлеріне әлде де жұмыс жасар едім. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz