Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Компьютерлік графика түрлері туралы 7-сынып
Е. С. Бозғұлов атындағы №249 мектеп – лицей
Информатика пәні мұғалімі:
Жалиева Нургуль Ангисиновна
Компьютерлік графика түрлері
7-сынып
2016 жыл
|Сыныбы: |7 кл |
|Күні: |14.12.2016 |
|Пәні: |Информатика |
|Тақырыбы: |Компьютерлік графика түрлері |
|Негізгі түйінді идея: |Компьютерлік графика -күрделі ақпараттық технологияның |
| |бірі. |
| | |
| | |
| |· |
| | |
|Оқу мақсаты: |Компьютерлік графика туралы ұғымды және оның түрлерін |
| |біледі, графикалық программамен жұмыс жасай алады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар: |Көпшілік оқушылар: |Жекелеген оқушылар: |
|Графика ұғымын және |Графика түрлерімен жұмыс жасауды|Графикалық редактордың |
|түрлерін біледі. |біледі |барлық мүмкіндіктерін |
| | |пайдаланып, мәтінді, суретті|
| | |сәндей алады |
|Кезеңдер|уақыт|Мұғалім не істейді? |Оқушылар не |Бағалау |Ресурст|
| | | |істейді? | |ар |
|Сабақ ты|1 мин|І. Ұйымдастыру бөлімі | | | |
|бастау | |Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа |Амандасады | | |
| | |аудару | | | |
|Кіріспе |5мин |ІІ. Үй тапсырмасы: Сары конверт |Оқушылар |Оқушылард| |
| | |сұрақтары |сұрақтарға жауап |ы фишка |Стикер |
| | |Pascal тілінде программа неше |береді |арқылы |смайлик|
| | |бөлімнен тұрады? | |бағалау | |
| | |Программа денесі қай бөлімде | | | |
| | |орналасқан және ол қандай екі кілт | | | |
| | |сөздің арасында болуы мүмкін? | | | |
| | |Компиляция үдерісін іске қосу үшін | | | |
| | |қандай пернені басамыз? | | | |
|Қызығушы| |Сызықтық алгоритм дегеніміз не? | | | |
|лығын | |Div және mod амалдары нені жүзеге | | | |
|ояту | |асырады? | | | |
|«Миға | | | | | |
|шабуыл» | |Рахмет, балалар. Тәуелсіздігіміздің | | | |
|әдісі | |25 жылдық мерекесі құтты болсын. | | | |
| | | | | | |
| |10 |Интербелсенді тақтада бейнеролик | | | |
| |мин |көрсетілді. | | | |
| | |Сұрақ: | | | |
| | |-Балалар осы бейнероликтен не | | | |
| | |түсіндіңдер? | | | |
| | |-Міне осындай суреттерді | | | |
| | |компьютерлік графика деп атаймыз. | | | |
| | |-Сендердің ойларыңша компьютерлік | | | |
| | |графика дегеніміз не? | | | |
| | |Сонымен бүгінгі сабағымыз | | | |
| | |компьютерлік графика түрлері деп | | | |
| | |аталады. | |Смайлик | |
| | | |Оқушылар 3 топқа |арқылы | |
| | |Олай болса,балалар, «Мармозетка» |бөлінеді |бағалау | |
| | |ойынын ойнайық. Ең бірінші топқа | | | |
| | |бөлінейік | | | |
| | | | | | |
| | |Топқа жинақталып болсақ | | | |
| | |пазлдарымызды құрастырайық. | | | |
| | |-Қандай бейне шықты? | | | |
| | | | | | |
| | |Енді интербелсенді тақтада | | | |
| | |анықтама беріледі. Тапсырма осы | | | |
| | |анықтама қай топтың суретіне сәйкес| | | |
| | |келеді? | | | |
| | |1 сұрақ: Сызықтар, кесінділерден, | | | |
| | |доғалардан әртүрлі пішіндерден | | | |
| | |тұратын кескін. | | | |
| | |2 сұрақ: Математикалық теңдеулерге | | | |
| | |негізделген графика | | | |
| | |3 сұрақ: Түрлі-түсті нүктелердің | | | |
| | |жиынтығынан тұратын кескіндер. | | | |
| | |Сонда балалар кескіндерді | | | |
| | |компьютердің графикалық түрлері деп | | | |
| | |атаймыз. | | | |
| | |Компьютерлік графиканы екі топқа | | | |
| | |бөлеміз: екі өлшемді және үш өлшемді| | | |
| | |Екі өлшемді графиканы растрлық, | | | |
| | |векторлық, фракталдық деп бөлеміз. | | | |
|Негізгі |10мин|Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Топ |Оқушылар | |Флипчар|
|бөлім | |мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, |тапсырманы | |т |
| | |хатшы, баяндамашы, төраға, |топтасып | |стикер |
| | |бақылаушы) өзара анықтап алады. |орындайды. Әр | |Үлестір|
| | |ДЖИГСО әдісі бойынша әр топқа мәтін |топтың | |мелі |
| | |таратылады. |баяндамашысы | |парақша|
| | |1-топ: Растрлық графика. |шығып постер | |лар |
| | | Растрлық |қорғайды |1-топ қол| |
| | |графикада кескіндер түрлі-түсті | |шапалақта| |
| | |нүктелердің жиынтығынан тұрады. | |у | |
| | |Графикалық ақпараттың осындай | | | |
| | |нүктелер жиыны | | | |
| | |немесе пиксельдер түрінде ұсынылуы | | | |
| | |растрлық түрдегі ұсынылу болып | | | |
| | |табылады. Растрлық кескінді құрайтын| | | |
| | |әрбір пиксельдің өз орны мен түсі | | | |
| | |болады және әр пиксельге компьютер | | | |
| | |жадында бір ұяшық қажет. Растрлық | | | |
| | |графикада ұзындық бірлігінде | | | |
| | |нүктелер санын анықтайтын мүмкіндік | | | |
| | |ұғымының маңызы зор. | | | |
| | |Растрлық графика дәл мозайка сияқты.| | | |
| | |Тек шыны немесе пластмасса | | | |
| | |кесектерінің орнына пиксель алынады.| | | |
| | |Пиксель – монитор экранындағы | | | |
| | |кескіннің минимал элементі, әлбетте | | | |
| | |ол квадрат пішінді. Растрлық | | | |
| | |кескінді үлкейткенде әрбір нүктенің | | | |
| | |өлшемі үлкейіп, сапасын жояды. | | | |
| | |Растрлық графика редакторлары | | | |
| | |көмегімен коллаждарды, | | | |
| | |фото-монтажды, суреттерді қалпына | | | |
| | |келтіруге болады. Растрлық | |2-топ бас| |
| | |редакторлар:PAINT, GIMP, ADOBE | |бармақ | |
| | |PHOTOSHOP, COREL PHOTO PAINT | | | |
| | |Растрлық пішімдер-GIF, BMP, JPEG | | | |
| | | | | | |
| | |2-топ: Векторлық графика. | | | |
| | | Растрлық | | | |
| | |графикада кескіннің базалық | | | |
| | |элементі нүкте болып табылады дедік.| | | |
| | |Ал векторлық графикада базалық | | | |
| | |элемент сызық болып табылады. Сызық | | | |
| | |бір тұтас объект ретінде | | | |
| | |математикалықжолмен сипатталады. | | | |
| | |Сондықтан векторлық графика | | | |
| | |құралдарымен объектті кескінде үшін | | | |
| | |қажетті деректер көлемі растрлық | | | |
| | |графикамен салыстырғанда едәуір аз | | | |
| | |болады. | | | |
| | | Векторлық кескін – бұл: | | | |
| | |-нүктелер; | | | |
| | |-сызықтар; | | | |
| | |-шеңберлер; | | | |
| | |-төртбұрыштар және басқа | | | |
| | |геометриялық примитивтерді | | | |
| | |пайдаланып, компьютерлік графикада | | | |
| | |кескінді өрнектеу. | | | |
| | |Пиксель, растрлық кескіннің базалық | | | |
| | |(негізгі) элементі болып табылса, ал| | | |
| | |векторлық кескінде – сызық болып | | | |
| | |табылады. | |3-топ | |
| | |Векторлық кескіндеудің негізгі | |бағдаршам| |
| | |құндылығы сапаны жоғалтпай шексіз | | | |
| | |үлкейтуге болатынында! | | | |
| | |Кітаптарды, баннерлерді, афишаларды,| | | |
| | |плакаттарды көркемдеуде векторлық | | | |
| | |графика қолданылады. Векторлық | | | |
| | |редакторлар:COREL DRAW, INSCAPE | | | |
| | |Векторлық пішімдер-SVG, EPS, WMF | | | |
| | | | | | |
| | |3-топ: Фрактальдік графика | | | |
| | | Фрактальдік графика математикалық| | | |
| | |есептеулерге негізделеді. | | | |
| | |Фрактальдік графиканың базалық | | | |
| | |элементі математикалық формула болып| | | |
| | |табылады. Яғни компьютердің жадында | | | |
| | |ешқендей объектілер сақталмайды, ал | | | |
| | |кескіндер берілген теңдеулер бойынша| | | |
| | |тұрғызылады. Осы тәсілмен қарапайым | | | |
| | |құрылымдардан бастап табиғи | | | |
| | |ландшафттар мен үшөлшемді | | | |
| | |объектілерді имитация жасайтын | | | |
| | |күрделі кескіндерге дейін | | | |
| | |тұрғызылады. Фрактальдік графика | | | |
| | | қазіргі таңда қарқындап дамып | | | |
| | |келе жатқан кескіндердің бірі болып | | | |
| | |табылады. Фрактал сөзі латынның | | | |
| | |«fractus» «фрагменттерден тұратын» | | | |
| | |деген мағынаны береді. Мағынаны | | | |
| | |«фракталды кескін» деп айтуды | | | |
| | |математика саласының әйгілі ғалымы | | | |
| | |Бенуа Мандель - Брот 1975 жылы | | | |
| | |ұсынған. Фракталдық кескін | | | |
| | |математикалық есептеулерге | | | |
| | |негізделген. Негізгі элементі | | | |
| | |математикалық формула болып | | | |
| | |табылады. Компьютерлік графикада | | | |
| | |фракталды кескіндер табиғи | | | |
| | |құбылыстарды, мысалы бұлттар, | | | |
| |10 |қарлар, жағалаулар және т. с. с. | |Сызғыш | |
| |мин |күрделі кескіндерді салу үшін |Оқушылар екеуара |шкаласы |компьют|
| | |пайдаланылады. |бірлесіп |арқылы |ер |
| | |Фрактал графикасын пайдаланып, жұмыс|тапсырманы |бағалау | |
| | |үстеліне арналған өрнектер мен |компьютерде | | |
| | |фондар, веб-сайттардың текстуралары,|орындайды. | | |
| | |компьютерлік ойындардың таңғажайып | | | |
| | |ландшафтары жасалады. Табиғаттағы | | | |
| | |фрактал мысалына қар қылауын, | | | |
| | |ағаштар және ағаш жапырақтарын, | | | |
| | |адамның қан жүру жүйесін жатқызуға | | | |
| | |болады. | | | |
| | |Фрактал генераторлары: ULTRA | | | |
| | |FRACTAL, CHAOSCOPE | | | |
| | |Фракталдық пішімдер-FRP, FRS, FRI | | | |
| | |Кері байланыс (ауызша түрде | | | |
| | |жүргізіледі) | | | |
| | |1. Барлық ережелер топта сақталдыма?| | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Жұптық жұмыс: | | | |
| | |1 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында, растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып жарнама жаса. | | | |
| | |«Сүт» заводы | | | |
| | |2 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында, векторлық| | | |
| | |кескінді пайдаланып жарнама жаса. | | | |
| | |Конфет шығаратын завод | | | |
| | |3 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында журнал | | | |
| | |мұқабасын жаса | | | |
| | |4 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында | | | |
| | |пайдаланып ашық хат жаса | | | |
| | |5 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып кітап мұқабасын | | | |
| | |жаса | | | |
| | |6 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып афиша жаса | | | |
|Қоры |8мин |Жеке жұмыс. Оқушыларға кеңейтілген |Оқушылар |Баспалдақ|Таратпа|
|тынды | |тапсырма беріледі |кеңейтілген |сатысы |материа|
|бөлім | | |тапсырманы рет – | |лдар |
| | |Ұғымдар мен анықтамаларды |ретімен орындайды| | |
| | |сәйкестендіріңіз | | | |
| | |Растрлық - бұл — сызық, доға,| | | |
| | |шеңбер | | | |
| | |және тікбұрыш сияқты | | | |
| | |геометриялық объектілер | | | |
| | |жинағынан тұратын | | | |
| | |кескіндер | | | |
| | |Векторлық - математикалық | | | |
| | |есептеулерге | | | |
| | |негізделген, кескіндердің | | | |
| | |негізгі элементі болып | | | |
| | |математикалық формула. | | | |
| | |Фракталдық - бір бірінің үстіне | | | |
| | |салынған | | | |
| | |кескіндер | | | |
| | | | | | |
| | |Берілген ұғымдардың анықтамаларын | | | |
| | |жазыңыз | | | |
| | |Растрлық - | | | |
| | |Векторлық - | | | |
| | |Фракталдық- | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Жаңа тақырыпқа қатысты ұғымдарды | | | |
| | |анықтамасымен жазыңыз | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Оқушылар бүгінгі | |стикер |
| | |Кері байланыс (жазбаша түрде |сабақтан алған | | |
| | |жүргізіледі) Шолиер табақшалары |әсерлерін | | |
| | |(білу, түсіну, қолдану) |стикерлерге жазып| | |
| | | |түсіреді | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Үйге |1мин |§19 тақырыпты оқу, өзіңді тексер. |Тапсырманы | | |
|тапсырма| |Графика түрлерін зерттеп келу |күнделіктеріне | | |
| | | |белгілеп алады | | |
|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: |
|Не сәтті болды? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Не сәтті болмады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Нені жақсартуға | |
|болады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Мен өз | |
|дағдыларымда нені | |
|дамыта алдым? Нені| |
|өзгертуге болады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
-----------------------
Түсіну
Қолдану
Білу
Информатика пәні мұғалімі:
Жалиева Нургуль Ангисиновна
Компьютерлік графика түрлері
7-сынып
2016 жыл
|Сыныбы: |7 кл |
|Күні: |14.12.2016 |
|Пәні: |Информатика |
|Тақырыбы: |Компьютерлік графика түрлері |
|Негізгі түйінді идея: |Компьютерлік графика -күрделі ақпараттық технологияның |
| |бірі. |
| | |
| | |
| |· |
| | |
|Оқу мақсаты: |Компьютерлік графика туралы ұғымды және оның түрлерін |
| |біледі, графикалық программамен жұмыс жасай алады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар: |Көпшілік оқушылар: |Жекелеген оқушылар: |
|Графика ұғымын және |Графика түрлерімен жұмыс жасауды|Графикалық редактордың |
|түрлерін біледі. |біледі |барлық мүмкіндіктерін |
| | |пайдаланып, мәтінді, суретті|
| | |сәндей алады |
|Кезеңдер|уақыт|Мұғалім не істейді? |Оқушылар не |Бағалау |Ресурст|
| | | |істейді? | |ар |
|Сабақ ты|1 мин|І. Ұйымдастыру бөлімі | | | |
|бастау | |Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа |Амандасады | | |
| | |аудару | | | |
|Кіріспе |5мин |ІІ. Үй тапсырмасы: Сары конверт |Оқушылар |Оқушылард| |
| | |сұрақтары |сұрақтарға жауап |ы фишка |Стикер |
| | |Pascal тілінде программа неше |береді |арқылы |смайлик|
| | |бөлімнен тұрады? | |бағалау | |
| | |Программа денесі қай бөлімде | | | |
| | |орналасқан және ол қандай екі кілт | | | |
| | |сөздің арасында болуы мүмкін? | | | |
| | |Компиляция үдерісін іске қосу үшін | | | |
| | |қандай пернені басамыз? | | | |
|Қызығушы| |Сызықтық алгоритм дегеніміз не? | | | |
|лығын | |Div және mod амалдары нені жүзеге | | | |
|ояту | |асырады? | | | |
|«Миға | | | | | |
|шабуыл» | |Рахмет, балалар. Тәуелсіздігіміздің | | | |
|әдісі | |25 жылдық мерекесі құтты болсын. | | | |
| | | | | | |
| |10 |Интербелсенді тақтада бейнеролик | | | |
| |мин |көрсетілді. | | | |
| | |Сұрақ: | | | |
| | |-Балалар осы бейнероликтен не | | | |
| | |түсіндіңдер? | | | |
| | |-Міне осындай суреттерді | | | |
| | |компьютерлік графика деп атаймыз. | | | |
| | |-Сендердің ойларыңша компьютерлік | | | |
| | |графика дегеніміз не? | | | |
| | |Сонымен бүгінгі сабағымыз | | | |
| | |компьютерлік графика түрлері деп | | | |
| | |аталады. | |Смайлик | |
| | | |Оқушылар 3 топқа |арқылы | |
| | |Олай болса,балалар, «Мармозетка» |бөлінеді |бағалау | |
| | |ойынын ойнайық. Ең бірінші топқа | | | |
| | |бөлінейік | | | |
| | | | | | |
| | |Топқа жинақталып болсақ | | | |
| | |пазлдарымызды құрастырайық. | | | |
| | |-Қандай бейне шықты? | | | |
| | | | | | |
| | |Енді интербелсенді тақтада | | | |
| | |анықтама беріледі. Тапсырма осы | | | |
| | |анықтама қай топтың суретіне сәйкес| | | |
| | |келеді? | | | |
| | |1 сұрақ: Сызықтар, кесінділерден, | | | |
| | |доғалардан әртүрлі пішіндерден | | | |
| | |тұратын кескін. | | | |
| | |2 сұрақ: Математикалық теңдеулерге | | | |
| | |негізделген графика | | | |
| | |3 сұрақ: Түрлі-түсті нүктелердің | | | |
| | |жиынтығынан тұратын кескіндер. | | | |
| | |Сонда балалар кескіндерді | | | |
| | |компьютердің графикалық түрлері деп | | | |
| | |атаймыз. | | | |
| | |Компьютерлік графиканы екі топқа | | | |
| | |бөлеміз: екі өлшемді және үш өлшемді| | | |
| | |Екі өлшемді графиканы растрлық, | | | |
| | |векторлық, фракталдық деп бөлеміз. | | | |
|Негізгі |10мин|Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Топ |Оқушылар | |Флипчар|
|бөлім | |мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, |тапсырманы | |т |
| | |хатшы, баяндамашы, төраға, |топтасып | |стикер |
| | |бақылаушы) өзара анықтап алады. |орындайды. Әр | |Үлестір|
| | |ДЖИГСО әдісі бойынша әр топқа мәтін |топтың | |мелі |
| | |таратылады. |баяндамашысы | |парақша|
| | |1-топ: Растрлық графика. |шығып постер | |лар |
| | | Растрлық |қорғайды |1-топ қол| |
| | |графикада кескіндер түрлі-түсті | |шапалақта| |
| | |нүктелердің жиынтығынан тұрады. | |у | |
| | |Графикалық ақпараттың осындай | | | |
| | |нүктелер жиыны | | | |
| | |немесе пиксельдер түрінде ұсынылуы | | | |
| | |растрлық түрдегі ұсынылу болып | | | |
| | |табылады. Растрлық кескінді құрайтын| | | |
| | |әрбір пиксельдің өз орны мен түсі | | | |
| | |болады және әр пиксельге компьютер | | | |
| | |жадында бір ұяшық қажет. Растрлық | | | |
| | |графикада ұзындық бірлігінде | | | |
| | |нүктелер санын анықтайтын мүмкіндік | | | |
| | |ұғымының маңызы зор. | | | |
| | |Растрлық графика дәл мозайка сияқты.| | | |
| | |Тек шыны немесе пластмасса | | | |
| | |кесектерінің орнына пиксель алынады.| | | |
| | |Пиксель – монитор экранындағы | | | |
| | |кескіннің минимал элементі, әлбетте | | | |
| | |ол квадрат пішінді. Растрлық | | | |
| | |кескінді үлкейткенде әрбір нүктенің | | | |
| | |өлшемі үлкейіп, сапасын жояды. | | | |
| | |Растрлық графика редакторлары | | | |
| | |көмегімен коллаждарды, | | | |
| | |фото-монтажды, суреттерді қалпына | | | |
| | |келтіруге болады. Растрлық | |2-топ бас| |
| | |редакторлар:PAINT, GIMP, ADOBE | |бармақ | |
| | |PHOTOSHOP, COREL PHOTO PAINT | | | |
| | |Растрлық пішімдер-GIF, BMP, JPEG | | | |
| | | | | | |
| | |2-топ: Векторлық графика. | | | |
| | | Растрлық | | | |
| | |графикада кескіннің базалық | | | |
| | |элементі нүкте болып табылады дедік.| | | |
| | |Ал векторлық графикада базалық | | | |
| | |элемент сызық болып табылады. Сызық | | | |
| | |бір тұтас объект ретінде | | | |
| | |математикалықжолмен сипатталады. | | | |
| | |Сондықтан векторлық графика | | | |
| | |құралдарымен объектті кескінде үшін | | | |
| | |қажетті деректер көлемі растрлық | | | |
| | |графикамен салыстырғанда едәуір аз | | | |
| | |болады. | | | |
| | | Векторлық кескін – бұл: | | | |
| | |-нүктелер; | | | |
| | |-сызықтар; | | | |
| | |-шеңберлер; | | | |
| | |-төртбұрыштар және басқа | | | |
| | |геометриялық примитивтерді | | | |
| | |пайдаланып, компьютерлік графикада | | | |
| | |кескінді өрнектеу. | | | |
| | |Пиксель, растрлық кескіннің базалық | | | |
| | |(негізгі) элементі болып табылса, ал| | | |
| | |векторлық кескінде – сызық болып | | | |
| | |табылады. | |3-топ | |
| | |Векторлық кескіндеудің негізгі | |бағдаршам| |
| | |құндылығы сапаны жоғалтпай шексіз | | | |
| | |үлкейтуге болатынында! | | | |
| | |Кітаптарды, баннерлерді, афишаларды,| | | |
| | |плакаттарды көркемдеуде векторлық | | | |
| | |графика қолданылады. Векторлық | | | |
| | |редакторлар:COREL DRAW, INSCAPE | | | |
| | |Векторлық пішімдер-SVG, EPS, WMF | | | |
| | | | | | |
| | |3-топ: Фрактальдік графика | | | |
| | | Фрактальдік графика математикалық| | | |
| | |есептеулерге негізделеді. | | | |
| | |Фрактальдік графиканың базалық | | | |
| | |элементі математикалық формула болып| | | |
| | |табылады. Яғни компьютердің жадында | | | |
| | |ешқендей объектілер сақталмайды, ал | | | |
| | |кескіндер берілген теңдеулер бойынша| | | |
| | |тұрғызылады. Осы тәсілмен қарапайым | | | |
| | |құрылымдардан бастап табиғи | | | |
| | |ландшафттар мен үшөлшемді | | | |
| | |объектілерді имитация жасайтын | | | |
| | |күрделі кескіндерге дейін | | | |
| | |тұрғызылады. Фрактальдік графика | | | |
| | | қазіргі таңда қарқындап дамып | | | |
| | |келе жатқан кескіндердің бірі болып | | | |
| | |табылады. Фрактал сөзі латынның | | | |
| | |«fractus» «фрагменттерден тұратын» | | | |
| | |деген мағынаны береді. Мағынаны | | | |
| | |«фракталды кескін» деп айтуды | | | |
| | |математика саласының әйгілі ғалымы | | | |
| | |Бенуа Мандель - Брот 1975 жылы | | | |
| | |ұсынған. Фракталдық кескін | | | |
| | |математикалық есептеулерге | | | |
| | |негізделген. Негізгі элементі | | | |
| | |математикалық формула болып | | | |
| | |табылады. Компьютерлік графикада | | | |
| | |фракталды кескіндер табиғи | | | |
| | |құбылыстарды, мысалы бұлттар, | | | |
| |10 |қарлар, жағалаулар және т. с. с. | |Сызғыш | |
| |мин |күрделі кескіндерді салу үшін |Оқушылар екеуара |шкаласы |компьют|
| | |пайдаланылады. |бірлесіп |арқылы |ер |
| | |Фрактал графикасын пайдаланып, жұмыс|тапсырманы |бағалау | |
| | |үстеліне арналған өрнектер мен |компьютерде | | |
| | |фондар, веб-сайттардың текстуралары,|орындайды. | | |
| | |компьютерлік ойындардың таңғажайып | | | |
| | |ландшафтары жасалады. Табиғаттағы | | | |
| | |фрактал мысалына қар қылауын, | | | |
| | |ағаштар және ағаш жапырақтарын, | | | |
| | |адамның қан жүру жүйесін жатқызуға | | | |
| | |болады. | | | |
| | |Фрактал генераторлары: ULTRA | | | |
| | |FRACTAL, CHAOSCOPE | | | |
| | |Фракталдық пішімдер-FRP, FRS, FRI | | | |
| | |Кері байланыс (ауызша түрде | | | |
| | |жүргізіледі) | | | |
| | |1. Барлық ережелер топта сақталдыма?| | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Жұптық жұмыс: | | | |
| | |1 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында, растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып жарнама жаса. | | | |
| | |«Сүт» заводы | | | |
| | |2 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында, векторлық| | | |
| | |кескінді пайдаланып жарнама жаса. | | | |
| | |Конфет шығаратын завод | | | |
| | |3 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында журнал | | | |
| | |мұқабасын жаса | | | |
| | |4 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында | | | |
| | |пайдаланып ашық хат жаса | | | |
| | |5 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып кітап мұқабасын | | | |
| | |жаса | | | |
| | |6 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып афиша жаса | | | |
|Қоры |8мин |Жеке жұмыс. Оқушыларға кеңейтілген |Оқушылар |Баспалдақ|Таратпа|
|тынды | |тапсырма беріледі |кеңейтілген |сатысы |материа|
|бөлім | | |тапсырманы рет – | |лдар |
| | |Ұғымдар мен анықтамаларды |ретімен орындайды| | |
| | |сәйкестендіріңіз | | | |
| | |Растрлық - бұл — сызық, доға,| | | |
| | |шеңбер | | | |
| | |және тікбұрыш сияқты | | | |
| | |геометриялық объектілер | | | |
| | |жинағынан тұратын | | | |
| | |кескіндер | | | |
| | |Векторлық - математикалық | | | |
| | |есептеулерге | | | |
| | |негізделген, кескіндердің | | | |
| | |негізгі элементі болып | | | |
| | |математикалық формула. | | | |
| | |Фракталдық - бір бірінің үстіне | | | |
| | |салынған | | | |
| | |кескіндер | | | |
| | | | | | |
| | |Берілген ұғымдардың анықтамаларын | | | |
| | |жазыңыз | | | |
| | |Растрлық - | | | |
| | |Векторлық - | | | |
| | |Фракталдық- | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Жаңа тақырыпқа қатысты ұғымдарды | | | |
| | |анықтамасымен жазыңыз | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Оқушылар бүгінгі | |стикер |
| | |Кері байланыс (жазбаша түрде |сабақтан алған | | |
| | |жүргізіледі) Шолиер табақшалары |әсерлерін | | |
| | |(білу, түсіну, қолдану) |стикерлерге жазып| | |
| | | |түсіреді | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Үйге |1мин |§19 тақырыпты оқу, өзіңді тексер. |Тапсырманы | | |
|тапсырма| |Графика түрлерін зерттеп келу |күнделіктеріне | | |
| | | |белгілеп алады | | |
|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: |
|Не сәтті болды? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Не сәтті болмады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Нені жақсартуға | |
|болады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Мен өз | |
|дағдыларымда нені | |
|дамыта алдым? Нені| |
|өзгертуге болады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
-----------------------
Түсіну
Қолдану
Білу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz