Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Компьютерлік графика түрлері туралы 7-сынып

Е. С. Бозғұлов атындағы №249 мектеп – лицей

Информатика пәні мұғалімі:
Жалиева Нургуль Ангисиновна

Компьютерлік графика түрлері
7-сынып

2016 жыл

|Сыныбы: |7 кл |
|Күні: |14.12.2016 |
|Пәні: |Информатика |
|Тақырыбы: |Компьютерлік графика түрлері |
|Негізгі түйінді идея: |Компьютерлік графика -күрделі ақпараттық технологияның |
| |бірі. |
| | |
| | |
| |·      |
| | |
|Оқу мақсаты: |Компьютерлік графика туралы ұғымды және оның түрлерін |
| |біледі, графикалық программамен жұмыс жасай алады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар: |Көпшілік оқушылар: |Жекелеген оқушылар: |
|Графика ұғымын және |Графика түрлерімен жұмыс жасауды|Графикалық редактордың |
|түрлерін біледі. |біледі |барлық мүмкіндіктерін |
| | |пайдаланып, мәтінді, суретті|
| | |сәндей алады |
|Кезеңдер|уақыт|Мұғалім не істейді? |Оқушылар не |Бағалау |Ресурст|
| | | |істейді? | |ар |
|Сабақ ты|1 мин|І. Ұйымдастыру бөлімі | | | |
|бастау | |Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа |Амандасады | | |
| | |аудару | | | |
|Кіріспе |5мин |ІІ. Үй тапсырмасы: Сары конверт |Оқушылар |Оқушылард| |
| | |сұрақтары |сұрақтарға жауап |ы фишка |Стикер |
| | |Pascal тілінде программа неше |береді |арқылы |смайлик|
| | |бөлімнен тұрады? | |бағалау | |
| | |Программа денесі қай бөлімде | | | |
| | |орналасқан және ол қандай екі кілт | | | |
| | |сөздің арасында болуы мүмкін? | | | |
| | |Компиляция үдерісін іске қосу үшін | | | |
| | |қандай пернені басамыз? | | | |
|Қызығушы| |Сызықтық алгоритм дегеніміз не? | | | |
|лығын | |Div және mod амалдары нені жүзеге | | | |
|ояту | |асырады? | | | |
|«Миға | | | | | |
|шабуыл» | |Рахмет, балалар. Тәуелсіздігіміздің | | | |
|әдісі | |25 жылдық мерекесі құтты болсын. | | | |
| | | | | | |
| |10 |Интербелсенді тақтада бейнеролик | | | |
| |мин |көрсетілді. | | | |
| | |Сұрақ: | | | |
| | |-Балалар осы бейнероликтен не | | | |
| | |түсіндіңдер? | | | |
| | |-Міне осындай суреттерді | | | |
| | |компьютерлік графика деп атаймыз. | | | |
| | |-Сендердің ойларыңша компьютерлік | | | |
| | |графика дегеніміз не? | | | |
| | |Сонымен бүгінгі сабағымыз | | | |
| | |компьютерлік графика түрлері деп | | | |
| | |аталады. | |Смайлик | |
| | | |Оқушылар 3 топқа |арқылы | |
| | |Олай болса,балалар, «Мармозетка» |бөлінеді |бағалау | |
| | |ойынын ойнайық. Ең бірінші топқа | | | |
| | |бөлінейік | | | |
| | | | | | |
| | |Топқа жинақталып болсақ | | | |
| | |пазлдарымызды құрастырайық. | | | |
| | |-Қандай бейне шықты? | | | |
| | | | | | |
| | |Енді интербелсенді тақтада | | | |
| | |анықтама беріледі. Тапсырма осы | | | |
| | |анықтама қай топтың суретіне сәйкес| | | |
| | |келеді? | | | |
| | |1 сұрақ: Сызықтар, кесінділерден, | | | |
| | |доғалардан әртүрлі пішіндерден | | | |
| | |тұратын кескін. | | | |
| | |2 сұрақ: Математикалық теңдеулерге | | | |
| | |негізделген графика | | | |
| | |3 сұрақ: Түрлі-түсті нүктелердің | | | |
| | |жиынтығынан тұратын кескіндер. | | | |
| | |Сонда балалар кескіндерді | | | |
| | |компьютердің графикалық түрлері деп | | | |
| | |атаймыз. | | | |
| | |Компьютерлік графиканы екі топқа | | | |
| | |бөлеміз: екі өлшемді және үш өлшемді| | | |
| | |Екі өлшемді графиканы растрлық, | | | |
| | |векторлық, фракталдық деп бөлеміз. | | | |
|Негізгі |10мин|Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Топ |Оқушылар | |Флипчар|
|бөлім | |мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, |тапсырманы | |т |
| | |хатшы, баяндамашы, төраға, |топтасып | |стикер |
| | |бақылаушы) өзара анықтап алады. |орындайды. Әр | |Үлестір|
| | |ДЖИГСО әдісі бойынша әр топқа мәтін |топтың | |мелі |
| | |таратылады. |баяндамашысы | |парақша|
| | |1-топ: Растрлық  графика. |шығып постер | |лар |
| | |         Растрлық |қорғайды |1-топ қол| |
| | |графикада кескіндер түрлі-түсті | |шапалақта| |
| | |нүктелердің жиынтығынан тұрады. | |у | |
| | |Графикалық ақпараттың осындай | | | |
| | |нүктелер жиыны | | | |
| | |немесе пиксельдер түрінде ұсынылуы | | | |
| | |растрлық түрдегі ұсынылу болып | | | |
| | |табылады. Растрлық кескінді құрайтын| | | |
| | |әрбір пиксельдің өз орны мен түсі | | | |
| | |болады және әр пиксельге компьютер | | | |
| | |жадында бір ұяшық қажет. Растрлық | | | |
| | |графикада ұзындық бірлігінде | | | |
| | |нүктелер санын анықтайтын мүмкіндік | | | |
| | |ұғымының маңызы зор.  | | | |
| | |Растрлық графика дәл мозайка сияқты.| | | |
| | |Тек шыны немесе пластмасса | | | |
| | |кесектерінің орнына пиксель алынады.| | | |
| | |Пиксель – монитор экранындағы | | | |
| | |кескіннің минимал элементі, әлбетте | | | |
| | |ол квадрат пішінді. Растрлық | | | |
| | |кескінді үлкейткенде әрбір нүктенің | | | |
| | |өлшемі үлкейіп, сапасын жояды. | | | |
| | |Растрлық графика редакторлары | | | |
| | |көмегімен коллаждарды, | | | |
| | |фото-монтажды, суреттерді қалпына | | | |
| | |келтіруге болады. Растрлық | |2-топ бас| |
| | |редакторлар:PAINT, GIMP, ADOBE | |бармақ | |
| | |PHOTOSHOP, COREL PHOTO PAINT | | | |
| | |Растрлық пішімдер-GIF, BMP, JPEG | | | |
| | | | | | |
| | |2-топ: Векторлық графика. | | | |
| | |    Растрлық  | | | |
| | |графикада кескіннің базалық  | | | |
| | |элементі нүкте болып табылады дедік.| | | |
| | |Ал векторлық графикада базалық | | | |
| | |элемент сызық болып табылады. Сызық | | | |
| | |бір тұтас объект ретінде | | | |
| | |математикалықжолмен сипатталады. | | | |
| | |Сондықтан векторлық графика | | | |
| | |құралдарымен объектті кескінде үшін | | | |
| | |қажетті деректер көлемі растрлық | | | |
| | |графикамен салыстырғанда едәуір аз | | | |
| | |болады. | | | |
| | |    Векторлық кескін – бұл: | | | |
| | |-нүктелер; | | | |
| | |-сызықтар; | | | |
| | |-шеңберлер; | | | |
| | |-төртбұрыштар және басқа | | | |
| | |геометриялық примитивтерді | | | |
| | |пайдаланып, компьютерлік графикада | | | |
| | |кескінді өрнектеу. | | | |
| | |Пиксель, растрлық кескіннің базалық | | | |
| | |(негізгі) элементі болып табылса, ал| | | |
| | |векторлық кескінде – сызық болып | | | |
| | |табылады. | |3-топ | |
| | |Векторлық кескіндеудің негізгі | |бағдаршам| |
| | |құндылығы сапаны жоғалтпай шексіз | | | |
| | |үлкейтуге болатынында! | | | |
| | |Кітаптарды, баннерлерді, афишаларды,| | | |
| | |плакаттарды көркемдеуде векторлық | | | |
| | |графика қолданылады. Векторлық | | | |
| | |редакторлар:COREL DRAW, INSCAPE | | | |
| | |Векторлық пішімдер-SVG, EPS, WMF | | | |
| | |    | | | |
| | |3-топ: Фрактальдік графика | | | |
| | |   Фрактальдік графика математикалық| | | |
| | |есептеулерге негізделеді. | | | |
| | |Фрактальдік графиканың базалық | | | |
| | |элементі математикалық формула болып| | | |
| | |табылады. Яғни компьютердің жадында | | | |
| | |ешқендей объектілер сақталмайды, ал | | | |
| | |кескіндер берілген теңдеулер бойынша| | | |
| | |тұрғызылады. Осы тәсілмен қарапайым | | | |
| | |құрылымдардан бастап табиғи | | | |
| | |ландшафттар  мен үшөлшемді | | | |
| | |объектілерді имитация жасайтын | | | |
| | |күрделі кескіндерге дейін | | | |
| | |тұрғызылады. Фрактальдік графика | | | |
| | |    қазіргі таңда қарқындап дамып | | | |
| | |келе жатқан кескіндердің бірі болып | | | |
| | |табылады. Фрактал сөзі латынның | | | |
| | |«fractus» «фрагменттерден тұратын» | | | |
| | |деген мағынаны береді. Мағынаны | | | |
| | |«фракталды кескін» деп айтуды | | | |
| | |математика саласының әйгілі ғалымы | | | |
| | |Бенуа Мандель - Брот 1975 жылы | | | |
| | |ұсынған. Фракталдық кескін | | | |
| | |математикалық есептеулерге | | | |
| | |негізделген. Негізгі элементі | | | |
| | |математикалық формула болып | | | |
| | |табылады. Компьютерлік графикада | | | |
| | |фракталды кескіндер табиғи | | | |
| | |құбылыстарды, мысалы бұлттар, | | | |
| |10 |қарлар, жағалаулар және т. с. с. | |Сызғыш | |
| |мин |күрделі кескіндерді салу үшін |Оқушылар екеуара |шкаласы |компьют|
| | |пайдаланылады. |бірлесіп |арқылы |ер |
| | |Фрактал графикасын пайдаланып, жұмыс|тапсырманы |бағалау | |
| | |үстеліне арналған өрнектер мен |компьютерде | | |
| | |фондар, веб-сайттардың текстуралары,|орындайды. | | |
| | |компьютерлік ойындардың таңғажайып | | | |
| | |ландшафтары жасалады. Табиғаттағы | | | |
| | |фрактал мысалына қар қылауын, | | | |
| | |ағаштар және ағаш жапырақтарын, | | | |
| | |адамның қан жүру жүйесін жатқызуға | | | |
| | |болады. | | | |
| | |Фрактал генераторлары: ULTRA | | | |
| | |FRACTAL, CHAOSCOPE | | | |
| | |Фракталдық пішімдер-FRP, FRS, FRI | | | |
| | |Кері байланыс (ауызша түрде | | | |
| | |жүргізіледі) | | | |
| | |1. Барлық ережелер топта сақталдыма?| | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Жұптық жұмыс: | | | |
| | |1 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында, растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып жарнама жаса. | | | |
| | |«Сүт» заводы | | | |
| | |2 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында, векторлық| | | |
| | |кескінді пайдаланып жарнама жаса. | | | |
| | |Конфет шығаратын завод | | | |
| | |3 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында журнал | | | |
| | |мұқабасын жаса | | | |
| | |4 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында | | | |
| | |пайдаланып ашық хат жаса | | | |
| | |5 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып кітап мұқабасын | | | |
| | |жаса | | | |
| | |6 жұптың тапсырмасы: | | | |
| | |Photoshop бағдарламасында растрлық | | | |
| | |кескінді пайдаланып афиша жаса | | | |
|Қоры |8мин |Жеке жұмыс. Оқушыларға кеңейтілген |Оқушылар |Баспалдақ|Таратпа|
|тынды | |тапсырма беріледі |кеңейтілген |сатысы |материа|
|бөлім | | |тапсырманы рет – | |лдар |
| | |Ұғымдар мен анықтамаларды |ретімен орындайды| | |
| | |сәйкестендіріңіз | | | |
| | |Растрлық - бұл — сызық, доға,| | | |
| | |шеңбер | | | |
| | |және тікбұрыш сияқты | | | |
| | |геометриялық объектілер | | | |
| | |жинағынан тұратын | | | |
| | |кескіндер | | | |
| | |Векторлық - математикалық | | | |
| | |есептеулерге | | | |
| | |негізделген, кескіндердің | | | |
| | |негізгі элементі болып | | | |
| | |математикалық формула. | | | |
| | |Фракталдық - бір бірінің үстіне | | | |
| | |салынған | | | |
| | |кескіндер | | | |
| | | | | | |
| | |Берілген ұғымдардың анықтамаларын | | | |
| | |жазыңыз | | | |
| | |Растрлық - | | | |
| | |Векторлық - | | | |
| | |Фракталдық- | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Жаңа тақырыпқа қатысты ұғымдарды | | | |
| | |анықтамасымен жазыңыз | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Оқушылар бүгінгі | |стикер |
| | |Кері байланыс (жазбаша түрде |сабақтан алған | | |
| | |жүргізіледі) Шолиер табақшалары |әсерлерін | | |
| | |(білу, түсіну, қолдану) |стикерлерге жазып| | |
| | | |түсіреді | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Үйге |1мин |§19 тақырыпты оқу, өзіңді тексер. |Тапсырманы | | |
|тапсырма| |Графика түрлерін зерттеп келу |күнделіктеріне | | |
| | | |белгілеп алады | | |
|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: |
|Не сәтті болды? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Не сәтті болмады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Нені жақсартуға | |
|болады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Мен өз | |
|дағдыларымда нені | |
|дамыта алдым? Нені| |
|өзгертуге болады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

-----------------------
Түсіну

Қолдану

Білу

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика түрлері туралы
Тақырып - Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика жайлы ақпарат. 8 сынып
Компьютерлік графика. Сабақтың тақырыбы
Paint графикалық редакторының терезе элементтері
Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программмалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі
Векторлық графика
Компьютерлік графика. 8 сынып
Компьютерлік графиканың қолданылу салалары
Пәндер